Sirah Skrevet onsdag kl 09:38 #17621 Del Skrevet onsdag kl 09:38 Tittitt skrev (9 minutter siden): Veldig rart om hun plutselig bryr seg om bamser, når hun har gjort narr av Sidra flere ganger når hun har kjøpt bamser på shopping, og sagt at hun er voksen og må slutte å kjøpe bamser. Samt har mast på Sidra om å få med seg den store bamsen som var hos Isabel hjem, fordi det var flaut om noen så den på gjesterommet hennes. Jeg lurer på om Isabel tror bestevennene hennes bor inne i telefonen og er på «liksom», siden hun utleverer seg sånn. 400k besties, de fleste i Norge, hun kommer jo garantert til å treffe på mange av de, og alle vet om gravid-drama, nabo-drama, ligging, bever, sammenbrudd, klamydia, krangel med familien osv. trodde hun slet med angst, men jeg hadde ikke gått ut døra om jeg hadde utlevert livet mitt på den måten, og jeg har aldri hatt angst engang. Hun snakker om at hun får fylleangst, men oppførselen hennes i edru tilstand er jo verre. Synes det blir veldig feil å drive på å lete etter unnskyldninger for oppførselen hennes, og skylde relasjonsvansker på onkler hun ikke har sett på 20 år. i følge henne selv hadde hun drømme oppveksten hos fosterfamilien sin, så kanskje fokusere litt på at hun tross alt er heldigere enn de fleste andre i hennes situasjon, som kom til en kjærlig fosterfamilie som behandlet henne som sitt eget barn. Fra det hun selv skriver i bøkene sine, har hun alltid vært opptatt av seg selv, og hatt veldig mye selvmedlidenhet. Hvilke barn bryr seg om hvilket merke pølsene eller makaronien er? Særlig om en er vant til å ha lite, er man takknemlig for det man har. Man klager ikke for maten heter noe annet, eller om klærne er kjøpt brukt eller på cubus. Mine barn har da vokst opp med arve-klær da de var små, og folk flest kjøper jo de billigste merkene av matvarer. Når hun selv vet hvilket liv moren har hatt, så burde det ha satt hennes eget i perspektiv. Og selv om det VAR dritt, så må man jo på et tidspunkt velge om man vil ha fokus på det som var positivt og at det tross alt gikk bra(!), eller om man vil grave seg ned i selvmedlidenhet og bruke alt som en unnskyldning for oppførselen 20 år etter. På et tidspunkt må man komme seg videre. Håper hun får hjelp, for emosjonelt er hun virkelig ikke en suksesshistorie. Og jeg håper hun har noen ordentlige venner som sier ifra at ALT er ikke verdt penger, når man prostituerer livet sitt så må man leve med følgene av det også. Hun deler ihvertfall ikke for å bli bedre, for hun driter jo i all kritikk og tar kun til seg de kommentarene som booster egoet hennes. Lurer på om hun faktisk tror hun må utlevere seg så grovt for å ha følgere og klikk? Jeg hadde mye heller fulgt henne om hun valgte å komme seg videre i livet, starte med blanke ark, aktivt gikk i terapi, fikk seg noen sunne hobbyer, hadde meningsfulle relasjoner med venner (som ikke nødvendigvis var champagne på beach club), men bare helt vanlig spasertur f.eks. Hun trenger ikke utlevere seg selv og de rundt henne for at folk skal se på(tror jeg da). Håper ihvertfall ikke at det er sånn at RS hadde avfulgt om hun hadde levert mindre drama, og mer oppløftende innhold. Veldig bra innlegg. Jeg tror nok hun føler at hun må være såpass ekstrem for å opprettholde interessen til følgerne sine. Bare ta oss - som ikke er super dedikerte følgere en gang. Denne tråden har jo ikke stått stille et minutt siden igår kveld! Dette genererer virkelig klikk og penger i kassa. Jeg er helt enig med deg, jeg ville også mye heller fulgt en «frisk» Isabel som har det bra med seg selv og menneskene rundt seg ❤️ 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fansy Skrevet onsdag kl 09:40 #17622 Del Skrevet onsdag kl 09:40 Tittitt skrev (11 minutter siden): Veldig rart om hun plutselig bryr seg om bamser, når hun har gjort narr av Sidra flere ganger når hun har kjøpt bamser på shopping, og sagt at hun er voksen og må slutte å kjøpe bamser. Samt har mast på Sidra om å få med seg den store bamsen som var hos Isabel hjem, fordi det var flaut om noen så den på gjesterommet hennes. Jeg lurer på om Isabel tror bestevennene hennes bor inne i telefonen og er på «liksom», siden hun utleverer seg sånn. 400k besties, de fleste i Norge, hun kommer jo garantert til å treffe på mange av de, og alle vet om gravid-drama, nabo-drama, ligging, bever, sammenbrudd, klamydia, krangel med familien osv. trodde hun slet med angst, men jeg hadde ikke gått ut døra om jeg hadde utlevert livet mitt på den måten, og jeg har aldri hatt angst engang. Hun snakker om at hun får fylleangst, men oppførselen hennes i edru tilstand er jo verre. Synes det blir veldig feil å drive på å lete etter unnskyldninger for oppførselen hennes, og skylde relasjonsvansker på onkler hun ikke har sett på 20 år. i følge henne selv hadde hun drømme oppveksten hos fosterfamilien sin, så kanskje fokusere litt på at hun tross alt er heldigere enn de fleste andre i hennes situasjon, som kom til en kjærlig fosterfamilie som behandlet henne som sitt eget barn. Fra det hun selv skriver i bøkene sine, har hun alltid vært opptatt av seg selv, og hatt veldig mye selvmedlidenhet. Hvilke barn bryr seg om hvilket merke pølsene eller makaronien er? Særlig om en er vant til å ha lite, er man takknemlig for det man har. Man klager ikke for maten heter noe annet, eller om klærne er kjøpt brukt eller på cubus. Mine barn har da vokst opp med arve-klær da de var små, og folk flest kjøper jo de billigste merkene av matvarer. Når hun selv vet hvilket liv moren har hatt, så burde det ha satt hennes eget i perspektiv. Og selv om det VAR dritt, så må man jo på et tidspunkt velge om man vil ha fokus på det som var positivt og at det tross alt gikk bra(!), eller om man vil grave seg ned i selvmedlidenhet og bruke alt som en unnskyldning for oppførselen 20 år etter. På et tidspunkt må man komme seg videre. Håper hun får hjelp, for emosjonelt er hun virkelig ikke en suksesshistorie. Og jeg håper hun har noen ordentlige venner som sier ifra at ALT er ikke verdt penger, når man prostituerer livet sitt så må man leve med følgene av det også. Hun deler ihvertfall ikke for å bli bedre, for hun driter jo i all kritikk og tar kun til seg de kommentarene som booster egoet hennes. Lurer på om hun faktisk tror hun må utlevere seg så grovt for å ha følgere og klikk? Jeg hadde mye heller fulgt henne om hun valgte å komme seg videre i livet, starte med blanke ark, aktivt gikk i terapi, fikk seg noen sunne hobbyer, hadde meningsfulle relasjoner med venner (som ikke nødvendigvis var champagne på beach club), men bare helt vanlig spasertur f.eks. Hun trenger ikke utlevere seg selv og de rundt henne for at folk skal se på(tror jeg da). Håper ihvertfall ikke at det er sånn at RS hadde avfulgt om hun hadde levert mindre drama, og mer oppløftende innhold. Jeg tror mye ligger i at hun har begynt å nøste opp i ting siste par årene. Og da er det mye frem og tilbake med følelser og atferd ofte. Jeg tror tidligere er mye vært fortrengt. Selv om det skjedde for 15-20 år siden. Er det nå hun bearbeidet det. Som ikke er unormalt. Jeg hadde mitt breakdown 12 år etter. Og klarte meg bra frem til da. Noen ganger så tar sånn tid. Bare synd at ho deler så mye av seg selv med alle. Fordi å få alles input er ikke sunt og bra det heller. Men penger rår, og det skjønner jeg også. Tror ikke jeg hadde klart å lagt fra meg en slik inntekt jeg heller. 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melvina123 Skrevet onsdag kl 09:40 #17623 Del Skrevet onsdag kl 09:40 Tittitt skrev (13 minutter siden): Veldig rart om hun plutselig bryr seg om bamser, når hun har gjort narr av Sidra flere ganger når hun har kjøpt bamser på shopping, og sagt at hun er voksen og må slutte å kjøpe bamser. Samt har mast på Sidra om å få med seg den store bamsen som var hos Isabel hjem, fordi det var flaut om noen så den på gjesterommet hennes. Jeg lurer på om Isabel tror bestevennene hennes bor inne i telefonen og er på «liksom», siden hun utleverer seg sånn. 400k besties, de fleste i Norge, hun kommer jo garantert til å treffe på mange av de, og alle vet om gravid-drama, nabo-drama, ligging, bever, sammenbrudd, klamydia, krangel med familien osv. trodde hun slet med angst, men jeg hadde ikke gått ut døra om jeg hadde utlevert livet mitt på den måten, og jeg har aldri hatt angst engang. Hun snakker om at hun får fylleangst, men oppførselen hennes i edru tilstand er jo verre. Synes det blir veldig feil å drive på å lete etter unnskyldninger for oppførselen hennes, og skylde relasjonsvansker på onkler hun ikke har sett på 20 år. i følge henne selv hadde hun drømme oppveksten hos fosterfamilien sin, så kanskje fokusere litt på at hun tross alt er heldigere enn de fleste andre i hennes situasjon, som kom til en kjærlig fosterfamilie som behandlet henne som sitt eget barn. Fra det hun selv skriver i bøkene sine, har hun alltid vært opptatt av seg selv, og hatt veldig mye selvmedlidenhet. Hvilke barn bryr seg om hvilket merke pølsene eller makaronien er? Særlig om en er vant til å ha lite, er man takknemlig for det man har. Man klager ikke for maten heter noe annet, eller om klærne er kjøpt brukt eller på cubus. Mine barn har da vokst opp med arve-klær da de var små, og folk flest kjøper jo de billigste merkene av matvarer. Når hun selv vet hvilket liv moren har hatt, så burde det ha satt hennes eget i perspektiv. Og selv om det VAR dritt, så må man jo på et tidspunkt velge om man vil ha fokus på det som var positivt og at det tross alt gikk bra(!), eller om man vil grave seg ned i selvmedlidenhet og bruke alt som en unnskyldning for oppførselen 20 år etter. På et tidspunkt må man komme seg videre. Håper hun får hjelp, for emosjonelt er hun virkelig ikke en suksesshistorie. Og jeg håper hun har noen ordentlige venner som sier ifra at ALT er ikke verdt penger, når man prostituerer livet sitt så må man leve med følgene av det også. Hun deler ihvertfall ikke for å bli bedre, for hun driter jo i all kritikk og tar kun til seg de kommentarene som booster egoet hennes. Lurer på om hun faktisk tror hun må utlevere seg så grovt for å ha følgere og klikk? Jeg hadde mye heller fulgt henne om hun valgte å komme seg videre i livet, starte med blanke ark, aktivt gikk i terapi, fikk seg noen sunne hobbyer, hadde meningsfulle relasjoner med venner (som ikke nødvendigvis var champagne på beach club), men bare helt vanlig spasertur f.eks. Hun trenger ikke utlevere seg selv og de rundt henne for at folk skal se på(tror jeg da). Håper ihvertfall ikke at det er sånn at RS hadde avfulgt om hun hadde levert mindre drama, og mer oppløftende innhold. Dette!! 🎯 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tittitt Skrevet onsdag kl 09:42 #17624 Del Skrevet onsdag kl 09:42 Sirah skrev (1 minutt siden): Huff nesten rart at familien dro fra henne med tanke på hva som skjedde i fjor. De har jo sett oppbyggingen til dette de også. Da tenker jeg først og fremst på foreldrene og Shehed. Ikke Rami og Sidra, de er for unge. De er vel utslitt, de må jo få tenke litt på seg selv og sin egen mentale helse også. Hun er over 30 år, de kan ikke være ansvarlige for hennes lykke, særlug når de ser hvordan hun selvsaborterer. Det må være utrolig tungt å være tett på Isabel, de får jo heller ikke slappet av og vært 100% seg selv når hun filmer hele tiden. Hun tar jo heller ikke rådene de gir henne, så hva er vitsen? Skal de måtte ofre seg selv for å bygge oppunder vrangforestillingene hennes da? Tror det er viktig å sette grenser for seg selv i nære relasjoner også, og at de får omgitt seg med mennesker som gir påfyll mentalt og sosialt. Isabel bør ikke være midtpunktet i livet til de to som tross alt har hatt det verre enn Isabel, og sliter med sine egne traumer. Shehed fikk jo ikke en lykkelig slutt straks hun kom i fosterhjem, og Ahlam sin oppvekst kan ikke sammenlignes med Isabel sin. Så tenker det er bra at de tar litt vare på seg selv oppi sirkuset. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet onsdag kl 09:42 #17625 Del Skrevet onsdag kl 09:42 Fansy skrev (3 minutter siden): er enig i det du sier - ansvarsmakt Ja kort og greit. Vi blir kanskje ikke påvirket negativt, men så lenge det finnes de som blir det så har man som forbilde et ansvar. Uansett om man er trener på den lokale fotballklubben eller Isabel Raad. Det betyr ikke at man ikke har lov til å gjøre feil, men man har et ansvar for hvordan man håndterer disse feilene i etterkant. Raadsquad er nok Isabel sine beste venninner - og værste fiender. Samtidig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fansy Skrevet onsdag kl 09:43 #17626 Del Skrevet onsdag kl 09:43 Tittitt skrev (Akkurat nå): De er vel utslitt, de må jo få tenke litt på seg selv og sin egen mentale helse også. Hun er over 30 år, de kan ikke være ansvarlige for hennes lykke, særlug når de ser hvordan hun selvsaborterer. Det må være utrolig tungt å være tett på Isabel, de får jo heller ikke slappet av og vært 100% seg selv når hun filmer hele tiden. Hun tar jo heller ikke rådene de gir henne, så hva er vitsen? Skal de måtte ofre seg selv for å bygge oppunder vrangforestillingene hennes da? Tror det er viktig å sette grenser for seg selv i nære relasjoner også, og at de får omgitt seg med mennesker som gir påfyll mentalt og sosialt. Isabel bør ikke være midtpunktet i livet til de to som tross alt har hatt det verre enn Isabel, og sliter med sine egne traumer. Shehed fikk jo ikke en lykkelig slutt straks hun kom i fosterhjem, og Ahlam sin oppvekst kan ikke sammenlignes med Isabel sin. Så tenker det er bra at de tar litt vare på seg selv oppi sirkuset. helt enig- shehed og Ahlam har mye på egen kappe. Men jeg tror nok de alle vurderer hva som er best for seg selv og familien. Om Isabel trenger venner og familie hadde hun reist hjem til Norge. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet onsdag kl 09:44 #17627 Del Skrevet onsdag kl 09:44 Tittitt skrev (1 minutt siden): De er vel utslitt, de må jo få tenke litt på seg selv og sin egen mentale helse også. Hun er over 30 år, de kan ikke være ansvarlige for hennes lykke, særlug når de ser hvordan hun selvsaborterer. Det må være utrolig tungt å være tett på Isabel, de får jo heller ikke slappet av og vært 100% seg selv når hun filmer hele tiden. Hun tar jo heller ikke rådene de gir henne, så hva er vitsen? Skal de måtte ofre seg selv for å bygge oppunder vrangforestillingene hennes da? Tror det er viktig å sette grenser for seg selv i nære relasjoner også, og at de får omgitt seg med mennesker som gir påfyll mentalt og sosialt. Isabel bør ikke være midtpunktet i livet til de to som tross alt har hatt det verre enn Isabel, og sliter med sine egne traumer. Shehed fikk jo ikke en lykkelig slutt straks hun kom i fosterhjem, og Ahlam sin oppvekst kan ikke sammenlignes med Isabel sin. Så tenker det er bra at de tar litt vare på seg selv oppi sirkuset. Du har helt rett. Det er lett å bare se den ene siden av saken når det er den vi får servert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet onsdag kl 09:49 #17628 Del Skrevet onsdag kl 09:49 Sirah skrev (15 minutter siden): Huff nesten rart at familien dro fra henne med tanke på hva som skjedde i fjor. De har jo sett oppbyggingen til dette de også. Da tenker jeg først og fremst på foreldrene og Shehed. Ikke Rami og Sidra, de er for unge. Kan hende de har prøvd, men I har bestemt seg . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet onsdag kl 09:51 #17629 Del Skrevet onsdag kl 09:51 agent skrev (1 minutt siden): Kan hende de har prøvd, men I har bestemt seg . Absolutt….. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tittitt Skrevet onsdag kl 09:54 #17630 Del Skrevet onsdag kl 09:54 Sirah skrev (2 minutter siden): Du har helt rett. Det er lett å bare se den ene siden av saken når det er den vi får servert. Skjønner hvordan du tenker også, at man burde stille opp når man ser noen har det tøft. Tror bare ikke det er så lett å stille opp for Isabel, for hun gjør det hun vil uansett hvilke råd hun får. Og så bruker hun veldig mye tid på å velte seg i elendigheten, er nok derfor Ahlam sa «f*ck naboen». Det er veldig tungt å prøve å hjelpe noen som ikke ønsker å bli bedre, eller ihvertfall ikke aktivt prøver å endre situasjonen. Hadde det vært en av oss i hennes sted, så hadde vi kanskje tatt storesøster til side og sagt at «vet du hva, naboen har ikke mulighet for å bli med, kunne du tenke deg å reist et sted med meg på bursdagen? Du kan velge hvor vi reiser, så har vi litt kvalitetstid sammen.» Jeg tenker at når vi får nok, så kan jeg ikke tenke meg hvor slitne de rundt henne er. Særlig mtp hva de selv har måttet gå gjennom i livet. De har jo heller ikke ønsket seg et liv i rampelyset på samme måte som Isabell, og de får jo selv ikke velge hva som blir delt. Sikkert sunt for alle å få litt egentid, og lade opp til neste runde. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huder Skrevet onsdag kl 10:14 #17631 Del Skrevet onsdag kl 10:14 Tittitt skrev (47 minutter siden): Veldig rart om hun plutselig bryr seg om bamser, når hun har gjort narr av Sidra flere ganger når hun har kjøpt bamser på shopping, og sagt at hun er voksen og må slutte å kjøpe bamser. Samt har mast på Sidra om å få med seg den store bamsen som var hos Isabel hjem, fordi det var flaut om noen så den på gjesterommet hennes. Jeg lurer på om Isabel tror bestevennene hennes bor inne i telefonen og er på «liksom», siden hun utleverer seg sånn. 400k besties, de fleste i Norge, hun kommer jo garantert til å treffe på mange av de, og alle vet om gravid-drama, nabo-drama, ligging, bever, sammenbrudd, klamydia, krangel med familien osv. trodde hun slet med angst, men jeg hadde ikke gått ut døra om jeg hadde utlevert livet mitt på den måten, og jeg har aldri hatt angst engang. Hun snakker om at hun får fylleangst, men oppførselen hennes i edru tilstand er jo verre. Synes det blir veldig feil å drive på å lete etter unnskyldninger for oppførselen hennes, og skylde relasjonsvansker på onkler hun ikke har sett på 20 år. i følge henne selv hadde hun drømme oppveksten hos fosterfamilien sin, så kanskje fokusere litt på at hun tross alt er heldigere enn de fleste andre i hennes situasjon, som kom til en kjærlig fosterfamilie som behandlet henne som sitt eget barn. Fra det hun selv skriver i bøkene sine, har hun alltid vært opptatt av seg selv, og hatt veldig mye selvmedlidenhet. Hvilke barn bryr seg om hvilket merke pølsene eller makaronien er? Særlig om en er vant til å ha lite, er man takknemlig for det man har. Man klager ikke for maten heter noe annet, eller om klærne er kjøpt brukt eller på cubus. Mine barn har da vokst opp med arve-klær da de var små, og folk flest kjøper jo de billigste merkene av matvarer. Når hun selv vet hvilket liv moren har hatt, så burde det ha satt hennes eget i perspektiv. Og selv om det VAR dritt, så må man jo på et tidspunkt velge om man vil ha fokus på det som var positivt og at det tross alt gikk bra(!), eller om man vil grave seg ned i selvmedlidenhet og bruke alt som en unnskyldning for oppførselen 20 år etter. På et tidspunkt må man komme seg videre. Håper hun får hjelp, for emosjonelt er hun virkelig ikke en suksesshistorie. Og jeg håper hun har noen ordentlige venner som sier ifra at ALT er ikke verdt penger, når man prostituerer livet sitt så må man leve med følgene av det også. Hun deler ihvertfall ikke for å bli bedre, for hun driter jo i all kritikk og tar kun til seg de kommentarene som booster egoet hennes. Lurer på om hun faktisk tror hun må utlevere seg så grovt for å ha følgere og klikk? Jeg hadde mye heller fulgt henne om hun valgte å komme seg videre i livet, starte med blanke ark, aktivt gikk i terapi, fikk seg noen sunne hobbyer, hadde meningsfulle relasjoner med venner (som ikke nødvendigvis var champagne på beach club), men bare helt vanlig spasertur f.eks. Hun trenger ikke utlevere seg selv og de rundt henne for at folk skal se på(tror jeg da). Håper ihvertfall ikke at det er sånn at RS hadde avfulgt om hun hadde levert mindre drama, og mer oppløftende innhold. Veldig bra innlegg 👏👏🎯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet onsdag kl 10:20 #17632 Del Skrevet onsdag kl 10:20 Tittitt skrev (17 minutter siden): Skjønner hvordan du tenker også, at man burde stille opp når man ser noen har det tøft. Tror bare ikke det er så lett å stille opp for Isabel, for hun gjør det hun vil uansett hvilke råd hun får. Og så bruker hun veldig mye tid på å velte seg i elendigheten, er nok derfor Ahlam sa «f*ck naboen». Det er veldig tungt å prøve å hjelpe noen som ikke ønsker å bli bedre, eller ihvertfall ikke aktivt prøver å endre situasjonen. Hadde det vært en av oss i hennes sted, så hadde vi kanskje tatt storesøster til side og sagt at «vet du hva, naboen har ikke mulighet for å bli med, kunne du tenke deg å reist et sted med meg på bursdagen? Du kan velge hvor vi reiser, så har vi litt kvalitetstid sammen.» Jeg tenker at når vi får nok, så kan jeg ikke tenke meg hvor slitne de rundt henne er. Særlig mtp hva de selv har måttet gå gjennom i livet. De har jo heller ikke ønsket seg et liv i rampelyset på samme måte som Isabell, og de får jo selv ikke velge hva som blir delt. Sikkert sunt for alle å få litt egentid, og lade opp til neste runde. Nei det er nok tøft for dem også - tøffere enn det vi ser. Spesielt for moren og faren som nok føler stor skyld for at hun har det sånn som hun har det. Nå vet vi jo ikke hvor lenge faren har vært der eller om han har bodd hos Isabel eller Rami, men vi vet jo at han har vært til stede. Sånn for å sette det litt på spissen: Hadde jeg oppført meg sånn som Isabel og snakket så åpent om snabelsafari osv til mine nesten en halv million følgere så hadde min veldig norske pappa blitt rimelig flau. Når pappaen da i tillegg er vokst opp i den kulturen han har så vil jeg jo tro at dette faktisk er ganske tøft for han å høre på. Ikke at Isabel skal la seg diktere av det, misforstå meg riktig. Men han er nok ikke bare stolt over oppførselen til datteren sin. Shehed måtte jo hjem til Gucci og Sidra tror jeg bare er for ung. Rami har tatt et enormt ansvar på skuldrene sine og jeg må innrømme at det var skikkelig koselig å følge han i Oslo igår. Han hadde en helt annen glød og han så så glad ut sammen med kameratene sine og bilen sin. Igår var han skikkelig ungdom igjen og det fortjener han. Jeg håper ikke Rami setter seg på et fly for å være sammen med Isabel på Maldivene. Han fortjener å ha det fint i Oslo med kameratene sine nå. Trenger Isabel støtte så håper jeg hun setter seg på et fly istede. 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet onsdag kl 10:27 #17633 Del Skrevet onsdag kl 10:27 Sveits35 skrev (2 timer siden): De vennene må være de dyreste i verden Og hvorfor forsvinner de virkelige vennene ut av livet hennes? Tror nok mye av forklaringen er det vi har sett siste døgnet, den siden av Isabel som viser hvor selvopptatt og kynisk hun er. Uansett trist å se 8 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet onsdag kl 10:46 #17634 Del Skrevet onsdag kl 10:46 Fansy skrev (2 timer siden): Akkurat det er jeg enig i- Men å kalle henne kynisk og manipulerende osv. fordi hun poster alt også shitshow på nett og tenker might as well make some money. Er ikke noe jeg forbinder med kynisme og manipulering. Det som er dumt er kanskje at en del av følgerne hennes ser ut til å være lettere psykisk utviklingshemmet blant annet og derav ha noen usunne tilknytninger til en dame over nett. Isabell raad er først og fremst underholdning og reklamedame. De som tar til seg «bestevenninner» status har problemer. Og det er liksom ikke Isabell sin jobb å passe på de. Samtidig har hun nok fått en makt hun ikke har vært helt klar for å forstår nok ikke at det er potensielt skadelig for enkelte mennesker. Og det handler nok mer om ignoranse og uvitenhet enn ondskap. Var det barnevern du snart er ferdig utdannet i? Har en følelse av at du har tatt fordypning i å forstå Isabel som barn,og at derfor tror du vet at hun er som hun er pga det. At du ikke synes det er kynisk og manipulerende å bruke barndommen rått for å tjene penger skremmer meg litt. For er det sånn at hvis man har en vond barndom så er det greit å utnytte folk som i følge deg er lettere psykisk utviklingshemmede? Det er sånne forståsegpåere som bl.a deg som gir Isabel denne makten. Hun er en voksen dame som burde få en skikkelig utredning hos psykolog, for sine voksen problemer. 1 1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet onsdag kl 10:50 #17635 Del Skrevet onsdag kl 10:50 Pigaloppa skrev (22 minutter siden): Og hvorfor forsvinner de virkelige vennene ut av livet hennes? Tror nok mye av forklaringen er det vi har sett siste døgnet, den siden av Isabel som viser hvor selvopptatt og kynisk hun er. Uansett trist å se Mange måter å se ting på. Jeg respekterer din 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet onsdag kl 10:52 #17636 Del Skrevet onsdag kl 10:52 (endret) lajlaj skrev (1 time siden): De hadde akkurat begynt å date og hun fylte 30. Hun var veldig opptatt av princess treatment og hadde bygget opp masse forventninger om at hun skulle få tilsendt en overraskelse på Maldivene. Hun bygget opp dette hele dagen. Da hun kom tilbake til rommet hadde hun fått tilsendt masse greier (blant annet fra resepsjonen, teamet og fra en til). Hun så at hun hadde fått fra Basketgjøken - og brast ut i nærmest gråt og sa "Åååh! Jeg velger alltid feil!". (Når det senere viste seg at Basketgjøken hadde stalkertendenser - og også litt vel urovekkende å sende blomster og kake til en øy når han aldri noen sinne har møtt henne, så bare det sier mye om hennes evne til å velge mann). Da hun ringte og konfronterte han med at han ikke sendte noe sa han at han planla noe når hun var tilbake igjen. Hun var sur for at han ikke ALLEREDE hadde planlagt, men "skulle" planlegge noe. Det var ikke bra nok. Til slutt skulle han dra en anekdote om eksen der en lignende situasjon hadde skjedd, men han rakk ikke å komme lenger før Isabel la på fordi han sa "du minner meg om eksen". Han reagerte på at hun la på og hun svarte med "We are better off as friends". Og dermed hadde hun - i sitt hode - helt tydelig avsluttet relasjonen fordi det "ikke funket". Dette er altså hennes referanse hver gang hun sier at de avsluttet første gangen. De hadde datet i fem minutter og hun skrev på sms at hun ville være kompis. Så kom hun hjem og fikk en prada-veske etc., fordi han måtte overkompensere, mens hun gikk rundt og innbilte seg at de "bare var venner", fordi hun hadde jo skrevet det i affekt på sms etter at hun la på......... Og så siktet hun seg heller inn på basketgjøken. En mann som drev med kontinuerlig love bombing og aldri hadde møtt henne. Jeg må også legge til tennisfaen, som hun falt pladask for. Han hadde sin mest intensive jobbuke det året, noe han sa tydelig til henne. Hun ville ha oppmerksomhet med en gang han gikk ut døra, via small talk. Han var ikke så pratsom, han hadde tross alt akkurat gått ut døra etter en kline-overnatting. Etter kanskje 12 timer skriver hun "DID YOU DIE?", noe som endrer tonen hans. Han sier tydelig ifra at han har årets mest intense uke, og går litt etter det faktum at hun også hadde sagt at jobb var veldig viktig for henne, men at hun ikke viser forståelse for at jobben hans er altoppslukende og viktig. Til slutt setter han henne på plass - han ytrer tydelig at han ikke er interessert i å small talke mellom dates. Hun blokker han. Legg gjerne til noe om jeg har glemt eller husker feil Endret onsdag kl 10:53 av lajlaj 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet onsdag kl 10:54 #17637 Del Skrevet onsdag kl 10:54 Sirah skrev (1 time siden): Huff nesten rart at familien dro fra henne med tanke på hva som skjedde i fjor. De har jo sett oppbyggingen til dette de også. Da tenker jeg først og fremst på foreldrene og Shehed. Ikke Rami og Sidra, de er for unge. Hva da, tenker du at familien til Isabel skal bli igjen for å kunne oppdatere RS på at hun ikke er død? 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet onsdag kl 10:57 #17638 Del Skrevet onsdag kl 10:57 Fansy skrev (1 time siden): Jeg tror mye ligger i at hun har begynt å nøste opp i ting siste par årene. Og da er det mye frem og tilbake med følelser og atferd ofte. Jeg tror tidligere er mye vært fortrengt. Selv om det skjedde for 15-20 år siden. Er det nå hun bearbeidet det. Som ikke er unormalt. Jeg hadde mitt breakdown 12 år etter. Og klarte meg bra frem til da. Noen ganger så tar sånn tid. Bare synd at ho deler så mye av seg selv med alle. Fordi å få alles input er ikke sunt og bra det heller. Men penger rår, og det skjønner jeg også. Tror ikke jeg hadde klart å lagt fra meg en slik inntekt jeg heller. Men for å kunne utvikle seg som menneske, så MÅ man bryne seg på andre mennesker. Du kan ikke utvikle deg i et vakuum, du kan kun utvikle deg i relasjoner! Dette er det beste poenget som noensinne er skrevet i tråden: Melvina123 skrev (1 time siden): En person som fanger 400k på snap, som en "ekte venninne", burde i realiteten hatt flere ekte venner også... 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fansy Skrevet onsdag kl 10:58 #17639 Del Skrevet onsdag kl 10:58 Pigaloppa skrev (3 minutter siden): Var det barnevern du snart er ferdig utdannet i? Har en følelse av at du har tatt fordypning i å forstå Isabel som barn,og at derfor tror du vet at hun er som hun er pga det. At du ikke synes det er kynisk og manipulerende å bruke barndommen rått for å tjene penger skremmer meg litt. For er det sånn at hvis man har en vond barndom så er det greit å utnytte folk som i følge deg er lettere psykisk utviklingshemmede? Det er sånne forståsegpåere som bl.a deg som gir Isabel denne makten. Hun er en voksen dame som burde få en skikkelig utredning hos psykolog, for sine voksen problemer. Vel vi er som voksne påvirket av barnet vi var. men du syns hun er kynisk, og bruker barndommen sin rått osv. du ser det fra en veldig bestemt side. Jeg ser det fra en annen. Jeg ser ei som deler alt mulig, og at hun blant annet deler sin historie. Det er også en god ting, mennesker trenger å kunne relatere seg til hverandre. Jeg forstår ikke hvorfor du er så sint på henne spesifikt? Og hun utnytter da ikke mennesker i den forstand. Ærlig talt. Da må vi forby all reklame og kjøpt og salg. Det at sårbare mennesker velger å kjøpe det hun selger, det er jo faktisk ikke noens ansvar egentlig annet enn de som faktisk har ansvaret for de menneskene. Jeg har også nevnt at jeg syns hun kunne passet ordlyden sin mer mtp den brukergruppen. Men folk som er fans og idoliserer har eksistert i all den tid. Det å se ting fra flere perspektiv og nyanser er en fin ting. Alternativt må man begynne å sette inn IQ/EQ testing og bankid for å følge folk på nett om man skal total skjerme den delen av befolkningen. Hun bruker i det minste produkter hun selger, og det er ingen som tvinger folk til å kjøpe de. hun er stadig åpen om pengene hun tjener, om hvordan hun forvalter de. Og det er på ingen måte bak lukkede dører. Hun er veldig tydelig på hva hun tjener penger på. Kynisk? Hvor hen? Attdetvar at jeg og «forståsegpåere». Folk som reflekterer litt? Gir henne den makten er å ta i. Dere som er sinte på henne gir henne like mye om ikke mer ☺️. Jeg hadde ikke orka å følgt henne om det ikke var kvaliteter inn i bilde jeg fant underholdende å se på. Og hadde hun vært perfekt så hadde jeg ikke gadda. Det gjelder vel oss alle. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet onsdag kl 10:59 #17640 Del Skrevet onsdag kl 10:59 lajlaj skrev (2 minutter siden): Hva da, tenker du at familien til Isabel skal bli igjen for å kunne oppdatere RS på at hun ikke er død? Nei overhodet ikke, og om du leser det neste innlegget mitt så ser du også at jeg forstår hvorfor de ikke blir igjen. Om de skulle blitt igjen hadde det vært for å være der for et familiemedlem som har det vanskelig, ikke for å oppdatere Snapchat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå