Pastels Skrevet 2. november #13401 Del Skrevet 2. november Kvins skrev (7 minutter siden): Utdanning og vanlig jobb hadde vært en bedre og langsiktig plan. Langsiktig vet jeg ikke. Hvis du tenker at «vanlige» med utdanning og jobb sparer til å kunne bli pensjonister med «FIRE» bevegelsen, innen man bikker 40…. Og sparer i årevis. Med Isabell sin månedlige inntjening er ikke renters rente eller fylling av en sparekonto noe problem. Hun sier jo selv at hun sparer minst en mill i mnd. Tror hun fint kunne mistet snap-lønnen i morgen og klart seg heeeelt fint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 2. november #13402 Del Skrevet 2. november Kvins skrev (9 minutter siden): Utdanning og vanlig jobb hadde vært en bedre og langsiktig plan. 100% enig, men Isabel har jo sagt at i 2024 så trenger en ikke det…Hun sa jo også at både hun, Rami og Sidra haaater skole. .så både Rami og Sidra hører/ser jo på storesøsteren sin vei/suksess og tenker de kan gå samme veien. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 2. november #13403 Del Skrevet 2. november Teflonhjernen skrev (1 time siden): Jeg tenker at de heller burde lagd en tv serie om familien Raad istedenfor at alle tre skal være på Snap og snappe om det samme. Selv om tv betaler nok ikke samme sum som snap. Men, både Rami og Sidra får nok de fleste følgere pga. Isabel sin RS. De er sammen akkurat nå, da vil innholdet være noenlunde likt. Jeg tenker de kommer til å være mest separat 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 2. november #13404 Del Skrevet 2. november Sveits35 skrev (7 minutter siden): De er sammen akkurat nå, da vil innholdet være noenlunde likt. Jeg tenker de kommer til å være mest separat Rami har flyttet til Dubai nå, så han og Isabel vil nok være mye sammen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salibali Skrevet 2. november #13405 Del Skrevet 2. november Moni123 skrev (20 timer siden): Tina Svestad er i Dubai og hun har gitt meg mer info om Dubai enn Isabel på lenge. Nei hjelpe meg. Var akkurat inne på hennes snap. Fyttigrisen så dårlig innhold. Sykt dårlig energi. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. november #13406 Del Skrevet 2. november Nå har jeg gått litt lei igjen. Siden naboen er over😜 Og syns ikke noe om at hele familien satser på å shine opp kroppen og leve av snap. Herregud. Gjør noe vettugt da. Og da jeg så hun skulle vise hvordan hun lager sin iskaffe.. jeg kan lage kaffen hennes i blinde nå. Og jeg liker ikke slik kaffe en gang😅 (Men jeg havner sikkert innpå der igjen etter hvert altså🙈😬) 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornett Skrevet 2. november #13407 Del Skrevet 2. november Teflonhjernen skrev (19 timer siden): Ja, var jo voldsomt julepreg over de nye duftlysene 🤔 I mitt hode burde de vært røde, grønne, sølv eller gull, men disse er jo bare kjedelige og hvite som alle de andre 🥱 Jeg skrev til henne om farger på lysene. Fikk ikke svar🤪 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornett Skrevet 2. november #13408 Del Skrevet 2. november Og hvor er alle "venninnene"? I starten var de alle sammen og hun ble kjent med andre jenter gjennom sine egne venninner. Nå er hun ute med araberkompisene sine😳ikke hørt mye om dem før. Ikke tart hun vil ha hele familien sin til Dubai, blir ganske alene der uten dem! Nei ting endrer seg ja😁 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambria Skrevet 2. november #13409 Del Skrevet 2. november Pastels skrev (2 timer siden): Langsiktig vet jeg ikke. Hvis du tenker at «vanlige» med utdanning og jobb sparer til å kunne bli pensjonister med «FIRE» bevegelsen, innen man bikker 40…. Og sparer i årevis. Med Isabell sin månedlige inntjening er ikke renters rente eller fylling av en sparekonto noe problem. Hun sier jo selv at hun sparer minst en mill i mnd. Tror hun fint kunne mistet snap-lønnen i morgen og klart seg heeeelt fint. Ja, hun kan nok leve godt resten av livet med sparepenger hvis hun sparer så mye som hun gjør. Det jeg tror vil bli hennes problem, om pengene brått blir borte, er å gå over til et mer normalt forbruk. Det er skummelt å venne seg til en livsstil hvor du kan bruke penger uten å tenke over det slik hun gjør. Jeg håper, for hennes del, at hun er mye mer økonomisk en hun gir uttrykk for på snap. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 2. november #13410 Del Skrevet 2. november Frøkenfryden skrev (1 time siden): Nå har jeg gått litt lei igjen. Siden naboen er over😜 Og syns ikke noe om at hele familien satser på å shine opp kroppen og leve av snap. Herregud. Gjør noe vettugt da. Og da jeg så hun skulle vise hvordan hun lager sin iskaffe.. jeg kan lage kaffen hennes i blinde nå. Og jeg liker ikke slik kaffe en gang😅 (Men jeg havner sikkert innpå der igjen etter hvert altså🙈😬) Det er til tider dørgende kjedelig og all rantingen,shoppingen,maten skipper jeg kjapt gjennom. Den uken hun nå skal til India blir nok mer interessant. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvins Skrevet 2. november #13411 Del Skrevet 2. november Pastels skrev (3 timer siden): Langsiktig vet jeg ikke. Hvis du tenker at «vanlige» med utdanning og jobb sparer til å kunne bli pensjonister med «FIRE» bevegelsen, innen man bikker 40…. Og sparer i årevis. Med Isabell sin månedlige inntjening er ikke renters rente eller fylling av en sparekonto noe problem. Hun sier jo selv at hun sparer minst en mill i mnd. Tror hun fint kunne mistet snap-lønnen i morgen og klart seg heeeelt fint. Isabel ja, men de tre søsknene kommer på langt nær til å oppnå samme popularitet. Og hva skal de gjøre når Snapchat snurper igjen pengesekken? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 2. november #13412 Del Skrevet 2. november Hatsumomo skrev (28 minutter siden): Det er til tider dørgende kjedelig og all rantingen,shoppingen,maten skipper jeg kjapt gjennom. Den uken hun nå skal til India blir nok mer interessant. Hva skal hun i India? Ikke akkurat en land med den luksusstandarden som hun ønsker... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 2. november #13413 Del Skrevet 2. november (endret) Raadsquad følger tydeligvis opp Sidra da - fra 3.000 igår til 25.000 idag etter Isabel reklamerte. Skjønner ikke helt dette at Isabel ønsker å bygge opp Ivorie som brand når veldig mye av det som er populært av klærne hun får laget, er limited, slik som de svarte kjolene idag. Skal man bygge opp et brand bør man jo ha noe av klærne som er populære som faktisk er stayere og ikke bare hele tiden komme med nytt som blir solgt ut på dagen RaadSquad mobiliserer. Salgsmessig på kort sikt er det jo et godt triks med limited for at folk skal kjøpe som gale høns uten å mål og mening bare fordi de er livredd det skal bli utsolgt, men på lang sikt blir jo det hele håpløst om man skal faktisk ha klær med kvalitet som man vil nå ut med til en større kundebase enn bare RaadSquad. Begynner å mistenke at det er bare bullshit dette her om at hun håper å bygge ut Ivorie stadig vekk og få en fysisk butikk - hun har jo aldri ikke nok innhold når det meste er limited editon til å ha en fysisk butikk. Det er nok mer sannheten at hun bare satser på at RaadSqaud skal kjøpe seg blinde. Er vel ikke bare Ivorie kaffeglass og duftlys som skal være stayere i Ivorie regner jeg med...🙄 Endret 2. november av Hatsumomo 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 2. november #13414 Del Skrevet 2. november Hatsumomo skrev (18 minutter siden): Raadsquad følger tydeligvis opp Sidra da - fra 3.000 igår til 25.000 idag etter Isabel reklamerte. Skjønner ikke helt dette at Isabel ønsker å bygge opp Ivorie som brand når veldig mye av det som er populært av klærne hun får laget, er limited, slik som de svarte kjolene idag. Skal man bygge opp et brand bør man jo ha noe av klærne som er populære som faktisk er stayere og ikke bare hele tiden komme med nytt som blir solgt ut på dagen RaadSquad mobiliserer. Salgsmessig på kort sikt er det jo et godt triks med limited for at folk skal kjøpe som gale høns uten å mål og mening bare fordi de er livredd det skal bli utsolgt, men på lang sikt blir jo det hele håpløst om man skal faktisk ha klær med kvalitet som man vil nå ut med til en større kundebase enn bare RaadSquad. Begynner å mistenke at det er bare bullshit dette her om at hun håper å bygge ut Ivorie stadig vekk og få en fysisk butikk - hun har jo aldri ikke nok innhold når det meste er limited editon til å ha en fysisk butikk. Det er nok mer sannheten at hun bare satser på at RaadSqaud skal kjøpe seg blinde. Er vel ikke bare Ivorie kaffeglass og duftlys som skal være stayere i Ivorie regner jeg med...🙄 Hun bruker jo ikke klærne sjøl engang...🙄viser de frem og slenger det til side som alt annet hun kjøper... 9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 2. november #13415 Del Skrevet 2. november Tippsi skrev (14 minutter siden): Hun bruker jo ikke klærne sjøl engang...🙄viser de frem og slenger det til side som alt annet hun kjøper... Hun vil jo ikke vise seg i Temu-klær. Hennes brand er jo mer eller mindre tro kopi av Tema-klær. Svært lite, om noe, nytt designmessig fra dette såkalte merket. Ræl! 6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 2. november #13416 Del Skrevet 2. november (endret) Hatsumomo skrev (1 time siden): Raadsquad følger tydeligvis opp Sidra da - fra 3.000 igår til 25.000 idag etter Isabel reklamerte. Skjønner ikke helt dette at Isabel ønsker å bygge opp Ivorie som brand når veldig mye av det som er populært av klærne hun får laget, er limited, slik som de svarte kjolene idag. Skal man bygge opp et brand bør man jo ha noe av klærne som er populære som faktisk er stayere og ikke bare hele tiden komme med nytt som blir solgt ut på dagen RaadSquad mobiliserer. Salgsmessig på kort sikt er det jo et godt triks med limited for at folk skal kjøpe som gale høns uten å mål og mening bare fordi de er livredd det skal bli utsolgt, men på lang sikt blir jo det hele håpløst om man skal faktisk ha klær med kvalitet som man vil nå ut med til en større kundebase enn bare RaadSquad. Begynner å mistenke at det er bare bullshit dette her om at hun håper å bygge ut Ivorie stadig vekk og få en fysisk butikk - hun har jo aldri ikke nok innhold når det meste er limited editon til å ha en fysisk butikk. Det er nok mer sannheten at hun bare satser på at RaadSqaud skal kjøpe seg blinde. Er vel ikke bare Ivorie kaffeglass og duftlys som skal være stayere i Ivorie regner jeg med...🙄 Tror de har byttet fabrikk og alt som ble produsert i den «gamle» kommer ikke tilbake. Mener hun snakket om dette for litt siden. Endret 2. november av Sveits35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 2. november #13417 Del Skrevet 2. november Cornett skrev (6 timer siden): Jeg skrev til henne om farger på lysene. Fikk ikke svar🤪 Jeg svarte på dette fantastiske tilbudet de har for å frakte ting fra en adresse til det andre, som her i gamlelandet heter budtjeneste og har eksistert siden tidenes morgen i forskjellige varianter. Jeg er sikker på man kan få alt det andre tjafset og tjenestene hun bestiller på døren her også, så lenge man er villig til å betale. Har jobbet som bud selv, mye rart man får som oppdrag kan man si… 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 2. november #13418 Del Skrevet 2. november Godt å se hun pakker fornuftig til India. Nok tekstil og ingen prangende logoer. Blir gøy å følge henne der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 2. november #13419 Del Skrevet 2. november Følger ikke Isabel, men titter innom når jeg har en kjedelig dag... som i dag. Som jeg nå forstår er både lillebror og lillesøster på gang med å forsøke å bli "rike" på Snapchat. Så ufattelig innholdsløst ! Shopper i bøtter og spann av luksusmerker, men så vidt jeg vet eier ingen av dem sitt eget tak over hodet ? 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 3. november #13420 Del Skrevet 3. november (endret) Har hun operert puppene igjen? Så ut som hun sov med støtteBH Endret 3. november av Pølsevann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå