Sommerslør Skrevet 11 timer siden #13641 Del Skrevet 11 timer siden (endret) Hallepalle2 skrev (22 minutter siden): Det var det du kunne ta meg på? At jeg skriver navnet med to l’er. Jeg skjønner forøvrig ikke kommentaren din. Hvorfor takker du fanden for at jeg ikke kjenner IsabeL? Jeg har aldri verken påstått at jeg kjenner henne eller har ønske om det. Velmenende korreksjon. Legg merke til at jeg sa dere ikke deg. Den virkelige Isabel kan man nok se glimt av til tiden på Snap, men neppe noe man ønsker å se ofte. Resten er bare ett stort skuespill for å få content. Isabel og hennes gjeng hadde aldri vært der hun er idag om ikke det var for Snap. Endret 11 timer siden av Sommerslør 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 10 timer siden #13642 Del Skrevet 10 timer siden (endret) Hallepalle2 skrev (29 minutter siden): Og du tror at ved å treffe et menneske så kjenner du det? Isabell har tatt på seg en rolle hun etterhvert tjener vanvittige summer på, og det nettopp pga slike som deg som faktisk tror at dere kjenner henne. Ser hva du skriver. Leser du det selv? Kjenner du meg? Slutt å være så påståelig. Endret 10 timer siden av Sveits35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 10 timer siden #13643 Del Skrevet 10 timer siden Teflonhjernen skrev (8 minutter siden): Ok, så du kjenner henne? Ikke bare truffet henne en gang eller to, men virkelig kjenner henne ? Jeg vet godt hvem hun er. Lenge siden, men hun er akkurat lik seg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 10 timer siden #13644 Del Skrevet 10 timer siden Sommerslør skrev (11 minutter siden): Velmenende korreksjon. Legg merke til at jeg sa dere ikke deg. Den virkelige Isabel kan man nok se glimt av til tiden på Snap, men neppe noe man ønsker å se ofte. Resten er bare ett stort skuespill for å få content. Isabel og hennes gjeng hadde aldri vært der hun er idag om ikke det var for Snap. Den siste setningen der er helt riktig. Og det sier hun selv også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 10 timer siden #13645 Del Skrevet 10 timer siden Sveits35 skrev (28 minutter siden): Jeg vet godt hvem hun er. Lenge siden, men hun er akkurat lik seg selv. Ok, så du kjenner henne faktisk ikke. Du vet bare godt hvem hun er og basert på det så sier du at den hun er på snap er 100% ekte? De aller fleste kjendiser har en «maske» offentlig. En stor norsk komiker bor rett i nærheten av meg og er nok få som ville trodd at han faktisk slår kona og drikker, men det gjør han.(Hun har heldigvis gått fra han nå). Så tror nok Isabel også har den masken, vi ser ikke den 100% ekte Isabel på snap. Hun gir oss det vi vil ha, og det er greit for det er underholdende. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 10 timer siden #13646 Del Skrevet 10 timer siden Teflonhjernen skrev (1 minutt siden): Ok, så du kjenner henne faktisk ikke. Du vet bare godt hvem hun er og basert på det så sier du at den hun er på snap er 100% ekte? De aller fleste kjendiser har en «maske» offentlig. En stor norsk komiker bor rett i nærheten av meg og er nok få som ville trodd at han faktisk slår kona og drikker, men det gjør han.(Hun har heldigvis gått fra han nå). Så tror nok Isabel også har den masken, vi ser ikke den 100% ekte Isabel på snap. Hun gir oss det vi vil ha, og det er greit for det er underholdende. Det er bra du er fornøyd med underholdningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 10 timer siden #13647 Del Skrevet 10 timer siden Sommerslør skrev (57 minutter siden): Velmenende korreksjon. Legg merke til at jeg sa dere ikke deg. Den virkelige Isabel kan man nok se glimt av til tiden på Snap, men neppe noe man ønsker å se ofte. Resten er bare ett stort skuespill for å få content. Isabel og hennes gjeng hadde aldri vært der hun er idag om ikke det var for Snap. Det er vel ganske nøyaktig det jeg selv skriver. Jeg skjønner fortsatt ikke hvor ‘takk fanden’ kommer inn i en kommentar til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 10 timer siden #13648 Del Skrevet 10 timer siden Sveits35 skrev (53 minutter siden): Ser hva du skriver. Leser du det selv? Kjenner du meg? Slutt å være så påståelig. Påståelig? Hva er det som er feil i min kommentar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerslør Skrevet 10 timer siden #13649 Del Skrevet 10 timer siden Hallepalle2 skrev (3 minutter siden): Det er vel ganske nøyaktig det jeg selv skriver. Jeg skjønner fortsatt ikke hvor ‘takk fanden’ kommer inn i en kommentar til meg. Jeg kunne skrevet… vær glad for …isteden for takk fanden. Skjønner? Ikke verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 10 timer siden #13650 Del Skrevet 10 timer siden Sommerslør skrev (1 minutt siden): Jeg kunne skrevet… vær glad for …isteden for takk fanden. Skjønner? Ikke verre. Men hvorfor skal man være glad for å ikke kjenne henne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerslør Skrevet 9 timer siden #13651 Del Skrevet 9 timer siden Hallepalle2 skrev (4 minutter siden): Men hvorfor skal man være glad for å ikke kjenne henne? Den ekte Isabel er nok ikke så enkel å kjenne som den man ser på Insta og Snap. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 9 timer siden #13652 Del Skrevet 9 timer siden Sommerslør skrev (27 minutter siden): Den ekte Isabel er nok ikke så enkel å kjenne som den man ser på Insta og Snap. OMG 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 9 timer siden #13653 Del Skrevet 9 timer siden Hallepalle2 skrev (38 minutter siden): Påståelig? Hva er det som er feil i min kommentar? Du påstår at jeg ikke kjenner henne, selv om jeg skriver at det er faktisk det jeg gjør. Skjerp deg. Men nå skal det sies at jeg skulle ønske ting kunne slettes her.. våkna til dette tullet. Og bare min egen feil. Og nå kryper folk fram fra hver eneste stein og proklamerer kjennskap til henne, så har vi det gående. Lenge til jeg skal drikke igjen og iallefall rote meg innpå her på kvelden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 9 timer siden #13654 Del Skrevet 9 timer siden Sommerslør skrev (45 minutter siden): Den ekte Isabel er nok ikke så enkel å kjenne som den man ser på Insta og Snap. Jeg har aldri antydet at hun er det. Tvert mot så skriver jeg gjentatte ganger at det kun er en karakter vi ser, den ‘ekte Isabel’ er det nok ingen her som kjenner. Sveits35 skrev (13 minutter siden): Du påstår at jeg ikke kjenner henne, selv om jeg skriver at det er faktisk det jeg gjør. Skjerp deg. Men nå skal det sies at jeg skulle ønske ting kunne slettes her.. våkna til dette tullet. Og bare min egen feil. Og nå kryper folk fram fra hver eneste stein og proklamerer kjennskap til henne, så har vi det gående. Lenge til jeg skal drikke igjen og iallefall rote meg innpå her på kvelden Du skriver selv at du har møtt henne for flere år siden, altså at du ikke kjenner henne personlig. Så rart at du blir sint av ting du selv har opplyst oss om, jeg skjønner godt at du revurderer drikkingen din når du mister oversikten slik. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 7 timer siden #13655 Del Skrevet 7 timer siden Nå kan vi kanskje legge akkurat denne diskusjonen død? Isabel viser oss nøyaktig det hun ønsker at vi skal se. Det som skaper content og penger i banken. Det gjør absolutt alle på sosiale medier - kjendiser og oss vanlige dødelige. De aller fleste av oss har også på en viss form for maske blant kollegaer og bekjente. Vi oppfører oss slik som samfunnet forventer at vi skal oppføre oss. Den virkelige oss er det kunn en håndfull mennesker som får æren av å kjenne. For å ta meg selv: Jeg har mellom 1000 og 2000 følgere på instagram. Det er hverken få eller mange. Det er likevel mange nok følgere til at jeg så klart ikke deler nøyaktig hva som faller meg inn til enhver tid. Det hadde jo vært galskap. Sosiale medier er den nye stueveggen vår. Man hang ikke opp bilder helt ufiltrert der heller. Isabel er helt sinnsykt god på det hun gjør. Det er jo denne tråden et soleklart bevis på. Jeg tror og håper likevel at det finnes ting hun holder privat som vi aldri får se. Det håper jeg for hennes skyld. Den ekte Isabel er forbeholdt gode venner og familie. Så får vi andre ha det gøy med den versjonen hun velger å vise oss. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 7 timer siden #13656 Del Skrevet 7 timer siden Hallepalle2 skrev (1 time siden): Jeg har aldri antydet at hun er det. Tvert mot så skriver jeg gjentatte ganger at det kun er en karakter vi ser, den ‘ekte Isabel’ er det nok ingen her som kjenner. Du skriver selv at du har møtt henne for flere år siden, altså at du ikke kjenner henne personlig. Så rart at du blir sint av ting du selv har opplyst oss om, jeg skjønner godt at du revurderer drikkingen din når du mister oversikten slik. Ja heng deg opp i det 😂 Helt greit for meg. Skulle aldri ha skrevet noe, det er bare dumt og flaut. Og jeg har ingen behov for å bevise noe som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 5 timer siden #13657 Del Skrevet 5 timer siden Sommerslør skrev (4 timer siden): Den ekte Isabel er nok ikke så enkel å kjenne som den man ser på Insta og Snap. Hun har nå aldri lagt fram på snap at hun er enkel å kjenne 🤣 følger du henne, for her blingser du totalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alessi Skrevet 5 timer siden #13658 Del Skrevet 5 timer siden Teflonhjernen skrev (20 timer siden): Alt det tøyet hun kjøper, så velger hun å gå ut i dette….ser ikke akkurat rik og classy ut syntes jeg. Ser mer ut som om hun er på jakt etter en sugardaddy. Syntes dere det er fint? Fint er det ikke, men sikkert greit på en beach club 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FjaseGuri Skrevet 5 timer siden #13659 Del Skrevet 5 timer siden Hvorfor ikke heller legge fokuset over på hvor flaut det er å snakke så høyt om at turen til India kom til å forandre henne så mye, hvor «bismak hun fikk i munnen» av å gå på dyre hoteller osv i etterkant av den opplevelsen. Og noe av det første hun gjør når hun kommer hjem er å dra på Rolls Royce jakt? Vitner ikke mye om selvutvikling eller en person som har fått seg en «aha-opplevelse» spør du meg. Spiller heller ingen rolle hvor mange millioner du legger igjen til forskjellige formål, hun burde egentlig gjort alt dette ganske stille og rolig- for det første uten å rope ut om det på alle plattformer, men også i forhold til hva hun har sagt under turen. Når det gjelder sistnevnte synes jeg hun bare setter seg selv i et dårlig lys og ingenting annet. Hennes penger og livsstil som hun styrer som hun vil, men ikke påberop deg en tankegang du åpenbart ikke står ved. 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 4 timer siden #13660 Del Skrevet 4 timer siden FjaseGuri skrev (43 minutter siden): Hvorfor ikke heller legge fokuset over på hvor flaut det er å snakke så høyt om at turen til India kom til å forandre henne så mye, hvor «bismak hun fikk i munnen» av å gå på dyre hoteller osv i etterkant av den opplevelsen. Og noe av det første hun gjør når hun kommer hjem er å dra på Rolls Royce jakt? Vitner ikke mye om selvutvikling eller en person som har fått seg en «aha-opplevelse» spør du meg. Spiller heller ingen rolle hvor mange millioner du legger igjen til forskjellige formål, hun burde egentlig gjort alt dette ganske stille og rolig- for det første uten å rope ut om det på alle plattformer, men også i forhold til hva hun har sagt under turen. Når det gjelder sistnevnte synes jeg hun bare setter seg selv i et dårlig lys og ingenting annet. Hennes penger og livsstil som hun styrer som hun vil, men ikke påberop deg en tankegang du åpenbart ikke står ved. 💯% spot on👏👏 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå