Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Flettfrid skrev (9 minutter siden):

Jeg har fulgt han siden starten av forholdet, jeg liker mannen. Jeg følger han ikke for å grafse i noe som helst, men for at jeg syns han virker hyggelig. 

Jeg tror at det er positivt for J å se at folk støtter han og ikke tror blindt på det IR deler nå. 

Følger han jeg også.. å det gjør tydeligvis mange her inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bulsara skrev (2 timer siden):

Fra Isabells IG story

2BB7F38B-80C5-4572-9BE8-DC71CC3511B1.png

180BEC25-5B0D-4524-955C-4F50DDE316A9.png

Fy faen.

Men det jeg ikke forstår er når kvinner skriker høyt om hvor snille menn de har, hvor bra de behandler dem og hvor forelsket de er når de er i forholdet, for så å fortelle at de var fæle kjærester etter brudd?

Er man tvunget til å skrike høyt om hvor fantastisk den andre er?

Er man opptatt av fasade?

Hvorfor?

Isabel har hele tiden skrevet at han er så snill, at han behandler henne så bra, at hun er prinsessa hans. Så dette?

• Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (2 minutter siden):

Fy faen.

Men det jeg ikke forstår er når kvinner skriker høyt om hvor snille menn de har, hvor bra de behandler dem og hvor forelsket de er når de er i forholdet, for så å fortelle at de var fæle kjærester etter brudd?

Er man tvunget til å skrike høyt om hvor fantastisk den andre er?

Er man opptatt av fasade?

Hvorfor?

Isabel har hele tiden skrevet at han er så snill, at han behandler henne så bra, at hun er prinsessa hans. Så dette?

Ikke vet jeg, men at mange ønsker å sverte eksen sin gjennom løgner for å skremme vekk fremtidige partnere er ikke nok ikke uvanlig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare les hva eksen til Lasse Lom Matberg fra «Skal Vi Danse» har skrevet om han. 

Endret av Julia Piñero
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Julia Piñero said:

Bare les hva eksen til Lasse Lom Matberg fra «Skal Vi Danse» har skrevet om han. 

Skrevet hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10ur skrev (23 minutter siden):

Har en følelse av at hun er sykelig sjalu. Og dette ødelegger mye for henne. 

Det tror jeg også hun er..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (31 minutter siden):

Skrevet hvor?

Hun har sagt han har vært utro og løyet på henne kreft.

Men,denne tråden er ikke om han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker rett og slett gal i hodet.....hvorfor har hun ved hver anledning som bøy seg masa om unger og giftemål??hele familien har masa på han....syns fryktelig synd på han,å disse fangirlsa hennes er farlig,truer han på Dm,håper han får seg advokat og anmelder både IR og elsklingene hennes

• Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julia Piñero skrev (45 minutter siden):

Ikke vet jeg, men at mange ønsker å sverte eksen sin gjennom løgner for å skremme vekk fremtidige partnere er ikke nok ikke uvanlig. 

Mens noen rosemaler kjæresten sin til å få han/henne til å fremstå bedre en de faktisk er,fordi de er hodestups forelska.

"The thing about rose-colored glasses is,they make all all the red flags just look like flags."

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cocogirl skrev (4 timer siden):

Screenshot_20220830-131457_Instagram.jpg

Screenshot_20220830-131504_Instagram.jpg

Screenshot_20220830-131508_Instagram.jpg

Det der var IKKE bra hvis det er sant det han sier. Og det med ringen? Herregud, er det mulig.. Skjønner at han forlot henne hvis dette er sant

Endret av fitby
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heike72

Sånn det har tatt av nå blir for dumt fra begge parter. De har tydeligvis gjort feil begge to. Hun fikk ikke svar av han på noen timer. Sjalusi og usikkerhet kicket inn og hun gjorde det slutt. Hun drar på fester og jentetur + fester med andre menn og sier hun ikke har hatt det så bra på lenge. Fra J er det stille. Så begynner det å postes at han også fester og koser seg med venner. Isabel klikker og så er det i gang. Nei, nå får de roe ned og ta seg en bolle. Mistet faktisk litt respekt for henne nå også. Hun kunne holdt seg stille og ikke begynt med disse postene faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fitby skrev (12 minutter siden):

Det der var IKKE bra hvis det er sant det han sier. Og det med ringen? Herregud, er det mulig.. Skjønner at han forlot henne hvis dette er sant

Vi skal være meget forsiktig med å ta sider her. Det fins 3 sider av en sak. Hans,hennes og sannheten 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å logge av ifbm med brudd er en fin ting. Hva som skjer mellom dem bør bli mellom dem ikle hele verden. Skjønner jo at han har behov for å forsvare seg. Her er det kun de to som egentlig vet hva som skjer..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fitby skrev (31 minutter siden):

Hvis hun har brukt over 800k på han, så syntes jeg ikke det var mye å be om en 50k giftering? Hvis det var giftering da. Folk som dem har vel råd til det, når 50k ring er vanlig i muslimsk kultur for «vanlige folk» (som isabel sikkert fortsatt har et forhold til) 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

evolkova skrev (Akkurat nå):

Hvis hun har brukt over 800k på han, så syntes jeg ikke det var mye å be om en 50k giftering? Hvis det var giftering da. Folk som dem har vel råd til det, når 50k ring er vanlig i muslimsk kultur for «vanlige folk» (som isabel sikkert fortsatt har et forhold til) 

Merk deg at dette var 50k i britiske pund...Altså, godt over 500.000 bare for en giftering. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Keikolina
fitby skrev (1 minutt siden):

Merk deg at dette var 50k i britiske pund...Altså, godt over 500.000 bare for en giftering. 

Fy faen så grådig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keikolina skrev (2 minutter siden):

Fy faen så grådig.

Ganske grådig å takke ja til 500K kroners ferier også.

Attpåtil forvente pamp og prakt for 300K ifb bursdag.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
J.. skrev (Akkurat nå):

Ganske grådig å takke ja til 500K kroners ferier også.

Attpåtil forvente pamp og prakt for 300K ifb bursdag.

Hun har vel råd til det, og han måtte ha solgt firma sitt. Han skal stå på bar bakke, mens hun går rundt med ringen sin, spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at han har avfulgt/avlikt hun Nina for å stille seg selv i et bedre lys ifht hvor «lite galt» han har gjort. Siden han framstiller det som at det eeeneste han har lagt ut/gjort er en video/repost ellerno.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...