Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Positivt overrasket over at God Morgen Norge opptrådte som litt kritiske journalister for en gangs skyld. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

slipset skrev (1 time siden):

Positivt overrasket over at God Morgen Norge opptrådte som litt kritiske journalister for en gangs skyld. 

Innholdet er spikra og avtalt på forhånd, så de gjestene du tenker på godkjente den kritiske journalistikken. Hvis det skulle bli bøllejournalistikk i feelgood-programmet God morgen Norge så hadde de ikke fått gjester på besøk.

Endret av Sveits35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (1 minutt siden):

Innholdet er spikra og avtalt på forhånd, så de gjestene du tenker på godkjente den kritiske journalistikken. Hvis det skulle bli bøllejournalistikk i feelgood-programmet God morgen Norge så hadde de ikke fått gjester på besøk.

Hm kopi. Vet ikke hvordan det skjedde 

Endret av Sveits35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (8 minutter siden):

«Jeg elsker deg så mye»

Løp.. LØP!

IMG_3457.jpeg

At hun legger ut disse syke meldingen hun får viser jo bare hvor syk hun er,om dere skjønner

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (32 minutter siden):

At hun legger ut disse syke meldingen hun får viser jo bare hvor syk hun er,om dere skjønner

Jeg forstår ikke at folk får seg til å skrive slikt, de vet jo faren for at det publiseres til over 300.000 andre ..at de ikke skjønner at de fremstår som ustabile mennesker? Det skremmer meg mer enn at Isabel faktisk publiserer det.

• Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatsumomo skrev (11 minutter siden):

Jeg forstår ikke at folk får seg til å skrive slikt, de vet jo faren for at det publiseres til over 300.000 andre ..at de ikke skjønner at de fremstår som ustabile mennesker? Det skremmer meg mer enn at Isabel faktisk publiserer det.

Jeg forstår ikke hvordan en dame på 39 år kan elske en influenser så mye. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (3 minutter siden):

Jeg forstår ikke hvordan en dame på 39 år kan elske en influenser så mye. 

Jeg syntes ikke folk skulle få være anonyme når de poster slike ustabile meldinger, her burde Isabel  latt være.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (46 minutter siden):

Jeg syntes ikke folk skulle få være anonyme når de poster slike ustabile meldinger, her burde Isabel  latt være.

Helt enig! De er nok lett gjenkjennbare for de som kjenner vedkommende. Har skjønt at det er en veldig stor ting i RS å få kommentaren sin på snap. Tror mange av de er veldig stilte stolte av å være RS. De har vel noe t skjorter osv? Huff….

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen av mine nærmeste sett meg skrive noe sånt til en influenser, så hadde de sendt meg rett på psykiatrisk avdeling 🙈🙈🙈🙈🙈

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granneman82 skrev (20 minutter siden):

Hadde noen av mine nærmeste sett meg skrive noe sånt til en influenser, så hadde de sendt meg rett på psykiatrisk avdeling 🙈🙈🙈🙈🙈

Samme her men hun som legger de ut å ser kjempe stolt ut burde også fått seg en utredning🙈

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ligger mye om dagen kan man lese i avisen, men er ikke det forbudt i Dubai om man ikke er gift? Kanskje vi får en ny story fra hennes liv bak murene i Dubai etter hvert?

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (2 timer siden):

Helt enig! De er nok lett gjenkjennbare for de som kjenner vedkommende. Har skjønt at det er en veldig stor ting i RS å få kommentaren sin på snap. Tror mange av de er veldig stilte stolte av å være RS. De har vel noe t skjorter osv? Huff….

Tix har også T skjorter da.. sånn er det å ha masse fans

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatsumomo skrev (5 timer siden):

Jeg mistenker at Isabel nesten publiserer litt til «skrekk og advarsel» innimellom. Litt så alle skal få se hvor mange galinger som følger henne. Hun er jo helt opplagt ikke dum, så på mange måter må hun jo selv bli skremt? Kanskje hun poster slik at dersom noen faktisk skulle sette i gang alvorlig stalking så vil hun bli trodd lettere 😬

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (10 minutter siden):

Jeg mistenker at Isabel nesten publiserer litt til «skrekk og advarsel» innimellom. Litt så alle skal få se hvor mange galinger som følger henne. Hun er jo helt opplagt ikke dum, så på mange måter må hun jo selv bli skremt? Kanskje hun poster slik at dersom noen faktisk skulle sette i gang alvorlig stalking så vil hun bli trodd lettere 😬

Men, tenker at hun nører jo opp under galskapen med å respondere som hun gjør på kommentarene tenker jeg 🤔

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (3 minutter siden):

Men, tenker at hun nører jo opp under galskapen med å respondere som hun gjør på kommentarene tenker jeg 🤔

Ja godt poeng. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Teflonhjernen skrev (53 minutter siden):

100% man ser jo hvordan hun svarer med elskling meg her å der

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

xoxo1991 skrev (På 10.10.2024 den 12.39):

Så at Isabel droppet God Morgen i dag tidlig, og vil heller være med på radio-intervjue. Begynner å lure på om det egentlig skyldes dårlig moral. Å droppe jobb fordi du vil sove....hva skjer med denne familien?

Depresjon kalles det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (På 10.10.2024 den 21.10):

Classy og et fantastisk forbilde 🤡

IMG_3070.jpeg

IMG_3069.jpeg

Stakkars unge dama er helt ødelagt av operasjoner.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...