hei_paa_deg Skrevet i går, 13:59 #18761 Del Skrevet i går, 13:59 Teflonhjernen skrev (1 minutt siden): 🙋🏼♀️ Jeg husker godt da ÅK «mistet» skjørtet/kjolen i Melodi Gran Prix 😆 Ja!!! 🤣 likheten. ÅK er flott da 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hasse29 Skrevet i går, 14:00 #18762 Del Skrevet i går, 14:00 agent skrev (1 time siden): Måtte innom idag også, lurte på hvordan ståa med KK var. Ble ikke noe klokere der, noen som veit noe? Men kom rett innpå sminken og reklame, hvorfor bruke filter filter atter filter når hun står der å reklamerer for produkter . Men én annen ting, hva er det med hårfeste rundt ansiktet. Ser ut som Åse Klevland i hennes glansdager. Nå får vi se hvor mange som kjenner til ÅK, kan gi en pekepinn på alderen våres.😂🤣😅 Dårlig bilde, ha meg unnskyldt 🤭 Se heller på øynene hennes når hun sitter i bilen i dag tidlig🙈 Så små pupiller at det er tydelig at hun har hatt i seg noe. Medikamentbruk kan også forklare de voldsomme svingningene i humøret hennes! Hun har jo sett direkte sløv og rusa ut ved flere anledninger siste tiden🤔 5 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fredsliijle Skrevet i går, 14:07 #18763 Del Skrevet i går, 14:07 Hasse29 skrev (7 minutter siden): Se heller på øynene hennes når hun sitter i bilen i dag tidlig🙈 Så små pupiller at det er tydelig at hun har hatt i seg noe. Medikamentbruk kan også forklare de voldsomme svingningene i humøret hennes! Hun har jo sett direkte sløv og rusa ut ved flere anledninger siste tiden🤔 Det har jeg også fått med meg. 5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Princess_81 Skrevet i går, 14:50 #18764 Del Skrevet i går, 14:50 Jeg må le litt da hun kaller og tror hun ligner på Kim kardashian… eneste som ligner er håret kanskje. Men ingenting annet. Hun burde fint sette seg ned på planeten igjen🙈 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hei_paa_deg Skrevet i går, 14:55 #18765 Del Skrevet i går, 14:55 Princess_81 skrev (4 minutter siden): Jeg må le litt da hun kaller og tror hun ligner på Kim kardashian… eneste som ligner er håret kanskje. Men ingenting annet. Hun burde fint sette seg ned på planeten igjen🙈 🤓💕 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet i går, 15:22 #18766 Del Skrevet i går, 15:22 Classy skrev (2 timer siden): Hun tok med seg hele familien til tannlegen i Oslo før jul.Det er ikke tennene jeg er bekymret for, men heller livstruende sykdommer etc..inkl vekta når den tid kommer.. Hun trener jo ikke og hater alt som er sundt Kiloene vil komme snikende om hun liker det eller ikke med alt det usunne hun inntar daglig Det der er jeg et vandrende eksempel på. Jeg var like tynn som Isabel frem til jeg var rundt 30 og jeg levde sikkert akkurat like usunt. Jeg hadde en forbrenning som ikke lignet noe som helst! Kunne sikkert levd på reint sukker. Så bikka jeg 30 år og plutselig måtte jeg også passe på hva jeg puttet i meg. Skal love at det var en wakeup call! Nå skal det sies at jeg var ekstremt aktiv, men likevel. Classy skrev (1 time siden): 🎯💯💯 Jeg vil si IR er verre.. Jeg vet heller ikke hvorfor det er så mange som tar IR i forsvar.. Ang de veskene hun kjøper så er de totalt verdiløse, hun kjøper en illusjon og betaler kun for logoen 🤡🤡 Jeg vil tro mange tar Isabel i forsvar fordi hun på mange måter er mye mer jovial enn Sophie er. Isabel har klart å lage et forhold til følgerne sine, mens Sophie har blitt personen «alle elsker å hate». Var det ikke hun som sa: En hater er en følger det også? Sophie har bygget karrieren sin på å provosere mest mulig, mens Isabel har tatt mer «venninnerollen». I tillegg er jo Isabel både søt, sjarmerende og morsom når hun vil. Det er jo ikke Sophie på samme måte. Bare tanker fra meg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet i går, 15:37 #18767 Del Skrevet i går, 15:37 (endret) Sirah skrev (15 minutter siden): Det der er jeg et vandrende eksempel på. Jeg var like tynn som Isabel frem til jeg var rundt 30 og jeg levde sikkert akkurat like usunt. Jeg hadde en forbrenning som ikke lignet noe som helst! Kunne sikkert levd på reint sukker. Så bikka jeg 30 år og plutselig måtte jeg også passe på hva jeg puttet i meg. Skal love at det var en wakeup call! Nå skal det sies at jeg var ekstremt aktiv, men likevel. Jeg vil tro mange tar Isabel i forsvar fordi hun på mange måter er mye mer jovial enn Sophie er. Isabel har klart å lage et forhold til følgerne sine, mens Sophie har blitt personen «alle elsker å hate». Var det ikke hun som sa: En hater er en følger det også? Sophie har bygget karrieren sin på å provosere mest mulig, mens Isabel har tatt mer «venninnerollen». I tillegg er jo Isabel både søt, sjarmerende og morsom når hun vil. Det er jo ikke Sophie på samme måte. Bare tanker fra meg. Vil si at mine venninner utsagnene har gått litt mye over styr. Mann kan begynne å lure på om hun hvet hva sanne venner/venninner er. Men nå skal hun ha bursdag middag med alle sine gode venninner og sine ansatte. 🙉🙈🙉 Endret i går, 15:38 av agent 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet i går, 15:39 #18768 Del Skrevet i går, 15:39 Hasse29 skrev (1 time siden): Se heller på øynene hennes når hun sitter i bilen i dag tidlig🙈 Så små pupiller at det er tydelig at hun har hatt i seg noe. Medikamentbruk kan også forklare de voldsomme svingningene i humøret hennes! Hun har jo sett direkte sløv og rusa ut ved flere anledninger siste tiden🤔 Og hun høres ruset ut på stemmen og hvordan hun har begynt å prate/uttalelse på ord🤔 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet i går, 15:42 #18769 Del Skrevet i går, 15:42 agent skrev (4 minutter siden): Vil si at mine venninner utsagnene har gått litt mye over styr. Mann kan begynne å lure på om hun hvet hva sanne venner/venninner er. Men nå skal hun ha bursdag middag med alle sine gode venninner og sine ansatte. 🙉🙈🙉 Helt enig med deg, men det var nok dette som fikk opp populariteten i utgangspunktet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet i går, 15:47 #18770 Del Skrevet i går, 15:47 Classy skrev (2 timer siden): IR lever i en fantasiverden med lite eller ingen tilknytning til realiteten.. Hun har altfor mye låste tanker og drømmer og lite respekt for andre. Derfor det bare fungerer med søsken og mor, så lenge de får betalt! 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet i går, 16:29 #18771 Del Skrevet i går, 16:29 Istapp skrev (3 timer siden): Får håpe Tollvesenet er parat ved returen! Ja du er inne på noe vesentlig der. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Classy Skrevet i går, 16:36 #18772 Del Skrevet i går, 16:36 Guris skrev (48 minutter siden): Hun har altfor mye låste tanker og drømmer og lite respekt for andre. Derfor det bare fungerer med søsken og mor, så lenge de får betalt! 👍🏼🎯💯💯 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet i går, 16:36 #18773 Del Skrevet i går, 16:36 Really skrev (6 minutter siden): Ja du er inne på noe vesentlig der. IR skal da ikke betale toll. Hun er bosatt i Dubai. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet i går, 16:38 #18774 Del Skrevet i går, 16:38 Bendie skrev (Akkurat nå): IR skal da ikke betale toll. Hun er bosatt i Dubai. Hun må ikke betale noe, nei… hun får tilbake momsen. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet i går, 16:38 #18775 Del Skrevet i går, 16:38 Man kan jo virkelig lure på hvorfor Snap betaler henne flere mill i mnd 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet i går, 16:44 #18776 Del Skrevet i går, 16:44 Sirah skrev (1 time siden): Det der er jeg et vandrende eksempel på. Jeg var like tynn som Isabel frem til jeg var rundt 30 og jeg levde sikkert akkurat like usunt. Jeg hadde en forbrenning som ikke lignet noe som helst! Kunne sikkert levd på reint sukker. Så bikka jeg 30 år og plutselig måtte jeg også passe på hva jeg puttet i meg. Skal love at det var en wakeup call! Nå skal det sies at jeg var ekstremt aktiv, men likevel. Jeg vil tro mange tar Isabel i forsvar fordi hun på mange måter er mye mer jovial enn Sophie er. Isabel har klart å lage et forhold til følgerne sine, mens Sophie har blitt personen «alle elsker å hate». Var det ikke hun som sa: En hater er en følger det også? Sophie har bygget karrieren sin på å provosere mest mulig, mens Isabel har tatt mer «venninnerollen». I tillegg er jo Isabel både søt, sjarmerende og morsom når hun vil. Det er jo ikke Sophie på samme måte. Bare tanker fra meg. Fulgte Sophie en stund, men måtte slutte. Måten hun henvender seg til følgere på er direkte belærende, hoverende og med ett ekstremt kroppsfokus som bare er påtrengende og ubehagelig. Isabel er jo på ingen måte slik, hun trykker jo til brystet omtrent alt følgere skriver til henne (nåja, kritikken blir jo slettet), men hun har en unik måte å dele av seg selv med følgere på som SE er så langt ifra å klare at det ikke kan sammenlignes. 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Classy Skrevet i går, 16:46 #18777 Del Skrevet i går, 16:46 Velinda skrev (4 minutter siden): Man kan jo virkelig lure på hvorfor Snap betaler henne flere mill i mnd Du kan saktens lure, men i en bakvendt/oppned verden kan alt gå an..Hadde jeg vært IR så hadde jeg vært litt forsiktig.. For like fort som pengene ruller inn kan de forsvinne på sekundet.. (USA eier Snapchat) 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet i går, 16:52 #18778 Del Skrevet i går, 16:52 Classy skrev (3 minutter siden): Du kan saktens lure, men i en bakvendt/oppned verden kan alt gå an..Hadde jeg vært IR så hadde jeg vært litt forsiktig.. For like fort som pengene ruller inn kan de forsvinne på sekundet.. (USA eier Snapchat) Har tenkt det samme 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet i går, 16:53 #18779 Del Skrevet i går, 16:53 Teflonhjernen skrev (2 timer siden): 🙋🏼♀️ Jeg husker godt da ÅK «mistet» skjørtet/kjolen i Melodi Gran Prix 😆 Mener det var Lill Lindfors som mistet kjolen i Mgp ikke ÅK. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet i går, 16:56 #18780 Del Skrevet i går, 16:56 Hatsumomo skrev (5 minutter siden): Fulgte Sophie en stund, men måtte slutte. Måten hun henvender seg til følgere på er direkte belærende, hoverende og med ett ekstremt kroppsfokus som bare er påtrengende og ubehagelig. Isabel er jo på ingen måte slik, hun trykker jo til brystet omtrent alt følgere skriver til henne (nåja, kritikken blir jo slettet), men hun har en unik måte å dele av seg selv med følgere på som SE er så langt ifra å klare at det ikke kan sammenlignes. Samme her. Har fulgt Sophie litt fra og til siden hun begynte å blogge og videre på Instagram. Har også sett seriene hennes og egentlig likt dem godt. På snap derimot orket jeg ikke å følge henne av samme grunn som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå