Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Guris skrev (9 minutter siden):

3 år med helvete for å ende opp på en hylle hos I fordi hun er helt blåst. Og alle de tusen dyrene som blir spist levende av disse krokodillene i 3 år ! Så det er svært mange offer bak disse stygge veskene. Hadde vært så flau skulle Jeg gått rundt med det der. Alle hadde skjønt at Jeg var en dum egoist!

Hun er jo det,en stor egoist,skjønner ikke hvorfor hun får klikk å enda mer penger til og kjøre på med sin uetiske og umoralske oppførsel

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
agent skrev (56 minutter siden):

🤬😡🤬 dette er fra 2021( kan hende bildene komme litt Screenshot_20250430_133028_Chrome.thumb.jpg.64d585c9b87182f99c5f9b9fb5c30423.jpgScreenshot_20250430_132909_Chrome.thumb.jpg.aab39f00674f712e87a6c29c7db41050.jpgScreenshot_20250430_132925_Chrome.thumb.jpg.314a3a728cde8626c8f279fef5f89b1c.jpghulter til bulter🙈)

Screenshot_20250430_133053_Chrome.jpg

Screenshot_20250430_132945_Chrome.jpg

Screenshot_20250430_133104_Chrome.jpg

Screenshot_20250430_133143_Chrome.jpg

Screenshot_20250430_133130_Chrome.jpg

Screenshot_20250430_133121_Chrome.jpg

Screenshot_20250430_133112_Chrome.jpg

Screenshot_20250430_133000_Chrome.jpg

Jeg har ikke sett noen av videoene det er henvist til i tråden, jeg klarer ikke å se på dyremishandling, men jeg lurer litt på det som blir beskrevet i denne teksten her. 
Blir ikke huden til krokodillen stygg og lite egnet til luksusvesker etter tre år i et møkkete og uhygienisk basseng? Og også ødelagt etter en voldsom slakting med skrutrekker? Jeg har heller aldri hørt at Covid 19 hadde sitt opphav fra ville dyr holdt i uhygieniske forhold som beskrevet i teksten. 
Når det er sagt tviler jeg ikke på at det foregår dyremishandling, det er bare å se på  måten vi behandler dyrene vi spiser på  

• Nyttig 4
Skrevet
Velinda skrev (4 minutter siden):

Hun er jo det,en stor egoist,skjønner ikke hvorfor hun får klikk å enda mer penger til og kjøre på med sin uetiske og umoralske oppførsel

Jo mer blåst folk er jo mer morsomt/underholdende er det å følge med på de, dessverre. 

• Nyttig 2
Skrevet
Ellenn skrev (22 minutter siden):

Jeg har ikke sett noen av videoene det er henvist til i tråden, jeg klarer ikke å se på dyremishandling, men jeg lurer litt på det som blir beskrevet i denne teksten her. 
Blir ikke huden til krokodillen stygg og lite egnet til luksusvesker etter tre år i et møkkete og uhygienisk basseng? Og også ødelagt etter en voldsom slakting med skrutrekker? Jeg har heller aldri hørt at Covid 19 hadde sitt opphav fra ville dyr holdt i uhygieniske forhold som beskrevet i teksten. 
Når det er sagt tviler jeg ikke på at det foregår dyremishandling, det er bare å se på  måten vi behandler dyrene vi spiser på  

Det jeg så på videoen, så bruker de skrutrekker på oppsiden av krokodillen, ryggen. Skinnet de bruker på veskene tar de fra magen. Helt forferdelig video, så jeg klarte ikke å se hele. Det de viste av skader på krokodillene, var det ofte i fjeset, rundt munnen. Basseng kan det knapt kalles. En nedsunket betong klump med noen cm med vann. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Torturert for en teit veske 😡 men I er jo så motstander av dyremishandlig og gjentar hele tiden at hun ikke vil gjøre noe som ikke er bra for dyr. Kun en gimmick som hun ikke skjønner noen ting av. Hun bare gjentar noen ord som hun hører andre si og som høres fint ut. Det er ingenting bak ordene til I.

• Liker 1
  • Nyttig 14
Skrevet

Jeg har ikke orket å se på noen linker som er lagt ut her i dag, men tviler ikke på at de krokodillene har lidd. Da blir den hysteriske dansen på Hermès enda mer patetisk og tankevekkende. At det er så overfladiske ting som gjør Isabel overlykkelig, når hun gjentar seg til det kjedsommelige at hun fremdeles egentlig bare er lille enkle uskyldige shirog som finner glede i de små enkle ting… 

• Liker 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Guris skrev (4 timer siden):

3 år med helvete for å ende opp på en hylle hos I fordi hun er helt blåst. Og alle de tusen dyrene som blir spist levende av disse krokodillene i 3 år ! Så det er svært mange offer bak disse stygge veskene. Hadde vært så flau skulle Jeg gått rundt med det der. Alle hadde skjønt at Jeg var en dum egoist!

For meg så det ut som de ble foret med pellets eller lignende. De fores nok på slakteavfall. Fra artsfrender og andre dyr. 

• Nyttig 1
Skrevet
Sveits35 skrev (21 minutter siden):

Jeg har ikke orket å se på noen linker som er lagt ut her i dag, men tviler ikke på at de krokodillene har lidd. Da blir den hysteriske dansen på Hermès enda mer patetisk og tankevekkende. At det er så overfladiske ting som gjør Isabel overlykkelig, når hun gjentar seg til det kjedsommelige at hun fremdeles egentlig bare er lille enkle uskyldige shirog som finner glede i de små enkle ting… 

Shirog er nok borte. Hun taes kun frem for å tjene mere penger, for å få shoppe mere ting å slenge fra seg. Skjønner ikke at noen tror på det spillet hun driver med, bla hver gang hun reiser til Maldivene. 

• Liker 4
  • Nyttig 14
Skrevet

Det er faktisk helt perverst. Hun gir med en hånd og tar med en annen. Det er jo bare et spill for galleriet alt sammen. Så glad i delfiner og skilpadder at hun nesten dåner av tanken men bruker kjapt en halv mill på en veske laget av en krokodille baby. 
Så hun fikk skatten refundert. Kr. 107.000 i refusjon, det er kjapt 680.000 brent på Hermès. Halvparten er ikke fint engang. En hel j*vla årslønn. Sykt. 

• Nyttig 16
Gjest Sol2025
Skrevet
Pigaloppa skrev (1 time siden):

Shirog er nok borte. Hun taes kun frem for å tjene mere penger, for å få shoppe mere ting å slenge fra seg. Skjønner ikke at noen tror på det spillet hun driver med, bla hver gang hun reiser til Maldivene. 

Murukleiven skrev (4 minutter siden):

Det er faktisk helt perverst. Hun gir med en hånd og tar med en annen. Det er jo bare et spill for galleriet alt sammen. Så glad i delfiner og skilpadder at hun nesten dåner av tanken men bruker kjapt en halv mill på en veske laget av en krokodille baby. 
Så hun fikk skatten refundert. Kr. 107.000 i refusjon, det er kjapt 680.000 brent på Hermès. Halvparten er ikke fint engang. En hel j*vla årslønn. Sykt. 

Så godt å se noen kan være kritisk til hva I bedriver med uten å få høre man er en hater, en hetser, en forakter og gud vet hva. I har sikkert mange gode sider men er så viktig å få frem hvilke bedritne sider en influenser på størrelse I er driver med og står for. Forsett å være kritisk jenter 👏👏

Skrevet
Sol2025 skrev (15 minutter siden):

Så godt å se noen kan være kritisk til hva I bedriver med uten å få høre man er en hater, en hetser, en forakter og gud vet hva. I har sikkert mange gode sider men er så viktig å få frem hvilke bedritne sider en influenser på størrelse I er driver med og står for. Forsett å være kritisk jenter 👏👏

Det er alltid viktig å være kritiske. Jeg var overhodet ikke klar over dette som vi har diskutert i dag og jeg er mildt sagt rystet over hva som har kommet frem 😭 Jeg håper virkelig at det har utviklet seg i riktig retning de siste årene, selv om det så klart ikke gjør noen forskjell for de dyrene som allerede har lidd.

I har absolutt mange gode sider, men en person som fremstår som så dyreverner og likevel kjøper en sånn veske... Hun sank litt i mine øyne der altså. Men for all del, mye mulig hun heller ikke var klar over hvordan de blir/ble produsert. Jeg vet ikke.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Sirah skrev (1 minutt siden):

Det er alltid viktig å være kritiske. Jeg var overhodet ikke klar over dette som vi har diskutert i dag og jeg er mildt sagt rystet over hva som har kommet frem 😭 Jeg håper virkelig at det har utviklet seg i riktig retning de siste årene, selv om det så klart ikke gjør noen forskjell for de dyrene som allerede har lidd.

I har absolutt mange gode sider, men en person som fremstår som så dyreverner og likevel kjøper en sånn veske... Hun sank litt i mine øyne der altså. Men for all del, mye mulig hun heller ikke var klar over hvordan de blir/ble produsert. Jeg vet ikke.

Jeg har lært saker og ting i dag og kjenner jeg trenger tid på å fordøye dette med disse krokodillene. Tror hun er så hodeløs at hun aldri har reflektert over dette. Håper hun har fått meldinger og tar ordene til seg. Vi har alle mye å lære. Hele tiden.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Sveits35 skrev (1 minutt siden):

Jeg har lært saker og ting i dag og kjenner jeg trenger tid på å fordøye dette med disse krokodillene. Tror hun er så hodeløs at hun aldri har reflektert over dette. Håper hun har fått meldinger og tar ordene til seg. Vi har alle mye å lære. Hele tiden.

Kloke ord fra deg her. Jeg trenger også litt tid til å fordøye dette og jeg tror heller ikke hun har reflektert over dette - håper jeg. 

Vi har alle mye å lære ja. Den dagen vi slutter å ta til oss ny kunnskap så er det den dagen vi bare kan gå og legge oss.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Gjest Sol2025
Skrevet (endret)
Sirah skrev (19 minutter siden):

Selv har jeg visst dette men er ikke alltid lett å komme frem med det man er kritisk til når man vet at neste innlegg blir nedsablet som ny her. Må bli tøffere 😉 Så klart I har sine gode sider,  men som den store influenserene hun er, så må man ha øynene åpne og være kritisk til det som blir lagt ut og ytre det og ha håp om at mottaker kan motta det og være på. Oi, lang setning 🙈 Som den forsvareren I er for dyrevern så burde hun jo sette seg inn i hvordan dette blir produsert.

Endret av Sol2025
Gjest Sol2025
Skrevet
Sveits35 skrev (10 minutter siden):

Mye mulig hun ikke vet dette. Sant det, vi alle har mye å lære.

Skrevet
Sol2025 skrev (1 minutt siden):

Selv har jeg visst dette men er ikke alltid lett å komme frem med det man er kritisk til når man vet at neste innlegg blir nedsablet som ny her. Må bli tøffere 😉 Så klart I har sine gode sider,  men som den store influenserene hun er, så må man ha øynene åpne og være kritisk til det som blir lagt ut og ytre det og ha håp om at mottaker kan motta det og være på. Oi, lang setning 🙈 Som den forsvareren for dyrevern så burde hun jo sette seg inn i hvordan dette blir produsert.

Det kommer jo ofte ann på hvordan man velger å legge frem kritikken man kommer med. Jeg har skrevet en del ganske kritiske innlegg selv og føler aldri at jeg har blitt nedsablet :) Syntes overhodet ikke du skriver veldig kritisk du heller, syntes derimot at du skriver reflektert og kan se ting fra flere sider. 

Helt enig med deg.

• Liker 6
Gjest Sol2025
Skrevet
Sirah skrev (5 minutter siden):

Det kommer jo ofte ann på hvordan man velger å legge frem kritikken man kommer med. Jeg har skrevet en del ganske kritiske innlegg selv og føler aldri at jeg har blitt nedsablet :) Syntes overhodet ikke du skriver veldig kritisk du heller, syntes derimot at du skriver reflektert og kan se ting fra flere sider. 

Helt enig med deg.

Er nok absolutt forbedringsider fra min side. Prøver så godt man kan, selv om man har prøvd seg her inne før😉 Du har en egen evne til å formulere deg, det skal du ha😊 

Skrevet
Sol2025 skrev (2 minutter siden):

Er nok absolutt forbedringsider fra min side. Prøver så godt man kan, selv om man har prøvd seg her inne før😉 Du har en egen evne til å formulere deg, det skal du ha😊 

Forbedringspotensiale har vi vel alle 😅 Takk for det, jeg må innrømme at jeg er ganske nysgjerrig på hvem du var før, men jeg forstår om du ikke ønsker å røpe det :)

• Liker 1
Skrevet

Hu virker jo høy på snap i dag. En er ganske bra narcissist når en sitter i baksetet i bilen til typa til sidra og skravler i vei på snap. Eier virkelig ingen skam hu

• Liker 2
  • Nyttig 2
Gjest Sol2025
Skrevet
Sirah skrev (15 minutter siden):

Forbedringspotensiale har vi vel alle 😅 Takk for det, jeg må innrømme at jeg er ganske nysgjerrig på hvem du var før, men jeg forstår om du ikke ønsker å røpe det :)

Er lov og sunt å være nysgjerrig som jeg sier til barna mine😂😂 Nå må vi gi oss ellers blir vi rapportert😂 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...