Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vanilje70 skrev (2 timer siden):

Er jo lansering i morgen, så passer bra da m litt grining før kl 18.

Griner hun igjen nå? Hvorfor?

• Liker 2
Skrevet

Besøkte Isabel sin snap, men der var det ingen hjemme nå så hun er sikkert og får litt «straff» hos naboen. Så i mangel av kontent stakk jeg innom Shehed og hun hadde et festlig danseshow å runde av kvelden med. Sitter litt langt inne å tilgi bygdeshamen, men hva gjør vi ikke i nøden. 

Skrevet (endret)

Men gjorde han ikke nok?

Hun dro fra alt som han hadde planlagt for bursdagen hennes. Gav henne en superfin gave. Og eneste han gjorde feil da hun kom tilbake var å ikke si, bursdagsmiddag, bursdagsknull, bursdagstrening, bursdagsfrokost eln.. eller?

Endret av Moni123
Kommer alltid på noe å adde rett etterpå.
  • Liker 9
Skrevet

Så teamet hennes er i Dubai og hun tar de med ut. Etter middagen må de dra hjem fordi det er fult overalt og Isabel har ikke booket noe bord. Snakk om å gjøre lite effort til de kom nedover😳 (Rami sin snap. I er jo MIA)

• Liker 19
  • Nyttig 1
Skrevet
Amber skrev (10 minutter siden):

Så teamet hennes er i Dubai og hun tar de med ut. Etter middagen må de dra hjem fordi det er fult overalt og Isabel har ikke booket noe bord. Snakk om å gjøre lite effort til de kom nedover😳 (Rami sin snap. I er jo MIA)

Flaut🙈

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Sol2025 skrev (På 25.4.2025 den 21.58):

Der kom det igjen ja. Vær snill og vis meg hva som er ren hets og nedsettende kommentarer etc her inne. Og hvem er flere av dere?

Jeg synes personlig at ting som går på utseendet hennes, ref hvordan hud hun har, er langt i fra det som er innafor å debattere. Samtidig som det ødelegger en konstruktiv diskusjon. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Gjest Sol2025
Skrevet
Harnoejegvilsi skrev (6 timer siden):

Jeg synes personlig at ting som går på utseendet hennes, ref hvordan hud hun har, er langt i fra det som er innafor å debattere. Samtidig som det ødelegger en konstruktiv diskusjon. 

Er enig med deg i det. Syns I’s  bruk av filter er en uting i hennes posisjon. 

Gjest Sol2025
Skrevet
Amber skrev (8 timer siden):

Rett og slett pinlig.

Skrevet
Sveits35 skrev (På 14.4.2025 den 18.06):

Du ble så taus i går etter at jeg ba deg google Hodne og finne ut hvor mange reklamefilmer hun har produsert. 

Taushet er gull (også forklart som sykeopphold).

Og hvem er du? Som beordrer noen til å gjøre noe du fint er i stand til å gjøre selv?

Lykke til med søket!

❤️

• Hjerte 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Zena33 skrev (2 minutter siden):

Og hvem er du? Som beordrer noen til å gjøre noe du fint er i stand til å gjøre selv?

Lykke til med søket!

❤️

Håper alt er bra med deg etter sykehusopphold ❤️

Skrevet
Zena33 skrev (24 minutter siden):

Lykke til med søket!

❤️

Håper du er blitt bedre nå 

Skrevet
Sirah skrev (13 minutter siden):

Håper alt er bra med deg etter sykehusopphold ❤️

Takk ❤️ At man kommer ut fra et sykehus igjen bruker å være et godt tegn, så jeg hviler relativt behagelig i den tro nå.

Lærdom som jeg tar med meg fra det oppholdet er å være mer til stede i nuet og den virkelige verden, selv om KG også kan være både lærerikt, hyggelig og sånn passe utfordrende.

Med det så ønsker jeg dere en riktig fin dag, selv logger jeg av for dagen og nyter vårsolen med en trofast hund og flott natur - mitt motsvar for I sine turer til Maldivene   🍃 🌞 🐶 ❤️

• Hjerte 7
Skrevet
Sveits35 skrev (Akkurat nå):

Håper du er blitt bedre nå 

Takk ❤️

Alt kan repareres, selv meg 😅

• Hjerte 1
Skrevet
Zena33 skrev (1 minutt siden):

Takk ❤️ At man kommer ut fra et sykehus igjen bruker å være et godt tegn, så jeg hviler relativt behagelig i den tro nå.

Lærdom som jeg tar med meg fra det oppholdet er å være mer til stede i nuet og den virkelige verden, selv om KG også kan være både lærerikt, hyggelig og sånn passe utfordrende.

Med det så ønsker jeg dere en riktig fin dag, selv logger jeg av for dagen og nyter vårsolen med en trofast hund og flott natur - mitt motsvar for I sine turer til Maldivene   🍃 🌞 🐶 ❤️

Kos deg masse i vårsolen ❤️

Skrevet

Ganske flaut at I ikke hadde booket plass noe sted etter middagen når hun feirer sin egen bursdag 🙈 Følger ikke Rami og Sidra, men måtte innom Rami sin snapp og sjekke. 

Synes det er flaut å se hva folk får seg til å sende av dritt til dem. Hvorfor i det hele tatt være innom snapper til mennesker man hater/spyr av? 🤷🏼‍♀️

I filtrerer nok bort det meste av slik. Regner med hun også får en del for hun har jo helt klart mange haters. Det ser man jo her inne også.

IMG_0560.thumb.jpeg.b44f7b292eae2269a9044310c86dbdd0.jpeg

• Liker 5
Skrevet
Zena33 skrev (1 time siden):

Takk ❤️

Alt kan repareres, selv meg 😅

Hvis du har lyst å se noe koselig senere kan du bli med Djesa Belle til Disney Paris 😊 Skikkelig «feelgood» snapper ☺️

• Liker 2
Skrevet (endret)
Heike72 skrev (38 minutter siden):

Ganske flaut at I ikke hadde booket plass noe sted etter middagen når hun feirer sin egen bursdag 🙈 Følger ikke Rami og Sidra, men måtte innom Rami sin snapp og sjekke. 

Synes det er flaut å se hva folk får seg til å sende av dritt til dem. Hvorfor i det hele tatt være innom snapper til mennesker man hater/spyr av? 🤷🏼‍♀️

I filtrerer nok bort det meste av slik. Regner med hun også får en del for hun har jo helt klart mange haters. Det ser man jo her inne også.

Ja det var tabbe. Hun snakket tidligere i uka om at hun hadde brukt alle kontaktene hun har i utebransjen for å fikse opp i dette, så hun visste før middagen at det ville bli problemer. En må visst være veldig tidlig ute med å booke i Dubai nå og det virker som hun var ukjent med akkurat dette. 

Endret av Sveits35
  • Liker 4
Skrevet (endret)
Amber skrev (12 timer siden):

Enig! Men bursdagen skulle feires. Bare opptatt av seg selv vettu. Hun fikk feiret bursdagen sin nok engang 3 uker etter at hun fyllte 31,der kelnerne kom med lysshow osv, så var vel hun fornøyd. Hun selv skulle vel til naboen, så var vel ikke så nøye med resten av teamet, effort nårr det er for andre, jva er det? 

Endret av Vanilje70
  • Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
Heike72 skrev (2 timer siden):

Det finnes mange ustabile individer der ute som ikke har det bra med seg selv, og som må få ut all dritten på andre mennesker. 

Hva de får ut av det skjønner jeg bare ikke.

• Liker 6
Skrevet
Sveits35 skrev (2 timer siden):

Hvis du har lyst å se noe koselig senere kan du bli med Djesa Belle til Disney Paris 😊 Skikkelig «feelgood» snapper ☺️

Håper virkelig hun få flere følgere for hu er ei skikkelig herlig dame å følge, men må si jeg savner Kitty Kingdom og Kelvin for tiden 😏

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...