Bendie Skrevet 25. februar #15941 Skrevet 25. februar lajlaj skrev (10 timer siden): ...Men jenta eier fortsatt ingenting, verken hus eller bil. Hun er mange millionærer. Å late som noe annet er uvitenhet eller fordummende Hennes økonomiske rådgiver har anbefalt henne å sikte på å investere 60 millioner i eiendom i løpet av året. Hun tjener flere 10 talls millioner i året. Selvom hun svir av hundretusener i måneden går det betydelig mer inn i kassen en ut. 1 8
agent Skrevet 25. februar #15942 Skrevet 25. februar Sveits35 skrev (35 minutter siden): Tea time før frokostdate i dag.. Det mest utrolige ramler ut av den munnen! «Stusselige bever» tok kaka 😂 Må inn å se skjønner jeg🫣 1
261010 Skrevet 25. februar #15943 Skrevet 25. februar Åh herregud som hun snakker om "naboen". Det er 90% av innholdet om dagen😴😴 6 2
Gjest pålandjorda Skrevet 25. februar #15944 Skrevet 25. februar Hører naboen på dette? Om han skjønner norsk? 🤭
agent Skrevet 25. februar #15946 Skrevet 25. februar Pistasjnøtter skrev (1 minutt siden): Finner henne ikke på snap nå? Kanskje du må søke henne opp. Evt. sjekke om du har blokkert henne.
Pistasjnøtter Skrevet 25. februar #15947 Skrevet 25. februar agent skrev (3 minutter siden): Kanskje du må søke henne opp. Evt. sjekke om du har blokkert henne. Har ikke blokkert henne… men kommer ikke opp når jeg søker heller. Er litt klønete på Snap da, skal innrømme det
Heike72 Skrevet 25. februar #15948 Skrevet 25. februar 261010 skrev (40 minutter siden): Åh herregud som hun snakker om "naboen". Det er 90% av innholdet om dagen😴😴 Ja, det går i reprise daglig. Slik som hun kniser og fniser er hun helt klart mer interessert i han enn hun sier. Man drar vel heller ikke til Maldivene kun med en knullekompis eller? Hver dag starter med akkurat det samme. Samme filminga, iskaffe og kjedelig teatime 🙈🙈 Syntes det var litt underholdende med henne tidligere, men da var det litt mer variasjon. 11 3
Gjest pålandjorda Skrevet 25. februar #15949 Skrevet 25. februar (endret) Håper hun har fått gjort sitt fornødne 🚽🧻💩. Hun er ikke god 🤣 Endret 25. februar av pålandjorda
Sassya Skrevet 25. februar #15950 Skrevet 25. februar Selbu skrev (5 timer siden): Har Isabel et samarbeid med Drunk Elephant? Synes hun har snakket om det merket mye den siste tiden, men det er ikke merket noe sted...eller må hun kanskje ikke det når hun bor i UAE. Nei hun har ikke noe samarbeid med Drunk Elephant, hun liker bare produktene. Så hun trenger ikke merke med reklame eller samarbeid da.
Sassya Skrevet 25. februar #15951 Skrevet 25. februar lajlaj skrev (15 timer siden): ...Men jenta eier fortsatt ingenting, verken hus eller bil. Men hun har mange millioner i inntekter i måneden. Og har mange millioner i banken og i investeringer. Hun har ikke funnet drømme boligen ennå. Hun tjener mere og har mere penger i banken enn de fleste her på KG noen gang vil, selv om hun verken eier bolig eller bil. 1 8
Heike72 Skrevet 25. februar #15953 Skrevet 25. februar Sveits35 skrev (1 minutt siden): OMG!! Naboen er med på familiemiddag 🧸 Ja, fin bamse og kelner 🙈
Sveits35 Skrevet 25. februar #15954 Skrevet 25. februar Heike72 skrev (10 minutter siden): Ja, fin bamse og kelner 🙈 Var morsomt da 😂 Hopper du ikke litt i stolen?
Heike72 Skrevet 25. februar #15955 Skrevet 25. februar Sveits35 skrev (35 minutter siden): Var morsomt da 😂 Hopper du ikke litt i stolen? Joda, den var morsom 👍🏻😃 Tenker mange ventet i spenning 😂🤣 2
Sirah Skrevet 25. februar #15956 Skrevet 25. februar Pistasjnøtter skrev (4 timer siden): Finner henne ikke på snap nå? Flere har opplevd dette og da har de ofte ved et uhell blokkert henne Jeg har holdt på å gjøre det flere ganger selv. Snap er litt klønete sånn. 1
Pistasjnøtter Skrevet 25. februar #15957 Skrevet 25. februar Sirah skrev (26 minutter siden): Flere har opplevd dette og da har de ofte ved et uhell blokkert henne Jeg har holdt på å gjøre det flere ganger selv. Snap er litt klønete sånn. Viser seg at jeg hadde visst blokkert henne 😅 1
firetoen Skrevet 25. februar #15958 Skrevet 25. februar lajlaj skrev (17 timer siden): ...Men jenta eier fortsatt ingenting, verken hus eller bil. Og alikavel så har hun mer penger (og verdier) enn du kommer til å tjene gjennom et helt liv! 4
Sirah Skrevet 25. februar #15959 Skrevet 25. februar Pistasjnøtter skrev (5 minutter siden): Viser seg at jeg hadde visst blokkert henne 😅 Ja veldig fort gjort 😅 Blokkerings «knappen» på snap er plassert helt idiotisk 🫣 1
agent Skrevet 25. februar #15960 Skrevet 25. februar Pistasjnøtter skrev (5 timer siden): Har ikke blokkert henne… men kommer ikke opp når jeg søker heller. Er litt klønete på Snap da, skal innrømme det Det er du ikke alene om 🫣🫣
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå