Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Pheromosa skrev (1 minutt siden):

Er vi der igjen ja… trodde det var bodyshaming det handlet om i kveld.

Men du må inn og lese….. 🤦🏻‍♀️

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rart ikke avisene har plukket opp dette, de  skriver jo om alt mulig annet som handler om henne.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten samme høyde som Isabel og har hatt omtrent samme vekt. MEN, jeg trente styrke, som jeg alltid har gjort, men fettprosenten og vekten ble skummelt lav i en periode der jeg ikke hadde noe særlig matlyst. Ble undervektig bare i løpet av et par mnd, men syns det var fint fordi musklene ble mer synlige enn tidligere.

Når jeg ser tilbake på bilder fra den tiden så var jeg absolutt tynn/mager men jeg så det ikke selv. Nå gikk jeg ikke rundt halvnaken heller, både kragebein, beina fra kragen og ned til brystene var veldig synlige med klær på. Det verste er at jeg som undervektig fikk mer oppmerksomhet fra menn enn jeg noen gang har fått som «normalt slank».

Av en eller annen grunn så gikk ikke det lave kaloriinntaket ut over evnen til å yte på trening før etter mange mnd.

Normalvekten kom tilbake da matlysten ordnet seg. I motsetning til IR fikk jeg tilbakemelding både av familie, venner, lege og treningssenter om at jeg var altfor mager. Ikke at jeg hørte så veldig etter siden jeg ikke så det selv, men de gjorde i alle fall et forsøk.

Det å aktivt «reklamere» for et sånt utseende - gjerne sammen med mye mat - er helt sykt. Enig med alle dere som sier at det kan være triggende.

Jeg vet selv hvor lite jeg faktisk spiste i den perioden og det er skremmende at noen gjør sånt med hensikt å være mager. For klart det er med hensikt når man kler seg sånn at alt vises.

• Liker 11
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pheromosa
Hatsumomo skrev (49 minutter siden):

Rart ikke avisene har plukket opp dette, de  skriver jo om alt mulig annet som handler om henne.

Kanskje avisene ikke er drevet av hysteri…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pheromosa
Nana skrev (48 minutter siden):

Jeg har forresten samme høyde som Isabel og har hatt omtrent samme vekt. MEN, jeg trente styrke, som jeg alltid har gjort, men fettprosenten og vekten ble skummelt lav i en periode der jeg ikke hadde noe særlig matlyst. Ble undervektig bare i løpet av et par mnd, men syns det var fint fordi musklene ble mer synlige enn tidligere.

Når jeg ser tilbake på bilder fra den tiden så var jeg absolutt tynn/mager men jeg så det ikke selv. Nå gikk jeg ikke rundt halvnaken heller, både kragebein, beina fra kragen og ned til brystene var veldig synlige med klær på. Det verste er at jeg som undervektig fikk mer oppmerksomhet fra menn enn jeg noen gang har fått som «normalt slank».

Av en eller annen grunn så gikk ikke det lave kaloriinntaket ut over evnen til å yte på trening før etter mange mnd.

Normalvekten kom tilbake da matlysten ordnet seg. I motsetning til IR fikk jeg tilbakemelding både av familie, venner, lege og treningssenter om at jeg var altfor mager. Ikke at jeg hørte så veldig etter siden jeg ikke så det selv, men de gjorde i alle fall et forsøk.

Det å aktivt «reklamere» for et sånt utseende - gjerne sammen med mye mat - er helt sykt. Enig med alle dere som sier at det kan være triggende.

Jeg vet selv hvor lite jeg faktisk spiste i den perioden og det er skremmende at noen gjør sånt med hensikt å være mager. For klart det er med hensikt når man kler seg sånn at alt vises.

HVA VET DU om hvilke tilbakemeldinger Isabel får fra familie, venner eller lege? Er du et Orakel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pheromosa skrev (7 minutter siden):

Akkurat

Merkelig at et medlem i Isabell sin fanklubb bruker så mye tid inne på en side  som åpenlyst ikke er en fanpage for IR…   Det blir litt stang ut. For din del altså! 
Du kan sitte her og prøve å forsvare henne. Men det er ingen som bryr seg…

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebbeliten skrev (23 timer siden):

I hvilken verden er dette en ok påvirker for unge kvinner??? Hvorfor tar ikke management ansvar? Hvorfor reagerer ikke tv-produksjonen?? 

Screenshot_20230825-005619_Snapchat.jpg

Screenshot_20230825-005613_Snapchat.jpg

Snapchat-1167411159.jpg

Oi … Jeg har vært 44 kilo selv pga stress, aldri hatt spiseforstyrrelse. Og jeg så virkelig ikke slik ut. Kravebena var nok litt synlig men ikke ribben og hadde langt fra så tynne lår. Hadde dog heller ikke silikon noe sted, og det blir kanskje par kilo ekstra her og der. Av de bildene i blått ville jeg tippet enda lavere vekt …

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pheromosa
BareSiri skrev (31 minutter siden):

Merkelig at et medlem i Isabell sin fanklubb bruker så mye tid inne på en side  som åpenlyst ikke er en fanpage for IR…   Det blir litt stang ut. For din del altså! 
Du kan sitte her og prøve å forsvare henne. Men det er ingen som bryr seg…

At ingen her bryr seg trengs ingen rakettforsker for å forstå.. synes psykologien her inne er interessant. Burde forskes på.. Men hva er det du skriver her egentlig? Tenker du kvinneguiden er et nytelsesforum for mobbere?

Endret av Pheromosa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pheromosa skrev (5 minutter siden):

At ingen her bryr seg trengs ingen rakettforsker for å forstå.. synes psykologien her inne er interessant. Burde forskes på

Synes du firmaer skal få lov til å ture fram med all slags upassende reklame for sine produkter? For det er det hun er, et firma. Og hun har et ansvar for hva slags innhold hun putter ut og hvordan det påvirker. Virker som du ikke greier å se henne som noe annet en en privatperson, noe hun ikke er.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så ekstremt stor sympati med folk som sliter med kroppsdysmorfi og eventuelle spiseforstyrrelser. Isabel ser dessverre fryktelig avmagret ut og hun framhever det selv, så klart, hun poserer deretter og ønsker å fremstå på en viss måte. Håper noen i hennes nære krets strekker ut en hånd og kanskje når inn.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (4 timer siden):

Oi … Jeg har vært 44 kilo selv pga stress, aldri hatt spiseforstyrrelse. Og jeg så virkelig ikke slik ut. Kravebena var nok litt synlig men ikke ribben og hadde langt fra så tynne lår. Hadde dog heller ikke silikon noe sted, og det blir kanskje par kilo ekstra her og der. Av de bildene i blått ville jeg tippet enda lavere vekt …

Hun poserer jo også som fotballfrua gjør. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (9 timer siden):

Vi som sliter med mat vi ser det, så lett. Dette er pro ana. Hun dytter rumpa bakover og står bredbent for å virkelig fremheve mellomrommet mellom bena. Så enkelt å se.

Hun sto som bloggere flest før, noe av det samme, men dette er som du sier en ny måte å posere på for henne (henne også).

Håper ikke fotballfrue blir inspirert, hun er verst på å legge ut helt tullete poseringer. Hvis hun blir ana tynn igjen så vet vi hvordan hun holdt på i sin tid. Hun var verre før tro det eller ei.

Jeg har aldri hatt spiseforstyrrelse og gjenkjenner ikke pro ana i samme grad som jeg ser andre gjør det, men med Isabell nå (og ja, Caroline Berg Eriksen) er det tydelig for meg også. Særlig når flere av bildene ikke er særlig heldige ellers, da er det liten tvil om hvorfor de er valgt ut. Det er skikkelig trist! Det er trist om de sliter med spiseforstyrrelser, men enda tristere om de påvirker andre til å ende opp med en farlig sykdom. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er ubehagelig å se på tydelig avmagret kropp med lite klær, og så masse pommes frites og biff og fløtepotet. Sammen virker det i alle fall ikke noe friskt. Egentlig veldig trist for jeg antar hun ikke ser det som sykt selv. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pheromosa
Selbu skrev (7 timer siden):

Synes du firmaer skal få lov til å ture fram med all slags upassende reklame for sine produkter? For det er det hun er, et firma. Og hun har et ansvar for hva slags innhold hun putter ut og hvordan det påvirker. Virker som du ikke greier å se henne som noe annet en en privatperson, noe hun ikke er.

Genial måte å fordekket mobbing i stor skala, ved å gjøre henne umenneskelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Pheromosa skrev (55 minutter siden):

Genial måte å fordekket mobbing i stor skala, ved å gjøre henne umenneskelig

Nei, det er det kortet influensere alltid trekker når de blir kritisert. "Stakkars meg, jeg er bare en person." Nei, så dum er ikke jeg at jeg går på den. Hun tjener seg rik på å ukritisk påvirke unge og lett påvirkelige mennesker. Og hun gjør det med full viten og vilje. Det er ikke synd på dama, dette er utspekulert business og du faller pladask for det.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lei seg isabel var da hun ved ett «uhell»  la ut sin vekt, hun ville da aldri legge ut noe for å trigge sine unge følgere! Ja vi ser jo hvordan det gikk! Farlig forbilde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...