Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Nora og Anniken koser seg i Paris. Det var vel med disse Isabel skulle reist med og avlyste rett før. Rart hun ikke har sagt noe om dette. Eller har hun?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Granneman82 skrev (7 timer siden):

Hadde noen av mine nærmeste sett meg skrive noe sånt til en influenser, så hadde de sendt meg rett på psykiatrisk avdeling 🙈🙈🙈🙈🙈

Med rette 🤣

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (1 time siden):

Nora og Anniken koser seg i Paris. Det var vel med disse Isabel skulle reist med og avlyste rett før. Rart hun ikke har sagt noe om dette. Eller har hun?

Ettersom jeg forsto droppet hun Paris fordi de produktene hun skulle shoote ikke var klare/kom i tide. Eller noe sånt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margit777 skrev (14 timer siden):

Stakkars unge dama er helt ødelagt av operasjoner.

På hvilken måte? Det bildet er da på ingen måte representativt for hvordan hun ser ut? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokke til 1,1 million på Beach Club? Seriøst, snakk om å bare vise seg frem 😮‍💨

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RaadSquad fornekter seg ikke. Enig i at Dagbladet er en søppelavis, men kommer nok til å fortsette å scrolle gjennom den, selv om de var slemme med Isabel 👑IMG_1506.thumb.jpeg.ce5076ca01d36d74e175f08fb3e7a1c5.jpeg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Margit777 skrev (19 timer siden):

Depresjon kalles det.

Det må da være lov å si nei til en jobb når man ble behandlet dårlig forrige gang. Dette er ikke en depresjon. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (12 minutter siden):

RaadSquad fornekter seg ikke. Enig i at Dagbladet er en søppelavis, men kommer nok til å fortsette å scrolle gjennom den, selv om de var slemme med Isabel 👑IMG_1506.thumb.jpeg.ce5076ca01d36d74e175f08fb3e7a1c5.jpeg

Alle mann til pumpene,de fikk mangen klikk da😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sassya skrev (16 minutter siden):

Det må da være lov å si nei til en jobb når man ble behandlet dårlig forrige gang. Dette er ikke en depresjon. 

Ble ikke behandlet dårlig sist - I fikk konstruktive spørsmål og konstruktiv kritiske spørsmål rettet mot operasjonene - fakta rundt sine egne handlinger og holdninger. Men hun fikk ikke den divabehandlingen og kun ros omkring serien som hun håpet på, siden de var der ifm sesong1 av Girls of Oslo. 

Divadramadama takler jo overhode ikke å verken stå til ansvar for noen konstruktiv kritikk. Det er jo en vesentlig grunn til at alle "venner" kun er "venner" en kort periode før de forsvinner. Hun har familien sin og særdeles få andre greier hun å opprettholde varige vennskap med. Da er det ikke alle andre det er noe gale med, men egen refleksjonen er fortsatt i en alder av 30 år, totalt fraværende.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istapp skrev (18 minutter siden):

Ble ikke behandlet dårlig sist - I fikk konstruktive spørsmål og konstruktiv kritiske spørsmål rettet mot operasjonene - fakta rundt sine egne handlinger og holdninger. Men hun fikk ikke den divabehandlingen og kun ros omkring serien som hun håpet på, siden de var der ifm sesong1 av Girls of Oslo. 

Divadramadama takler jo overhode ikke å verken stå til ansvar for noen konstruktiv kritikk. Det er jo en vesentlig grunn til at alle "venner" kun er "venner" en kort periode før de forsvinner. Hun har familien sin og særdeles få andre greier hun å opprettholde varige vennskap med. Da er det ikke alle andre det er noe gale med, men egen refleksjonen er fortsatt i en alder av 30 år, totalt fraværende.

Hun hadde en avtalte om at hun ikke skulle snakke om operasjonene sine på live tv. Det respekterte ikke den ene programlederen. Hun var det for å snakke om Girls of Oslo ikke rumpe operasjonen. 

Det må da være lov for Isabel å sette grenser for seg selv. Hun har selv snakket om at hun angrer operasjonene og anbefaler ingen det.

Igjen så er dette ingen symptomer på depresjon eller er en depresjon. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (1 time siden):

Enig i det du skriver, men hovedproblemet her er strengt tatt ikke Dagbladet. Hovedproblemet er at folk flest ikke skjønner at det koster mye penger å drive en avis. Kvalitetsjournalistikk er både dyrt og tidkrevende å lage. Journalister har også regninger som skal betales og familier som skal forsørges. Når folk forventer at absolutt alt skal være gratis så er aviser som Dagbladet helt avhengig av reklameinntekter for å få hjulene til å gå rundt - og til å finansiere den journalistikken de lager som faktisk er god. For den finnes den også - det er dessverre bare pga økonomi stadig lenger mellom de gode sakene. 

Jeg er helt enig i at dette er søppeljournalistikk på sitt aller beste (eller værste om du vil), men jeg er også sikker på at denne saken alene har tjent nok penger til at minst en journalist er sikret jobb også i 2025. Takket være Raadsquad. Clickbait funker, søppeljournalistikk funker. Så enkelt, så vanskelig. 

Så kan man diskutere om en så stor avis som Dagbladet bør synke ned på dette nivået. Personlig syntes jeg nei. Men dette er resultatet av en presset økonomi. Hadde folk forstått at ingenting i livet er gratis, heller ikke gode avisartikler så hadde ikke Dagbladet trengt å skrive slikt søppel.

Vi trenger aviser som Dagbladet som faktisk jobber etter vær varsom-plakaten, mister vi disse avisene sitter vi igjen med alt rælet som er drevet av folk som i bunn og grunn har en skjult agenda eller uærlige hensikter. Personlig blar jeg meg forbi alt jeg ikke gidder å lese og ting jeg ikke ønsker å gi oppmerksomhet. Det funker fint det også :)

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (27 minutter siden):

Enig i det du skriver, men hovedproblemet her er strengt tatt ikke Dagbladet. Hovedproblemet er at folk flest ikke skjønner at det koster mye penger å drive en avis. Kvalitetsjournalistikk er både dyrt og tidkrevende å lage. Journalister har også regninger som skal betales og familier som skal forsørges. Når folk forventer at absolutt alt skal være gratis så er aviser som Dagbladet helt avhengig av reklameinntekter for å få hjulene til å gå rundt - og til å finansiere den journalistikken de lager som faktisk er god. For den finnes den også - det er dessverre bare pga økonomi stadig lenger mellom de gode sakene. 

Jeg er helt enig i at dette er søppeljournalistikk på sitt aller beste (eller værste om du vil), men jeg er også sikker på at denne saken alene har tjent nok penger til at minst en journalist er sikret jobb også i 2025. Takket være Raadsquad. Clickbait funker, søppeljournalistikk funker. Så enkelt, så vanskelig. 

Så kan man diskutere om en så stor avis som Dagbladet bør synke ned på dette nivået. Personlig syntes jeg nei. Men dette er resultatet av en presset økonomi. Hadde folk forstått at ingenting i livet er gratis, heller ikke gode avisartikler så hadde ikke Dagbladet trengt å skrive slikt søppel.

Vi trenger aviser som Dagbladet som faktisk jobber etter vær varsom-plakaten, mister vi disse avisene sitter vi igjen med alt rælet som er drevet av folk som i bunn og grunn har en skjult agenda eller uærlige hensikter. Personlig blar jeg meg forbi alt jeg ikke gidder å lese og ting jeg ikke ønsker å gi oppmerksomhet. Det funker fint det også :)

Veldig enig med deg i alt du skriver. Jo flere klikk, jo mer penger. 
Det som irriterer med Dagbladet er det dramatiske klikk overskriftene, ofte relatert til sex/nakenhet. 
Scroller som regel fobi det meste i Dagbladet, men på VG så betaler jeg for VG+. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (31 minutter siden):

Veldig enig med deg i alt du skriver. Jo flere klikk, jo mer penger. 
Det som irriterer med Dagbladet er det dramatiske klikk overskriftene, ofte relatert til sex/nakenhet. 
Scroller som regel fobi det meste i Dagbladet, men på VG så betaler jeg for VG+. 

Samme her 😅 Føler ikke at VG er like ille som Dagbladet. 

Jeg er overhodet ikke for den typen click bait som Dagbladet leverer, men jeg forstår hvorfor de gjør det. Det funker som bare det - og folk går rett på. Igjen.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marixxx skrev (8 timer siden):

På hvilken måte? Det bildet er da på ingen måte representativt for hvordan hun ser ut? 

Har sett sånn ut når jeg har sett henne, som disse eldre Hollywood damene. Gammel, eldre enn 30. 45 - 55 år. Har ikke sett henne i virkeligheten, men det har nok ikke du heller. Andre bildet over her også, angående dagbladet. Men hun ser vel ikke sånn ut heller 😉

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margit777 skrev (1 time siden):

Har sett sånn ut når jeg har sett henne, som disse eldre Hollywood damene. Gammel, eldre enn 30. 45 - 55 år. Har ikke sett henne i virkeligheten, men det har nok ikke du heller. Andre bildet over her også, angående dagbladet. Men hun ser vel ikke sånn ut heller 😉

Jeg synes hun er nydelig. Spesielt uten sminke. Og jo, jeg har sett henne i virkeligheten (flyplass i utlandet). 

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbladet startet sin ferd mot bunnen den dagen Aller media kjøpte avisen. Ledelsen ønsker ukeblad-sladreinnhold og det har de fått. Det er betegnende at de to «journalistene» som har skrevet den beryktede boka «Partiet», er fra Dagbladet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Margit777 skrev (3 timer siden):

Isabel ser absolutt ikke ut som en eldre Hollywood dame på 30-55 år. Hun ser ung og vakker ut.

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sassya skrev (6 timer siden):

Isabel ser absolutt ikke ut som en eldre Hollywood dame på 30-55 år. Hun ser ung og vakker ut.

Nei hun gjør ikke det!! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cocogirl skrev (32 minutter siden):

Nei hun gjør ikke det!! 

Hva så? Er utseendet livsviktig? Det Isabel har blitt så stor stjerne på er sin sjarm, varme, intelligens og kameratekke. Jeg synes hun er nydelig og hun er nok en av dem som vil holde seg bra i årevis. Hvis ikke har hun nok penger å «jukse» med, så no worries.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...