Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Helene J. skrev (2 minutter siden):

Jeg er redd han kompisen kommer til å utnytte R.

Hvorfor det? De har vært venner siden de var småunger. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter at jeg avfulgte og blokka I og de andre søstrene, er jeg ajour med studiene for første gang på lenge 😆😂

Jeg er innom hos Rami , da får jeg alt jeg behøver 😂😂

• Liker 4
  • Hjerte 5
Skrevet
Helene J. skrev (32 minutter siden):

Jeg er redd han kompisen kommer til å utnytte R.

Er redd det blir motsatt,at Rami utnytter kompisen ved å "kjøpe"han

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest Helene J.
Skrevet
firetoen skrev (46 minutter siden):

Hvorfor det? De har vært venner siden de var småunger. 

Økonomisk. Håper jeg tar feil.

Skrevet
Helene J. skrev (35 minutter siden):

Økonomisk. Håper jeg tar feil.

Du tar nok feil ja. De har vært nære venner i 8 år også når R slet økonomisk samt at kompisen skaper innhold på R og søstrene sin Snap.

Gode venner deler med hverandre uten at det ansees som utnyttelse.

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Velinda skrev (57 minutter siden):

Er redd det blir motsatt,at Rami utnytter kompisen ved å "kjøpe"han

De er gode venner og de utnytter ikke hverandre, de koser seg sammen.

• Hjerte 1
Skrevet
Guris skrev (7 minutter siden):

De er gode venner og de utnytter ikke hverandre, de koser seg sammen.

Du har helt sikkert rett

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Gjest Helene J.
Skrevet
Guris skrev (12 minutter siden):

Du tar nok feil ja. De har vært nære venner i 8 år også når R slet økonomisk samt at kompisen skaper innhold på R og søstrene sin Snap.

Det høres bra ut!

Skrevet

Både Rami og Sidra har evnen til å være gode venner så derfor de begge har sunne og gode vennskap og mange av de har vart siden de var barn.

Rami og Hussain har et virkelig sundt og godt forhold hvor de tydelig respekterer hverandre og vil hverandre vel 👍🏻

• Liker 1
  • Hjerte 5
Skrevet
Guris skrev (3 timer siden):

Skal si du er godt orientert.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
refill skrev (8 timer siden):

Ja altså, når du har norsk pass som ruver godt i toppen der - hvorfor komme med irakisk? Jeg skjønner greia når man er i arabiske land på sett og vis, but still.. norsk pass er liksom veien å gå 😂

Han hadde vel blitt spurt om å vise det irakiske ID-kortet sitt, og så sto det feil navn der 😅

"Hvorfor er du her?" - "Skillpadder!"

Ikke rart de stussa 🤣

Guris skrev (2 timer siden):

Både Rami og Sidra har evnen til å være gode venner så derfor de begge har sunne og gode vennskap og mange av de har vart siden de var barn.

Rami og Hussain har et virkelig sundt og godt forhold hvor de tydelig respekterer hverandre og vil hverandre vel 👍🏻

Syntes Rami har mange fine kamerater :) Fine som at de virker som trivelige og flotte mennesker altså 😅

• Liker 4
Skrevet (endret)
Sirah skrev (32 minutter siden):

Han hadde vel blitt spurt om å vise det irakiske ID-kortet sitt, og så sto det feil navn der 😅

"Hvorfor er du her?" - "Skillpadder!"

Ikke rart de stussa 🤣

Syntes Rami har mange fine kamerater :) Fine som at de virker som trivelige og flotte mennesker altså 😅

Enig, Rami har virkelig fine venner og han får lett nye venner også. Han er en flott venn tilbake og lett å se hvordan de alle respekterer og setter pris på hverandre.

Endret av Guris
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Jøss, snakk om å forherlige Rami basert kun på det dere ser av han på snap. Verdens fineste fyr skulle man tro mens flere av dere japper i vei om at Isabel derimot viser kun hva hun vil at vi skal oppfatte om henne på snap og er sååå falsk 😌 

Tja, noen som ikke ser skogen for bare trær eller 🤡

Endret av Hatsumomo
  • Liker 4
  • Nyttig 12
Skrevet

Kan Isabel plutselig svømme nå? 

Skrevet
Teflonhjernen skrev (18 minutter siden):

Kan Isabel plutselig svømme nå? 

Ho har svømt en del i det siste :) Eller, kravlet seg rundt i vannet 😁 Tror ikke hun egentlig ikke kunne svømme, men at hun var skikkelig dårlig til det og litt redd for vann.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvordan er det bra for skilpaddene at de trenger seg inn på habitatet deres ? Hva er poenget ?

Alt I gjør med dyr er egoistiskt og kun sett fra hennes perspektiv.

I kritiserer søsteren for å mate katter på Mykonos og i Dubai som faktisk er livsviktig, men å kave rundt i vannet uten å gavne dyrene på noe måte, ja det er visst ikke kritikkverdig 🤦🏻

Endret av Guris
  • Liker 6
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)

«WTF! This would never happend in Maldives!» skriker Isabel uti vatnet sammen med skilpaddene mens jeg bare venter på at en av dem får tygd av seg to-tre tær eller en fot opp til ankelen… På Maldivene setter de muligens sikkerheten litt høyere. Men hva vet jeg vel. Synes den dykkinga såg skummel ut. Hadde aldri hoppa uti sjøen fra den båten. 🐢

Endret av Sveits35
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Titusener av katter lever på gatene i Dubai og trenger sårt mat, medisiner, veterinær behandling og sterilisering. I burde giddet å brukt noe penger og tid på dette. Istedenfor å reise til Oman å kave rundt i vannet som noen fjols kunne hun tatt med alle sammen å gjort noe fornuftig for noen dyr som lider. De skilpaddene trenger bare at de holder seg unna mens titusener av katter sitter bokstavelig talt og dør rundt omkring i gatene i Dubai, og de andre Emiratene. 

Tenk at I er så tankeløs at hun kritiserte og lo av Shehed fordi hun ga mat til disse stakkars kattene.

Screenshot_2025-05-08-23-20-47-98_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg

• Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
Guris skrev (7 minutter siden):

Titusener av katter lever på gatene i Dubai og trenger sårt mat, medisiner, veterinær behandling og sterilisering. I burde giddet å brukt noe penger og tid på dette. Istedenfor å reise til Oman å kave rundt i vannet som noen fjols kunne hun tatt med alle sammen å gjort noe fornuftig for noen dyr som lider. De skilpaddene trenger bare at de holder seg unna mens titusener av katter sitter bokstavelig talt og dør rundt omkring i gatene i Dubai, og de andre Emiratene. 

Tenk at I er så tankeløs at hun kritiserte og lo av Shehed fordi hun ga mat til disse stakkars kattene.

Screenshot_2025-05-08-23-20-47-98_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg

BILDER AV LIDENDE DYR HAR INGENTING PÅ DENNE TRÅDEN Å GJØRE! Hva går det av deg egentlig? 

Endret av Sveits35
  • Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet

I, du som er så glad i dyr, hva med å gjøre noe for de kattene på gatene i Dubai?? Mer enn nok grupper og individuelle som hadde blitt overlykkelige og som ville tatt imot hjelp om du kunne engasjert deg.

Screenshot_2025-05-08-23-36-38-05_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...