Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Fra å være så langt nede, hvor man må ha profesjonell hjelp, til jentetur til Syden bare dager etterpå. Med mengder med alkohol, det er vel ikke høyst anbefalt. 

Ting henger liksom ikke på greip. 

Endret av 10ur
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tripptrapp1 skrev (9 timer siden):

En regnskapsfører kan veilede deg, men til syvende og sist så forholder de seg til kvitteringene i etterkant av forbruket, og de er ikke mor di. De hanker deg ikke hjem fra ferie, men de kan nekte å føre tydelig private utgifter på firmaet ettersom det faktisk er de som står ansvarlige for å utarbeide et regnskap som er innenfor de rammene lovgivningen angir. 

Men sett at ferieringen ble skrevet på firmaet - Hvor vanskelig tror du det er for en influencer å finne et grunnlag for at de «må» ta den turen til syden? Møter? Photoshoot? «Skape innhold til plattformene sine»? Eller planlegge senere innhold til plattformene sine? 

Ikke at jeg tror at Raad tjener så lite at hun ikke kan cashe ut en impulstur for både seg selv og den der venninnen. 

Er det jeg mener....du formulerer det bra(var trøtt og sliten i går,så det meste ble feil)Det viser jo også hvor utspekulert influencere kan være....jeg driver mitt eget også men ikke kul om jeg kunne holdt på sånn,og før noen hogger av meg hodet så vil jeg presisere at det er i skjønnhetsbransjen så mye hadde vert relevant...

Skrevet
Pheromosa skrev (Akkurat nå):

Du må lese deg litt opp her inne. Å diskutere I sine valg av ferier og være kritisk til hva hun legger ut er en helt annen ting enn å legge ut frie fantasier om mengder hun drikker, mengder medisiner og ikke minst hvilke type medisiner hun bruker. Du ser ikke at noen systematisk bruker dette stedet til å lyve og spre falske rykter om henne? 

Har du fulgt med i timen så er det I selv som dokumenter det meste av det som kommer frem.

Gjest Pheromosa
Skrevet
Ax2020 skrev (19 minutter siden):

Herregud, hver gang jeg logger på, så er tråden nesten garantert "trending" her på KG. Måtte innom og lese hva som skjer, men var visst bare det vanlige, såkalt ClickBait "kjærlighetsdrama". Ny fyr som hun har brutt med, og ny runde med drama.

For enkelte gjelder det Paradise Hotel / Ex On The Beach hver eneste dag 😂

Personlig, så må jeg si at jeg har null sympati med rosa- og bikini-bloggere, om vi skal kalle dem det. De er selve symbolet på alt som er galt med dagens samfunn etter at sosiale medier kom til. Tjene millioner og millioner av kroner i året på viss vass, samtidig som de blir tilbedt av en rekke følgere som om de skulle være halv-Guder fra en eller annen fantasi bok.

Ikke det at jeg forsvarer denne Jack, aldri hørt om fyren før, men har som sagt ingen sympati heller med "topp rosa" Princess gjengen som tjener et sted mellom 6.500.000 - 7.000.000 kroner i året og syter rett og slett for bagateller. 

Sliter man med noe psykisk, så er det ikke vanskelig å ta telefonen og ringe til en privat psykolog og få time innen neste dag. Koster sikkert 1.500 kr per time, men det er ikke noe problem når man tross alt er mangemillionær.  Det samme gjelder legetime. Kan få det nesten på dagen eller innen neste dag, så lenge man har penger. Nok av disse som er etablert rundt Oslo, slik som Volvat, DropIn, osv. Bare å ringe, hvis man har cash, noe hun har.

Så når det gjelder lege + psykolog, så er det bare å taste inn riktige nummer på telefonen, så får man time innen 24 timer omtrent. 

Litt for mange av disse velger heller å poste tull på Instagram, fremfor å taste noen riktige tastetrykk på laptop / iPad / mobilen og ringe enten legen eller psykolog hvis man skulle hatt behov for det.

Jeg greier rett og slett ikke ta seriøst mangemillionærer som later som de ikke har tilgang til topp psykisk og fysisk hjelp, når de tross alt har penger og får dermed tilgang til det de måtte ønske på rekordtid, når de betaler fullpris, som de definitivt har masse råd til. 

F eks: kutt ned på disse Dubai-turene (et par turer), som er for øvrig helt latterlige, så har man i stedet flere titalls timer hos psykolog. Tar du med shopping, sløsing og latterlig forbruk, så kunne man fått 3-sifret antall timer hos enten privat lege eller privat psykolog for den summen.

But noooooooooo, må ha den nyeste og mest hippe bikini-en og en eller annen diamant !!! 😆

Synes at jeg leste tidligere i august, var vel i Dagbladet eller VG? At hun sa at det ikke var et vondt ord å si om denne Jack og forholdet i sin helhet. Det viser egentlig hvordan folk lyger systematisk og uten problemer. 

Man ser jo at denne Jack er en skikkelig "Chad", om man skal bruke et litt kontroversielt uttrykk, mens hun fremstår som en Kardashian Princess kopi, som leker luksus med lettkledde antrekk - i norsk utgave.

Så vi skal liksom vise sympati for at Chad-en (kan like så godt kalle han Chad, og ikke Jack) ikke gidder å bøye seg for hennes regler og krav i forhold til hverdagen og forholdet for øvrig. Nei, beklager, sliter med å finne sympati for multimillionær damer som griner over at de ikke fikk temmet en Chad på plass.

Hele greia her er bare utseende, utseende og atter utseende, toppet med penger, penger og atter mer penger, luksus og forbruk. Man ser hvor fokuset er, også hos Chad, og ikke bare hos henne.  

Nei, dette er ikke annet enn nok en reality sirkus runde med Clickbait drama, som vanlig. Men antallet følgere fortsetter å øke både hos henne og hos Chad-Jack. De lever av slik drama, og de lever jævla godt. Ikke grunn til å synes synd på noen av de to. 

I våre foreldres tid ble bikinijentene smurt utover ukebladene og fikk betalt en femmer. Disse rosabloggerne du kaller dem for har tatt kontrollen og får skikkelig betalt. Du synes de hadde bedre rollemodeller i «gamledager»? Det hadde de altså ikke. Jeg synes det er fantastisk at disse jentene styrer livene sine selv, uten bakMENN som betaler dem drittlønn for å vise seg i bikini. 

Skrevet
Svennis skrev (6 timer siden):

Kan? Det er.

Og tror du virkelig Isabel bare konmer til og ta 2? Kjærlighetssorgen hennes vil sitte i flere måneder.

Jeg stoler på at legen hennes har kontroll.

Skrevet

Tråden stenges for moderering.

Måne, admin.

• Hjerte 2
Skrevet

Tråden er ryddet for ryktespredning, brukerangrep og svar til dette.

Måne, admin. 

Skrevet

Hvor har det blitt av den siste youtube videoen?

Skrevet
Koskos skrev (1 minutt siden):

Hvor har det blitt av den siste youtube videoen?

I har vel slettet den.

• Liker 1
Skrevet
19 hours ago, 10ur said:

Fra å være så langt nede, hvor man må ha profesjonell hjelp, til jentetur til Syden bare dager etterpå. Med mengder med alkohol, det er vel ikke høyst anbefalt. 

Ting henger liksom ikke på greip. 

Nei, det meste her inne henger ikke på greip 😂

Skrevet

Hvordan går klesmerke hennes???stoppa helt opp der??

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing og brukerangrep.

Måne, admin. 

Skrevet

"Vinner" ikke denne dama om dere bruker så mye tid på henne?

Samme med Sophie Elise. Det er sånn de tjener seg rike 😭

• Liker 4
Skrevet

For ett fantastisk forbilde I er for sine unge tilhengere🥴 Det man trenger når livet butter litt imot er å hive seg på fylla og feste som fy i flere dager, fordi man trenger det ifølge hennes siste uttalelser. Skremmende forbilde.

Skrevet
Gossip1 skrev (18 minutter siden):

For ett fantastisk forbilde I er for sine unge tilhengere🥴 Det man trenger når livet butter litt imot er å hive seg på fylla og feste som fy i flere dager, fordi man trenger det ifølge hennes siste uttalelser. Skremmende forbilde.

Skjønner ikke at de orker heller. Hun er ikke akkuratt 20.

• Liker 3
Skrevet

Noe så meningsløst.

• Liker 1
Skrevet
Gossip1 skrev (På 4.9.2022 den 20.18):

Det er vel en ganske normal oppførsel etter et brudd. Hvor bra det er (spesielt med hennes psyke) , kan man jo derimot diskutere.

• Liker 6
Skrevet
Mango skrev (5 timer siden):

Det er vel en ganske normal oppførsel etter et brudd. Hvor bra det er (spesielt med hennes psyke) , kan man jo derimot diskutere.

De fleste har sikkert gått gjennom et brudd eller to,er ganske skråsikker på at oppførselen hennes ikke er normal....hvor mangen stikker på hardcore sydenfylla etter tidenes sammenbrudd(dokumentert av henne selv)er enig i at hun er et skremmende forbilde..

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...