duskelapp Skrevet 4. oktober 2023 #9101 Del Skrevet 4. oktober 2023 Hatsumomo skrev (15 timer siden): På snap. De satte seg ned for å spise i leiligheten og det var masse mat, hun begynte å drikke litt juice. Pratet mens hun filmet og får en pomfri stukket inn i munnen av moren og så sier moren at «hun spiser alt for lite. « Før de begge henter seg litt inn igjen siden de tross alt filmer det, men altså, det tror jeg glatt på. At hun omtrent ikke spiser altså. Alt som hun poster av mat og snacks ser vi alltid at hun bare tar en liten bit av. Og det er nok kun det hun gjør. Spiser bittelitt av all maten som postes. Syntes hun har et vanvittig oppheng i mat og det å kjøpe mat for en som spiser bare en liten kvart av alt som kjøpes inn. Mistenker mer at det er derfor moren er med til Dubai og bor med henne, det trenger hun nok, at noen følger med på henne og passer på at hun får i seg mat. Hun har ikke fått tak i noe ozempic da 🤭 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 4. oktober 2023 #9102 Del Skrevet 4. oktober 2023 Skjønner ikke hvorfor det er så gærent at hun, is selling a dream?. Jeg elsker å følge med på det absurd annerledes livet hun lever i forhold til mitt, med jobb, unger og leksemas. Så lenge hun kun selger seg selv, og ikke unger, syns jeg hun er gøy å følge! 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 4. oktober 2023 #9103 Del Skrevet 4. oktober 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 4. oktober 2023 #9104 Del Skrevet 4. oktober 2023 Diosa skrev (På 1.10.2023 den 11.28): Øyet som ser, og hva vi fokuserer på kanskje? 😀 For å lage et eksempel, så er feks cbe tilsynelatende ute og løper, trener, lager mat osv, hun er liksom tilsynelatende "på farten". Likevel er hun _dørgende_ kjedelig. Det er liksom ikke noe personlighet der. Bare tomt innhold. Mens Raad kan ligge i en seng og få meg til å le og kose meg. Kan være enig i at hun er et smilende menneske i motsetning til CBE, og hun er veldig familiekjær, dette på SC. Mulig hun har skjønt at det må til for at folk skal orke å følge henne. Men samtidig synes jeg også at hun har et ekstremt utseendefokus hvor nesten hele hennes Instagramkonto består av å vise kropp, utseende og å flashe et luksusliv. Det er jo i hovedsak dette man får servert på IG, og de som dumper inn på profilen på IG ser et ekstremt overfladisk menneske, sånn sett er hun ikke bedre enn CBE. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 4. oktober 2023 #9105 Del Skrevet 4. oktober 2023 Wald86 skrev (9 minutter siden): Hva synes du om at hun siste året har postet mye pro ana/thinspo, blandet med bilder av mye mat, gjerne godteri og fet mat, og alkohol? Dette er kjente triggere for de som sliter med spiseforstyrrelser. Hva synes du om livesending fra legevakt, og bilder fra døren som ble brutt opp av brannvesenet etter overdose? Hva synes du om at hun postet vekten sin på 44 kg med teksten "summer is here"? Dette er målrettet strategi som fanger en sårbar gruppe kvinner; nemlig de som sliter med spiseforstyrrelser, psykiske problemer og selvfølelse. Dessverre en gruppe som blir veldig lojal, og som kjøper mye kosmetiske produkter og "estetiske" inngrep som anbefales av influencere som har dem i sin spesifikke målgruppe. Helt enig! Man er ikke fritatt ansvar selv om man ikke har barn å eksponere! Og når man er forelder selv så burde man ihvertfall være på vakt i forhold til hvilke påvirkere og potensielle forbilder som er der ute! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 4. oktober 2023 #9106 Del Skrevet 4. oktober 2023 Wald86 skrev (19 minutter siden): Hva synes du om at hun siste året har postet mye pro ana/thinspo, blandet med bilder av mye mat, gjerne godteri og fet mat, og alkohol? Dette er kjente triggere for de som sliter med spiseforstyrrelser. Hva synes du om livesending fra legevakt, og bilder fra døren som ble brutt opp av brannvesenet etter overdose? Hva synes du om at hun postet vekten sin på 44 kg med teksten "summer is here"? Dette er målrettet strategi som fanger en sårbar gruppe kvinner; nemlig de som sliter med spiseforstyrrelser, psykiske problemer og selvfølelse. Dessverre en gruppe som blir veldig lojal, og som kjøper mye kosmetiske produkter og "estetiske" inngrep som anbefales av influencere som har dem i sin spesifikke målgruppe. tja, syns ikke hun er noe verre enn andre influencere.....Da må man jo egentlig bare logge av sosiale medier.Hun selger ihvertfall ikke barna sine. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purpurina Skrevet 4. oktober 2023 #9107 Del Skrevet 4. oktober 2023 Jeg har også lurt på om mamma er der sammen med henne for å sørge for at hun spiser. Det er ikke få ganger de siste dagene at det er kommentarer fra mamma om at hun må spise, eller spørsmål om hun har spist. Det er trist å se at hun tydeligvis sliter med å spise. Da hun ble servert arabiske kaker (?) på sengen, og sa hun ikke orket søtt før frokost, synes jeg de sa at klokken var 2 om ettermiddagen, og den biten hun tok var veldig liten, bare så vidt bortpå. En annen dag fikk hun en pommes frites i kjeften, og det så ut som det var vanskelig for henne å spise den, ble spist i flere små biter. Det er mange som kritiserer familien hennes, men jeg tror kanskje vi skal være glade på hennes vegne for at de stiller opp og passer på akkurat nå. 8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareSiri Skrevet 4. oktober 2023 #9108 Del Skrevet 4. oktober 2023 Wald86 skrev (18 minutter siden): Hva synes du om at hun siste året har postet mye pro ana/thinspo, blandet med bilder av mye mat, gjerne godteri og fet mat, og alkohol? Dette er kjente triggere for de som sliter med spiseforstyrrelser. Hva synes du om livesending fra legevakt, og bilder fra døren som ble brutt opp av brannvesenet etter overdose? Hva synes du om at hun postet vekten sin på 44 kg med teksten "summer is here"? Dette er målrettet strategi som fanger en sårbar gruppe kvinner; nemlig de som sliter med spiseforstyrrelser, psykiske problemer og selvfølelse. Dessverre en gruppe som blir veldig lojal, og som kjøper mye kosmetiske produkter og "estetiske" inngrep som anbefales av influencere som har dem i sin spesifikke målgruppe. Og det verste er at hun faktisk sa dette på snap i går. Jeg gjentar ordrett: «Hvis noen sliter og trenger oppmuntrende ord fra meg, send meg en melding. Jeg fins alltid her, I promise. Love u guys». Jeg har sendt mange mld til henne på snap. De blir ikke åpnet engang 😅 Jeg tipper hun minst får like mange negative som positive meldinger. Hun eeeelskee jo å legge ut de positive. Hun får nok med seg hva folk syns, men bryr seg ikke. Men irriterende at hun får ungjenter til å tro at hun faktisk et deres venninne på ekte. Sykt! 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareSiri Skrevet 4. oktober 2023 #9109 Del Skrevet 4. oktober 2023 Jens skrev (4 minutter siden): tja, syns ikke hun er noe verre enn andre influencere.....Da må man jo egentlig bare logge av sosiale medier.Hun selger ihvertfall ikke barna sine. Litt vanskelig å selge noe man ikke har…. 🤦🏻♀️ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 4. oktober 2023 #9110 Del Skrevet 4. oktober 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 4. oktober 2023 #9111 Del Skrevet 4. oktober 2023 (endret) Jens skrev (21 minutter siden): tja, syns ikke hun er noe verre enn andre influencere.....Da må man jo egentlig bare logge av sosiale medier.Hun selger ihvertfall ikke barna sine. Hva slags barn skal hun selge? De hun ikke har? Er det fritt frem for å legge ut hva man vil så lenge man ikke har barn? Du tenker ikke over at det kan være unge sårbare mennesker som er lett påvirkelig som kan la seg bli påvirket i negativ forstand av denne type influencere? Og nei, sårbare unge jenter logger ikke av SoMe fordi du sier det. Influencere som driver millionbedrifter bør heller være sitt ansvar bevisst! Endret 4. oktober 2023 av K_mb 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 4. oktober 2023 #9112 Del Skrevet 4. oktober 2023 Jeg er bekymret for henne! Som dere andre så på snap, så spiste hun ikke de burgerene og moren kommenterte "du spiser ikke"- noe i den duren. I dag har hun lagt ut det jeg vil si er thinspo. Dere som vet, vet. Hun snakker om at hun vil dra inn på treningsstudioet å gå i trappemaskinen, selvom hun ikke har lov til å trene enda. Så holdt hun på å besvime ved bassenget. Ja, jeg er oppriktig bekymret. Det er ikke mitt ansvar, men jeg føler, og håper, at ved å skrive dette her så leser noen av familiemedlemmene det og gjør noe. Hun trenger BEHANDLING, det hjelper ikke at pimpen mater henne med en pommes frites her og en sandwich der. Det har gått mye lengre enn som så. 6 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 4. oktober 2023 #9113 Del Skrevet 4. oktober 2023 duskelapp skrev (1 time siden): Hun har ikke fått tak i noe ozempic da 🤭 Det er slettes ikke umulig, evt noe lignende. En kan vel få kjøpt "hva-som-helst" der nede... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 4. oktober 2023 #9114 Del Skrevet 4. oktober 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveMoschino Skrevet 4. oktober 2023 #9115 Del Skrevet 4. oktober 2023 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 4. oktober 2023 #9116 Del Skrevet 4. oktober 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 11 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 4. oktober 2023 #9117 Del Skrevet 4. oktober 2023 Wald86 skrev (26 minutter siden): Det er ikke lov å spekulere i helseproblemer, psykiske lidelser og sykdom. Men dette er enormt skadelig for sårbare følgere. Dette trigger, og det skader. Dette er alvorlig. Isabel Raad er en godt voksen bedriftsleder. Å legge ut dette vitner om en forferdelig kynisme. Hun vet at dette selger, og hun vet hvem det trigger. Jeg blir helt sjokkert over hvor langt hun går for å skape klikk og engasjement på sine kanaler, for å få mer penger til å finansiere sitt luksusliv. Ingen grenser har denne bedriften! Ingen moralske skrupler! Jeg spekulerer ikke. Hun har selv sagt at hun vil prate om det som skjer, men at hun ikke er klar for det enda. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apokryf Skrevet 4. oktober 2023 #9118 Del Skrevet 4. oktober 2023 LoveMoschino skrev (7 minutter siden): 😭🥺 pokker så trist å se henne så avmagret 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareSiri Skrevet 4. oktober 2023 #9119 Del Skrevet 4. oktober 2023 LoveMoschino skrev (7 minutter siden): Verste jeg har sett!!!!! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 4. oktober 2023 #9120 Del Skrevet 4. oktober 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå