Kønn Skrevet tirsdag kl 18:36 #13541 Del Skrevet tirsdag kl 18:36 (endret) Women123 skrev (2 timer siden): Den samme Kjolen isbaell selgger på ivore for 1500kr selges på shein til 160kr. tror dere isbael fortsatt driver med drop shipping🥴da kan dere tenke hvor mye hun tjener på hvert eneste salg, sikkelig over priset Spent på å se hva slags unnskyldninger fansen kommer med nå🙈 Endret tirsdag kl 18:39 av Kønn 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet tirsdag kl 19:41 #13542 Del Skrevet tirsdag kl 19:41 Kønn skrev (1 time siden): Spent på å se hva slags unnskyldninger fansen kommer med nå🙈 Spørs om det postes på Raadsquad, det har jeg mine tvil om. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet tirsdag kl 20:01 #13543 Del Skrevet tirsdag kl 20:01 Hatsumomo skrev (19 minutter siden): Spørs om det postes på Raadsquad, det har jeg mine tvil om. Det blir vel slettet så fort at ingen får det med seg uansett 🙈 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet tirsdag kl 22:00 #13544 Del Skrevet tirsdag kl 22:00 Finnes haugevis av dupes av denne kjolen. Skjønner ikke hvorfor de holder på sånn i stedet for å lage noe eget. Eller, jeg skjønner hvorfor 💰, men det må da være kjekkere å lage noe selv.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet tirsdag kl 22:10 #13545 Del Skrevet tirsdag kl 22:10 refill skrev (8 minutter siden): Finnes haugevis av dupes av denne kjolen. Skjønner ikke hvorfor de holder på sånn i stedet for å lage noe eget. Eller, jeg skjønner hvorfor 💰, men det må da være kjekkere å lage noe selv.. De holde jo på sånn alle sammen… Så fort et dyrt merke kommer opp med noe fint og nytt så tar det ca 3 sekunder føles det ut som før det ligger dupes på f.eks HM og lignende og sider som Shein osv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet tirsdag kl 22:22 #13546 Del Skrevet tirsdag kl 22:22 Sirah skrev (6 minutter siden): De holde jo på sånn alle sammen… Så fort et dyrt merke kommer opp med noe fint og nytt så tar det ca 3 sekunder føles det ut som før det ligger dupes på f.eks HM og lignende og sider som Shein osv. Ja, er dessverre sånn. Jeg blir bare så fascinert over at det er så til de grader kopier og, helt uten skam. Ser Ivorie sin får en del kritikk på str. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet i går, 04:44 #13547 Del Skrevet i går, 04:44 Sirah skrev (6 timer siden): De holde jo på sånn alle sammen… Så fort et dyrt merke kommer opp med noe fint og nytt så tar det ca 3 sekunder føles det ut som før det ligger dupes på f.eks HM og lignende og sider som Shein osv. Med forskjellige sykvaliteter og forskjellige materialvalg også tenker jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet i går, 07:49 #13548 Del Skrevet i går, 07:49 refill skrev (9 timer siden): Ja, er dessverre sånn. Jeg blir bare så fascinert over at det er så til de grader kopier og, helt uten skam. Ser Ivorie sin får en del kritikk på str. Ja de kopierer hverandre som bare det. Det har forundret meg i lange tider 🤷♀️ Sveits35 skrev (3 timer siden): Med forskjellige sykvaliteter og forskjellige materialvalg også tenker jeg. Garantert. Så en kopi HM hadde her for en stund siden som var så lik originalen at jeg først trodde det var «ekte vare» frem til jeg tok på den….. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet i går, 09:16 #13549 Del Skrevet i går, 09:16 Ellenn skrev (På 11.11.2024 den 18.16): Motivet er selvfølgelig å tjene penger. Og hva så? Hvorfor står de fleste opp om morgenen og går på jobb? Hun tvinger ingen til å kjøpe det hun reklamerer for, og hun bruker kun seg selv. Livet mitt blir hverken verre eller bedre av om hun (og familien) bare ligger og sover, spiser eller shopper. Blir ditt? Motivet er penger, men veien dit er manipulering av mennesker som går rett i fella. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet i går, 12:04 #13550 Del Skrevet i går, 12:04 Kønn skrev (2 timer siden): Motivet er penger, men veien dit er manipulering av mennesker som går rett i fella. Du tenker folk flest er idioter og du med flere her inne er velsignet med vett? Isabel har for det meste voksne folk som følger henne og som tar sine egne valg. Jeg f.eks kjøper muligens fra henne om hun produserer noe i ren lin med brukbar pris. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet i går, 13:14 #13551 Del Skrevet i går, 13:14 Så litt på Sidra sin snap. Bare meg som føler hun virker litt utilpass og usikker på snappene? Rami er jo også forholdsvis ny på dette, men han virker jo veldig mye mer sikker. Tenker at egentlig så bør Sidra ha dette som hobby og heller få en jobb eller skoleplass. 19 år og alle følgerne hennes er storesøsteren sine følgere… hun har ikke sine egne følgere…. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet i går, 14:08 #13552 Del Skrevet i går, 14:08 Isabel virkelig tilbake til sitt vante liv, pimpens nattkjole, senga, iskaffe. Kafé . Gjøk historie. Givende liv🫣🙈 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet i går, 14:13 #13553 Del Skrevet i går, 14:13 Teflonhjernen skrev (58 minutter siden): Så litt på Sidra sin snap. Bare meg som føler hun virker litt utilpass og usikker på snappene? Rami er jo også forholdsvis ny på dette, men han virker jo veldig mye mer sikker. Tenker at egentlig så bør Sidra ha dette som hobby og heller få en jobb eller skoleplass. 19 år og alle følgerne hennes er storesøsteren sine følgere… hun har ikke sine egne følgere…. Mye mulig haters har ankommet snapen hennes?Noe som er virkelig synd om det skjer med tanke på hennes unge alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet i går, 14:16 #13554 Del Skrevet i går, 14:16 Lawyer skrev (1 minutt siden): Mye mulig haters har ankommet snapen hennes?Noe som er virkelig synd om det skjer med tanke på hennes unge alder. Huff, ja… tenkte ikke på det. Håper Isabel og Rami hjelper henne der, hun er så ung så tenker haters kan gjøre store skader. Får håpe RS gir henne god feedback da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet i går, 16:34 #13555 Del Skrevet i går, 16:34 Tenker også det er lettere å hate på Sidra siden hun er en ung, pen jente. Om Rami får hat for å snappe kule biler så preller det nok av på en helt annen måte. Håper ikke det er tilfelle at hun får hat, det fortjener hun virkelig ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet i går, 16:53 #13556 Del Skrevet i går, 16:53 Sveits35 skrev (4 timer siden): Du tenker folk flest er idioter og du med flere her inne er velsignet med vett? Isabel har for det meste voksne folk som følger henne og som tar sine egne valg. Jeg f.eks kjøper muligens fra henne om hun produserer noe i ren lin med brukbar pris. Du tolker her, slutt med det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet i går, 17:54 #13557 Del Skrevet i går, 17:54 Var da voldsomt til penge prat på henne i dag, å kjøpe kjøpe🤮. Merkelige prioriteringer , dyreste bilen hun finner , ja den vil jeg ha. Jisuss🫣 kvalmende 🤢 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet i går, 17:59 #13558 Del Skrevet i går, 17:59 Tippsi skrev (5 minutter siden): Var da voldsomt til penge prat på henne i dag, å kjøpe kjøpe🤮. Merkelige prioriteringer , dyreste bilen hun finner , ja den vil jeg ha. Jisuss🫣 kvalmende 🤢 Varte ikke så lenge den India-boblen med andre ord. 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet i går, 18:16 #13559 Del Skrevet i går, 18:16 Hatsumomo skrev (14 minutter siden): Varte ikke så lenge den India-boblen med andre ord. Å en hel masse svada om ting og tang som skal rettferdiggjøre det hun holder på med . Hele familien på slep som skikkelig koser seg når isabel drar kortet🤮 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 23 timer siden #13560 Del Skrevet 23 timer siden Sa hun noe om hvor mye den Rolls Roysen koster? Prket ikke se alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå