Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man ser hvor mange små, mellomstore og også store bedrifter som ikke overlever i landet her, så er det jo forståelig at noen flytter bedriften sin ut om det er mer økonomisk lønnsomt. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Sassya skrev (3 minutter siden):

Ja Synnøve har også flyttet og bor i Dubai.

Var det jeg syntes å huske.

Velinda skrev (2 minutter siden):

Ja ,det er helt greit men de har lager i Norge å selger til Norske kunder,man ska være glad for at ikke alle bedrifter tenker sånn for da blir det ikke mye veldferdsgoder her i landet,kom ikke de ansatte ned med fly nå?

Absolutt enig med deg i det. Det er jo ikke helt ryddig, men jeg kan likevel forstå det. Om det gir mening? Jo hele gjengen kom med fly.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Lurer på hvorfor shehad fikk gul stjerne så fort. Vet hin akkurat passertte 50.000, men hun har mylig tatt oppigjen snappen, og hun har ikke hatt noe engasjemang i f til andre. Se på christina ygre fks, hun har jo så mye engasjemang osv og snapper døgnet rundt oh nle folkets favoritt på vixen. Rart hun ikke får gul stjerne. Samme m foreldrene til sara emile. De fikk og gul stjerne og hadde kun 19.000 følgere. Lurer på hvem som favoriseres. Syns d er bare kvalmt om isabel kan fixe så hele familien bare får det servert på sølvfat

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet
Vanilje70 skrev (Akkurat nå):

Lurer på hvorfor shehad fikk gul stjerne så fort. Vet hin akkurat passertte 50.000, men hun har mylig tatt oppigjen snappen, og hun har ikke hatt noe engasjemang i f til andre. Se på christina ygre fks, hun har jo så mye engasjemang osv og snapper døgnet rundt oh nle folkets favoritt på vixen. Rart hun ikke får gul stjerne. Samme m foreldrene til sara emile. De fikk og gul stjerne og hadde kun 19.000 følgere. Lurer på hvem som favoriseres. Syns d er bare kvalmt om isabel kan fixe så hele familien bare får det servert på sølvfat

Jeg har lurt på nøyaktig det samme. Fetisha har vel også gul stjerne og sist jeg sjekket følgerantallet hennes var det langt under 50K. Mulig det er høyere nå. Sidra fikk jo over 50 for en god stund siden, men hun har ikke fått stjerne.

Merker at jeg er veldig nysgjerrig på hva kriteriene egentlig er.

• Liker 2
Skrevet
Sirah skrev (Akkurat nå):

Jeg har lurt på nøyaktig det samme. Fetisha har vel også gul stjerne og sist jeg sjekket følgerantallet hennes var det langt under 50K. Mulig det er høyere nå. Sidra fikk jo over 50 for en god stund siden, men hun har ikke fått stjerne.

Merker at jeg er veldig nysgjerrig på hva kriteriene egentlig er.

Docogdask har sånn 24000, hun fikk sin gule stjerne under et prøveprosjekt og har greid å beholde den. 

Skrevet
Neket skrev (2 minutter siden):

Docogdask har sånn 24000, hun fikk sin gule stjerne under et prøveprosjekt og har greid å beholde den. 

Sånn og forstå ja. Ja da kan det jo henne Fetisha har fått på samme måte kanskje. Jeg aner ikke, har bare stusset over det.

Skrevet
Vanilje70 skrev (1 time siden):

Hvordan ser en engasjementet hos den enkelte på snap? Jeg ser bare antall følgere å det forteller jo bare noe. Så når jeg så at Shehed fikk gul stjerne antok jeg at  dette hadde noe med engasjement å gjøre. Å at hun hadde høyt antall reelle seere. Men ser jo du sier hun har hatt mindre engasjement enn andre du nevner. Så kan en se dette på snappen, så er jo dette litt morsomt å følge med på. 

• Liker 1
Skrevet
Bendie skrev (15 minutter siden):

Hvordan ser en engasjementet hos den enkelte på snap? Jeg ser bare antall følgere å det forteller jo bare noe. Så når jeg så at Shehed fikk gul stjerne antok jeg at  dette hadde noe med engasjement å gjøre. Å at hun hadde høyt antall reelle seere. Men ser jo du sier hun har hatt mindre engasjement enn andre du nevner. Så kan en se dette på snappen, så er jo dette litt morsomt å følge med på. 

Jeg er nysgjerrig på det samme :)

• Liker 1
Skrevet
Vanilje70 skrev (1 time siden):

Nå fikk hun mye oppmerksomhet rundt alt det bråket rundt det der med den stalkeren. Hvem vet kanskje det har økt  interessen  rundt henne?   Og gitt henne både flere følgere og engasjement. Aner ikke hvordan de ser på det med engasjement rundt den enkelte, jeg er også nysgjerrig  på hvordan det er . 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Lana01 skrev (4 minutter siden):

Nå fikk hun mye oppmerksomhet rundt alt det bråket rundt det der med den stalkeren. Hvem vet kanskje det har økt  interessen  rundt henne?   Og gitt henne både flere følgere og engasjement. Aner ikke hvordan de ser på det med engasjement rundt den enkelte, jeg er også nysgjerrig  på hvordan det er . 

Helt sikkert. Hun er jo også flink til å svare på kommentarer osv så hun engasjerer nok følgerne sine greit vil jeg tro.

• Liker 3
Skrevet
Sirah skrev (Akkurat nå):

Helt sikkert. Hun er jo også flink til å svare på kommentarer osv så hun engasjerer nok følgerne sine greit vil jeg tro.

Det vil jeg tro, og det som skjedde rundt den episoden kan ha gitt henne god drahjelp, og da blir nesten litt komisk.med tanke på hva stalkeren måtte mene om det 

• Nyttig 3
Skrevet
Lana01 skrev (7 minutter siden):

Det er jo litt tragikomisk om den som sørget for at Shehed sa opp jobben er den samme, som bidro til at hun oppnådde nok engasjement til å få inntekt på snap. Riktignok er det Shehed selv som skaper innholdet og engasjement, men saken har nok ført til langt flere klikk og nye følgere. 

• Nyttig 6
Skrevet
Lana01 skrev (2 minutter siden):

Det vil jeg tro, og det som skjedde rundt den episoden kan ha gitt henne god drahjelp, og da blir nesten litt komisk.med tanke på hva stalkeren måtte mene om det 

Bendie skrev (2 minutter siden):

Det er jo litt tragikomisk om den som sørget for at Shehed sa opp jobben er den samme, som bidro til at hun oppnådde nok engasjement til å få inntekt på snap. Riktignok er det Shehed selv som skaper innholdet og engasjement, men saken har nok ført til langt flere klikk og nye følgere. 

Svarer dere begge i en 😁 Helt enig, skikkelig komisk om stalkeren er drahjelpen Shehed trengte ja 😎

• Liker 6
Skrevet

Tror nok at en av grunnen er tilhengere til IR, at de velger å støtte opp hele familien

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
tankebobla skrev (Akkurat nå):

Tror nok at en av grunnen er tilhengere til IR, at de velger å støtte opp hele familien

Det er også et poeng 

Skrevet

Fysøren så ekkelt å se I stå i vannet m sidra og gjøre seg til med broren bak kamera. Trøste å bære, skikkelig kleint

• Liker 2
  • Nyttig 10
Skrevet (endret)

Nå er hun fornøyd fordi naboen skal ta henne med på tur i 2-3 dager. Så blir alt sikkert helt fint mellom de helt til neste gang han ikke kan være med henne til Maldivene (eller annen plass hun planlegger å reise) Da blir det tårer og brudd igjen.

Makan til storforlangene og egoistisk dame har jeg aldri sett før. Er spent på om hun blir fornøyd med hvor han har valgt å ta henne med. Er det ikke lux så griner hun vel igjen.

Endret av Really
  • Nyttig 16
Skrevet (endret)
Really skrev (18 minutter siden):

Nå er hun fornøyd fordi naboen skal ta henne med på tur i 2-3 dager. Så blir alt sikkert helt fint mellom de helt til neste gang han ikke kan være med henne til Maldivene (eller annen plass hun planlegger å reise) Da blir det tårer og brudd igjen.

Makan til storforlangene og egoistisk dame har jeg aldri sett før. Er spent på om hun blir fornøyd med hvor han har valgt å ta henne med. Er det ikke lux så griner hun vel igjen.

Det blir like mye drama med neste års bursdag, neste Valentines, neste julegave etc. 

For han klarer ikke være mer observant, huske alle hennes ønsker, behov og needs akkurat slik hun har fortalt han (enten det var 3 mnd siden hun sa det eller 2 år siden) slik et 100% PERFEKT MENNESKE såklart gjør.

Men INGEN klarer dette, bare i hennes hode. Det spiller ingen rolle om det er Naboen eller noen andre, det mennesket eksisterer jo ikke og ihvertfall eksisterer det ikke i flere år fremover noe jeg kan tenke meg at hun kommer til å forvente.

Så får en håpe hun ikke blir helt Suzy på bursdagsmiddagen idag, tar kontakt med Naboen for å syte, mase og klage litt mer  med han og vi ser iløpet av natten - "det er over for godt nå"  -  så blir det noen dager med skal hun gi han en sjanse siden de tross alt skal på turen torsdag og engasjement flyr i taket frem til hun har bestemt seg og ja, såklart gir han en sjanse for det er jo CONTENT med stor C.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 1
  • Nyttig 10
Skrevet (endret)

Jeg må helt ærlig si at jeg ikke skjønner hva interessen er i å følge Shehed, hun gjør helt hverdagslige ting som alle oss andre.

Går tur med bikkja, handler mat, flytter osv. Hva I ALLE DAGER er interessant her? I hennes tilfelle kan jo alle vi å tråden bli "influensere" og tjene til livets opphold med å pusse tenner, gå på jobb og lage middag.

Såpass at hele Raadsquad skal regelrett gi henne penger til å fortsette å GJØRE HELT HVERDAGSLIGE ting som alle andre?

Isabel er selvsakt, kan til en viss grad skjønne at man følger Rami siden han bor i Dubai nå, men Shehed ?

Endret av Hatsumomo
  • Liker 5
  • Nyttig 11
Skrevet
Velinda skrev (3 timer siden):

Jeg vet det er pga skatt,så kan du velge å tro det du vil

Ja, for i Dubai så skatter du så og si ingenting.. 

• Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...