Gjest Sol2025 Skrevet 6. mai #19461 Skrevet 6. mai Hallepalle2 skrev (11 minutter siden): Jeg har faktisk ingen følelser ovenfor influenseren Isabell Raad, verken irritasjon eller beundring. Det jeg finner mest underholdende er denne tråden, spesielt når den flommer over av folk som diskuterer hver detalj hun legger ut, og som ikke innser at det er en villet strategi for å få flest mulig klikk. Hun må jo elske når folk prøver å overgå hverandre med å finne negative ting - det gjør at interessen holdes oppe og pengene flommer inn. Gøy. Mye mulig du har rett i dine antagelser men desto bedre er det at det er kritiske øyne på I, mener jeg.
Sveits35 Skrevet 6. mai #19462 Skrevet 6. mai Hallepalle2 skrev (17 minutter siden): Jeg har faktisk ingen følelser ovenfor influenseren Isabell Raad, verken irritasjon eller beundring. Det jeg finner mest underholdende er denne tråden, spesielt når den flommer over av folk som diskuterer hver detalj hun legger ut, og som ikke innser at det er en villet strategi for å få flest mulig klikk. Hun må jo elske når folk prøver å overgå hverandre med å finne negative ting - det gjør at interessen holdes oppe og pengene flommer inn. Gøy. Rami har nok også god inntjening i dag 😂 2
Sirah Skrevet 6. mai #19463 Skrevet 6. mai Sveits35 skrev (3 minutter siden): Rami har nok også god inntjening i dag 😂 Tror det er en god dag i snapchat land... Og Kvinneguiden står nok for mesteparten av de inntektene. 1 3
Gjest Sol2025 Skrevet 6. mai #19464 Skrevet 6. mai Sveits35 skrev (5 minutter siden): Rami har nok også god inntjening i dag 😂 😂
Gjest Sol2025 Skrevet 6. mai #19465 Skrevet 6. mai Sirah skrev (2 minutter siden): Tror det er en god dag i snapchat land... Og Kvinneguiden står nok for mesteparten av de inntektene. 😂
Sirah Skrevet 6. mai #19466 Skrevet 6. mai Sol2025 skrev (3 minutter siden): 😂 Familien Raad gnir seg nok i hendene hele veien til banken 😁 Du skal se at pga denne dagen så slipper Rami å låne penger av Isabel til bil 🤣 2
Gjest Sol2025 Skrevet 6. mai #19467 Skrevet 6. mai Sirah skrev (2 minutter siden): Familien Raad gnir seg nok i hendene hele veien til banken 😁 Du skal se at pga denne dagen så slipper Rami å låne penger av Isabel til bil 🤣 Det fordundrer meg ikke🤣 Vi er jo hern fløtte meg så dumme som er kilden til galskapen🤣
Sirah Skrevet 6. mai #19468 Skrevet 6. mai Sol2025 skrev (15 minutter siden): Det fordundrer meg ikke🤣 Vi er jo hern fløtte meg så dumme som er kilden til galskapen🤣 Ja den ene dummere enn den andre! Men hjelpes å god underholdning! 😅 1 2
Gjest Sol2025 Skrevet 6. mai #19469 Skrevet 6. mai Sirah skrev (5 minutter siden): Ja den ene dummere enn den andre! Men hjelpes å god underholdning! 😅 Har humret godt til tider, så ja😂 Men er tider jeg nesten har revet av meg håret og sittet på hendene til tider🥴 Men det viser jo engasjement , så aldri så galt at ikke det er godt for noe🤣
Hallepalle2 Skrevet 7. mai #19470 Skrevet 7. mai Sirah skrev (5 timer siden): Tror det er en god dag i snapchat land... Og Kvinneguiden står nok for mesteparten av de inntektene. Jepp. Vi er noen nyttige idioter 🤓 1
Really Skrevet 7. mai #19471 Skrevet 7. mai Isabel skal jobbe med å få naboen til å endre seg. Altså jobbe med å få han til å bli med på de feriene/turene hun vil. Respekter naboen for den han er isabel!! Du skal ha alt på din måte, og røper dag for dag hvem du egentlig er. Lite sympatisk spør du meg. Snart setter hun igang enda et sammenbrudd. Dette tror jeg hun gjør bevisst for å få viljen sin. Naboen tør jo ikke annet enn å føye seg. 7 1 5
Really Skrevet 7. mai #19472 Skrevet 7. mai Tror naboen begynner å bli lei, og ser Isabel for den hun er. Du er gal, var svaret han ga til isabel når hun sa hun reiste imorgen. De avtaler hun skal komme til han, men kl er 23.30 og hun har ikke kommet seg avgårde til han enda. Han er ikke fornøyd, sier isabel, men dette er det han får, så take it or leave it. Naboen sier du har aldri tid til meg lengre. Ser hun ikke selv hvor egoistisk hun er? Alt skal gå etter hennes pipe. Hadde hun brydd seg om han, hadde hun prioritert han mer, men shopping og restaurantbesøk er viktigere enn tid med naboen. Run nabo, run !! 5 14
Gjest Helene J. Skrevet 7. mai #19473 Skrevet 7. mai Really skrev (10 minutter siden): Tror naboen begynner å bli lei, og ser Isabel for den hun er. Du er gal, var svaret han ga til isabel når hun sa hun reiste imorgen. De avtaler hun skal komme til han, men kl er 23.30 og hun har ikke kommet seg avgårde til han enda. Han er ikke fornøyd, sier isabel, men dette er det han får, så take it or leave it. Naboen sier du har aldri tid til meg lengre. Ser hun ikke selv hvor egoistisk hun er? Alt skal gå etter hennes pipe. Hadde hun brydd seg om han, hadde hun prioritert han mer, men shopping og restaurantbesøk er viktigere enn tid med naboen. Run nabo, run !! Jeg har alltid heiet på naboen. Men nå heier jeg på at han skal finne tilbake til seg selv.
Guris Skrevet 7. mai #19474 Skrevet 7. mai Lili-S skrev (8 timer siden): Nå drar hun til Oman…. Etter å ha klaget over at hun ikke får nok tid med naboen før han drar for sommeren…. Og rett etter at hun fortalte han at hun ville bruke mest mulig tid med ham før han drar… Lurer på om hun reflekterer over at hun også bryter løftene sine til ham? Eller er ikke det så farlig? Det viktigste er visst at HAN møter HENNE på halvveien. Hun kommer nok aldri til å kunne holde på en mann. Hun burde velge singellivet en gang for alle og spare naboen. Han må være verdens mest tålmodige, eller hatt elendige erfaringer tidligere for å orke dette. Ikke halvveien, alle må møte henne på hele veien akkurat slik som hun vil, til enhver tid! Derfor hun er så glad i å omgåes søskenene fordi de gjør akkurat som hun befaler. 5 12
Sveits35 Skrevet 7. mai #19475 Skrevet 7. mai Jeg tror de siste innleggene er skrevet av fam Raad for å hype opp trafikken på Snap 🤓 2
Sølvpilen Skrevet 7. mai #19476 Skrevet 7. mai Helene J. skrev (50 minutter siden): Jeg har alltid heiet på naboen. Men nå heier jeg på at han skal finne tilbake til seg selv. Der er jeg også kommet nå 🙂. Håper han ser det selv snart. 4 2
lajlaj Skrevet 7. mai #19477 Skrevet 7. mai (endret) agent skrev (8 timer siden): Begynner å lure på om du er fra Raadsquad, mange blodfans der. Eller er du kanskje familie medlem. Kan dere drite i hersketeknikkene hver gang noen mener dere forpester tråden med usaklige kommentarer?? ALLE er kritiske her utenom 2-3 brukere. Men usaklige, nedsettende kommentarer er unødvendig kjerringprat. Endret 7. mai av lajlaj 4 2
lajlaj Skrevet 7. mai #19478 Skrevet 7. mai Sol2025 skrev (8 timer siden): Mye mulig du har rett i dine antagelser men desto bedre er det at det er kritiske øyne på I, mener jeg. Det er forskjell på kritiske øyne og bare stygge blikk. 4
Sveits35 Skrevet 7. mai #19479 Skrevet 7. mai lajlaj skrev (16 minutter siden): Det er forskjell på kritiske øyne og bare stygge blikk. Kjerringblikk 🤭 1
Sirah Skrevet 7. mai #19480 Skrevet 7. mai Sol2025 skrev (7 timer siden): Har humret godt til tider, så ja😂 Men er tider jeg nesten har revet av meg håret og sittet på hendene til tider🥴 Men det viser jo engasjement , så aldri så galt at ikke det er godt for noe🤣 Nei det er noe med det 😅 Hallepalle2 skrev (2 timer siden): Jepp. Vi er noen nyttige idioter 🤓 Ja det er vi absolutt 😅 Skal bli litt spennende å følge dem i Oman. Det er et land jeg vet kort og greit ingenting om! Gøy med noe nytt, selv om jeg syntes tidspunktet å reise på er merkelig. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå