Granneman82 Skrevet 25. oktober #13241 Del Skrevet 25. oktober Som jeg skrev tidligere her i tråden så er det helt sykt når voksne damer sitter og gråter pga en influenser som gir totalt F i dem🤯🤯😵💫 Selvfølgelig er det flott at Isabel donerer til den skilpadda, men det er liksom måte på til reaksjoner ovenfor et menneske man ikke kjenner 🙈 Å bli rørt er en ting, men å sitte å gråte? 🤔🤔 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 25. oktober #13242 Del Skrevet 25. oktober Turkis Sau skrev (6 timer siden): Hun er avtaleforpliktet å donere 10% av overskuddet fra klesmerket sitt Ivorie. Hovedinntekten Snapchat, der hun tjener godt over 2 millioner per måned, er ikke en del av den avtalen. Hadde Erling Braut Haaland stått i en lignende avtale, hadde ikke han heller donert 10% av sitt overskudd til veldedighet, men 10% av en eventuell klesavtale han hadde hatt med Reme. Bare sånn til info. Hva blir 10% av overskuddet for Ivorie? Tallene er røde. https://proff.no/selskap/ivorie-as/kristiansand-s/postordre-internetthandel/IF91CRA10K9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søpapegøje Skrevet 25. oktober #13243 Del Skrevet 25. oktober (endret) Så morsomt at Isabel ble helt forelsket i en skilpadde, fortalte følgerne om hvor fantastisk den organisasjonen var, og ga selv organisasjonen en stor donasjon på 50 pund/eller dollar? 😂 hun kjøpte jo nettopp to vanlige kjoler til over 60 tusen. Raus type. En annen ting angående Maldivene. Det irriterer meg at hun kaller alle søte. Synes det er litt nedverdigende å drive å kalle voksne menn søte på den måten og så delvis flørte med dem (Adam) men det gjelder ikke fordi de er servicearbeidere , og/eller fra Maldivene? "hello miss" "Ååååååh my Gooood han var såååååååå søøøøøt awwwww" men i en tone som om han var et barn. Hun synes ikke den ukrainske yoga-treneren var herlig og søt foreksempel 🤷🏻 Og hun skjønner heller ikke at hoteller og klesmerker ikke gjør henne tjenester. De vil at hun skal betale. Hun skylder ikke dem noe, og de er ikke bare "snille og søte". Samme med Chanel. Hun brukte jo en barnehagelærer-årslønn på en dag bare pga hun ble invitert på noe eksklusivt. Hun går fem på alle salgstriks i boken. Håper hun lærer verdien av penger når hun drar til India og får se ekte "ghetto" , som hun sier hun er fra selv (Randaberg ghettoen) 😆 (Kanskje jeg misforstår hvordan norske bruker "søt" siden det ikke er mitt morsmål, men føler hun er veldig tilgjort for å vise hvor ikke-bortskjemt hun er) Endret 25. oktober av søpapegøje 3 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 25. oktober #13244 Del Skrevet 25. oktober Håper mange av de følgerne hennes bruker ordet gråte litt fritt. For her gråtes det når et duftlys tennes og det gråtes over at vakreste Isabell endelig får taco på døren. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 25. oktober #13245 Del Skrevet 25. oktober søpapegøje skrev (2 timer siden): Så morsomt at Isabel ble helt forelsket i en skilpadde, fortalte følgerne om hvor fantastisk den organisasjonen var, og ga selv organisasjonen en stor donasjon på 50 pund/eller dollar? 😂 hun kjøpte jo nettopp to vanlige kjoler til over 60 tusen. Raus type. En annen ting angående Maldivene. Det irriterer meg at hun kaller alle søte. Synes det er litt nedverdigende å drive å kalle voksne menn søte på den måten og så delvis flørte med dem (Adam) men det gjelder ikke fordi de er servicearbeidere , og/eller fra Maldivene? "hello miss" "Ååååååh my Gooood han var såååååååå søøøøøt awwwww" men i en tone som om han var et barn. Hun synes ikke den ukrainske yoga-treneren var herlig og søt foreksempel 🤷🏻 Og hun skjønner heller ikke at hoteller og klesmerker ikke gjør henne tjenester. De vil at hun skal betale. Hun skylder ikke dem noe, og de er ikke bare "snille og søte". Samme med Chanel. Hun brukte jo en barnehagelærer-årslønn på en dag bare pga hun ble invitert på noe eksklusivt. Hun går fem på alle salgstriks i boken. Håper hun lærer verdien av penger når hun drar til India og får se ekte "ghetto" , som hun sier hun er fra selv (Randaberg ghettoen) 😆 (Kanskje jeg misforstår hvordan norske bruker "søt" siden det ikke er mitt morsmål, men føler hun er veldig tilgjort for å vise hvor ikke-bortskjemt hun er) Jeg har tenkt litt på det samme, men jeg tror ikke nødvendigvis det handler om at hun er forferdelig bortskjemt eller at hun nødvendigvis tror at de skylder henne noe. Jeg tror ikke hun er veldig vant til at folk er snille med henne (hun har jo ikke akkurat vært veldig bortskjemt med det tidligere) og at hun oppriktig setter pris på det. Hun sa selv i en story at hun var fult klar over at de gjorde det fordi det var så eksklusivt og dyrt på stedet, men at hun satt oppriktig pris på det likevel. Men jeg er enig altså, jeg syntes også det blir litt mye 😅 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 25. oktober #13246 Del Skrevet 25. oktober Minipilla skrev (56 minutter siden): Håper mange av de følgerne hennes bruker ordet gråte litt fritt. For her gråtes det når et duftlys tennes og det gråtes over at vakreste Isabell endelig får taco på døren. 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 25. oktober #13247 Del Skrevet 25. oktober Doris Becker skrev (4 timer siden): Hva blir 10% av overskuddet for Ivorie? Tallene er røde. https://proff.no/selskap/ivorie-as/kristiansand-s/postordre-internetthandel/IF91CRA10K9 De ska sikkert på en content tur,finne noen damer som passer inn,lage et samarbeid ish opplegg,å få følgerene til å handle,er ikke noe penger å ta av i selskapet nei,en sånn tur koster også mye vil jeg tro 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 25. oktober #13248 Del Skrevet 25. oktober Sveits35 skrev (16 timer siden): Tror du Tix eller Erling Braut Haaland donerer 10% av sine inntekter til noen formål? Er det vanlig tenker du? Og du mener Isabel bør donere mer enn 10 prosent av sine inntekter? Lyst å forklare? Jeg synes alle med absurde inntekter bør gi så det monner i stedet for å bruke det på ørtenhundre biler, privatfly og luksusyachter. Om de 10% kommer fra de 50% med aksjene Reme sitt selskap har i Ivorie så håper jeg hun bidrar mer ut i verden ja. Hun tjener langt over 2 mill i MÅNEDEN bare på snapchat! Jeg er ingen Isabel motstander så ikke come at me, men om du ikke syntes at de som tjener MILLIONER i måneden kunne brukt en god del av pengene på veldedighet ol så vet jeg ikke. Frivillige organisasjoner må tigge penger for å få tak i en bil til 200.000 for å kjøre ut mat til folk og hente på matsentralen. De svir det av på en ettermiddag på unødvendig luksus. Klær og vesker. Skal jeg forklare mer? 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 25. oktober #13249 Del Skrevet 25. oktober refill skrev (7 minutter siden): Jeg synes alle med absurde inntekter bør gi så det monner i stedet for å bruke det på ørtenhundre biler, privatfly og luksusyachter. Om de 10% kommer fra de 50% med aksjene Reme sitt selskap har i Ivorie så håper jeg hun bidrar mer ut i verden ja. Hun tjener langt over 2 mill i MÅNEDEN bare på snapchat! Jeg er ingen Isabel motstander så ikke come at me, men om du ikke syntes at de som tjener MILLIONER i måneden kunne brukt en god del av pengene på veldedighet ol så vet jeg ikke. Frivillige organisasjoner må tigge penger for å få tak i en bil til 200.000 for å kjøre ut mat til folk og hente på matsentralen. De svir det av på en ettermiddag på unødvendig luksus. Klær og vesker. Skal jeg forklare mer? Du forklarer deg bra. Svaret ditt viser at du ikke forventer mer av Isabel enn andre som tjener vanvittige summer. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 25. oktober #13250 Del Skrevet 25. oktober Sveits35 skrev (6 minutter siden): Du forklarer deg bra. Svaret ditt viser at du ikke forventer mer av Isabel enn andre som tjener vanvittige summer. Åh nei absolutt ikke. Det gjelder dem hele gjengen 😅👍 Og for all del; investere i egen fremtid og utvikling av nye konsept ol, helt fint og flott det. Jeg skjønner at entreprenører ønsker å skape. Jeg kunne bare ønske at de som tjener den type summer kjøpte en veske, Ferrari eller silkepysj (Haaland 👀) mindre noen ganger i året, og heller sjekket om de kunne gjøre noen enkeltmennesker eller organisasjoner sitt liv liiiittegranne lettere. Dagens hjertesukk 😅❤️ 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 25. oktober #13251 Del Skrevet 25. oktober Tenker hun noen gang på at hun er en av verstingene når det gjelder overforbruk?klesproduksjon er høyt oppe på lista over hva som ødelegger dyreriket og jorda vår,flyr rundt annen hver uke,pusher folk til å handle mye ræl de ikke trenger,det sku bare mangle at hun ga pittelitt penger til skilpaddene hun er med på å ødelegge livet til 9 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 25. oktober #13252 Del Skrevet 25. oktober Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lichtmensch Skrevet 25. oktober #13253 Del Skrevet 25. oktober Noen som vet hva den arabiske sangen hun snakker om på beach Cluben heter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 25. oktober #13254 Del Skrevet 25. oktober Skal broren flytte til henne i Dubai? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 25. oktober #13255 Del Skrevet 25. oktober Hallepalle2 skrev (Akkurat nå): Skal broren flytte til henne i Dubai? Ikke til henne, men til Dubai ja. Han skal ha egen leilighet:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 25. oktober #13256 Del Skrevet 25. oktober Synes det er merkelig at han flytter fra kompisene sine som han virker veldig knyttet til. Men nå er nok han litt flinkere til å skaffe seg et nytt sosialt nettverk enn søsteren er 😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 25. oktober #13257 Del Skrevet 25. oktober Han flytter da til Dubai for å leve på sin søster?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 26. oktober #13258 Del Skrevet 26. oktober Minipilla skrev (1 time siden): Han flytter da til Dubai for å leve på sin søster?? Han tjener godt på Snapchat så skal leve på seg selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 26. oktober #13259 Del Skrevet 26. oktober Sirah skrev (5 timer siden): Han tjener godt på Snapchat så skal leve på seg selv Lurer på hva «godt» er, han har 70 tusen følgere. Når Isabel tjener 2 mill på snart 370.000 brukere så kan jeg ikke se for meg at han tjener så utrolig godt på kun 70.000 følgere? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 26. oktober #13260 Del Skrevet 26. oktober Minipilla skrev (6 timer siden): Han flytter da til Dubai for å leve på sin søster?? Isabel skal betale 6 mnd husleie for han, så må han klare seg selv. Regner med at det ikke blir en leilighet til 75.000 kr pr mnd som hun bor i.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå