Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Fransk båt?? Er ikke hun på Mykonos?? 
Har det skjedd noe med Instagrammen hennes igjen. Jeg får ikke opp profilen hennes…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun måtte mellomlande i Frankrike og bo på en "stakkarslig båt" før flyet videre til Mykonos gikk. Ser både ig og snappen hennes jeg, hvertfall.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bodde da ikke på en båt i Frankrike, hun bodde på hotell! Samme hotellet alle de strandede flypassasjerene overnattet på. Badet var veldig lite og minnet om badet i båter, derfor tullet hun med det. Greit at man holder seg til fakta her i det minste…

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke så mye som endrer seg når IR flytter til Dubai. Hun har sagt at hun kommer til å reise mye til Norge pga jobb. Så tidsmessig vil nok tiden fordelt på de to plassene bli omtrent som før tipper jeg. Mulig andre ferie destinasjoner blir luket ut til fordel for Dubai, hvertfall til å begynne med.  Men hverdagsliv blir hverdagsliv uansett hvor du er. 
Syns ikke dette går rette veien, sett utenfra. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kløvereng skrev (3 timer siden):

Hun bodde da ikke på en båt i Frankrike, hun bodde på hotell! Samme hotellet alle de strandede flypassasjerene overnattet på. Badet var veldig lite og minnet om badet i båter, derfor tullet hun med det. Greit at man holder seg til fakta her i det minste..

Okei? Hun sa båt flere ganger og filmet ut av et lite rundt vindu til en flott havn, men da beklager jeg så meget..

Eg døøøøøør....eg må sova på et hotell i Frankrike en natt .... fuckings døøøør....

Bedre ? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (3 timer siden):

Det er nok ikke så mye som endrer seg når IR flytter til Dubai. Hun har sagt at hun kommer til å reise mye til Norge pga jobb. Så tidsmessig vil nok tiden fordelt på de to plassene bli omtrent som før tipper jeg. Mulig andre ferie destinasjoner blir luket ut til fordel for Dubai, hvertfall til å begynne med.  Men hverdagsliv blir hverdagsliv uansett hvor du er. 

Ikke et sjokk at Dubai ble det utvalgte stedet å flytte til, men likeledes veldig skuffende ettersom det er det eneste stedet hvor kvaliteten i innholdet hennes taper seg enda mer enn i Mykonos etter min mening. Selv da hun bodde kortvarig i Marbella med Jack kjedet de seg ihjel virker det som og måtte booke nye reiser samt invitere hennes familie for i det hele tatt å ha noe nytt å dele.

Hun får masse skryt om dagen for å det hun deler på snap og IG, hun viser frem sin humoristiske side og tør å være uhøytidelig. Familie og venner, som de fleste har fått en relasjon til via det hun har delt opp gjennom årene, er det gjør det mulig å skape content av denne typen. Når hun distanserer seg fra alt som er kjent og kjært for publikummet, må hun virkelig jobbe knallhardt for å opprettholde interessen. Å se en norsk influencer lever i luksus er ikke akkurat groundbreaking. Sophie Elise har overlevd på skandaler og intriger og Isabel har vært en lightversjon av henne.  Jeg syns hun er gøyal når hun er uformell og bare seg selv, men sliter også med å se hvordan hun skal få til dette når hverdagslivet kommer. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (3 timer siden):

Så i bunn og grunn kunne hun bare fortsatt å bodd i Norge og jevnlig dratt på ferie i Dubai - det blir jo ingen forskjell annet enn at hun pendler i motsatt retning enn før.

Det innholdet hun pleier å poste når hun er i Dubai er dritkjedelig, hvor mange ganger har man ikke sett dette før? Og ikke minst fra andre influensere som også er der støtt og stadig. Med mindre hun faktisk har en plan for hva hun skal i Dubai, og ikke bare for å postet content/innhold, så komme hun til å miste følgere rimelig kjapt.

Jeg tipper hun ikke blir boende der særlig lenge før hun flytter tilbake til Oslo.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (8 minutter siden):

Så i bunn og grunn kunne hun bare fortsatt å bodd i Norge og jevnlig dratt på ferie i Dubai - det blir jo ingen forskjell annet enn at hun pendler i motsatt retning enn før.

Det innholdet hun pleier å poste når hun er i Dubai er dritkjedelig, hvor mange ganger har man ikke sett dette før? Og ikke minst fra andre influensere som også er der støtt og stadig. Med mindre hun faktisk har en plan for hva hun skal i Dubai, og ikke bare for å postet content/innhold, så komme hun til å miste følgere rimelig kjapt.

Jeg tipper hun ikke blir boende der særlig lenge før hun flytter tilbake til Oslo.

Regner med at det skal pushes reklame for klærne hun selger. Ikke lett å reklamere for sommerkjoler og bikinier i luksuriøse omgivelser i Norge.

Endret av caremore
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte inn se på snap, jeg får litt følelsen av "train wreck" mot disaster nå...

Fryktelig tynn,konstant sliten, Sliter med menn, ekstremt vinglete,må reise hit og dit. Virker ikke helt i balanse psykisk tror jeg.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (6 timer siden):

Ja, og hun uttalte også at det var ikke sikkert hun kom til å melde formell flytting heller. Det vil jo i realiteten si at hun kommer til å oppholde seg mer i Norge enn i utlandet. Eller så har hun uansett kun planer om å bo en begrenset periode utenlands. For bosetting over en viss tidsperiode medfører jo krav om flyttemelding. Jaja, time will show. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zenhouse skrev (5 minutter siden):

Ja, og hun uttalte også at det var ikke sikkert hun kom til å melde formell flytting heller. Det vil jo i realiteten si at hun kommer til å oppholde seg mer i Norge enn i utlandet. Eller så har hun uansett kun planer om å bo en begrenset periode utenlands. For bosetting over en viss tidsperiode medfører jo krav om flyttemelding. Jaja, time will show. 

Hun sa jo når hun var i Dubai sist at det var lenge til hun skulle tilbake til Dubai, fordi det er alt for varmt mellom mai-september til at hun orker å være der i den perioden. Så da er hun vel tilbake i Norge til våren igjen 😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (57 minutter siden):

Dette er situasjonen for mange influencere nå. Det er mindre penger, og de er fanget i eget spill. De må gjennomføre prosjekter og inngå samarbeid med kynisk bransje som krever masse, men som ikke gir samme pengestrøm. Det er en ny tid, og kvinnene vi ser i den nye serien er falne stjerner. De er en del av målgruppen de retter seg mot. Kvinner som sliter med tanker rundt egen kropp, kvinner som sliter med mat, kvinner som sliter med psyken. De blir selv påvirket. Men de har et ansvar. 

Noen blir nok slik ( det siste du skriver) av å være influensere,men de  fleste som sliter med utseende,kropp,mat,psyken i den bransjen er like forskjellige som folk flest og det er bagasje som ligger bak,ikke hvor mange følgere de har. Noen har slitt fra de var små,andre mer sårbare pga personlighet og livs bagasjen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wald86 skrev (6 minutter siden):

Du har rett. Og det er en spesiell måte å tjene penger på.De må være glade i å få bekreftet seg selv ved eksponering av egen kropp og eget liv. Hvis du sliter med tunge tanker om eget utseende og selvverdi, så kan det være en rush å få masse likes på bilder. Og mange blir avhengige av det. Da er det vanskelig å bli frisk.

Det er helt sant. Jeg hadde selv noen år (lenge før sosiale medier) da jeg var 17-21 ca før jeg mor der jeg spilte mye på kropp,utseende og oppmerksomhet ( alt jeg ikke fikk som liten..). Endte opp veldig syk og deprimert. Husker hvordan det å spille på sex og utseende gav meg en slags "rus", spesielt når menn lå flate etter meg..... Men inni meg var jeg et styrtende fly😔 Mange år siden,snart 40 nå og hatt mange timer hos psykolog,men det er farlig når utseende og oppmerksomhet blir en besettelse,og ofte fordi man mangler noe...der inne i sitt indre.

• Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...