Sirah Skrevet 31. mars #17281 Del Skrevet 31. mars Løvejenta skrev (1 minutt siden): Jeg tror faktisk ikke IR er i stand til å klare å stå i ett forhold i fremtiden, å i alle fall ikke ett ekteskap. Hun er for selvsentrert og takler dårlig at noe ikke går hennes vei. Hele livet hennes er jo i grus atm fordi naboen ikke kan dra til Maldivene (noe jeg har full forståelse for, ikke alle kan jobbe på hjemmekontor uansett hvor rik man er). Vet ikke om det siste var en click bait, men etter «han blir ikke med» har det vært helt stilt. Det er vell krangling og avslutning av «forholdet» for 62515 gang. Tror hun har så mye issues som må jobbes gjennom, noe hun ikke gjør, men heller reiser og bruker penger over evne for å kompensere. Enten er dette click bait, eller så er neste oppdatering fra det sekundet hun ankommer Joali. Hadde vært typisk henne og sittet på et fly nå. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Princess_81 Skrevet 31. mars #17282 Del Skrevet 31. mars Hva skjer med at etter hun skrev at han ikke skal bli med så har hun vært stille leeeenge til å være hun🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet 31. mars #17283 Del Skrevet 31. mars Sirah skrev (4 minutter siden): Enten er dette click bait, eller så er neste oppdatering fra det sekundet hun ankommer Joali. Hadde vært typisk henne og sittet på et fly nå. Det er vel 3 muligheter Som du skrev sitter på fly til Maldivene, alene(lite håp så kanskje KK er med) Er på snabelsafari med KK Eller BIG TIME BREAK DOWN 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 31. mars #17284 Del Skrevet 31. mars agent skrev (3 minutter siden): Det er vel 3 muligheter Som du skrev sitter på fly til Maldivene, alene(lite håp så kanskje KK er med) Er på snabelsafari med KK Eller BIG TIME BREAK DOWN En av tre ja 😬 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fansy Skrevet 31. mars #17285 Del Skrevet 31. mars agent skrev (11 minutter siden): Det er vel 3 muligheter Som du skrev sitter på fly til Maldivene, alene(lite håp så kanskje KK er med) Er på snabelsafari med KK Eller BIG TIME BREAK DOWN En av de 3 ja 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 31. mars #17286 Del Skrevet 31. mars agent skrev (28 minutter siden): Det er vel 3 muligheter Som du skrev sitter på fly til Maldivene, alene(lite håp så kanskje KK er med) Er på snabelsafari med KK Eller BIG TIME BREAK DOWN Mistenker det siste alternativet. Har skikkelig vondt av henne. Hun går i samme mønster gang på gang. Og hun er oppriktig fortvilet og lei. Huff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fredsliijle Skrevet 31. mars #17287 Del Skrevet 31. mars agent skrev (29 minutter siden): Det er vel 3 muligheter Som du skrev sitter på fly til Maldivene, alene(lite håp så kanskje KK er med) Er på snabelsafari med KK Eller BIG TIME BREAK DOWN Tipper på den 3 jeg! For hvis hun hadde dratt til han så hadde hun lagt ut noe... tror ikke hun sitter på flyet til Maldivene, for hun er sikkert et nervevrak og må hente seg inn litt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 31. mars #17288 Del Skrevet 31. mars Sveits35 skrev (Akkurat nå): Mistenker det siste alternativet. Har skikkelig vondt av henne. Hun går i samme mønster gang på gang. Og hun er oppriktig fortvilet og lei. Huff Ja jeg syntes også synd på henne, selv om jeg syntes hun oppfører seg tåpelig. Det må være vondt å ha det sånn… 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fredsliijle Skrevet 31. mars #17289 Del Skrevet 31. mars Sveits35 skrev (2 minutter siden): Mistenker det siste alternativet. Har skikkelig vondt av henne. Hun går i samme mønster gang på gang. Og hun er oppriktig fortvilet og lei. Huff Hun legger jo det opp til seg selv.. Hun må faktisk jekke seg ned litt her. Alle vi har skjønt at han ikke kom til å være med, men hun skaper allerede den filmen i hodet og sånn skal det bli. Og når filmen ikke slår ut sånn som hun vil så går hun rett ned i kjelleren! Grow up.... 3 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heike72 Skrevet 31. mars #17290 Del Skrevet 31. mars Det kommer nok en lang teatime i morgen omtrent som ribba minutt for minutt 🙈 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 31. mars #17291 Del Skrevet 31. mars Heike72 skrev (28 minutter siden): Det kommer nok en lang teatime i morgen omtrent som ribba minutt for minutt 🙈 Garantert. Jeg gidder ikke vedde penger i mot for å si det sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvejenta Skrevet 31. mars #17292 Del Skrevet 31. mars Er vell alternativ 3 ja. Kommer med hundretusen forskjellige unnskyldninger om hvordan de er for ulike, han ikke gjør nok for henne, han forstår ikke hvor viktig Maldivene er for henne, legger hele skylden over på han. Men innerst inne vet hun selv at det er hun som er problemet. Jeg har likt henne og fulgt henne i mange år. Men nå er jeg innom i ny og ned. Går ikke glipp av noen ting, hun er livredd for hjertet sitt, redd for å forelske seg, ønsker å finne sin fremtidige husband og far til sine barn, tørr ikke åpne hjertet (igjen), barn innen 2 år, redd for hjertet sitt (for 72 gang). Hun kommer til å ødelegge dette også dessverre. 7 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 31. mars #17293 Del Skrevet 31. mars (endret) Løvejenta skrev (8 minutter siden): Er vell alternativ 3 ja. Kommer med hundretusen forskjellige unnskyldninger om hvordan de er for ulike, han ikke gjør nok for henne, han forstår ikke hvor viktig Maldivene er for henne, legger hele skylden over på han. Men innerst inne vet hun selv at det er hun som er problemet. Jeg har likt henne og fulgt henne i mange år. Men nå er jeg innom i ny og ned. Går ikke glipp av noen ting, hun er livredd for hjertet sitt, redd for å forelske seg, ønsker å finne sin fremtidige husband og far til sine barn, tørr ikke åpne hjertet (igjen), barn innen 2 år, redd for hjertet sitt (for 72 gang). Hun kommer til å ødelegge dette også dessverre. Tror dessverre du har rett… Trist å se på. Jeg ønsker henne absolutt alt godt, men dette begynner å bli slitsomt. Håper hun tar tak i problemene sine, jeg unner henne virkelig å få det bra. Absolutt alle har både positive og negative sider, og de fleste negative sidene til Isabel kommer helt tydelig av traumer - og det går det ann å få hjelp for! Håper hun skjønner det selv. Om ikke annet så har hun lært meg å lage skikkelig god iskaffe 🙃 Endret 31. mars av Sirah 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenzen Skrevet 31. mars #17294 Del Skrevet 31. mars Begriper ikke hvorfor hun ikke har tatt tak i traumene sine for lengst… hun har jo alle ressurser i verden til og gjøre det. Hadde hun tatt grep for 5år siden,så hadde hun vært på et mye bedre sted nå. I beste fall så har hun hadd minimalt med traumer i dag. Litt baggasje har vi alle,og det tåles. des eldre hun blir,des værre bli traumene som er ubehandlet. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eamane Skrevet 31. mars #17295 Del Skrevet 31. mars Det jeg syns er rart er at når hun spør familien om råd så bare bukker og nikker de, de er alltid så enige med henne. Hun har jo ingen å lene seg på, som kan gi henne noen gode råd eller kanskje ser at hun sliter. Det er søren meg ingen vettuge av dem. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 31. mars #17296 Del Skrevet 31. mars Holder en knapp på at hu flyr til Maldivene straks 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fredsliijle Skrevet 31. mars #17297 Del Skrevet 31. mars Eamane skrev (2 minutter siden): Det jeg syns er rart er at når hun spør familien om råd så bare bukker og nikker de, de er alltid så enige med henne. Hun har jo ingen å lene seg på, som kan gi henne noen gode råd eller kanskje ser at hun sliter. Det er søren meg ingen vettuge av dem. De tørr ikke..... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 31. mars #17298 Del Skrevet 31. mars Jenzen skrev (14 minutter siden): Begriper ikke hvorfor hun ikke har tatt tak i traumene sine for lengst… hun har jo alle ressurser i verden til og gjøre det. Hadde hun tatt grep for 5år siden,så hadde hun vært på et mye bedre sted nå. I beste fall så har hun hadd minimalt med traumer i dag. Litt baggasje har vi alle,og det tåles. des eldre hun blir,des værre bli traumene som er ubehandlet. Enig. Hun har all verdens ressurser i tillegg til en av de beste helseforsikringene som kan kjøpes for penger. Hun kunne sikkert fått time hos en av de beste psykologene i midt østen på dagen. Håper hun snart gjør det. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 31. mars #17299 Del Skrevet 31. mars Lawyer skrev (8 minutter siden): Holder en knapp på at hu flyr til Maldivene straks Eventuelt flyr Pimpen tilbake til Dubai fordi hun ikke takler å være alene 🫣 dette kan jo faktisk være at det egentlig ikke handler så mye om naboen, men om at hun plutselig er helt alene igjen i Dubai… 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natu Skrevet 31. mars #17300 Del Skrevet 31. mars Sirah skrev (14 minutter siden): Eventuelt flyr Pimpen tilbake til Dubai fordi hun ikke takler å være alene 🫣 dette kan jo faktisk være at det egentlig ikke handler så mye om naboen, men om at hun plutselig er helt alene igjen i Dubai… Det må jo iallefall begynne å bli åpenbart hvor store problemer hun faktisk har. Jeg synes det er så merkelig at hun skylder på alle de dårlige uvanene sine(shopping avhengighet, problemer med menn, ekstremt stort kontroll behov på ALT osv osv) med traumer og Shirog, men jeg har ikke sett hun har gjort noe som helst for å få hjelp? Hun hadde jo trengt intensiv terapi av en dyktig psykolog! I steden for å gå til grunne foran åpent kamera. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå