Milio Skrevet 25. august 2017 #1501 Del Skrevet 25. august 2017 Ja, jeg sletta henne selv idag. For noe mas. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 25. august 2017 #1502 Del Skrevet 25. august 2017 På 8/23/2017 den 18.37, Milio skrev: Fy f* hun bruker hendene mye når hun snakker. Skikkelig frustrerende. Jeg synes det kan være bra når folk gestikulerer litt når de snakker. Stikkordet er litt, hvis hendene tar alt fokus blir det litt voldsomt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mkay Skrevet 26. august 2017 #1503 Del Skrevet 26. august 2017 (endret) På 26.8.2017 den 1.23, The Kitten skrev: Jeg synes det kan være bra når folk gestikulerer litt når de snakker. Stikkordet er litt, hvis hendene tar alt fokus blir det litt voldsomt. Slettet. Endret 13. oktober 2017 av Mkay 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Putti Skrevet 27. august 2017 #1504 Del Skrevet 27. august 2017 Kan noen oppdatere meg ang hva hun er så ærlig om nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. august 2017 #1505 Del Skrevet 28. august 2017 Tråden er ryddet for opphavsrett. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Putti Skrevet 28. august 2017 #1506 Del Skrevet 28. august 2017 Spent på hvordan hun takler P sin deltagelse i PH Sverige 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Samme Skrevet 29. august 2017 #1507 Del Skrevet 29. august 2017 Vet noen noe om det hun skrev på Snapchat? Noe om at en annen blogger vet "alt" om hun og hvor mange ganger mobilen har knust osv. Hvem blogger er dette? Haha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
texas1990 Skrevet 29. august 2017 #1508 Del Skrevet 29. august 2017 8 minutter siden, Samme skrev: Vet noen noe om det hun skrev på Snapchat? Noe om at en annen blogger vet "alt" om hun og hvor mange ganger mobilen har knust osv. Hvem blogger er dette? Haha... Kristina Andersen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prikke Skrevet 29. august 2017 #1509 Del Skrevet 29. august 2017 3 timer siden, texas1990 skrev: Kristina Andersen Hvorfor tar hun det opp da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
texas1990 Skrevet 29. august 2017 #1510 Del Skrevet 29. august 2017 2 timer siden, Prikke skrev: Hvorfor tar hun det opp da? Mener å huske at det har vært en liten blogg "krangel" mellom de to før. Uten at KA nevnte navn hadde hun et innlegg om hvor irriterende blogg Norge har blitt med enkelte bloggere som har operert seg, lager clickbaits osv... Isabel svarte henne med at hun lå nå høyere oppe på topplisten og jobbet hardere enn henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
texas1990 Skrevet 29. august 2017 #1511 Del Skrevet 29. august 2017 http://kristinaandersen.blogg.no/1453368054_sirkus_bloggnorge.html http://sraad.blogg.no/1453406172_det_er_en_grunn_for_a.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 29. august 2017 #1512 Del Skrevet 29. august 2017 15 minutter siden, texas1990 skrev: Isabel svarte henne med at hun lå nå høyere oppe på topplisten og jobbet hardere enn henne. Eneste grunnen til det er at hun hele tiden legger ut desperate clickbaits og lurer folk inn på bloggen. KA gjør ikke det, men hadde vært gøy å sett hvor lenge hun klarer å holde seg på topplisten uten å legge ut clickbaits. Ikke særlig lenge tenker jeg. Jeg tviler på hun liksom jobber hardere enn KA 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
texas1990 Skrevet 29. august 2017 #1513 Del Skrevet 29. august 2017 1 minutt siden, smalls skrev: Eneste grunnen til det er at hun hele tiden legger ut desperate clickbaits og lurer folk inn på bloggen. KA gjør ikke det, men hadde vært gøy å sett hvor lenge hun klarer å holde seg på topplisten uten å legge ut clickbaits. Ikke særlig lenge tenker jeg. Jeg tviler på hun liksom jobber hardere enn KA Eneste "arbeidet" er jo å komme på clickbait overskriften. Selve innleggene er det jo ingen substans i. Så nei, er nok ikke mye jobb. Selv påstår hun jo at hun jobber 24 timer i døgnet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 29. august 2017 #1514 Del Skrevet 29. august 2017 Det eneste harde arbeidet Isabel gjør er å snappe overskriftene sine som er kun clickbait, det er faktisk INGENTING å lese i den bloggen. Hun skriver om været, Nellyklærne og om alt spennende som skal skje som vi aldri hører mer om. Hun hadde blitt en skygge hvis hun sluttet med clickbait. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donout Skrevet 30. august 2017 #1515 Del Skrevet 30. august 2017 Ser på snapchata at hun har hunden til Pierre og broren hos seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Putti Skrevet 30. august 2017 #1516 Del Skrevet 30. august 2017 48 minutter siden, Liima skrev: Ser på snapchata at hun har hunden til Pierre og broren hos seg. Er vel Daniels hund. Hun har sikkert betalt for å få låne den, så hun kan få mere klikk på bloggen sin, pga folk begynner å spekulere. 😂😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 30. august 2017 #1517 Del Skrevet 30. august 2017 13 minutter siden, Putti skrev: Er vel Daniels hund. Hun har sikkert betalt for å få låne den, så hun kan få mere klikk på bloggen sin, pga folk begynner å spekulere. 😂😂 Haha 🙊 Men ærlig talt, hvor lenge skal hun egentlig holde dette her gående? Nekter å si om hun og Pierre er sammen igjen eller ikke, men må legge opp til spekulasjoner hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Putti Skrevet 30. august 2017 #1518 Del Skrevet 30. august 2017 (endret) 11 minutter siden, Christy89 skrev: Haha 🙊 Men ærlig talt, hvor lenge skal hun egentlig holde dette her gående? Nekter å si om hun og Pierre er sammen igjen eller ikke, men må legge opp til spekulasjoner hele tiden Ja hun gjør alt for å holde folk nysgjerrige lengst mulig. Jeg kjenner jeg er dritt lei hele greia med Pierre. Hun babler om att og om att om det samme, uansett hva hun skriver om. Om det er klær, Pierre, dårlige venninner, plastiske operajoner, mat osv osv... Aldri noe nytt fra den kanten Endret 30. august 2017 av Putti 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym2467 Skrevet 30. august 2017 #1519 Del Skrevet 30. august 2017 Så jeg feil eller filmet hun på snapchat at hun gikk tur med hunden midt i oslo uten bånd? Blir så oppgitt over folk som lar hunden gå uten bånd i så trafikkerte områder!! Er så uansvarlig uansett hvor "lydig" hunden måtte være 🙄 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donout Skrevet 31. august 2017 #1520 Del Skrevet 31. august 2017 (endret) Det er jo helt latterlig hvor mye hun handler på Nelly. Hele stuegulvet hennes er jo fullt av klær! Livet handler bare om sminke, klær shopping og selfies. Noe så trist. Endret 31. august 2017 av Liima 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå