Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest misssixty
Gossip1 skrev (6 minutter siden):

Isabel vil alle skal gjøre som hun vil og om hun blir motsatt blir det ett helvete, sånn er det bare. Isabel skal ha sin vilje når det gjelder familie, venner og følgere . Om hun ikke får det som hun vil blir det helvete løs, les Golnas, les storesøster, les hennes siste venninne newas eller hva hun heter, alle forhold. Når Isabel sier hopp så hopper alle, alle fanatiske følgere som følger henne prøver å disse Jack, disser Jack så det holder. Jeg håper virkelig Isabel kommer seg til virkeligheten og får den hjelpen hun trenger men nå båre viser hun den virkelige slemme dama hun har vært mang en gang! Har dere glemt hva hun har gjort tidligere?

Hun er jo bestis med Newa? Å når har Golnaz sagt noe? Enig i alt det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gossip1
Isvann skrev (1 time siden):

Nå har Jack kommet med sin versjon så nå ser jeg annerledes på saken…. Jeg tror på det han sier, helt vilt!

Helt enig med deg, vondt å se hva han skriver offentlig i forhold til de stygge ,nedsettende Isabel kommer med😞 Og den buketten fra coverband …for å si det sånn jeg kommer aldri til å kjøpe noe fra de 🥹 Rævsleikere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gossip1
misssixty skrev (Akkurat nå):

Hun er jo bestis med Newa? Å når har Golnaz sagt noe? Enig i alt det andre.

Golnaz har aldri sagt noe❤️  En dag skjønner nok Isabel hvor dumt det var å kutte vennskapet med Golnaz, hun var og er den eneste som var ærlig med Isabel. Men hun Newa, hun er bare ikke god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coverbrands sender henne blomster??håper ingen handler der....makan til møkkabedrift,hva er det hun får blomster for??tidenes skuespiller??

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gossip1 skrev (8 minutter siden):

Helt enig med deg, vondt å se hva han skriver offentlig i forhold til de stygge ,nedsettende Isabel kommer med😞 Og den buketten fra coverband …for å si det sånn jeg kommer aldri til å kjøpe noe fra de 🥹 Rævsleikere

helt sykt faktisk...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gossip1
Velinda skrev (1 minutt siden):

Coverbrands sender henne blomster??håper ingen handler der....makan til møkkabedrift,hva er det hun får blomster for??tidenes skuespiller??

Pinlig! Tror nok ikke de trodde Isabel skulle reklamere det🥴 Flaut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gossip1
Flettfrid skrev (10 timer siden):

Jeg har fulgt han siden starten av forholdet, jeg liker mannen. Jeg følger han ikke for å grafse i noe som helst, men for at jeg syns han virker hyggelig. 

Jeg tror at det er positivt for J å se at folk støtter han og ikke tror blindt på det IR deler nå. 

👏👏❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gossip1
Velinda skrev (40 minutter siden):

Vær litt grei da …coverbrands who🙈

Endret av Gossip1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gossip1

Ærlig talt nå må dere snart gå tilbake hvor Isabel har hatt forhold før og hvordan disse forholdende har endt! Hun skylder på sin barndom men det viser seg gang på gang at hun og moren er besatt av å eie, bestemme og ha makt over det meste . Og får ikke familien Raad det de vil så gudhjelpes.

Endret av Gossip1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gossip1
10ur skrev (1 minutt siden):

Var bare dette som manglet nå.

Screenshot_20220831-034222_Instagram.jpg

Det er så pinlig ,vondt og flaut at Isabel hauser opp sine :elsklinger : til å mobbe ei jente som kun var ei god venninne av Jack gå inn på hennes profil og melde henne så stygt og vondt…fy f !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gossip1

Er så flau av alle dere Isabel fan, har ikke ord! Ser du hva du har gjort din dumme,  manipulerende , falske  kjerring Isabel. Coverbrand  😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gossip1 skrev (2 minutter siden):

Det er så pinlig ,vondt og flaut at Isabel hauser opp sine :elsklinger : til å mobbe ei jente som kun var ei god venninne av Jack gå inn på hennes profil og melde henne så stygt og vondt…fy f !

Ja. Hun har rett å slett driti seg ut. På sin egen kanal, for hele Norge. Har ikke ord🤭

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke forstå meg på folk som blander seg inn i andres forhold, driver å truer folk på internet og sånt som de ikke kjenner 🤦‍♀️ Altså skjønner de ikke at det aldri var deres forhold?! Hvorfor så emosjonelt investert i en ukjent dude fra England?  

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gossip1
10ur skrev (2 minutter siden):

Ja. Hun har rett å slett driti seg ut. På sin egen kanal, for hele Norge. Har ikke ord🤭

Når Isabel sier hopp så 

10ur skrev (3 minutter siden):

Sannheten er vond å bære🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gossip1 skrev (1 minutt siden):

Når Isabel sier hopp så 

Sannheten er vond å bære🤗

Har sett en avis til nå som har fanget opp nyheten rundt det turbulente brudde. Vg og Dagbladet er jo eksperter på å fange opp nye forhold og brudd, håper de snart lager en artikkel, hvorfor skal hun få slippe det liksom😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (26 minutter siden):

Hva er det som gjør at dere stoler blindt på en mann dere ikke kjenner?

Og hvem stoler blindt på en influencer man ikke kjenner personlig?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gossip1 skrev (3 timer siden):

Er så flau av alle dere Isabel fan, har ikke ord! Ser du hva du har gjort din dumme,  manipulerende , falske  kjerring Isabel. Coverbrand  😂😂

Det er to sider av saken her! Og ja, det å skrive stygge meldinger er helt unødvendig, men du er jo ikke noe bedre enn disse som du kaller "isabel fans" på måten du skriver😆

Endret av Flowrrpowrr
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...