Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hatsumomo skrev (6 timer siden):

Ja, jeg skjønner det. Men at folk «gleder seg sånn» til hun drar på nok en tur med det samme repetetive innholdet fatter jeg bare ikke. 

For meg virker hun også som hun ikke klarer å reise andre steder enn Dubai, Maldivene, Mykonos, Paris og Italia. Skulle hun virkelig vært interessant og skapt innhold verdt å se så hadde hun reist nye steder, men neida.. 

Det skjer sikkert lite i livene til squaden så de lever gjennom snapchaten til Isabell og drømmer seg bort. Det er den eneste forklaringen jeg har.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosaregnbuen skrev (15 timer siden):

https://www.instagram.com/stories/stephanielouvelle/3391294338174813477?utm_source=ig_story_item_share&igsh=MTN3NTR1eWZzcjZwcg==

Ikke lansert enda, men Isabel Raad har allerede kopiert en norsk gründer og deres merke Veliboo. 

Ganske heftig påstand det.

Disse også da. https://www.zilialeather.com/shop/teddy-bag-l/

Screenshot_20240616_173425_Instagram.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så går folk bananas over et duftlys de ikke har luktet på en gang... :popcorn:

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (9 minutter siden):

sprøtt🙈

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (16 minutter siden):

sprøtt🙈

Ja, jeg skjønner ikke fascinasjonen, men folk i Raadsquad ivrer tydeligvis etter å kaste penger ut vinduet så de er vel et enkelt mål. Mister litt troen på folk når man er SÅ lettpåvirkelig.

Isabel kan tydeligvis selge hva som helst og folk vil ukritisk kjøpe det kun fordi det er henne som selger det.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatsumomo skrev (33 minutter siden):

Du har nok helt rett der tenker jeg. Faktisk forstår jeg meg ikke på mange som biter på klær, duftlys, sminke mm hun selger. Klær og duftlys kjøper de vel usett også.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frezia
Hatsumomo skrev (37 minutter siden):

Fikk dette med meg, er jo fullstendig galskap ! Hva er det med denne  Raadsquadgjengen😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frezia skrev (4 minutter siden):

Fikk dette med meg, er jo fullstendig galskap ! Hva er det med denne  Raadsquadgjengen😳

Tipper det blir en effekt av massesuggesjon i facebookgruppen.  

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frezia
rosaregnbuen skrev (17 timer siden):

https://www.instagram.com/stories/stephanielouvelle/3391294338174813477?utm_source=ig_story_item_share&igsh=MTN3NTR1eWZzcjZwcg==

Ikke lansert enda, men Isabel Raad har allerede kopiert en norsk gründer og deres merke Veliboo. 

Er jo bare å gå inn stepanielouvelle på Instagram og se hva hun selv sier om denne kopieringen av Isabel Raad. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frezia skrev (43 minutter siden):

Er jo bare å gå inn stepanielouvelle på Instagram og se hva hun selv sier om denne kopieringen av Isabel Raad. 

De er på Temu til 89 kr i teddy. Samme modell, uten teddy har Victoriasecret i ulike farger. Så alle kopierer hverandre.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frezia
Sharp75! skrev (11 minutter siden):

De er på Temu til 89 kr i teddy. Samme modell, uten teddy har Victoriasecret i ulike farger. Så alle kopierer hverandre.

Forsvar det gjerne, men man kommer ikke ifra at Veliboo lanserte denne i okt. 22. Er vel bare blitt en kjensgjerning at Raad kopierer det meste hun lanserer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sharp75! skrev (14 minutter siden):

Vennligst legg ved link til de produktene du henviser til og en dokumentasjon på at de ble lansert før oktober 2022. Å avfeie et plagiat med «alle kopierer hverandre» er å undergrave alvoret i det. Selvfølgelig vil store kjeder lansere billigere kopier av populære originalprodukter, men Nude Beauty kan ikke akkurat sammenlignes med Temu som ikke prøver å være noe annet enn billig "kinaræl". Temu ble forresten lansert i september 2022 og jeg har vondt for å tro at denne teddy makeup bagen er det første de la ut for salg.

Isabel går langt i fremstille alle lanseringene som hennes design, hun reklamerer de som eksklusive og i tillegg selges produktene til ganske stive priser. Det var ikke uten grunn at hun ble kritisert for ikke å kommunisere tydelig nok at TrendyThings ikke var hennes design. 

Endret av Fizzypo
  • Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frezia
Fizzypo skrev (7 minutter siden):

Vennligst legg ved link til de produktene du henviser til og en dokumentasjon på at de ble lansert før oktober 2022. Å avfeie et plagiat med «alle kopierer hverandre» er å undergrave alvoret i det. Selvfølgelig vil store kjeder lansere billigere kopier av populære originalprodukter, men Nude Beauty kan ikke akkurat sammenlignes med Temu som ikke prøver å være noe annet enn billig "kinaræl". Temu ble forresten lansert i september 2022 og jeg har vondt for å tro at denne teddy makeup bagen er det første de la ut for salg.

Isabel går langt i fremstille alle lanseringene som hennes design, hun reklamerer de som eksklusive og i tillegg selges produktene til ganske stive priser. Det var ikke uten grunn at hun ble kritisert for ikke å kommunisere tydelig nok at TrendyThings ikke var hennes design. 

👏👏  så bra sagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aller fleste som lanseres overalt kan bestilles fra Kina til en brøkdel av prisen. Det gjør de fleste som selger i Norge og mangedobler summen.

Kom til å tenke på bloggomtoppbloggere som er borte nå. Hun avslørte en dame i Oslo som solgte dyre og eksklusive selvlagede hårspenner. De ble funnet eksakt like på aliexpress i Kina for en brøkdel av prisen ….

Endret av Justlooking
Tillegg
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sharp75! skrev (4 timer siden):

Ganske heftig påstand det.

Disse også da. https://www.zilialeather.com/shop/teddy-bag-l/

Screenshot_20240616_173425_Instagram.jpg

Sminkepungene fra zilialeather er jo en blåkopi av veskene fra Veliboo. Både stoff, form, farge, glidelås og hvor merke står. Dette er plagiat. 

Nude beauty sine sminkepunger er like, men vil ikke kalle de plagiat. De har litt annen fasong, håndtak, glidelås og stoff. 

Igjen så er det mange merker som har liggende i teddystoff og annet. Som Dark, HM, temu, LV, Marlene Birger.

Endret av Sassya
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fizzypo skrev (25 minutter siden):

Her har du en og den er tidligst fra 2021, så hvem plagierer hva? Teddystoff er er ikke noe nytt.  Har hatt toalettveske i det tidligere. 

https://www.influenster.com/reviews/victorias-secret-travel-bag-cosmetic-train-case-tote-black-lace-2-piece-set

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (24 minutter siden):

Det aller fleste som lanseres overalt kan bestilles fra Kina til en brøkdel av prisen. Det gjør de fleste som selger i Norge og mangedobler summen.

Kom til å tenke på bloggomtoppbloggere som er borte nå. Hun avslørte en dame i Oslo som solgte dyre og eksklusive selvlagede hårspenner. De ble funnet eksakt like på aliexpress i Kina for en brøkdel av prisen ….

Stoler ikke på noen av disse influenserene når det kommer til produkter de selger. 

Da kjøper jeg heller varer av kjente merker.

Den eneste jeg har vært litt i stuss på er Annjior sine smykker... hun virker veldig opptatt av kvalitet og mye av det ser fint ut, men jeg er såpass skeptisk at jeg velger å ikke kjøpe.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frezia
Hatsumomo skrev (13 minutter siden):

Stoler ikke på noen av disse influenserene når det kommer til produkter de selger. 

Da kjøper jeg heller varer av kjente merker.

Den eneste jeg har vært litt i stuss på er Annjior sine smykker... hun virker veldig opptatt av kvalitet og mye av det ser fint ut, men jeg er såpass skeptisk at jeg velger å ikke kjøpe.

Har fulgt Annjior og er enig at hun er opptatt av kvalitet. Liker henne og syns hun har mye bra. Håper bare ikke hun blir påvirket av Isabel og går den letteste veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...