Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Gjest Letharia
J.. skrev (57 minutter siden):

Hun ble hentet av ambulanse,så all grunn til bekymring..

Trist det påvirker henne sånn.

Hvordan vet du det? Var det på instagram at hun ble hentet? 😯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cocogirl skrev (1 time siden):

Slutt å være bekymret, hun er vel hos familien. Spar energien deres til noe annet.

Då vi skal ikke fåha empati og være bekymret for andre mennesker?

• Liker 1
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Letharia skrev (12 minutter siden):

Hvordan vet du det? Var det på instagram at hun ble hentet? 😯

Nei,ikke på IG,var ikke hun selv som postet/sa noe noe om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har postet på IG nå at hun er innlagt og får den hjelpen hun trenger.

Det er bra,fint hun ser hun trenger det akkurat nå.

Ønsker henne alt vel.

• Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff. Blir veldig lei meg på hennes vegne. Alle er tross alt mennesker med følelser. Selv om jeg har det like jævlig, om ikke verre, så har jeg jo likevel medfølelse. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julia Piñero skrev (2 minutter siden):

Fikk denne tilsendt av noen nå. Poster i tilfelle ingen andre her fikk sett denne.

7A19B059-4377-442A-B598-80ED2656F1A2.png

Jeg vet ikke om I R leser her inne, men som overlevende etter n/p abuse får jeg HÅPE at noen ser virkeligheten for det den er.

En n/p tar en rolle basert på objektets ønsker og behov, men det er bare skuespill og løgn. Kort fortalt så dreier det seg om

idealisering ( roser, gaver, reiser, gentleman ) til devaluering ( latterliggjøring, små "jokes" på objektets bekostning" utroskap, falske lovnader .. dette foregår i en evig "runddans" med idealisering/devaluering til n/P ikke får samme forsyning fra objektet.

Det blir derfor bare forakt og devaluering igjen, og vi ser brudd.

Objektet står igjen å lurer på hva som har vært virkelig og ikke, og må gjennom en tøff prosess med å gjenoppbygge tro på virkeligheten og det som er ekte.

Man blir tusen ganger sterkere etter en slik relasjon, men det er dyrkjøpt erfaring, og MYE å lære.

Et sted å starte er boken: pshycopath free, eller bloggen psykopati og kjærlighet.

IR må vite at motgift er TAKKNEMLIGHET, forståelse, tid og kunnskap.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julia Piñero skrev (11 minutter siden):

Fikk denne tilsendt av noen nå. Poster i tilfelle ingen andre her fikk sett denne.

7A19B059-4377-442A-B598-80ED2656F1A2.png

Hva er det som feiler folk? Kan de ikke sende henne støttende meldinger i stedet for å sende ting som gjør det vondt verre? Det er vel slik at enkelte elsker å se at andre har det vondt psykisk og vil forsterke smerten.

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er så fæle, blir oppriktig lei meg på hennes vegne.

Heier på henne å håper hun kommer sterkere tilbake ❤️

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med de som synes det er synd på Isabell, og at hun burde få være i fred.

Samtidig er det dette som er ulempen med å være en offentlig person. En kan ikke bestemme hva andre skal gjøre eller ikke. Hun deler ekstremt mye, da er det ikke rart hun ikke får positive tilbakemeldinger hele tiden. Det går ikke an å velge bort det negative. Sånn er det bare å skulle leve som influencer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BuffyTheVampire skrev (Akkurat nå):

Jeg er enig med de som synes det er synd på Isabell, og at hun burde få være i fred.

Samtidig er det dette som er ulempen med å være en offentlig person. En kan ikke bestemme hva andre skal gjøre eller ikke. Hun deler ekstremt mye, da er det ikke rart hun ikke får positive tilbakemeldinger hele tiden. Det går ikke an å velge bort det negative. Sånn er det bare å skulle leve som influencer. 

Er faktisk ikke vanskelig å ikke sende henne oppdateringer hun klart og tydelig ikke vil ha,når hun psykisk allerede er langt nede.

Handler jo ikke om tilbakemeldinger på yrket hennes,men hva folk sender henne på DM..

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jack gir meg assosiasjoner til tinder svindleren. Sett bort i fra å stjele penger fra andre, så er det de samme trekkene. Overøsing med blomster, materialistiske ting, dyre luksusferier hele tiden. Typisk for psykopater for å få deg til å føle at du er alt i verden. Men når alt kom til alt var ikke dette ment til å vare. Dem prøvde aldri å ha en normal hverdag, og han har nok snakket med og hatt øye for andre damer gjennom forholdet. 

Jack hadde bare knapt tusen følgere på IG før dem ble sammen. Er godt mulig han brukte henne som et springbrett for berømmelse og for å bygge opp karrieren hans. Snakk om å utnytte henne. 

Håper Isabels neste forhold forblir et sunt et som varer livet ut. Vanskelig å si, men nå bør hun fokusere på bygge seg selv opp og vite hva hun trenger i livet sitt. Hva som er sunt og hva som ikke er. Tror dessverre barndommen hennes har formet henne altfor mye og påvirker henne i mange av de dårlige valgene hun har tatt.

Stabilitet, sunne verdier og ekte kjærlighet er det hun trenger. Ikke et overfladisk og materialistisk liv slik hun har fremstilt på hennes sosiale medier.

Jeg synes synd på henne, men er så glad for at hun er ute av det forholdet. Ønsker henne alt godt.

Endret av Julia Piñero
  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje slutte å velge pene fuckboys....altså, har sjeldent truffet på gutter av den typen som er gode med sunne verdier. Samtidig kan man vel si litt det samme om hun...mye overfladiskhet og ustabil psyke, men opplever henne ikke som slem og uten empati.

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cocogirl skrev (3 timer siden):

Slutt å være bekymret, hun er vel hos familien. Spar energien deres til noe annet.

Hun er på sykehuset.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cocogirl skrev (13 minutter siden):

Oki?

Ærligtalt litt empati og sympati skader ingen. Du fremstår som ganske kald og en smule sjalu. Du har aldri noe fint å si selv når det er naturlig forventet at man er et medmenneske. Det kommer bare negativitet ut av deg hele tiden. 
Legg vekk alt det andre hun kan kritiseres for nå og gi henne en pause. 

Du burde skamme deg. 

Endret av Julia Piñero
  • Liker 24
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heike72 skrev (4 minutter siden):

nina.vogee har plutselig gjort kontoen sin privat. Spørs om hun fikk for mange spm og kommentarer?

Her er hun og Josh for 1,5 år siden. Hun har tydeligvis en greie for eksene til Isabel… Noen som vet om hun har møtt henne før?

735B1B82-07D9-4F92-9B39-2CC37E12FA0D.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...