Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Truka
Skrevet

Isabel er vel akkurat i «målgruppen» for MH sin sang, så hun føler seg nok enormt truffet. Da føler en ok at en  å gå til angrep siden det er det beste forsvar 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
17 timer siden, Missy1 skrev:

Kanskje ikke så rart om hun har ekstremt liten interesse for film... eller, jeg syns det er rart egentlig. Selv er jeg snart 31 år gammel, vokst opp (totalt) uten TV og film og aldri lært noe om skuespillere i oppveksten. Og jeg vet godt hvem Meryl Streep er. Kan ikke masse om dama, men hun er jo veldig kjent skuespiller så å ikke vite hvem hun er i det heletatt er vel litt rart? (Har ikke lest innlegget der dette kommer frem, så baserer meg kun på hva jeg har lest her) 

I så fall er jeg også totalt uopplyst, fordi jeg heller ikke visste hvem denne dama var. Syns det er dumt å kritisere kun for å kritisere.

• Liker 1
Skrevet

Spoiler alert Mamma Mia 2:

Spoiler

For de som ikke har sett filmen: Meryl Streep er ikke med i oppfølgeren (utenom litt i slutten), Hun ble nok forvirret over at unge Donna spilles av Lily James - kanskje ikke så lett å skjønne i starten da de går frem og tilbake i tid

Skrevet
56 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Man behøver ikke å sett filmene for å vite hvem de er. Jeg har ikke sett en eneste film med Elisabeth Taylor eller Joan Collins, men har helt siden tenårene visst hvem der er. Skylde på alder blir teit.

Sannsynligvis fordi du, i likhet med meg, er vokst opp i en generasjon med fastsatte tv-program og lite valgmuligheter. I tillegg var se&hør og lignende magasin veldig populære i vår generasjon 😊

Jeg synes ikke at det er oppsiktsvekkende at Isabel ikke går rundt og husker Meryl Streep (eller navnet hennes som er tilfelle her, siden hun har sett Mamma Mia).

Når det gjelder Mads så er det vel enten 1. Hun tjener penger på det og gjør det bevist, eller 2. Hun vil forsvare seg? Han stopper vel ikke med det første, så lenge han har materiale å lage underholdning av i tillegg til publikum. 

• Liker 3
Skrevet

Isabel og Toni har gjort det slutt. Isabel kommenterer "alt" Mads Hansen legger ut. Aner jeg en liten flørt på gang ;) 

Det sies jo at kjærlighet starter med krangel 😂😂😂

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Ostepooopp skrev:

Isabel og Toni har gjort det slutt. Isabel kommenterer "alt" Mads Hansen legger ut. Aner jeg en liten flørt på gang ;) 

Haha. Tror nok ikke Isabel er hans type 😂

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, Ostepooopp skrev:

Toni? Pierre mener du vel ;) 

Gjest Berga
Skrevet
18 minutter siden, Ostepooopp skrev:

Mads har vel både kone og barn, har han ikke?

Skrevet
16 minutter siden, Berga skrev:

Haha jo

• Liker 7
Skrevet
6 minutter siden, matsk skrev:

Toni? Pierre mener du vel ;) 

Jeg mener Toni. Som i at han heter Pierre Toni Marcus Louis Olsson, og noen (Isabel) en gang oppfordret til å kalle han Toni. Dette leste jeg på bloggomtoppbloggere og tok oppfordringen ;)

5 minutter siden, Berga skrev:

Det var en spøk.. 

• Liker 7
Skrevet

Tror dere Isabel og Pierre kommer tilbake sammen igjen?

Skrevet
1 time siden, matsk skrev:

Tror dere Isabel og Pierre kommer tilbake sammen igjen?

Ja kanskje. Noen ender alltid opp sammen. Kjenner noen som har været av og på i 10 år.

• Liker 2
Skrevet
11 timer siden, Snuppah00 skrev:

Man behøver ikke å sett filmene for å vite hvem de er. Jeg har ikke sett en eneste film med Elisabeth Taylor eller Joan Collins, men har helt siden tenårene visst hvem der er. Skylde på alder blir teit.

De er jo bare dumme og uopplyste. Også omgåres de bare likesinnede, og da merkes det jo ikke. Anniken Jørgensen visse for eksempel ikke hvem Celin Dion var, men nå hun vet jo heller ikke hun hvor lenge en kvinne går gravid....

Kunne vært gøy å hatt en spørrerunde med allmenne spørsmål. Ser for meg deltagere som Mamma til Michelle, og frøken Heitmann, Paprikaen, Isabelle osv. Tror folk hadde fått sjokk over nivået. :balltre:

• Liker 9
Skrevet
14 timer siden, Snuppah00 skrev:

Synes det er litt teit at hun har klaget over at Mads skal slutte å mobbe henne og la henne være i fred, men så kommenterer hun i kommentarfeltet på IG profilen hans flere ganger. Altså, hvorfor ikke bare overse han? Skjønner hun ikke at han liker å terge henne og få henne fyrt opp? Hadde hun klart å ikke bry seg, så kanskje han hadde latt hun være? Så kommenterer hun under andre poster. Det om Anna R f.eks

Hva skriver hun? Hun har blokkert meg på insta

Skrevet

Hva skjedde med den leiligheta i Marbella? 

Så storyen til Pierre på snap i dag

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, Putti skrev:

Hva skjedde med den leiligheta i Marbella? 

Så storyen til Pierre på snap i dag

Fortell fortell, for de som ikke har snap 

• Liker 1
Gjest Amy Winehouse
Skrevet

Folkens, Hva skjedde med Isabel og hennes BFF 4 life Mathias? Hun skrev her om dagen at hun er lei av venner som liker ting på nettet som latterliggjør henne. 

De følger ikke hverandre på Instagram heller! 

Jeg spurte på bloggen og fikk null svar og hun la det ikke ut heller, ikke overraskende lol. 

Skrevet

Nå er grensen til Isabel nådd, hun anmelder Mads Hansen :overrasket:

Ref Snap

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...