delias Skrevet 2. januar 2022 #6141 Skrevet 2. januar 2022 Koskos skrev (4 minutter siden): Nja, jeg har observert noen røde flagg underveis, det har sikkert andre følgere også. hehe. Jeg også, men nå er det enda ferie for noen av oss så da har vi tid til å overtenke litt 6
Aidensfield Skrevet 2. januar 2022 #6142 Skrevet 2. januar 2022 Penger betyr ikke mye når slike ting skjer.. Om det er brudd mener jeg. 5
Koskos Skrevet 2. januar 2022 #6143 Skrevet 2. januar 2022 delias skrev (9 minutter siden): hehe. Jeg også, men nå er det enda ferie for noen av oss så da har vi tid til å overtenke litt Ja, jeg har hatt ferie og har derfor fulgt henne ( gøy å reise ) la merke til at han vennen til Jack skrev "useless" over bildet hennes når hun trommet på noen trommer ( utested) synes ikke det er særlig imponerende akkurat, hvilke type folk er det egentlig? Men klart, det kan være spill 6
Aidensfield Skrevet 2. januar 2022 #6145 Skrevet 2. januar 2022 Om dette er ett brudd.. Hvor mye penger har dette paret brukt iløpet av 1 år? På hverandr, flyturer, hotell, smykker og klokke? Sikkert 4 ganger min inntekt 13
delias Skrevet 2. januar 2022 #6146 Skrevet 2. januar 2022 Aidensfield skrev (25 minutter siden): Om dette er ett brudd.. Hvor mye penger har dette paret brukt iløpet av 1 år? På hverandr, flyturer, hotell, smykker og klokke? Sikkert 4 ganger min inntekt Jeg tenker de har råd pluss at de sikkert har hatt det utrolig gøy og skapt mange gode minner. Da burde det jo være verdt det. 5
Hatsumomo Skrevet 2. januar 2022 #6147 Skrevet 2. januar 2022 Er vel av og til slik at skjulte ting/evt ting man bare ikke visste om, kan komme frem når man møter venner/bekjente/familie av kjærester man ikke har truffet før. Kan være det har kommer frem noe Isabell ikke likte fra denne kameraten + kjæresten til Jack… ? 2
Aidensfield Skrevet 2. januar 2022 #6148 Skrevet 2. januar 2022 Hatsumomo skrev (27 minutter siden): Er vel av og til slik at skjulte ting/evt ting man bare ikke visste om, kan komme frem når man møter venner/bekjente/familie av kjærester man ikke har truffet før. Kan være det har kommer frem noe Isabell ikke likte fra denne kameraten + kjæresten til Jack… ? Med tanke på at det er 1 uke siden hun fikk smykker til 100 tusen kroner og han klokke til sikkert samme sum så må det jo være noe virkelig alvorlig som har kommet frem i lyset... Kanskje utroskap men det blir så klart spekulasjoner frem til hun selv forteller alt og det gjør hun nok 5
Hatsumomo Skrevet 2. januar 2022 #6149 Skrevet 2. januar 2022 Aidensfield skrev (Akkurat nå): Med tanke på at det er 1 uke siden hun fikk smykker til 100 tusen kroner og han klokke til sikkert samme sum så må det jo være noe virkelig alvorlig som har kommet frem i lyset... Kanskje utroskap men det blir så klart spekulasjoner frem til hun selv forteller alt og det gjør hun nok Hun hater jo utroskap og vil ikke være med en som er av den utro typen slik jeg har skjønt det. Kanskje Jack ikke har vært ærlig på at han har vært utro i tidligere forhold, hun blir superskuffet osv osv og trenger en pause fra han så finner de nok sammen igjen etterhvert osv. Trenger ikke være noe verre enn det. Men at det blir spekulasjoner, det ser vi jo bare i tråden her det 3
supermamz Skrevet 2. januar 2022 #6150 Skrevet 2. januar 2022 Håper hun kan komme med en forklaring snart. Veldig rart, men håper hun har det bra iallefall. Ser hun er kommet hjem nå så da har hun familien sin nært om det skulle være noe.❤️ 2
supermamz Skrevet 2. januar 2022 #6151 Skrevet 2. januar 2022 Aidensfield skrev (1 time siden): Om dette er ett brudd.. Hvor mye penger har dette paret brukt iløpet av 1 år? På hverandr, flyturer, hotell, smykker og klokke? Sikkert 4 ganger min inntekt Det har vell ikke vi noe med uansett, tenker det et deres penger og deres liv. 4
Dupers Skrevet 2. januar 2022 #6152 Skrevet 2. januar 2022 Veldig spesielt at alle går rett til forholdet hennes. Det kan jo også ha skjedd noe på hjemmebane. Kanskje best å vente til hun uttaler seg med å spekulere mer? Jeg er også nysgjerrig og har spekulert en del, men om det har skjedd noe virkelig ille vil jeg få skikkelig dårlig samvittighet for å ha trodd det er for å få klikk når neste vlog kommer ut
delias Skrevet 2. januar 2022 #6153 Skrevet 2. januar 2022 Dupers skrev (18 minutter siden): Veldig spesielt at alle går rett til forholdet hennes. Det kan jo også ha skjedd noe på hjemmebane. Kanskje best å vente til hun uttaler seg med å spekulere mer? Jeg er også nysgjerrig og har spekulert en del, men om det har skjedd noe virkelig ille vil jeg få skikkelig dårlig samvittighet for å ha trodd det er for å få klikk når neste vlog kommer ut Grunnen til at vi går på forholdet er fordi de var begge i Dubai nyttårsaften, men ikke sammen. Samtidig som Isabel sa hun syntes synd på alle som heller ikke fikk feiringen de så for seg. Hun har også slettet noen bilder av henne med Jack 3
Jobbermedbarn Skrevet 2. januar 2022 #6154 Skrevet 2. januar 2022 Håper hun har det bra. Også håper jeg virkelig ikke dette er gjort med vilje mtp at hun sa noe skulle lanseres allerede denne uken. Da mister jeg virkelig all respekt. 3
Aidensfield Skrevet 2. januar 2022 #6155 Skrevet 2. januar 2022 delias skrev (32 minutter siden): Grunnen til at vi går på forholdet er fordi de var begge i Dubai nyttårsaften, men ikke sammen. Samtidig som Isabel sa hun syntes synd på alle som heller ikke fikk feiringen de så for seg. Hun har også slettet noen bilder av henne med Jack Hadde det skjedd noe i hennes eller hans familie så hadde de jo vært med hverandre..
ztinelize Skrevet 2. januar 2022 #6156 Skrevet 2. januar 2022 For å være helt ærlig så har jeg alltid vært veldig skeptisk til hele fyren hele veien. Han virker fantastisk, men det er litt for mye av det gode. Overdådige roser hele tiden og det blir litt for «perfekt». Fyren har vært med på Jersey Shore, og man skal ikke generalisere folk, men føler de fleste gutter som har vært med der ikke er ekteskapsmaterialet, spesielt ikke når han bare er 27. Veldig ung enda mtp at han er gutt og modnes litt senere som regel! Hadde han vært 35+ kanskje… I tillegg har han vært sammen med samme jente som den tidligere også britiske eksen til Isabel var sammen med Joss Mooney. Begge guttene har vært med Isabel og hun andre som jeg ikke husker navnet på. Denne jenten har også en pomeranian spm kalles for Gucci, noe som også er spesielt i mine øyne .. Når noe ser ut til å være for godt til å være sant.. Så er det som regel det. Føler gutter som er så striglet som disse guttene er i mange tilfeller «litt for selvopptatte». Ingenting gale med å stelle seg, men når gutter har finere øyenbryn enn jentene så er det litt redflag for min del. Også at han er så sinnsykt opptatt business og at han skal eie en viss prosentandel i firmaet til Isabel som kom frem under serien, særlig når de ikke har vært sammen lenge.. Får litt griske vibber da. Men så gir jo han sinnsyke gaver til hun. Men det kan bare være et spill for galleriet, hva vet vi ? 21
Maydis8 Skrevet 2. januar 2022 #6157 Skrevet 2. januar 2022 Det kan se ut som det har skjedd noe. Jack har stengt kommentarfeltet sitt. Uff. Så utrolig trist hvis det har skjært seg mellom de. 3
Maydis8 Skrevet 2. januar 2022 #6158 Skrevet 2. januar 2022 Jobbermedbarn skrev (1 time siden): Håper hun har det bra. Også håper jeg virkelig ikke dette er gjort med vilje mtp at hun sa noe skulle lanseres allerede denne uken. Da mister jeg virkelig all respekt. I alle dager
Maydis8 Skrevet 2. januar 2022 #6159 Skrevet 2. januar 2022 Aidensfield skrev (3 timer siden): Om dette er ett brudd.. Hvor mye penger har dette paret brukt iløpet av 1 år? På hverandr, flyturer, hotell, smykker og klokke? Sikkert 4 ganger min inntekt Hva har det med saken å gjøre? La de bruke pengene sine slik de vil, så bruker du dine penger slik du vil. De har jo skapt mange minner. 3
delias Skrevet 2. januar 2022 #6160 Skrevet 2. januar 2022 Jobbermedbarn skrev (1 time siden): Håper hun har det bra. Også håper jeg virkelig ikke dette er gjort med vilje mtp at hun sa noe skulle lanseres allerede denne uken. Da mister jeg virkelig all respekt. tviler på hun var alene på nyttårsaften i anledning lansering😅 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå