Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Jobbermedbarn skrev (21 minutter siden):

Føler at bikini kolleksjonen ikke tok av og hun har mye færre likes så jeg heller mot PR stunt dessverre. 

Tror dette er ekte, gir null mening og avfølge hverandre på IG og slette ALLE bildene med hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobbermedbarn skrev (1 time siden):

Jeg synes stuntet rundt nyttår var lite greit. Mest fordi hun gir de unge følgerne hennes grunn til å bekymre seg og så blir hun irritert når de nettopp gjør det.

Jeg har alltid likt Isabel R litt da jeg føler hun snakket rett fra levra og ikke alt er rosenrødt, men har fulgt lite med etter nyttår. Hvis dette er nok et stunt så er hun uinteressant. Jeg forstår at dette handler om alt hun har opplevd, men kan hun ikke bare deale med det i kulissene og fortelle når ting er mer avklart? 
Føler at bikini kolleksjonen ikke tok av og hun har mye færre likes så jeg heller mot PR stunt dessverre. 

Enig. Hvis det virkelig hadde skjedd noe så ville hun delt det og håvet inn likes. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabel har sagt flere ganger "tro meg, om det blir slutt får dere vite det", så tvilsomt det er det. Jeg tror ikke han er lei henne, og han virker ikke som en utro type. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cocogirl skrev (På 6.8.2022 den 11.36):

Spør du meg, så virker hun skikkelig ustabil...

Uenig, hun er bare seg selv, med sterke og svake sider som et hvert menneske. Skulle ønske det var eg som hadde en mor eg kunne krølle meg ned i sofaen til og bli kosa på når eg hadde behov for trøst og trygghet. Ingen av oss aner noe om hva som er skjedd, er det slutt så er det bare så trist og verden raser selvfølgelig fra hverandre for henne. Men hun Neva virker som ein snik som hun burde passe seg for, vulgær og klengen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun komt med en "uttalelse" som ikke er en uttalelse, med dato til og med. Som en selvlaga "pressemelding", det blir jo bare komisk. Så skriver hun "dere er flinke å legge merke til når ting ikke er som det skal". Eeeeh nei, det er jo hun som annonserer hun har det fælt og at hun skal være avlogget😂 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EtLiteTroll skrev (8 timer siden):

Nå har hun komt med en "uttalelse" som ikke er en uttalelse, med dato til og med. Som en selvlaga "pressemelding", det blir jo bare komisk. Så skriver hun "dere er flinke å legge merke til når ting ikke er som det skal". Eeeeh nei, det er jo hun som annonserer hun har det fælt og at hun skal være avlogget😂 

Latterlig, men tydelig at hun koser seg stort med dette! Legg merke til at hun reklamerer for de billige bikiniene sine samtidig. Nok et stunt for å få mer spekulasjoner. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtLiteTroll skrev (15 timer siden):

Noen har blitt inspirert av Sophie Elise.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellgjeita79 skrev (4 timer siden):

Det jeg stusser på er på Tik tok følger de hverandre, hun har festet romantiske bilder av de. Samt skrev hun på tik tok i slutten av juli «leave your IG and see who starts following you» 

Hun har lagt ut på story nå at det er slutt

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesten glad det er slutt. Ikke personlig, såklart er det trist sånn sett. Men for en gangs skyld så var det noe ekte og ikke jenta som ropte ulv, ulv.  Men nei, jeg synes de var søte sammen jeg så jeg håper de blir sammen igjen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Bulletproofhoware skrev (1 time siden):

Fikk ikke dette inntrykket for litt siden, så her må det ha skjedd noe? Jack sitt valg?

Han var på guttetur, slutt noen dager etter. 1+1 er?

Jack har nok gått dritt lei dama, selvsagt helt forståelig.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ARima skrev (56 minutter siden):

Dette er kom så brått. Veldig trist, må være tøft for henne nå. 

Brått på? Er du ironisk? Ingen er vel så syyykt lykkelige sammen hvert sekund av dagen som de der to har gitt inntrykk av. At realiteten var noe helt annet og forholdet mye mer fragile var ikke veldig vanskelig å tenke seg til. Men joda, du har rett i at brudd sjeldent er noe artig uansett hvordan rammene rundt er.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke overraskende i det hele tatt. Alle realiyforhold er bygget på håp om fame og utseende og det er dømt til å mislykkes. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...