Julia Piñero Skrevet 19. august 2022 #6881 Del Skrevet 19. august 2022 Er så trashy å gå rundt i en undertøystopp på en restaurant at jeg ikke har ord….. Overalt egt, men på en restaurant så respektløst. Lite elegant og passer dårlig inn i livsstilen til velstående og rike folk noe hun påstår hun er opptatt av. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pew1 Skrevet 19. august 2022 #6882 Del Skrevet 19. august 2022 VEGAN forever skrev (1 time siden): Ser ikke ut som I er fornøyd i Frankrike med tanke på klagingen på story 😆 Hun går rundt i gjennomsiktig undertøy på restaurant og bar hvor absolutt hele brystvortene vises, skikkelig elegant dame 🥴 Jeg sa for 1,5 år siden at det ville bli slutt med de, og at han ALDRI ville flytte sammen med henne og i langt fra gifte seg med henne. Tegnene har vært der hele tiden men hun har ikke villet forholde seg til realitetene. Han utvidet firma lokalet sitt. Han kjøpte ny bil. Kjøpte ny leilighet. Ergo ingen planer om å flytte til et annet land! Han ville bare reise rundt med henne for å promotere firmaet sitt. Han hadde ingen fremtids planer med henne. Ser på storyen hans at han er skikkelig glad for å gå videre nå! Jeg tror nok han elsket henne, men jeg tror det gikk mer opp for han at forholdet ikke var realistisk med tanke distanse, ingen ville nok flytte til et nytt land. Vanskelig å se sånt når man er forelsket, men så kommer virkeligheten tilbake og jeg tror han dumpet henne. I tillegg tror jeg helt ærlig han ble lei henne, alt babymaset osv, sånt avtenner en mann. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 19. august 2022 #6883 Del Skrevet 19. august 2022 41 minutter siden, pew1 said: Jeg tror nok han elsket henne, men jeg tror det gikk mer opp for han at forholdet ikke var realistisk med tanke distanse, ingen ville nok flytte til et nytt land. Vanskelig å se sånt når man er forelsket, men så kommer virkeligheten tilbake og jeg tror han dumpet henne. I tillegg tror jeg helt ærlig han ble lei henne, alt babymaset osv, sånt avtenner en mann. Han har holdt tilbake hele tiden og har etablert seg mer og mer i NC. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 19. august 2022 #6884 Del Skrevet 19. august 2022 Tråden er ryddet for ryktespredning og brukerdebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 19. august 2022 #6885 Del Skrevet 19. august 2022 Husker dere at hun kjøpte hver sin kladdebok som de sku bruke til Manifesting???vi VET hva hun skrev og nå VET vi jaggu hva han skrev også.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 19. august 2022 #6886 Del Skrevet 19. august 2022 1 hour ago, Velinda said: Husker dere at hun kjøpte hver sin kladdebok som de sku bruke til Manifesting???vi VET hva hun skrev og nå VET vi jaggu hva han skrev også.... Hva tenker du på ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 19. august 2022 #6887 Del Skrevet 19. august 2022 De kjørte rundt i NC og så på luksus villaer(sikkert på hennes oppfordning)mente at bare man Manifesta nok ganger så ble det en sannhet....han såg ikke særlig engasjert ut,så fikk han også en kladdebok for å gjøre det samme,jeg tenker da at han har skrevet motsatt,vil ikke ha villa,barn,frieri....Hele seansen ligna på da hun var på jakt etter Johnny Depp🙈 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 20. august 2022 #6888 Del Skrevet 20. august 2022 6 hours ago, Velinda said: De kjørte rundt i NC og så på luksus villaer(sikkert på hennes oppfordning)mente at bare man Manifesta nok ganger så ble det en sannhet....han såg ikke særlig engasjert ut,så fikk han også en kladdebok for å gjøre det samme,jeg tenker da at han har skrevet motsatt,vil ikke ha villa,barn,frieri....Hele seansen ligna på da hun var på jakt etter Johnny Depp🙈 Han har klart planlagt sin fremtid uten henne, ved å utvide firma lokalene sine, kjøpe ny bil og kjøpe leilighet. Han hadde ikke gjort dette hvis han hadde planer om å flytte til et annet land. Så han manifestet de samme tingene som henne, men uten henne. Når en mann kjøper seg leilighet alene etter å ha vært i et forhold i nesten 2 år, så er det VELDIG klar tale. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koskos Skrevet 20. august 2022 #6889 Del Skrevet 20. august 2022 VEGAN forever skrev (3 timer siden): Han har klart planlagt sin fremtid uten henne, ved å utvide firma lokalene sine, kjøpe ny bil og kjøpe leilighet. Han hadde ikke gjort dette hvis han hadde planer om å flytte til et annet land. Så han manifestet de samme tingene som henne, men uten henne. Når en mann kjøper seg leilighet alene etter å ha vært i et forhold i nesten 2 år, så er det VELDIG klar tale. Ja, og det burde han gitt beskjed om. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 20. august 2022 #6890 Del Skrevet 20. august 2022 12 hours ago, Koskos said: Ja, og det burde han gitt beskjed om. Man må klare å lese folk og Jeg tror nok han har vært veldig klar med henne, men at hun overkjørte han. Se på videoene så ser du en mann som ikke er gifteklar, med henne !! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koskos Skrevet 20. august 2022 #6891 Del Skrevet 20. august 2022 VEGAN forever skrev (3 minutter siden): Man må klare å lese folk og Jeg tror nok han har vært veldig klar med henne, men at hun overkjørte han. Se på videoene så ser du en mann som ikke er gifteklar, med henne !! På y tube videoen ser jeg giftig adferd fra JB side, smirk når han klarer å gjøre henne opprørt og tegn til sinne. Han la opp til dette selv, ( intens idealisering ) og når IR forteller om at han plutselig ikke behandler henne som en prinsesse lenger så himler han med øynene. Skikkelig devaluering. Nei, dette var planlagt fra JB side, han visste godt at IR var nøkkel til flere følgere og kan takke henne for ny leilighet og bil. Ser også maskefall. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 21. august 2022 #6892 Del Skrevet 21. august 2022 Ser ut som han sitter ved siden av henne i bilen på insta story. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Endutror Skrevet 21. august 2022 #6893 Del Skrevet 21. august 2022 Jack? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
10ur Skrevet 21. august 2022 #6894 Del Skrevet 21. august 2022 Maydis8 skrev (1 time siden): Ser ut som han sitter ved siden av henne i bilen på insta story. Tenkte det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 21. august 2022 #6895 Del Skrevet 21. august 2022 Nei sjåføren deres ser det ut til. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 21. august 2022 #6896 Del Skrevet 21. august 2022 Maydis8 skrev (2 timer siden): Ser ut som han sitter ved siden av henne i bilen på insta story. Jack er i Ibiza. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 21. august 2022 #6897 Del Skrevet 21. august 2022 Maydis8 skrev (3 timer siden): Ser ut som han sitter ved siden av henne i bilen på insta story. Jack er hverken mørkhuda eller mørkhåra..... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 21. august 2022 #6898 Del Skrevet 21. august 2022 (endret) 4 hours ago, Endutror said: Jack? Påen igjen med ny type ! Dere kjenner jo henne nå, der hoppes det fra mann til mann til mann...... Endret 21. august 2022 av VEGAN forever 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 21. august 2022 #6899 Del Skrevet 21. august 2022 Her er den nye store kjærligheten hennes som hun og hele familien skal mase på om giftemål og barn. 🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 21. august 2022 #6900 Del Skrevet 21. august 2022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå