Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
mvt skrev (7 minutter siden):

Tenkte vel at hun skulle komme hjem til et kloakkfritt, velduftende hjem. Men for all del – godt hun bidrar litt med rydding nå. Kanskje Rami ikke får den bilen likevel.

Det hadde ALDRIG blitt hans bil, han måtte stått til tjeneste som sjåfør dag og natt, bokstavelig talt. Håper virkelig ikke han tar noen bil fra I, da har han ingen frihet igjen.

• Liker 1
  • Nyttig 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet
mvt skrev (9 minutter siden):

Tenkte vel at hun skulle komme hjem til et kloakkfritt, velduftende hjem. Men for all del – godt hun bidrar litt med rydding nå. Kanskje Rami ikke får den bilen likevel.

Rami skal ikke FÅ en bil, hun skal låne han penger til bil. Dette har isabel sagt flere ganger på snappen. På den måten får hun mer kontroll, og Rami må dilte etter sjefen sin.

Men ja, bra isabel måtte bidra litt selv 😉

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Classy skrev (14 minutter siden):

Vi er mange som har sett det.. Hun tok seg iherdig sammen pga Rami filmet, ikke vanskelig å se.. Men klart det er jo også lettere å se når man har sett div tidligere.. 

Den energien hun sendte ut der går under ord vi ikke har lov å bruke her. Jeg hadde vært redd nok til å forlate leiligheten og aldri komme tilbake. Jeg vet veldig godt hva et slikt blikk og kroppsspråk betyr !

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Gjest Helene J.
Skrevet
Really skrev (10 minutter siden):

Rami skal ikke FÅ en bil, hun skal låne han penger til bil. Dette har isabel sagt flere ganger på snappen. På den måten får hun mer kontroll, og Rami må dilte etter sjefen sin.

Håper du ikke har rett. Men jeg har lagt merke til at R sier imot I kun når det er andre i nærheten. Ellers virker det ikke som han tørr. 

Skrevet
Guris skrev (13 minutter siden):

Den energien hun sendte ut der går under ord vi ikke har lov å bruke her. Jeg hadde vært redd nok til å forlate leiligheten og aldri komme tilbake. Jeg vet veldig godt hva et slikt blikk og kroppsspråk betyr !

Rett og slett ubehagelig er det, men ja det er alltids lettere å se når man har sett div tidligere

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Guris skrev (20 minutter siden):

Det hadde ALDRIG blitt hans bil, han måtte stått til tjeneste som sjåfør dag og natt, bokstavelig talt. Håper virkelig ikke han tar noen bil fra I, da har han ingen frihet igjen.

Enig med deg! Hun sa jo hun skulle begynne å kjøre selv – men det har vi ikke sett noe til? Alt det bosset også… kunne hun ikke bare kastet det selv? Eller er det flaut at naboene ser det? 😂

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Really skrev (17 minutter siden):

🎯💯

• Liker 2
Skrevet
mvt skrev (1 minutt siden):

Enig med deg! Hun sa jo hun skulle begynne å kjøre selv – men det har vi ikke sett noe til? Alt det bosset også… kunne hun ikke bare kastet det selv? Eller er det flaut at naboene ser det? 😂

IR er dørgende lat.. Hun burde rydde og sortere i tingene sine..

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Ok, nå skal jeg legge hodet på huggestabben her.

Jeg må faktisk si meg enig med de som skriver at ting kanskje har gått litt tøft for seg på de siste sidene. For all del, jeg er ikke nødvendigvis uenig i alt som blir skrevet, men det er noe med måten å ordlegge seg på. Mye mulig jeg bare misforstår det som blir skrevet, men jeg syntes vi skal være forsiktige med å legge frem spekulasjoner som sannhet.

Jeg syntes også vi skal holde oss for gode til å diskutere ganske tunge psykiske diagnoser eller at hun ruser seg - for dette vet vi faktisk ingenting om. En ting er å si at hun virker "manisk" - i mangel på et bedre ord. Det er ikke det samme som å si at hun har bipolar lidelse. Denne diagnosen kan kunn en psykolog sette og så vitt jeg vet er ikke de fleste av oss psykologer. 

Jeg er fullstendig for at man skal kunne kritisere og diskutere ting en offentlig person gjør, det er en del av pakka med å leve det livet hun har valgt å leve. Men vi kan vel prøve å holde det litt saklig samtidig?

Som sagt: Mye mulig jeg leser det som er skrevet med "feil briller", men da hopper dere bare over innlegget mitt og går videre :)

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet

Kjedelig her inne nå. Så mange drittinnlegg som bare må zappes forbi. Har begynt å se på brukernavn nå, før jeg begynner å lese. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Classy skrev (6 minutter siden):

🎯💯

Måtte innom Rami🤣 dere har rett hun er sint og oppgitt.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Classy skrev (8 minutter siden):

Rett og slett ubehagelig er det, men ja det er alltids lettere å se når man har sett div tidligere

Jeg kjente det gjennom telefonen. Tenk et lite barn 😭

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet
Classy skrev (6 minutter siden):

IR er dørgende lat.. Hun burde rydde og sortere i tingene sine..

Det der fikser sikkert Sidra – hele familien virker jo å ha fått fast stilling som personlig ryddehjelp. Praktisk å dytte alt man ikke gidder selv over på andre. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
mvt skrev (Akkurat nå):

Det der fikser sikkert Sidra – hele familien virker jo å ha fått fast stilling som personlig ryddehjelp. Praktisk å dytte alt man ikke gidder selv over på andre. 

Exactly.. Men det kommer nok til et punkt da familien ikke kan kjøpes lengre.. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Classy skrev (1 minutt siden):

Exactly.. Men det kommer nok til et punkt da familien ikke kan kjøpes lengre.. 

Den dagen de alle tjener godt på sin egen Snap 👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻 Sayonara 

Endret av Guris
  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg heter faktisk Kristine og jeg er faktisk ganske fin, jeg er et fint menneske, jeg er snill og omsorgsfull, så jeg vil si brukernavnet er ganske så passende. Uansett, mange mener at hvis man er på some så må man tåle kritikk, men må man kritisere? Må alt uttrykkes? Sier du til svigermor at maten var dårlig uten at hun spør? Eller har du oppdragelse? Mine barn har lært i bhg «har du ikke noe fint å si så er man stille». Hva om dere som synes det er så underholdene å skrive på slike forum hadde lagt denne energien i å lære et nytt språk eller lese en bok? Jeg tror hvertfall dere hadde hatt det bedre med dere selv 🙂 

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Pigaloppa skrev (13 timer siden):

Hvis man skal gjette på diagnose så er det nok bipolar som har den adferden du beskriver. ADHD har ikke slike gjentagende faser, selv om man kan bli deprimert etter mye stress. Når det gjelder isabel er det så ekstremt til tider at å bruke en ADHD diagnose er for enkelt. 

Åh, jeg er så lei av at folk tror de har en fasit for ADHD - og i tillegg fører til at dette blir en diskusjon om diagnoser.

JO - ADHD kan føre til burnout. Og JO - ADHD kan akselerere når den er umedisinert.

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Guris skrev (3 timer siden):

Brukernavnet er 'Kristine den fine' så sikkert en sånn som skal være så diplomatisk korrekt og ser seg som finere enn andre 🤷🏻🤦🏻  eller Raad familien 🤔😀

Classy skrev (2 timer siden):

Exactly 🎯💯💯 De er kjent for sine mange kontoer 👍🏼

agent skrev (3 timer siden):

Satser på det siste 🫣🤔🫨🧐😃

Dere tåler virkelig ikke at noen ber dere se dere i speilet? Hersketeknikker over en lav sko. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
Guris skrev (9 minutter siden):

Den dagen de alle tjener godt på sin egen Snap 👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻

Dessverre tror jeg de kommer til å føle at de står i evig gjeld til I, siden det er takket være henne at de kan leve et mer luksuriøst liv. Familien har stått ved henne i både gode og dårlige dager – slik familie ofte gjør. Det er bare synd at hun fortsatt ikke ser ut til å mestre helt grunnleggende ting.

Endret av mvt
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Guris skrev (2 timer siden):

'Hoarder' begynner å bli betegnende på I nå faktisk. Og hele familien er 'enablers' og støtter henne i galskapen.

Og hun er stolt over at alle søskenene hennes lever av Snap (nye NAV) og ikke gjør noe samfunnsnyttig eller utviklende for seg selv. 

Det kan man absolutt begynne å kalle det. Og det var derfor jeg nevnte det i en av mine tidligere poster. Men jeg ville egentlig ikke kalt familien «enablers», men heller påstått at dette er en uvane som har gått i arv. Når familien hennes også viser like mønster. Særlig moren hennes. Moren handler hundrevis med pimpen nattkjoler, ramadan kjoler og sandaler med datteren sine penger. Bare fordi det er billig? Har hun liksom behov for alt dette? Jeg synes i så fall det er gjerrig.

• Liker 4
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...