Doris Becker Skrevet 1. februar #14961 Skrevet 1. februar (endret) . Endret 12. mars av Doris Becker 3
Sirah Skrevet 1. februar #14962 Skrevet 1. februar Hatsumomo skrev (41 minutter siden): Eier hun ikke Nude? Hva er da greia med at hun kaller det sine brands? Er hun bare en front person? Hun «eier» vei Nude på samme måte som Sophie Elise eier Glöd. Er frontperson. 3 2
Sirah Skrevet 1. februar #14963 Skrevet 1. februar Doris Becker skrev (26 minutter siden): Kun frontperson. "inspirert av henne" " eller noe vissvass. Beauty Rebels AS ( Annika Bjørling) bak. AB har/hadde masse influencere på "laget".Hadde Elle Basic, som fusjonerte eller lignende med Nika Brand AS osv. Store investorer bak. Ser ikke ut til at hun eier mer enn 50% av "nye" selskapet heller, som selger klærne hennes, Dfrisr AS. David Reme (om jeg husker riktig navn) gikk inn som investor i Ivorie for lenge siden så er lenge siden hun eide noe mer enn 50% av det. Det har hun vært åpen om hele veien. 1
Doris Becker Skrevet 1. februar #14964 Skrevet 1. februar (endret) . Endret 12. mars av Doris Becker 1
Sirah Skrevet 1. februar #14965 Skrevet 1. februar Doris Becker skrev (37 minutter siden): Forferdelige tall, lønnsomhet på minus 25%. Er det Ivorie Studio Llc Nuf som er ment å ta over? Det vil jeg nesten tro det er? Er ikke det relativt nyregistrert?
Doris Becker Skrevet 1. februar #14966 Skrevet 1. februar (endret) . Endret 12. mars av Doris Becker 5 1 6
Alessi Skrevet 1. februar #14967 Skrevet 1. februar Doris Becker skrev (1 time siden): Kun frontperson. "inspirert av henne" " eller noe vissvass. Beauty Rebels AS ( Annika Bjørling) bak. AB har/hadde masse influencere på "laget".Hadde Elle Basic, som fusjonerte eller lignende med Nika Brand AS osv. Store investorer bak. Ser ikke ut til at hun eier mer enn 50% av "nye" selskapet heller, som selger klærne hennes, Dfrisr AS. Dfrisr AS = David Flotve Reme, Isabel Shirog Raad AS. 4
Hatsumomo Skrevet 1. februar #14968 Skrevet 1. februar (endret) Doris Becker skrev (1 time siden): Ser ikke ut til at hun eier mer enn 50% av "nye" selskapet heller, som selger klærne hennes, Dfrisr AS. Men på Ivorie er hun ihvertfall eier, selv om det bare er halvparten. Jeg var virkelig ikke klar over at både IR og Sophie bare var frontpersoner for Nude og Glød, jeg trodde de var på eiersiden, ihvertfall litt. Om de faktisk BARE er reklamepersoner/frontpersoner, så virker jo HELE opplegget med at "de snakker med teamet sitt, og bestemmer hva som skal lages/produseres osv" bare tull - da har de ingen finger med i det gamet i det hele tatt. De tar bare imot produktene, tester dem og reklamerer med dem uten noe mikkmakk da. For noe bullshitt av ett opplegg. Jeg driter i det for jeg kjøper ikke noe, men at både Isabel og Sophie fremstår på SoMe som om det er DERES produkter og brand, er jo ren løgn isåfall, og da blir denne "stoltheten" av produktene de hele tiden snakker om, rett og slett patetisk. Endret 1. februar av Hatsumomo 7 1 5
Doris Becker Skrevet 1. februar #14969 Skrevet 1. februar (endret) . Endret 12. mars av Doris Becker 4 4
Doris Becker Skrevet 1. februar #14970 Skrevet 1. februar (endret) . Endret 12. mars av Doris Becker 2
søpapegøje Skrevet 1. februar #14971 Skrevet 1. februar Doris Becker skrev (21 minutter siden): Aha! haha. Takk! Bedre enn "Ivorie", som gir 90-talls strippebar vibes. Jeg tror hun lager klær til dem hun skulle ønske kundene sine var, og ikke dem de virkelig er. Med sine følgere som er 30+, boende i Norge , mødre osv, så er ikke disse "strippebar" ,som du sier ,😂 klærene så relevante. Masse stramme greier, uten armer , lange pyntekjoler, osv. Bikiniene har mer utvalg da, som er bra 😄 og "pimpen-nattkjolen" og glassene for blodfans 2 2
Doris Becker Skrevet 1. februar #14972 Skrevet 1. februar (endret) . Endret 12. mars av Doris Becker 4 3
Sirah Skrevet 1. februar #14973 Skrevet 1. februar Doris Becker skrev (43 minutter siden): Du har nok rett. Var inne på salgssidene, og synes først og fremst bildene var utrolig "tacky". Og nettsidene fremstår uproffe. Men det er jo stilen IR kjører. Ingen yngre tar på seg dette, men noen av de mest opererte 35+ damene har jo denne stilen da. "Hollywoodfruer/Queenagers" Men de kjøper dyrere. Så har du raadsquad. Og jeg er ikke på sosiale medier, og kan ikke si så mye om dem, utover bilder fra media, der de møter opp når IR besøker en butikk osv. Og de kvinnene er så langt fra "hollywoodfruer" man kommer. Klærne og poduktene er jo såkalte billigprodukter, men faller litt emellom barken og veden slik jeg ser det. IR vil jo aldri benytte egne produkter, utover når hun skal promotere dem. Men kvinnene som forguder henne, de er vel mer lik moren hennes de da? "Skjønnhets" produktene treffer målgruppen bedre. Billige og helt greie, men ikke noe pengesterke kvinner benytter.Derfor tror jeg Nude selger mye bedre enn Ivorie. Jeg har tenkt akkurat det samme som deg ang klærne til Ivorie. De faller litt mellom barken og veden. Jeg syntes et par av kjolene er fine, men jeg som er en «gammel ræv» kan ikke gå med så korte kjoler f.eks. Hadde de vært lenger kan det være jeg hadde kjøpt en - dersom prisen hadde vært lavere. Jeg bruker den type klær så sjeldent at jeg ikke er villig til å betale såpass mye for det. Jeg liker også noen av de nye bikiniene, men igjen - gammel ræv - jeg kan ikke gå med sånne bikinitruser. Eller dvs - jeg vil ikke medmenneskene mine på stranden så vondt 🙈 Nå skal hun jo lage noen større truser, men spørs om de blir store nok for min smak. Det er jo helt uaktuelt å betale så mye for en pysjamas eller en nattkjole - skal jeg først det så kjøper jeg jo mye heller fra et kvalitetsmerke hvor jeg vet at jeg får valuta for pengene. Jeg har et par produkter fra Nude og det er helt ok produkter til den prisen. Jeg foretrekker dog de dyrere merkene jeg har brukt i «alle år», men gøy å teste noe nytt innimellom og til den prisen går det ann. Så der har hun nok truffet bedre ja. Når det er sagt så har Sophie Elise, Isabel og hun siste jeg ikke husker navnet på sagt flere ganger at de ikke er på eiersiden av disse merkene. Så det har jeg vært klar over nesten siden Glöd ble lansert for flere år siden. Jeg syntes nesten det er betryggende at det er et stort kosmetikkfirma som står bak og ikke en random influenser som prøver seg frem med kjemikalier på egen hånd 🙈 5 1
Alessi Skrevet 1. februar #14974 Skrevet 1. februar Sirah skrev (13 minutter siden): Jeg liker også noen av de nye bikiniene, men igjen - gammel ræv - jeg kan ikke gå med sånne bikinitruser. Eller dvs - jeg vil ikke medmenneskene mine på stranden så vondt 🙈 🙈 😄 Super kommentar - kunne vært min! 🤣 4 2
Doris Becker Skrevet 1. februar #14975 Skrevet 1. februar (endret) . Endret 12. mars av Doris Becker 4
Sirah Skrevet 1. februar #14976 Skrevet 1. februar Doris Becker skrev (1 time siden): HAHAHA! 😂 Kjenner meg igjen. Jeg har faktisk kjøpt bikini fra HM, som har holdt et par sesonger. Vet lite om kvaliteten til Ivorie. Men tror hun kunne tjent mer hvis klærne var hakket billigere og med en passform til uopererte kvinner 35+. Litt som denne damen, som også er i Reme-stallen, som vant Vixen, ifølge alle medier i dag. Ja er ikke så ofte jeg bruker bikini så for min del holder HM eller lignende i massevis 😅 Nei kjenner ikke til kvaliteten til Ivorie jeg heller, men at par av de bikinitoppene Isabel viste på snap syntes jeg var pene. Er prisen riktig (noe den sikkert ikke er) kunne jeg nok godt kjøpt en av dem. Toppene vel og merke, ikke underdelen 😅 Enig. Den hvite genseren syntes jeg faktisk at er skikkelig lekker, men jeg syntes den er alt for dyr. Hadde den kostet mindre hadde jeg vurdert å kjøpe. Men når man ikke aner hvordan kvaliteten eller passformen er så blir dette mye penger å gamble med syntes jeg. https://ivoriestudio.com/collections/nyheter/products/chloe-wool-sweater-white Hun hadde nok solgt mer av disse tingene dersom hun hadde priset seg lavere og gjort dem litt mer tilgjengelige for de som faktisk følger henne ja. Jeg kan ikke gå med magen bar lenger. Skulle hun så fått merket skikkelig opp og gå så kunne hun jo heller priset seg opp senere. 5
Doris Becker Skrevet 1. februar #14977 Skrevet 1. februar (endret) . Endret 12. mars av Doris Becker 6 4
Sirah Skrevet 1. februar #14978 Skrevet 1. februar Doris Becker skrev (2 minutter siden): 32% polyamide i den genseren. Det ødelegger det som er av ullkvalitet dessverre, og den vil bli veldig stygg, veldig fort. Massivt overpriset. Også så tacky å benytte seg av Chanel-veske i reklamen... Blir veldig pretensiøst og jålete for meg. Chanel har blitt et skikkelig harry merke etter at influensere som IR begynte å fråtse i det... Nei, de Ivorie sidene er veldig dårlige synes jeg. Alt ser fake og billig ut. Nemlig og nettopp derfor syntes jeg den er for dyr. Hadde det vært mer reine materialer og man hadde vist mer om kvaliteten så hadde det vært noe annet. Hadde den derimot kostet 500-600kr så kunne jeg godt kjøpt bare fordi jeg syntes den er fin, men en genser til 1400kroner skal lissom vare en liten stund. Tenker jeg iallefall da. Chanel-vesken la jeg faktisk ikke merke til 😅 Men har helt ærlig ikke kikket så nøye. Så bare denne genseren og tenkte at den var fin, sjekket prisen og klikket meg videre. 5
Natu Skrevet 1. februar #14979 Skrevet 1. februar Hun sier at 10% av overskuddet av Ivorie går til veldedighet for kvinner. Men er det hun eller de andre eierne som bestemmer det? For hun har jo lagt det frem som det kommer fra hennes hjerte? Og det er jo også avhengig av at Ivorie går med overskudd? Noe jeg ikke kan se det gjør? Har noen nøytral informasjon om dette? 3
Tippsi Skrevet 1. februar #14980 Skrevet 1. februar Var da voldsomt hvor "omsvermet " hun var i dag da. 🤣 Alt for content😅. Plutselig var naboen, tennis og gentlemannen i søkelyset . Hun kommer jo aldri til å finne den rette sånn som hun holder på.. Du er over 30 ikke 20 isabel 🫣.. flaut 4 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå