lajlaj Skrevet 6. mai #19401 Skrevet 6. mai Sirah skrev (20 minutter siden): Ok, nå skal jeg legge hodet på huggestabben her. Jeg må faktisk si meg enig med de som skriver at ting kanskje har gått litt tøft for seg på de siste sidene. For all del, jeg er ikke nødvendigvis uenig i alt som blir skrevet, men det er noe med måten å ordlegge seg på. Mye mulig jeg bare misforstår det som blir skrevet, men jeg syntes vi skal være forsiktige med å legge frem spekulasjoner som sannhet. Jeg syntes også vi skal holde oss for gode til å diskutere ganske tunge psykiske diagnoser eller at hun ruser seg - for dette vet vi faktisk ingenting om. En ting er å si at hun virker "manisk" - i mangel på et bedre ord. Det er ikke det samme som å si at hun har bipolar lidelse. Denne diagnosen kan kunn en psykolog sette og så vitt jeg vet er ikke de fleste av oss psykologer. Jeg er fullstendig for at man skal kunne kritisere og diskutere ting en offentlig person gjør, det er en del av pakka med å leve det livet hun har valgt å leve. Men vi kan vel prøve å holde det litt saklig samtidig? Som sagt: Mye mulig jeg leser det som er skrevet med "feil briller", men da hopper dere bare over innlegget mitt og går videre Jo, vi er inne i en ny periode med nye brukernavn med få innlegg og kun innlegg her. Renner inn brukere som skaper et ekkokammer av usaklig drittslenging. Merkelig det der. Liker når det er mye saklig kritikk her, men nå er det bare usaklig drittslenging fra enda til annen. Folk som er inne på snappen og tilbringer mer tid der inne enn RS kun for å komme hit og slenge masse dritt. Det gir ingen mening. Og når noen prøver å påpeke at man trenger ikke ordlegge seg som en 14-åring, så serveres det hersketeknikker og anklager om å være familiemedlem. Forstå det den som kan..... 7
Classy Skrevet 6. mai #19402 Skrevet 6. mai lajlaj skrev (1 minutt siden): Dere tåler virkelig ikke at noen ber dere se dere i speilet? Hersketeknikker over en lav sko. Hva som er hersketeknikker her egentlig?? At vi mistenker selveste Raad for å ha kontoer inne her?? Dårligste hersketeknikken i såfall. Og tro meg jeg tåler å bli satt på plass, men verre med dem som ikke tåler andres meninger for da blir det fort kalt dritt, hets, hat etc.. 7
lajlaj Skrevet 6. mai #19403 Skrevet 6. mai Classy skrev (1 minutt siden): Hva som er hersketeknikker her egentlig?? At vi mistenker selveste Raad for å ha kontoer inne her?? Dårligste hersketeknikken i såfall. Og tro meg jeg tåler å bli satt på plass, men verre med dem som ikke tåler andres meninger for da blir det fort kalt dritt, hets, hat etc.. Å gå rett på kritikk av brukernavnet til en bruker som ber dere moderere dere er hersketeknikk. Og ja, det er mye dritt, hets, hat som kommer ut av deg og en gjeng her. Jeg liker ikke IR og det hun står for, men jeg skriver ikke (dette er dine ord): "psykologen hennes er ubrukelig" "hun kjøper familien sin" "dama er rett og slett evneveik" "Latterlig hele dama i mine øyne" "Hun blir aldri gift" "jeg tror ikke på en dritt som kommer ut av det såkalte nebbet" "Hvem skulle tro at nesa til Michael Jackson skulle bli et skjønnhetsideal" Og om du ikke skjønner at dette bare er dritt, hets og hat, så håper jeg du også bruker penger på psykolog. Og vet du. Om jeg hadde følt alt det der så hadde jeg ikke brukt tid på å se på snappen hennes OG være inne på KG. Da vil du jo deg selv vondt? Hvorfor legge ned så mange timer om dagen på noen du forakter? 4 1 4
mvt Skrevet 6. mai #19404 Skrevet 6. mai lajlaj skrev (På 2.5.2025 den 21.13): Men krokodillemage er krokodillemage.... Eh. Kan noen forklare meg hvorfor en 31 år gammel dame får bursdagssang og kake ca EN MÅNED etter bursdagen sin!? Det er viktig å etterlyse saklighet, men det bør vel gjelde begge veier for at det skal tas seriøst? 5
Classy Skrevet 6. mai #19405 Skrevet 6. mai lajlaj skrev (1 minutt siden): Å gå rett på kritikk av brukernavnet til en bruker som ber dere moderere dere er hersketeknikk. Og ja, det er mye dritt, hets, hat som kommer ut av deg og en gjeng her. Jeg liker ikke IR og det hun står for, men jeg skriver ikke (dette er dine ord): "psykologen hennes er ubrukelig" "hun kjøper familien sin" "dama er rett og slett evneveik" "Latterlig hele dama i mine øyne" "Hun blir aldri gift" "jeg tror ikke på en dritt som kommer ut av det såkalte nebbet" "Hvem skulle tro at nesa til Michael Jackson skulle bli et skjønnhetsideal" Og om du ikke skjønner at dette bare er dritt, hets og hat, så håper jeg du også bruker penger på psykolog. Og vet du. Om jeg hadde følt alt det der så hadde jeg ikke brukt tid på å se på snappen hennes OG være inne på KG. Da vil du jo deg selv vondt? Hvorfor legge ned så mange timer om dagen på noen du forakter? Jeg står ihvertfall for vært eneste ord jeg skriver.. At du oppfatter dette som dritt eller hets får bli opp til deg. Sannheten er som regel ubehagelig.. Se heller litt over hvordan du selv ordlegger deg før du beskylder andre for å bruke hersketeknikker! 1 5
lajlaj Skrevet 6. mai #19406 Skrevet 6. mai mvt skrev (9 minutter siden): Det er viktig å etterlyse saklighet, men det bør vel gjelde begge veier for at det skal tas seriøst? Hvor skriver jeg at hun er "så dum og ekkel som forventer bursdagsfeiring"? Hvor skriver jeg nedlatende ting om utseende hennes? Hvor skriver jeg at hun er lat og evneveik? Jeg spør hvorfor en 31 år gammel kvinne forventer å bli feiret en måned etter bursdagen sin. Jeg skriver ikke at hun er høl i huet som forventer. 5
lajlaj Skrevet 6. mai #19407 Skrevet 6. mai Classy skrev (13 minutter siden): Jeg står ihvertfall for vært eneste ord jeg skriver.. At du oppfatter dette som dritt eller hets får bli opp til deg. Sannheten er som regel ubehagelig.. Se heller litt over hvordan du selv ordlegger deg før du beskylder andre for å bruke hersketeknikker! Sannheten er ubehagelig? Ooook, da vet man hva slags folk man dealer med... 4 1
Really Skrevet 6. mai #19408 Skrevet 6. mai Selvfølgelig unnlater hun å poste sitt ekte jeg på sin egen snap. Der snakker hun rolig og fint til kameraten om hva som må kastes. Jeg skjønner bare ikke hvorfor i alle dager kameraten til rami skal måtte rydde isabel sin leilighet? Det er faktisk helt sykt. Betalte hun beachclub'en for han igår, og derfor må han jobbe for henne? Ja jeg lurer oppriktig på det. 3 12
Gjest Helene J. Skrevet 6. mai #19409 Skrevet 6. mai Kristinedenfine skrev (46 minutter siden): Jeg heter faktisk Kristine og jeg er faktisk ganske fin, jeg er et fint menneske, jeg er snill og omsorgsfull, så jeg vil si brukernavnet er ganske så passende. Uansett, mange mener at hvis man er på some så må man tåle kritikk, men må man kritisere? Må alt uttrykkes? Sier du til svigermor at maten var dårlig uten at hun spør? Eller har du oppdragelse? Mine barn har lært i bhg «har du ikke noe fint å si så er man stille». Hva om dere som synes det er så underholdene å skrive på slike forum hadde lagt denne energien i å lære et nytt språk eller lese en bok? Jeg tror hvertfall dere hadde hatt det bedre med dere selv 🙂 Vær akkurat slik du er Kristine. 🌼 Jeg lærte også barna mine at hvis de ikke hadde noe fint å si, så skal man ikke si noe. Nå er de snart voksne, og jeg en del år eldre. Etter at Tr_mp kom til makten, har jeg tenkt mye på dette. For å lage gode grenser for seg selv, er det viktig at man kan diskutere og si ifra når urett skjer, om det ikke er så snilt. Ellers vil de på toppen med all makt styre alt og alle rundt seg. Men det kan sies uten at man trenger å være frekk og ufin.
Angel75 Skrevet 6. mai #19410 Skrevet 6. mai Classy skrev (43 minutter siden): Jeg står ihvertfall for vært eneste ord jeg skriver.. At du oppfatter dette som dritt eller hets får bli opp til deg. Sannheten er som regel ubehagelig.. Se heller litt over hvordan du selv ordlegger deg før du beskylder andre for å bruke hersketeknikker! Hvem sin sannhet? Det er jo kun din mening det er snakk om her, eller rettere sagt, drittslenging. 5
Guris Skrevet 6. mai #19411 Skrevet 6. mai Alfakrøllen skrev (1 time siden): Det kan man absolutt begynne å kalle det. Og det var derfor jeg nevnte det i en av mine tidligere poster. Men jeg ville egentlig ikke kalt familien «enablers», men heller påstått at dette er en uvane som har gått i arv. Når familien hennes også viser like mønster. Særlig moren hennes. Moren handler hundrevis med pimpen nattkjoler, ramadan kjoler og sandaler med datteren sine penger. Bare fordi det er billig? Har hun liksom behov for alt dette? Jeg synes i så fall det er gjerrig. Ja vi kan finne mange ord på denne galskapen og moren er ikke 'mor'! 1 3
Lawyer Skrevet 6. mai #19412 Skrevet 6. mai Sveits35 skrev (3 timer siden): Du vet at Rami skal få en bil av henne ganske snart? Han burde slikke den leiligheten rein to ganger i uka Få? Låne penger sa de 3
Guris Skrevet 6. mai #19413 Skrevet 6. mai Kristinedenfine skrev (1 time siden): Jeg heter faktisk Kristine og jeg er faktisk ganske fin, jeg er et fint menneske, jeg er snill og omsorgsfull, så jeg vil si brukernavnet er ganske så passende. Uansett, mange mener at hvis man er på some så må man tåle kritikk, men må man kritisere? Må alt uttrykkes? Sier du til svigermor at maten var dårlig uten at hun spør? Eller har du oppdragelse? Mine barn har lært i bhg «har du ikke noe fint å si så er man stille». Hva om dere som synes det er så underholdene å skrive på slike forum hadde lagt denne energien i å lære et nytt språk eller lese en bok? Jeg tror hvertfall dere hadde hatt det bedre med dere selv 🙂 🤣 'lære et nytt språk' 😂 Oh my oh my .... 3
Pigaloppa Skrevet 6. mai #19414 Skrevet 6. mai lajlaj skrev (1 time siden): Åh, jeg er så lei av at folk tror de har en fasit for ADHD - og i tillegg fører til at dette blir en diskusjon om diagnoser. JO - ADHD kan føre til burnout. Og JO - ADHD kan akselerere når den er umedisinert. Har ikke sagt at jeg har noen fasit på ADHD eller noe annet, men jeg blir ganske provosert over at når noen oppfører seg som gale skal det forklares med ADHD. Av alle jeg kjenner til med den diagnosen er det ingen som oppfører seg sånn som bla Isabel, selv om dem er umedisinert. 1 5
Guris Skrevet 6. mai #19415 Skrevet 6. mai Rami har slettet de Snappene hvor hun var så sint, det sier vel alt !! 4 15
Guris Skrevet 6. mai #19416 Skrevet 6. mai I har totalt utelatt store deler av morgenen på sin Snap. Viser fra soverommet og deretter midt i ryddingen. Hun skjemmes vel over sin egen oppførsel og ønsker ikke at folk skal vite hvordan hun egentlig er. 4 7
Angel75 Skrevet 6. mai #19417 Skrevet 6. mai Guris skrev (42 minutter siden): Rami har slettet de Snappene hvor hun var så sint, det sier vel alt !! Jeg ser de enda. 1
Really Skrevet 6. mai #19418 Skrevet 6. mai Guris skrev (4 minutter siden): I har totalt utelatt store deler av morgenen på sin Snap. Viser fra soverommet og deretter midt i ryddingen. Hun skjemmes vel over sin egen oppførsel og ønsker ikke at folk skal vite hvordan hun egentlig er. Ingenting fra Rami heller etter ryddingen. Sidra har heller ikke snappet noe. 1
Sveits35 Skrevet 6. mai #19419 Skrevet 6. mai (endret) Guris skrev (52 minutter siden): Rami har slettet de Snappene hvor hun var så sint, det sier vel alt !! Rami tjener gode penger i dag. Jeg zappet meg igjennom fra start. INGENTING er slettet. Endret 6. mai av Sveits35 2 1
Sveits35 Skrevet 6. mai #19420 Skrevet 6. mai Lawyer skrev (1 time siden): Få? Låne penger sa de Godt du er flink å korrigere ❤️❤️ Takk 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå