søpapegøje Skrevet 28. januar #14901 Del Skrevet 28. januar (endret) Var nettopp inne og tittet på "naboen" sin profil. Han har vært i Kina nylig, i januar, og også i fjor på Isabel sin bursdag. Stemmer det overens da? Husker ikke helt men trodde de møttes tidligere i januar? Og at han var i Dubai iløpet av bursdagsdramaet. Dessuten er denne Vince veldig ung (han la ut 25 of life , regner med det betyr at han fylte 25?) og ikke noe "classy husband" 😂 Samme smak som alltid har hun. Men ellers, en som trener masse, veldig suksessfull, Nederlands, nært forhold med en bror som ofte er i Dubai... Hvordan fant folk ut?? Endret 28. januar av søpapegøje 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet 28. januar #14902 Del Skrevet 28. januar Miimosa skrev (26 minutter siden): Jeg liker Isabel veldig godt! Hva mener hun med at han ikke vil ut å reise egentlig? Om det skulle være han dere sier, så reiser han jo veldig mye til masse interessante steder? Hun har ikke sagt at han ikke vil reise, men at han vil planlegge reiser og da gjerne i god tid. Han er altså ikke spontan slik som henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 28. januar #14903 Del Skrevet 28. januar Frøkenfryden skrev (1 time siden): Jeg også! Nå er jeg kvinne 43 med lesebriller fra coop obs som kaster seg på insta på nabospeiding. Gud hjelpes🥹🙈 😅😅😅 godt vi er like gale 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 28. januar #14904 Del Skrevet 28. januar Huff håper egentlig dette er feil. Hun ønsker jo å holde han utenfor offentligheten av en grunn og det burde folk respektere. Selv om det er spennende 🙈 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløvereng Skrevet 28. januar #14905 Del Skrevet 28. januar Kjekk fyr da, ser at han trener mye for å si det sånn👀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 28. januar #14906 Del Skrevet 28. januar Kløvereng skrev (5 minutter siden): Kjekk fyr da, ser at han trener mye for å si det sånn👀 Absolutt! Er det han så har jeg null problem med å forstå hvorfor hun liker han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Turtle Skrevet 28. januar #14907 Del Skrevet 28. januar En annen gang ble Philip (iwema på ig) nevnt som naboen. Ser at han er venn med denne Vincent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina 2 Skrevet 29. januar #14908 Del Skrevet 29. januar Hun sa på snap i dag at naboen er litt eldre enn henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet 29. januar #14909 Del Skrevet 29. januar Jeg tror ikke V er naboen. Siden han følger exen til I og han er yngre enn I. Har noen noe bevis på at V er naboen? 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søpapegøje Skrevet 29. januar #14910 Del Skrevet 29. januar -Turtle skrev (11 timer siden): En annen gang ble Philip (iwema på ig) nevnt som naboen. Ser at han er venn med denne Vincent. Iwema gir mer mening som naboen basert på hva Isabel har sagt om han naboen skal jo være høy, men Vincent ser ikke høy ut. Iwema er eldre, også nederlandsk, mer low-key. Vet noen hvordan disse folkene ble forbundet med Isabel i det hele tatt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 29. januar #14911 Del Skrevet 29. januar Jeg tenker at vi ikke skal tro på noe som helst av hva Isabel har sagt om han. Hun ønsker jo ikke at noen skal finne ut av hvem han er så vil tro hun med vilje har gitt feil opplysninger ang han med tanke på høyde, alder, jobb osv osv for å villede de som leiter. Det hadde jeg gjort om jeg var henne iallefall 😅 Jeg skal ikke nekte for at jeg syntes dette er spennende selv, men håper for både hennes og naboens skyld at ingen finner ut av det før de eventuelt velger å gå ut med det selv. Noen ting må hun faktisk få lov til å ha privat dersom hun ønsker det og om naboen ikke ønsker å være en del av Sirkus-Raad så må det også respekteres. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet 29. januar #14912 Del Skrevet 29. januar Det er noen spørsmål om naboen på Snapchat til I nå. Venter spent på om noen har judaser har avslørt naboen 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet 29. januar #14913 Del Skrevet 29. januar T har vel sendt flere meldinger om hvordan I er til de som mistenkes å være naboen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 29. januar #14914 Del Skrevet 29. januar Sassya skrev (7 minutter siden): T har vel sendt flere meldinger om hvordan I er til de som mistenkes å være naboen. Skulle faen ikke forundre meg🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet 29. januar #14915 Del Skrevet 29. januar Granneman82 skrev (1 minutt siden): Skulle faen ikke forundre meg🤣🤣 Ja bare venter på det. Men det er ikke smart av T å gjøre det siden IR har lagt saken død på Snapchat og overlatt det til sin advokat. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heike72 Skrevet 29. januar #14916 Del Skrevet 29. januar (endret) Om det skulle være han der som er «naboen» stemmer ingenting av det IR har sagt om han. Bare det om trening. Endret 29. januar av Heike72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heike72 Skrevet 29. januar #14917 Del Skrevet 29. januar Om folk begynner å sende meldinger til han der er jo folk helt syke i hode. Bare at folk har jobba med å finne ut hvem «naboen» er sier mye om hvor tullete folk er. 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lili-S Skrevet 29. januar #14918 Del Skrevet 29. januar Herregud, her er det mange som elsker ryktespredning! Det der er selvfølgelig ikke «naboen» 😅 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 29. januar #14919 Del Skrevet 29. januar Kløvereng skrev (På 26.1.2025 den 14.51): Dette skjedde vel kun én dag og gjelder kun én sak, og ikke noe hun gjør hele tiden. Så det du skriver er helt feil. Forøvrig synes jeg det var helt topp at hun faktisk viste frem hva folk skriver, med navnet deres. Folk må slutte å skrive stygge ting på nettet hvis de ikke klarer å stå for hva de skriver. Feigt og flaut å gjemme seg i FB-grupper og holde på slik, det er nok der den lave moralen er tenker jeg☺️ La hun ut kommentarene ved siden av bildene/profilene hun outet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heike72 Skrevet 29. januar #14920 Del Skrevet 29. januar Lili-S skrev (Akkurat nå): Herregud, her er det mange som elsker ryktespredning! Det der er selvfølgelig ikke «naboen» 😅 Enig, jeg tror heller ikke dette er naboen. Folk er jo helt tullete. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå