Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Sirah skrev (2 timer siden):

Verdt å sjekke kommentarfeltet på TV2 Nyheter sin facebookside foresten. Tror de fleste av dere skjønner hvor jeg vil.

Finner ikke noen tv2 nyheter fb side jeg🤔🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Granneman82 skrev (12 minutter siden):

Finner ikke noen tv2 nyheter fb side jeg🤔🤔

Måtte leite litt jeg også, bare søk opp TV2 Nyheter - den har rød logo som profilbilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (18 minutter siden):

Måtte leite litt jeg også, bare søk opp TV2 Nyheter - den har rød logo som profilbilde.

Kommer ikke opp hos meg altså, merkelig 🤔🤔  jaja😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde visst blokkert den, gudene vet hvordan jeg har fått til det🤣🤣

God underholdning det kommentarfeltet ja, herrefred på jord🤣🤣🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hun dama i kommentarfeltet har et poeng da. Isabel selger mange ting som er etterligner av dyrere merker. 

F.eks St. Germain parfymen hennes som lukter eksakt det samme som Escada sin Cherry in Japan. Den siste parfymen hennes var jo også en dupe av en dyr parfyme. 

Hvorfor ikke heller finne på noe eget og nytt, og ikke bare etterligne andre? 

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (15 minutter siden):

Ganske god «underholdning» ja 🙈

Er jo utrolig hvordan folk skriver under fullt navn, uansett på hvilken side en står. 
Underholdene er det jo hvertfall for oss andre 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (1 minutt siden):

Er jo utrolig hvordan folk skriver under fullt navn, uansett på hvilken side en står. 

Om ikke annet 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (6 timer siden):

Ja ganske skremmende om dette stemmer (noe jeg ikke tviler på at det gjør). Louis Vuitton sier vel at de har egne fabrikker i både Frankrike og Italia? Kanskje de glemte å nevne Kina i samme slengen 😬

Merker at jeg godt kunne tenkt meg å testet å bestille noe rett fra Kina sånn for gøy, men det er jo en jungel av nettsider der ute det kanskje ikke nødvendigvis er så smart å oppgi kortinformasjon på 🙈 Om noen ramler over en side som faktisk er seriøs så tips meg gjerne 😅

Det er vel bare de genserne og kjolene hun lanserte rett før jul hun har påstått at er fra Italia? Hun har vel aldri sagt det om bikiniene? Mye mulig jeg tar helt feil her.

Når det er sagt så har jeg i mange år handlet klær fra et norsk merke. Dette er et midt på treet merke prismessig (type 1200-1500kr for en genser) og en av grunnene til at jeg har støttet dem har blant annet vært at det er/var norskeid. Vet det har kommet inn andre europeiske investorer, men har fremdeles støttet dem siden det hører til her hjemme.

Du kan TRO jeg var skuffet når jeg for en tid tilbake oppdaget «Made in China» på lappen inni 🤷‍♀️ Her tror man at man støtter norske grundere som maser om kortreist, miljø og bærekraft og så er klærne likevel masseprodusert i Kina….

Legger ved en YouTube link.. Det blir nok vanskelig for de store korrupte brandsa å overleve etter dette her.. På tide de blir exposed og går nedenom og hjem for dette er faktisk svindel..

Det finnes lite eller nesten ingen fabrikker igjen på europeisk jord… 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ivfmamma78 skrev (9 minutter siden):

Men hun dama i kommentarfeltet har et poeng da. Isabel selger mange ting som er etterligner av dyrere merker. 

F.eks St. Germain parfymen hennes som lukter eksakt det samme som Escada sin Cherry in Japan. Den siste parfymen hennes var jo også en dupe av en dyr parfyme. 

Alt IR kan er å kopiere andre. Dette gjelder alt innen Ivory og Nude. Inkl alle operasjonene sine og væremåte, alt for å etterligne sitt største forbilde ever, KimK.. Ingenting troverdig og originalt å finne der i gården… 

• Liker 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Classy skrev (12 minutter siden):

Legger ved en YouTube link.. Det blir nok vanskelig for de store korrupte brandsa å overleve etter dette her.. På tide de blir exposed og går nedenom og hjem for dette er faktisk svindel..

Det finnes lite eller nesten ingen fabrikker igjen på europeisk jord… 

Tusen takk!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teflonhjernen skrev (30 minutter siden):

Ja, i sær om en ikke klarer å slutte, med en viss oppførsel. Tenker noen ganger er det greit å legge ballen død. 

Men det finnes mange «gale» der ute. Som sier hva som helst med fult navn. De virker blottet for hvordan de oppfattes av andre. Hadde blitt sjokkert om en kollega eller en venn, holdt på slik. 

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårligbrukernavn skrev (8 timer siden):

Kan jeg aldri tenke meg... Men ja, han burde gjerne tittet innom. Slik jeg oppfatter han, hvis det I sier stemmer, så kan jeg ikke tenke meg at han vil noe seriøst med henne om han hadde sett noe særlig på snappen hennes (men så er jeg i tvil om han vil noe seriøst med henne uansett altså)...

Jeg syns det var utrolig respektløst, skikkelig pinlig for henne og jeg tenker det er ødeleggende.
Skjønner faktisk ikke at hun turte å være ærlig om det, hadde det vært meg hadde jeg skammet meg så intenst at jeg hadde faktisk ikke turt å si det som det var. Hun kaller Ivorie for hjertebarnet sitt, men sitter i møter i morgenkåpe og drikker seg så dritings at hun må sendes hjem fra bursdag i taxi og spyr/sovner før sin egen lansering. Altså enten må hun jo da la være å drikke når hun har lansering, eller flytte lanseringen f. eks. til neste dag. Utrolig pinlig hele greien, og ikke minst også utrolig respektløst og skammelig overfor både hele apparatet rundt Ivorie, men ikke minst også vennninnen som hadde bursdag. Attpåtil legger hun ut at hun ikke gidder å gå og kjøpe gave pga mensensmerter dagen før, så bestiller hun noen til å levere for henne flere dager ETTER bursdagsfeiringen fordi hun bestilte samme morgen som bursdagen skulle være??? Og dette er angivelig blant hennes beste venninner?! OG hun legger alt sammen ut for... hva er det, 380k(?) følgere?! Har hun ikke mer omtanke for folk rundt seg??! Selvrespekt?!?! Altså, syns hele damen er pinlig. 

Hun lever livet sitt som en "real life sim" nærmest. Skjønner hverken hun eller følgerne hvor SYKT det egentlig er?!!?
Jeg syns det er ubehagelig faktisk. Skikkelig og.

(Beklager at jeg er litt treg med å kommentere, har ikke vært innom på en stund)

Har dere for øvrig fått med dere at den gamle sesongen (den første av de hun var med i) hennes er kommet ut igjen på viaplay? Så reklame for det. Hun har ikke nevnt noe om det selv såvidt jeg har fått med meg, så hun er kanskje ikke så glad for det? :P 

Jeg hadde heller ikke turt å fortelle om det som skjedde i det tilfellet der. Jeg hadde nok servert en hvit løgn for å komme litt bedre ut av det. Men det er nok derfor vi følger henne, altså at vi vet hun er 100% ærlig og deler det meste. Der verste som kan skje Isabel er at hun mister troverdighet. 
Hun tåler ikke alkohol, det viser seg gang på gang og ofte blir hun syk i bakkant av en sånn fest også. At hun aldri lærer, det er jo frustrerende å se et så ødeleggende mønster utenifra.

At hun sitter i nattkjole på nettmøter i sitt firma som hun eier 50% av er jo bare litt eksentrisk 😊 og skader ingen. 

Endret av Sveits35
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (6 timer siden):

Der var saken plukket opp av TV2. 

https://www.tv2.no/underholdning/ut-mot-isabel-raads-klesmerke-et-reelt-problem/17647330/?fbclid=IwY2xjawJrBjhleHRuA2FlbQIxMQABHhwNUZ1NAqP7J4wwBBfxivaFEIK-sOrRWfpNQNw8NRzBIXooUf3eGOGYLjlq_aem_oNqN0p-lkcPCbeU1rPZRKw

Debatten i seg selv overordnet er jo grei og sikkert viktig nok, men vet ikke om jeg hadde frontet den på en så basic kampanje. Mood boarden hennes er jo også basert på andres arbeid igjen, ironisk nok. Det skal vel godt gjøres å være veldig nyskapende innenfor dette feltet i reklamebransjen. 

Nei , dette var nok lite smart av henne.Ikke så bra å ha på cv’n , men tanke på fremtidig prosjekter eller jobbsøknad . 
Hvis hun virkelig så på det som et problem, burde hun kontakte dem direkte, ikke svarer hun heller, da hun blir kontaktet av dem., så hva vil hun egentlig? 

og som IR også selv sier. Det handlet om Reise , være i farten , filmet på Oslo S . Hva var det da som var så unikt med hennes mood board ? 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lana01 skrev (48 minutter siden):

Nei , dette var nok lite smart av henne.Ikke så bra å ha på cv’n , men tanke på fremtidig prosjekter eller jobbsøknad . 
Hvis hun virkelig så på det som et problem, burde hun kontakte dem direkte, ikke svarer hun heller, da hun blir kontaktet av dem., så hva vil hun egentlig? 

og som IR også selv sier. Det handlet om Reise , være i farten , filmet på Oslo S . Hva var det da som var så unikt med hennes mood board ? 

Det er virkelig ingenting unikt med hverken hennes moodboard eller kampanjen i seg selv. Hun har nok skutt seg selv kraftig i leggen med tanke på senere ansettelser dessverre. Ingen vil jo ansette noen som potensielt kan bli et stort problem.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ivfmamma78 skrev (3 timer siden):

Den gjennomsiktige kjolen hun skal lansere snart er kopi. Var på Tiktok der kom det en filmsnutt med ei som hadde på seg nesten helt lik.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

agent skrev (2 minutter siden):

Den gjennomsiktige kjolen hun skal lansere snart er kopi. Var på Tiktok der kom det en filmsnutt med ei som hadde på seg nesten helt lik.

Syntes alle merkene der ute nesten er en tro kopi av hverandre så dette gjelder ikke bare Ivorie. Syntes det er ufattelig få som er originale og lager sine egne ting.

Spesielt vil jeg dra frem Sandrokjolene til Isabel. Jeg syntes de er skikkelig fine så jeg har begynt å legge merke til dem. Er dere klar over hvor mange merker som lager omtrent direkte kopier av den kjolen? Eller Birkin/Kelly. Syntes ikke jeg ser annet enn kopier/dupe av disse - til og med på HM 🤷‍♀️ 

Helt sykt når man begynner å legge merke til det faktisk.

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårligbrukernavn skrev (12 timer siden):

Hø?
Nebb-referansen? Det er jo det hun selv kaller det ("plastikknebbet" f. eks.), men regner med hun sier det fordi det faktisk kan se litt nebb-aktig ut.. Hun vet jo og sier selv også at hun har overfylt leppene, og det er vel strengt talt bare et faktum... Jeg vet ikke med deg, men jeg syns det ser sykt ut, og tenker at man har tatt det for langt når tungen ikke rekker til å slikke seg rundt munnen (som er en funksjon enhver tunge normalt har, om man ikke har den "for stramme tungebånd"-diagnosen (vet ikke hva det heter på fagspråket) og må korrigere det. Har man den diagnosen korrigerer de det jo, så jeg regner med det betyr at det har noen konsekvenser hvis tungen er for kort/stram, og for min del så er det sykelig at man "redigerer" seg selv i en sånn grad at det går utover funksjoner kroppen normalt har. Jeg syns også det ser teit ut, og etter min mening er det greit å påpeke når hun har gjort det helt frivillig mot seg selv med vilje, og særlig når hun også både sier det samme selv og tuller med det).

Mener du det her hjelper? Du er et (forhåpentligvis) voksent menneske og trenger ikke rakke ned på andre på den måten med mindre du sliter med deg selv. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...