Tripptrapp1 Skrevet 31. august 2022 #7301 Skrevet 31. august 2022 elskersommer skrev (9 minutter siden): På søndag eller mandag skulle hun ta seg en lang ferie fra SoMe.. i dag er det onsdag og det er full fart med og sørge for at det ytre er perfekt. Fatter ikke hvorfor hun ikke bare kan logge seg litt ut.. prøv og ta litt fri fra.alt Nesten så jeg ikke synes noe synd på henne Kan tenkes at det blir en avhengighet/besettelse for disse influenserne å dele alt mulig hele tiden. På some får hun likes, hjerter, støtte og medfølelse fra «elsklingene sine». Tror rett og slett ikke at alle klarer å logge av og «bare» være tilstede i den virkelige verden, fordi de er så narsissistiske at de må ha den oppmerksomheten de får på some. Og dét er i grunn både trist og skremmende. I tillegg må vi ikke glemme at mindre tilstedeværelse i some = dårligere synlighet = negativt for brandet = mindre cash. 1
t1999 Skrevet 31. august 2022 #7302 Skrevet 31. august 2022 elskersommer skrev (14 minutter siden): Da må hun jo leve livet sitt uten mann og barn. Om ett forhold gjør at du må legges inn pga overdose så er det ikke verdt og ha kjæreste.. Enig 1
elskersommer Skrevet 31. august 2022 #7303 Skrevet 31. august 2022 Tripptrapp1 skrev (2 minutter siden): Kan tenkes at det blir en avhengighet/besettelse for disse influenserne å dele alt mulig hele tiden. På some får hun likes, hjerter, støtte og medfølelse fra «elsklingene sine». Tror rett og slett ikke at alle klarer å logge av og «bare» være tilstede i den virkelige verden, fordi de er så narsissistiske at de må ha den oppmerksomheten de får på some. Og dét er i grunn både trist og skremmende. I tillegg må vi ikke glemme at mindre tilstedeværelse i some = dårligere synlighet = negativt for brandet = mindre cash. Men den dama har vel cash så hun kan leve ett ok liv. Å om hun går ned på alle disse turene til Dubai og andre steder så sparer hun sikkert inn både din og min årslønn iløpet av ett år. Men for all del.. om hun synes alt dette er viktigere enn helsa så kjør på. Men kom ikke å grin i ettertid fordi hun har det så ille 2
elskersommer Skrevet 31. august 2022 #7304 Skrevet 31. august 2022 t1999 skrev (5 minutter siden): Enig Er noen ganger jeg lurer på hva som foregår i en influencer sitt hode? Har de lært ordet sunn fornuft,har de lært at noen ganger må faktisk kroppen komme før penger,rikdom og reiser.. hjelper ikke med en bankkonto full av millioner om du dauer før du fyller 40 fordi du ikke tenker på deg selv. 1
Tripptrapp1 Skrevet 31. august 2022 #7305 Skrevet 31. august 2022 elskersommer skrev (2 minutter siden): Men den dama har vel cash så hun kan leve ett ok liv. Å om hun går ned på alle disse turene til Dubai og andre steder så sparer hun sikkert inn både din og min årslønn iløpet av ett år. Men for all del.. om hun synes alt dette er viktigere enn helsa så kjør på. Men kom ikke å grin i ettertid fordi hun har det så ille Får man noen gang nok cash? Har man mye, så forbruker man ofte mye også. Det koster mye å leve i sus og dus. Og ingen av oss ønsker å gå ned i levestandard. Det sykelige behovet for aksept og oppmerksomhet i some har dog lite med penger å gjøre, det handler om helt andre ting. 1 1
Tripptrapp1 Skrevet 31. august 2022 #7306 Skrevet 31. august 2022 elskersommer skrev (5 minutter siden): Men den dama har vel cash så hun kan leve ett ok liv. Å om hun går ned på alle disse turene til Dubai og andre steder så sparer hun sikkert inn både din og min årslønn iløpet av ett år. Men for all del.. om hun synes alt dette er viktigere enn helsa så kjør på. Men kom ikke å grin i ettertid fordi hun har det så ille Og en annen ting: Tviler på at hun betaler for disse turene av egen lomme. Det er nok firmaet som tar storparten av regningene der, gitt. Hadde gjort det samme selv, så kritiserer ikke det. Det er bare smart. 1
Tripptrapp1 Skrevet 31. august 2022 #7307 Skrevet 31. august 2022 elskersommer skrev (4 minutter siden): Er noen ganger jeg lurer på hva som foregår i en influencer sitt hode? Har de lært ordet sunn fornuft,har de lært at noen ganger må faktisk kroppen komme før penger,rikdom og reiser.. hjelper ikke med en bankkonto full av millioner om du dauer før du fyller 40 fordi du ikke tenker på deg selv. Skal heller leve livet til det fylle og daue når jeg er 40, enn å leve halvveis hele livet og bli 90. Forøvrig er det uansett ikke noe garanti for et langt og lykkelig liv at man lever «riktig». 4
elskersommer Skrevet 31. august 2022 #7308 Skrevet 31. august 2022 Tripptrapp1 skrev (12 minutter siden): Skal heller leve livet til det fylle og daue når jeg er 40, enn å leve halvveis hele livet og bli 90. Forøvrig er det uansett ikke noe garanti for et langt og lykkelig liv at man lever «riktig». Ja så lenge det er kun deg selv det går ut over så kjør på. Har man mann og barn så er det egoistisk og tenke slik
Tripptrapp1 Skrevet 31. august 2022 #7309 Skrevet 31. august 2022 elskersommer skrev (1 minutt siden): Ja så lenge det er kun deg selv det går ut over så kjør på. Har man mann og barn så er det egoistisk og tenke slik Nå holder du bare på med whataboutism. 4
elskersommer Skrevet 31. august 2022 #7310 Skrevet 31. august 2022 Tripptrapp1 skrev (2 minutter siden): Nå holder du bare på med whataboutism. Ok😘😘 1
Gjest Pheromosa Skrevet 31. august 2022 #7311 Skrevet 31. august 2022 elskersommer skrev (53 minutter siden): Har hun hatt pause i flere dager? Har nå sett henne på hver eneste dag Da har du ikke fulgt med særlig lenge. Det var taust på IG i flere dager, men da kjedet noen følgere seg skrekkelig og lot innboksen hennes koke over med ny info om J. Så da kokte det tilslutt over for I da… bokstavelig talt
elskersommer Skrevet 31. august 2022 #7312 Skrevet 31. august 2022 Pheromosa skrev (12 minutter siden): Da har du ikke fulgt med særlig lenge. Det var taust på IG i flere dager, men da kjedet noen følgere seg skrekkelig og lot innboksen hennes koke over med ny info om J. Så da kokte det tilslutt over for I da… bokstavelig talt Ok. Synes bare jeg har sett henne rimelig ofte. Så kan umulig være så mange dagene 1 1
Havgløtt Skrevet 31. august 2022 #7313 Skrevet 31. august 2022 elskersommer skrev (9 minutter siden): Ok. Synes bare jeg har sett henne rimelig ofte. Så kan umulig være så mange dagene Enig med deg. Følger ikke henne på Instagram men på snapp har hun vært titt og ofte. Ikke mange timene imellom snap. Fikk med meg instagramposten der hun gråt og søsteren var der. Trodde søsteren sov over men det var samme natt hun ble hentet. 1
duskelapp Skrevet 31. august 2022 #7314 Skrevet 31. august 2022 Jeg hadde en type som spandere opp i skyene... Og det ble til slutt alltid brukt i mot meg.. at jeg ikke var takknemlig nok. Som om jeg skylte personen alle slags greier fysisk og mentalt, fordi han valgte å kjøpe ting og bruke sine penger på meg ... og til oss. Til slutt var det som om han eide meg. Det var han som hadde makten og pengene. Jeg ble bare mindre og mindre verdt fordi jeg ikke var like økonomisk rustet og hadde mindre suksess i livet. Det var faen meg helt jævlig. Verste skjeivfordelte forholdet - som jeg ble utslitt og psykisk dårlig av å være i. Når det ble slutt var det også spetakkel for hvor mye penger som var brukt på meg.. Noe som overhodet ikke rettferdiggjør hans narsissistiske personlighet og krav At jeg hadde brukt han og blabla Uff.. dette minner meg alt for mye om min opplevelse, uten at jeg skal påstå hvem som er galest av disse to 5
elskersommer Skrevet 31. august 2022 #7315 Skrevet 31. august 2022 (endret) Havgløtt skrev (1 time siden): Enig med deg. Følger ikke henne på Instagram men på snapp har hun vært titt og ofte. Ikke mange timene imellom snap. Fikk med meg instagramposten der hun gråt og søsteren var der. Trodde søsteren sov over men det var samme natt hun ble hentet. Flere influencere som roper høyt når livet butter i mot" nå logger jeg av for en periode for å hente meg inn" En periode for meg ville vært minst en uke om ikke to, ikke knappe ett døgn Endret 31. august 2022 av elskersommer 3
Velinda Skrevet 31. august 2022 #7316 Skrevet 31. august 2022 Jeg håper ingen bruker rabattkoder,kjøper klær,bøker eller annet fjas som hun selger....da er dere med på at hun kan leve dette gale materalistiske livet,og tro meg det kommer til å bli verre og verre.....hun burde ta seg en jobb og leve som vanlige folk,tror det hadde hjelpt på både traumer og ellers hva hun sliter med i livet.... 5 1
elskersommer Skrevet 31. august 2022 #7317 Skrevet 31. august 2022 Velinda skrev (10 minutter siden): Jeg håper ingen bruker rabattkoder,kjøper klær,bøker eller annet fjas som hun selger....da er dere med på at hun kan leve dette gale materalistiske livet,og tro meg det kommer til å bli verre og verre.....hun burde ta seg en jobb og leve som vanlige folk,tror det hadde hjelpt på både traumer og ellers hva hun sliter med i livet.... Det kan jeg love deg at jeg bruker aldri koder fra noen influencere..jeg støtter ikke oppunder den galskapen mange av de bedriver. For noen år tilbake så reklamerte Anne Britt Davidsen for Amundsen spesial å fortsatt går jeg rett forbi den butikken på senteret når jeg er der. Tenker kun på henne når jeg ser firma 4 4
Tripptrapp1 Skrevet 31. august 2022 #7318 Skrevet 31. august 2022 elskersommer skrev (21 minutter siden): Det kan jeg love deg at jeg bruker aldri koder fra noen influencere..jeg støtter ikke oppunder den galskapen mange av de bedriver. For noen år tilbake så reklamerte Anne Britt Davidsen for Amundsen spesial å fortsatt går jeg rett forbi den butikken på senteret når jeg er der. Tenker kun på henne når jeg ser firma Du er klar over at du, ved å sittende kg og holde liv i disse i fluencertrådene, faktisk bidrar til å holde disse menneskene aktuelle? Jeg mener, det verste du kan gjøre mot influencere er å ignorere dem: ikke følg dem i some, ikke klikk på innleggene deres, ikke les artiklene om dem, ikke diskuter dem. At du er såpass aktiv i f.eks denne tråden, samtidig som du sier at du ikke støtter opp om galskapen de bedriver, er faktisk et paradoks. Det hjelper ikke om du forsvarer aktiviteten det med at du er kritisk til dem heller. All PR er god PR. All pr er i alle fall bedre enn ingen PR. 7 1 5
elskersommer Skrevet 31. august 2022 #7319 Skrevet 31. august 2022 Tripptrapp1 skrev (16 minutter siden): Du er klar over at du, ved å sittende kg og holde liv i disse i fluencertrådene, faktisk bidrar til å holde disse menneskene aktuelle? Jeg mener, det verste du kan gjøre mot influencere er å ignorere dem: ikke følg dem i some, ikke klikk på innleggene deres, ikke les artiklene om dem, ikke diskuter dem. At du er såpass aktiv i f.eks denne tråden, samtidig som du sier at du ikke støtter opp om galskapen de bedriver, er faktisk et paradoks. Det hjelper ikke om du forsvarer aktiviteten det med at du er kritisk til dem heller. All PR er god PR. All pr er i alle fall bedre enn ingen PR. Den er grei.. da får dere ha en fin kveld videre med galskapen. Skal ikke utrykke hva jeg tenker mer❤️ 1
Curlyme Skrevet 31. august 2022 #7320 Skrevet 31. august 2022 Hva går det av henne egentlig? Skjønte ikke hva som var så morsomt i siste innlegg? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå