Anonym2467 Skrevet 23. juli 2017 #1301 Del Skrevet 23. juli 2017 8 minutter siden, Putti skrev: Ikke jeg heller. Montro hva hun "breker" om på bloggen nå? En som hadde filmet henne når hun satt alene og var lei seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmaisabitch Skrevet 23. juli 2017 #1302 Del Skrevet 23. juli 2017 12 timer siden, Honey Dew skrev: Karma is a bitch vet du 🤣🤙🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 23. juli 2017 #1303 Del Skrevet 23. juli 2017 57 minutter siden, Anonym2467 skrev: En som hadde filmet henne når hun satt alene og var lei seg.. Dette likte hun ikke? Var det ikke i fjor hun tok bilde av en jente på et utested og la bilde ut på IG? Hvor det sto under bilde at jenta var psyko? Jeg må ærlig innrømme at jeg godter meg over at ting slår tilbake på henne og hun må føle litt på hva andre har følt. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rosalie Skrevet 23. juli 2017 Populært innlegg #1304 Del Skrevet 23. juli 2017 1 time siden, Anonym2467 skrev: En som hadde filmet henne når hun satt alene og var lei seg.. Jøss, er Fabian Raw der, også? 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym2467 Skrevet 23. juli 2017 #1305 Del Skrevet 23. juli 2017 26 minutter siden, smalls skrev: Dette likte hun ikke? Var det ikke i fjor hun tok bilde av en jente på et utested og la bilde ut på IG? Hvor det sto under bilde at jenta var psyko? Jeg må ærlig innrømme at jeg godter meg over at ting slår tilbake på henne og hun må føle litt på hva andre har følt. Nei, men hun skjønte at det var spennende med et "kjent fjes" og at det var derfor han gjorde det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donout Skrevet 23. juli 2017 #1306 Del Skrevet 23. juli 2017 12 minutter siden, Rosalie skrev: Jøss, er Fabian Raw der, også? Hele topplisten er nok på vei til Rhodos nå, siden Isabel dro dit. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 23. juli 2017 #1307 Del Skrevet 23. juli 2017 11 minutter siden, Anonym2467 skrev: Nei, men hun skjønte at det var spennende med et "kjent fjes" og at det var derfor han gjorde det Godt man har høye tanker om seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 23. juli 2017 #1308 Del Skrevet 23. juli 2017 Lurer på om jeg skal starte blogg. Jeg var i tvillingtårnene i New York 8 måneder før de ble angrepet. Kan jo starte bloggen med hvordan jeg så vidt reddet livet etter angrepet. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 23. juli 2017 #1309 Del Skrevet 23. juli 2017 5 timer siden, Milio skrev: Skjønner fortsatt ikke hva som har skjedd mellom Bettina og Isabel.. Må jo være at Bettina er venninne med Martine J som har hatt en kosenatt med Pierre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erikasr Skrevet 24. juli 2017 #1310 Del Skrevet 24. juli 2017 Isabel skrev for en tid tilbake (husker ikke om det var i et innlegg eller i kommentarfeltet) at hun skulle begynne å lage youtube videoer sammen med Sophie Elise. Var dette oppspinn, eller har det av en eller annen grunn blitt "avlyst"? Har spurt på kommerntarfeltet, men der blir den ikke godkjent😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 24. juli 2017 #1311 Del Skrevet 24. juli 2017 5 timer siden, Erikasr skrev: Isabel skrev for en tid tilbake (husker ikke om det var i et innlegg eller i kommentarfeltet) at hun skulle begynne å lage youtube videoer sammen med Sophie Elise. Var dette oppspinn, eller har det av en eller annen grunn blitt "avlyst"? Har spurt på kommerntarfeltet, men der blir den ikke godkjent😅 Det gleder jeg meg til å se 🙊 men sikkert bare oppspinn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 24. juli 2017 #1312 Del Skrevet 24. juli 2017 7 timer siden, Erikasr skrev: Isabel skrev for en tid tilbake (husker ikke om det var i et innlegg eller i kommentarfeltet) at hun skulle begynne å lage youtube videoer sammen med Sophie Elise. Var dette oppspinn, eller har det av en eller annen grunn blitt "avlyst"? Har spurt på kommerntarfeltet, men der blir den ikke godkjent😅 Husker det. Men tror de bare møttes for å diskutere det de har felles, bbl😊 Tror neppe SE vil samarbeide med henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppemor90 Skrevet 24. juli 2017 #1313 Del Skrevet 24. juli 2017 Så kleint at hun snapper alle hun er med, og så fort Pierre nesten synes legger hun ned kamera 😂 De snapper de samme folkene, på de samme plassene, til samme tid 🙉 Er det ikke bare å innrømme at man er sammen igjen 🤔😂 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 24. juli 2017 #1314 Del Skrevet 24. juli 2017 Ble postet bilde av de på jodel hvor de ble observert mens de kysser https://imgur.com/a/CR35x 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 24. juli 2017 #1315 Del Skrevet 24. juli 2017 59 minutter siden, Basilen skrev: Ble postet bilde av de på jodel hvor de ble observert mens de kysser https://imgur.com/a/CR35x Håper for hans del de ikke blir sammen igjen 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 25. juli 2017 #1316 Del Skrevet 25. juli 2017 Isabel klager over jenter med sugardaddy er flaut. Hun er ikke akkurat den som bør peke fingeren. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 25. juli 2017 #1317 Del Skrevet 25. juli 2017 Jeg blir ikke overrasket om de blir sammen igjen. Om bruddet var et pr stunt eller ikke får vi aldri vite, men jeg tipper de blir sammen igjen snart. Lurer på om det var tilfeldig at de dro ned til Rhodos på samme tid og samme plass. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 26. juli 2017 #1318 Del Skrevet 26. juli 2017 - Jeg er redd for å dele dette (å si at hun har lyst til å reise et sted, men velger å dra et annet sted) - Det kom som et jævla sjokk (at det var en fin strand like ved den hun pleier å være på) Dette virker litt desperat, men det er nok ikke så lett å finne på kule ting å skrive om når solen steker og det ble sent kvelden før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaktuspotte Skrevet 26. juli 2017 #1319 Del Skrevet 26. juli 2017 På 25.7.2017 den 13.36, LeilaS skrev: Jeg blir ikke overrasket om de blir sammen igjen. Om bruddet var et pr stunt eller ikke får vi aldri vite, men jeg tipper de blir sammen igjen snart. Lurer på om det var tilfeldig at de dro ned til Rhodos på samme tid og samme plass. La de endelig bli sammen igjen. De er av samme ulla, og passer utrolig godt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 26. juli 2017 #1320 Del Skrevet 26. juli 2017 19 minutter siden, Kaktuspotte skrev: La de endelig bli sammen igjen. De er av samme ulla, og passer utrolig godt sammen. Ja, de får nå bare bli sammen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå