Honey Dew Skrevet 2. mars 2022 #6561 Del Skrevet 2. mars 2022 Isvann skrev (1 time siden): Hun er ikke nordmann Hun har vel norsk statsborgerskap. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude 73 Skrevet 2. mars 2022 #6562 Del Skrevet 2. mars 2022 (endret) Jeg blir så flau av de jentenes rølpetur at jeg har ikke ord! . Endret 3. mars 2022 av Trude 73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude 73 Skrevet 2. mars 2022 #6563 Del Skrevet 2. mars 2022 Honey Dew skrev (2 timer siden): Hun har vel norsk statsborgerskap. Hun er født i Norge i følge henne selv 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude 73 Skrevet 2. mars 2022 #6564 Del Skrevet 2. mars 2022 (endret) J.. skrev (3 timer siden): Det er hun da. Hun er da født og oppvokst her. Skjerp deg. Ja hun er født og oppvokst i Norge men hun bruker når som helst og hvor som helst når det passer at hun er Irakisksk! Endret 2. mars 2022 av Trude 73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude 73 Skrevet 2. mars 2022 #6565 Del Skrevet 2. mars 2022 (endret) . Endret 3. mars 2022 av Trude 73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isvann Skrevet 2. mars 2022 #6566 Del Skrevet 2. mars 2022 Norsk statsborgerskap betyr ikke at du er nordmann. Nordmann = etnisk norsk. Det er som at jeg blir amerikansk statsborger og skal gå å si at jeg er amerikaner. Og det blir nok feil. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol93 Skrevet 2. mars 2022 #6567 Del Skrevet 2. mars 2022 365vinter skrev (På 6.2.2017 den 23.01): Den videoen var utrolig forutsigbar. Den innledes jo med offermentalitet når hun sier at Kristin sin video handler om hvor jævlige mennesker de som tar plastiske operasjoner er. Først så syns jeg det var rart at både hun og Sophie Elise tok det så veldig personlig, når videoen tok opp et tema med langt mer generell rekkevidde. Men så innså jeg jo at dette ikke burde komme som en overraskelse når de begge i urovekkende stor grad er besatt av seg selv. Selvfølgelig handler det om dem - alt gjør jo det. I tillegg reagerer jeg på hvor skjøre og tafatte mange av kvinnene i bloggverdenen er. All form for kritikk - enten den er berettiget eller ei - besvares med at man griner på badet (Sophie Elise), i senga (Isabel Raad), eller tilbringer dagen i fosterstilling (CBE). Hvor lite skal egentlig til før de kollapser som korthus, en etter en? Jeg savner sterke kvinner som klarer å tenke, reflektere, formulere seg ordentlig, ta ansvar for eget liv og egne handlinger, og ikke møte enhver motstand med krokodilletårer og offermentalitet. Jeg etterlyser også kvinner som er sterke nok til å faktisk stå imot skjønnhetspresset, og ikke kvinner som opererer seg så de passer alle dagens skjønnhetsidealer for så å "angre" etterpå og be andre elske seg selv når de selv ikke har noe igjen å operere. Til inspirasjon så legger jeg igjen et sitat fra en tale Angelina Jolie holdt for en stund tilbake: "I have never understood why some people are lucky enough to be born with the chance that I had—with this path in life. And why across the world, there's a woman just like me with the same abilities and the same desires, the same work ethic and love for her family who would most likely make better films and better speeches. Only she sits in a refuge camp, and she has no voice. She worries about what her children will eat, how to keep them safe, and if they'll ever return home. I don't know why this is my life and that's hers…But I will do as my mother asked, and I will do the best I can with this life to be of use. And to stand here today means that I did as she asked. If she were alive, she would be very proud, so thank you." Det hadde vært forfriskende å se et slikt fokus i dagens bloggnorge. Helst ikke etterfulgt av en halvnaken selfie. Utrolig god lesing dette her. Så godt så utrolig godt og vite at den dag idag så finnes det mennesker som deg som ønsker det samme som jeg gjør. Og som kvinne må jeg si bloggverdenen er helt urealistisk enn hva det egentlig er. Alt handler kun om besettelse penger og reklamer. Ikke noe annet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude 73 Skrevet 2. mars 2022 #6568 Del Skrevet 2. mars 2022 Sol93 skrev (8 minutter siden): Utrolig god lesing dette her. Så godt så utrolig godt og vite at den dag idag så finnes det mennesker som deg som ønsker det samme som jeg gjør. Og som kvinne må jeg si bloggverdenen er helt urealistisk enn hva det egentlig er. Alt handler kun om besettelse penger og reklamer. Ikke noe annet. Takk for at jeg fikk lest 365 vinter sitt innlegg…sterkt 🙏 Og tusen ❤️ Takk til deg,du har forstått det ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude 73 Skrevet 2. mars 2022 #6569 Del Skrevet 2. mars 2022 Nå venter vi bare på Isabells nedtur når hun kommer hjem etter sin fylletur 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenfrafjellet Skrevet 3. mars 2022 #6570 Del Skrevet 3. mars 2022 (endret) Jeg har en venn av meg som har rettet en del spørsmål til IR ang klesmerket hennes. Spurt hvor hun får inspirasjonen fa da han har lagt ved bilder av like klær fra en annen leverandør. Helt stille i graven, ikke er ord fra de. Og når man nå ser hvordan hun oppfører seg er det ikke å legge skjul på at han mister troen på hennes brand som hun kaller det. Endret 3. mars 2022 av fruenfrafjellet 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 3. mars 2022 #6571 Del Skrevet 3. mars 2022 fruenfrafjellet skrev (1 time siden): Jeg har en venn av meg som har rettet en del spørsmål til IR ang klesmerket hennes. Spurt hvor hun får inspirasjonen fa da han har lagt ved bilder av like klær fra en annen leverandør. Helt stille i graven, ikke er ord fra de. Og når man nå ser hvordan hun oppfører seg er det ikke å legge skjul på at han mister troen på hennes brand som hun kaller det. oj,hadde vel egentlig sett den komme,er helt tydelig kopiklær,må være kjempeflaut....hun er bare ute etter raske penger å en "rik"livsstil,ser de bikiniene hun har med til Mexico er typiske billig masseproduksjon,tipper det er grooming før hun ska selge de nå i nermeste fremtid,håper folk får øynene opp snart 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 4. mars 2022 #6572 Del Skrevet 4. mars 2022 Har Isabel og Jack noe til felles utenom shopping? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 4. mars 2022 #6573 Del Skrevet 4. mars 2022 Cocogirl skrev (13 minutter siden): Har Isabel og Jack noe til felles utenom shopping? Shopping,soling og sprit.... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude 73 Skrevet 6. mars 2022 #6574 Del Skrevet 6. mars 2022 Velinda skrev (På 4.3.2022 den 16.20): Shopping,soling og sprit.... Ja, er bare trist å se siste ferien som var så nødvendig ifølge Isabell, hun jobber jo så hardt og mye må vite! Som om hun ikke har vært på ferie i stort sett hele tiden de siste årene 🥴 Det er shopping, ferie og festing stort sett hele tiden! Å kalle seg influenser, påvirker og motiverende for sine følgere henger ikke på greip! At ikke samarbeidspartene hennes ser det er for meg en gåte! Isabell har over 300000 tusen følgere men er overraskende hvor få som liker hennes innlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 6. mars 2022 #6575 Del Skrevet 6. mars 2022 Trude 73 skrev (2 timer siden): Ja, er bare trist å se siste ferien som var så nødvendig ifølge Isabell, hun jobber jo så hardt og mye må vite! Som om hun ikke har vært på ferie i stort sett hele tiden de siste årene 🥴 Det er shopping, ferie og festing stort sett hele tiden! Å kalle seg influenser, påvirker og motiverende for sine følgere henger ikke på greip! At ikke samarbeidspartene hennes ser det er for meg en gåte! Isabell har over 300000 tusen følgere men er overraskende hvor få som liker hennes innlegg! Om 300 tusen er som meg så får aldri innlegg likes.. Jeg trykker aldri likes på noen av de jeg følger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 6. mars 2022 #6576 Del Skrevet 6. mars 2022 Aidensfield skrev (2 minutter siden): Om 300 tusen er som meg så får aldri innlegg likes.. Jeg trykker aldri likes på noen av de jeg følger Jeg følger ingen men hvorfor trykker du aldri likes på noen av de du følger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 6. mars 2022 #6577 Del Skrevet 6. mars 2022 Justlooking skrev (54 minutter siden): Jeg følger ingen men hvorfor trykker du aldri likes på noen av de du følger? Nei si det.. Har egentlig lurt på det selv. Har ikke noe med at jeg ikke liker mye av det jeg ser/leser men har aldri vært en person som gjør dette. Også har jeg mange ganger lurt på om hvor mange andre er som meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 7. mars 2022 #6578 Del Skrevet 7. mars 2022 Aidensfield skrev (13 timer siden): Om 300 tusen er som meg så får aldri innlegg likes.. Jeg trykker aldri likes på noen av de jeg følger Ikke jeg heller. Trykker bare like på venners poster 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 7. mars 2022 #6579 Del Skrevet 7. mars 2022 Aidensfield skrev (15 timer siden): Om 300 tusen er som meg så får aldri innlegg likes.. Jeg trykker aldri likes på noen av de jeg følger En sjeeeeeeeeelden gang trykker jeg. Tror det er maaaaaange som ikke trykker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude 73 Skrevet 7. mars 2022 #6580 Del Skrevet 7. mars 2022 Aidensfield skrev (19 timer siden): Om 300 tusen er som meg så får aldri innlegg likes.. Jeg trykker aldri likes på noen av de jeg følger Syns det bare er veldig lite engasjement fra 300 tusen følgere. Selvfølgelig ser vi de samme elsklingene og andre influensere som tilber henne, men hadde ventet litt mer engasjement fra så mange følgere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå