Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Strikkemamsen skrev (15 minutter siden):

Helt enig. Ho ser ikke ut som ho liker det engang. Bare åpner og hiver vekk.  Kan ikke si at hun ikke har råd til leilighet når hun sløser så mye 

Hun har råd til sløsingen. Hun kunne cashet ut til en bolig på dagen , om hun ønsket det Hun sparer til en bolig med høyere standard, og leier derfor i et år til, før hun kjøper noe . Hun investerer mer en hun bruker , og kan slutte å jobbe om noen år og da leve veldig godt av oppstarten midler, det hun har spart i fond osv. En så lenge nyter hun livet og bruker en god slant  på det hver mnd. Husk all «sløsingen « også gir mer spenn i kassa , ikke minst handling av luksus  varer .  Med flere 100 00 følgere, vet hun veldig godt hva hun gjør, hun har truffet bra . Hun  har dessuten økonomiske rådgivere/ regnskapsfører ( i Norge og Dubai. ) 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
lajlaj skrev (1 time siden):

Jeg er så lei av å høre om den gangen hun "tømte en leketøysbutikk". At det liksom er en positiv bragd? Kanskje eieren av leketøysbutikken er avhengig av en stabil omsetning og ikke at en rich bitch kommer inn og tømmer hele sjappa? Hva skal han da gjøre? Fylle opp på nytt når behovet for leker er blitt mettet i to år fremover?

Det å TØMME lekebutikken er nok en materialistisk greie, og det at man blir lurt til å tro det er en slags veldedig bragd sier så mye om hvor dumme vi nordmenn er.

Dette🎯

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Ser clickbait nå "Dette kommer jeg til å svare hvis han frir på Maldivene".

Jeg gidder ikke trykke igjennom 4 millioner snapper for å høre hva hun sier, har noen fått det med seg å kan recappe?

Er vel bare clickbait håper jeg, for om hun seriøst har fått frieri inn i hodet, så begynner jeg virkelig å lure 😅

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Gjesti7654 skrev (2 minutter siden):

Jeg gidder ikke trykke igjennom 4 millioner snapper for å høre hva hun sier, har noen fått det med seg å kan recappe?

Er vel bare clickbait håper jeg, for om hun seriøst har fått frieri inn i hodet, så begynner jeg virkelig å lure 😅

Haha, det er clickbait ja og har low key blitt en humorgreie. Hun verken tror eller ønsker at han kommer til å fri, men fikk vel noe spm om hva hun hadde svart om det hadde skjedd og hun har fleipet med temaet. Hun kjøpte også en truse med "bride" på på kødd. Spent på om hun faktisk tør å ta den på seg med han på fleip. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Sveits35 skrev (5 timer siden):

Jeg synes det er greit med en kanal uten problemer. Håper hun fortsetter i samme stil. Folk trenger pauser. 

Ja som sagt, jeg syntes det er helt greit med kanaler som ikke har noe "politisk motiv" eller følger nyhetsstrømmen tett, det er greit med steder som er "frie". Det var bare tankespinn rundt hvor oppdatert hun holder seg 😊

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Nuwanda2 skrev (7 timer siden):

Men tror du hun følger med fordi hun bryr seg om Midtøsten / eller fordi hun bryr seg om morens familie i Irak? Jeg opplevde at hennes engasjement ene og alene gikk på om moren var trygg i Irak og om moren hadde mulighet til å reise til henne.. 

jeg vil tippe det handler mest om familien/moren i Irak, det er jo naturlig. Men samtidig så ligger jo Emiratene i «området». Den internasjonale flyplassen i Dubai var vel også stengt en liten periode som følge av urolighetene i Iran. Så hun følger nok noe med, det gjør vel de aller fleste.

Jeg følger iallefall med på galskapen i USA nå selv om jeg sitter trygt «her på bjerget». Og jeg er ikke veldig politisk engasjert.

• Liker 3
Skrevet
refill skrev (15 minutter siden):

Haha, det er clickbait ja og har low key blitt en humorgreie. Hun verken tror eller ønsker at han kommer til å fri, men fikk vel noe spm om hva hun hadde svart om det hadde skjedd og hun har fleipet med temaet. Hun kjøpte også en truse med "bride" på på kødd. Spent på om hun faktisk tør å ta den på seg med han på fleip. 

haha, så den clickbaiten og gadd ikke trykke meg inn for jeg antok at det var noe ala det du skriver her. Men takk for oppsummeringen :fnise:

• Liker 1
Skrevet
refill skrev (1 time siden):

Det er alltid noe allvor i en god spøk !

• Liker 1
Skrevet
Gjesti7654 skrev (1 time siden):

Å bli fridd til er jo hennes største ønske i livet så det er klart det er noe allvor bak denne spøken.

• Liker 2
Skrevet
refill skrev (1 time siden):

Takk for oppklaringen, var det jeg tenkte 😅

Skrevet

Når drar de til Maldivene?

Skrevet

Ikke mye en hører fra hun eldste søsteren,hun var veldig på Snap noen mnd men ga seg fort,har sikkert flytta å starta ny jobb nå etter mobbeskadalen,vil jeg tro

• Liker 1
Gjest pålandjorda
Skrevet
Velinda skrev (33 minutter siden):

Ikke mye en hører fra hun eldste søsteren,hun var veldig på Snap noen mnd men ga seg fort,har sikkert flytta å starta ny jobb nå etter mobbeskadalen,vil jeg tro

Håper hun tar seg utdannelse om hun klarer, og jobber med mennesker som har vært utsatt for traumer. Eller hva enn hun brenner for - som ikke er som Cirkus Dubai. 

Skrevet
Velinda skrev (1 time siden):

Av det lille hun har delt de siste dagene har hun ikke flyttet ennå. Hun er en annen type enn de andre. Liker å være mer privat. Influenserlivet er nok ikke for henne.

• Liker 1
Skrevet
pålandjorda skrev (1 time siden):

Håper hun tar seg utdannelse om hun klarer, og jobber med mennesker som har vært utsatt for traumer. Eller hva enn hun brenner for - som ikke er som Cirkus Dubai. 

Shehed har en bachelor i statsvitenskap. 

• Liker 1
Skrevet
Heike72 skrev (42 minutter siden):

Av det lille hun har delt de siste dagene har hun ikke flyttet ennå. Hun er en annen type enn de andre. Liker å være mer privat. Influenserlivet er nok ikke for henne.

Det tror jeg er bra for henne,håper hun ikke faller tilbake som da hun var i Dubai og på Maldivene med Isabel,for det var ille

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Velinda skrev (18 minutter siden):

Det tror jeg er bra for henne,håper hun ikke faller tilbake som da hun var i Dubai og på Maldivene med Isabel,for det var ille

Isabel har vel litt dårlig innflytelse på sine søsken ved å «dra» de inn i sitt some liv. Håper hun holder seg hjemme og har et vanlig liv, syntes hun er så søt og egentlig virker så fin, men enig med deg i at det vi så i Dubai og på Maldivene spesielt rundt hun der Trill  var ikke bra. Tror egentlig ikke hun er slik, men ble nok veldig påvirket av Isabel. 

• Hjerte 2
Skrevet
Heike72 skrev (1 time siden):

Shehed har en bachelor i statsvitenskap. 

Nå spørr jeg sikkert dumt men hva jobber man som da?

Skrevet
Velinda skrev (3 minutter siden):

Nå spørr jeg sikkert dumt men hva jobber man som da?

Det er en tulle utdannelse og det er ingen jobb man trenger den til. Se på S også, har ikke hjulpet henne til noen ting.

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
Guris skrev (25 minutter siden):

Det er en tulle utdannelse og det er ingen jobb man trenger den til. Se på S også, har ikke hjulpet henne til noen ting.

De fleste akademiske utdannelser gir øvelse i analytisk tenkning og problemforståelse, som er anvendelig i svært mange jobber. Antakelig er det også denne graden som også har gitt henne innpass i skolen.

Endret av Alauda
  • Nyttig 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...