Diamant Skrevet 17. juli 2017 #1261 Del Skrevet 17. juli 2017 2 minutter siden, katee skrev: Det verste er at det er faktisk mulig å operere seg høyere. http://m.nettavisen.no/nyheter/knuser-beina-for-skjnnheten/1693777.html 😶 Oj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 17. juli 2017 #1262 Del Skrevet 17. juli 2017 Neste operasjon for Isabel 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
opprørsk Skrevet 17. juli 2017 #1263 Del Skrevet 17. juli 2017 8 timer siden, Tuppemor90 skrev: Hvorfor skriver hun gjentagende i bloggen sin at hun er så liten ? Synes hun selv hun er unormalt liten når hun er 1.60 høy? Selv er jeg 1.60 og ser ikke på meg selv som et Mini menneske fordet Nei, jeg tenker at når man havner under 1.55 så begynner man å bli mini-menneske, men sånn 1.60 er vel ganske normalt? Du er innenfor høydekravet til å bli flyvert, pilot og lignende i hvert fall 3 timer siden, katee skrev: Det verste er at det er faktisk mulig å operere seg høyere. http://m.nettavisen.no/nyheter/knuser-beina-for-skjnnheten/1693777.html 😶 Det hørtes fristende ut.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donout Skrevet 18. juli 2017 #1264 Del Skrevet 18. juli 2017 "SPØRSMÅLET SOM STADIG BLIR STILT!" ...Hvilket øyevippeserum hun bruker. 😌 Aldri sett noen stille det spørsmålet.. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym2467 Skrevet 18. juli 2017 #1265 Del Skrevet 18. juli 2017 Jeg blir sååå klein når hun omtaler seg selv som Bella. Ala: Når skal du lære Bella... Emoji som beskriver hva jeg føler når hun omtaler seg selv i tredjeperson: 😖😖😖😖😖😖 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilunich Skrevet 18. juli 2017 #1266 Del Skrevet 18. juli 2017 I alle fall siden Bella betyr "vakker" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Putti Skrevet 18. juli 2017 #1267 Del Skrevet 18. juli 2017 At dere orker å klikke dere inn på bloggen. Men er glad noen gjør det, slik at jeg blir oppdatert 🤣🤣 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 20. juli 2017 #1268 Del Skrevet 20. juli 2017 Hva har egentlig skjedd mellom Bettina og Isabel? Etter hva jeg husker gledet Isabel seg SÅ mye til Bettina skulle til Rhodos, men nå henger hun bare med nye svensker, mens Bettina henger med Martine Johansen fra siste Paradise sesong. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 20. juli 2017 #1269 Del Skrevet 20. juli 2017 38 minutter siden, Milio skrev: Hva har egentlig skjedd mellom Bettina og Isabel? Etter hva jeg husker gledet Isabel seg SÅ mye til Bettina skulle til Rhodos, men nå henger hun bare med nye svensker, mens Bettina henger med Martine Johansen fra siste Paradise sesong. Hvem er Bettina? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 20. juli 2017 #1270 Del Skrevet 20. juli 2017 47 minutter siden, Snuppah00 skrev: Hvem er Bettina? Hun fra svenske PH, som var bestevenninna til Isabel en stund. Hysterisk latter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 20. juli 2017 #1271 Del Skrevet 20. juli 2017 Ha ha, jeg så både Isabel og Pierre på Rhodos for ett par uker siden. De hang på en bar i partygaten og festet og hoiet, jeg ble flau fordi jeg visste hvem det var... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 20. juli 2017 #1272 Del Skrevet 20. juli 2017 34 minutter siden, Milio skrev: Hun fra svenske PH, som var bestevenninna til Isabel en stund. Hysterisk latter. Hvordan ble hun bff med en fra svenske PH? Ble de det på Rodohs? Så krampaktig hun henger med de fra svenske PH. Desperat. Så er hun og Pierre blitt gode venner igjen. Just like that 🙊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 20. juli 2017 #1273 Del Skrevet 20. juli 2017 Akkurat nå, LeilaS skrev: Hvordan ble hun bff med en fra svenske PH? Ble de det på Rodohs? Så krampaktig hun henger med de fra svenske PH. Desperat. Så er hun og Pierre blitt gode venner igjen. Just like that 🙊 Jeg tror de kjente hverandre før hun ble med på PH (Bettina), men jeg er ikke sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 20. juli 2017 #1274 Del Skrevet 20. juli 2017 Det skiftes venner veldig fort iallefall. Bestevenner ene dagen, fiender den andre. Slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eeyoree Skrevet 20. juli 2017 #1275 Del Skrevet 20. juli 2017 Martine J og Pierre fant tonen en kveld nede i Rhodos for å si det sånn. Isabel ble ikke særlig blid, og sendte masse meldinger ang det til Martine. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 20. juli 2017 #1276 Del Skrevet 20. juli 2017 (endret) 14 minutter siden, eeyoree skrev: Martine J og Pierre fant tonen en kveld nede i Rhodos for å si det sånn. Isabel ble ikke særlig blid, og sendte masse meldinger ang det til Martine. Eh, trodde Isabel var liksom var ferdig med Pierre? Så er hun sur fordi de fant tonen og hadde det hyggelig? Hysterisk! Skjønner hun hvordan Martine S hadde det for 2 år siden Endret 20. juli 2017 av Christy89 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 21. juli 2017 #1277 Del Skrevet 21. juli 2017 9 timer siden, klikk92 skrev: Isabell, nei jeg holder meg for god til å si det. Men dama er ikke bra Skal ikke si det jeg heller, men hun er så dobbelmoralsk at jeg klarer ikke 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 21. juli 2017 #1278 Del Skrevet 21. juli 2017 Kan vi begynne å diskutere igjen? Lurer på om det kommer et innlegg snart om de er blitt sammen igjen? Isabel virker skikkelig sjalu over at han koser seg med en annen jente. Litt rart siden hun selv gjorde nettopp det samme mot Martine. Hun har vel kanskje glemt det 🙄 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 21. juli 2017 #1279 Del Skrevet 21. juli 2017 1 time siden, smalls skrev: Kan vi begynne å diskutere igjen? Lurer på om det kommer et innlegg snart om de er blitt sammen igjen? Isabel virker skikkelig sjalu over at han koser seg med en annen jente. Litt rart siden hun selv gjorde nettopp det samme mot Martine. Hun har vel kanskje glemt det 🙄 Isabels unge alder kommer godt frem nå, syns jeg. Kanskje mangel på erfaring også. Hun mangler evne til å se seg selv og reflektere over hvordan ting var for to år siden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilunich Skrevet 21. juli 2017 #1280 Del Skrevet 21. juli 2017 Håper forresten hun, og alle andre, leste artikkelen i VG angående farene ved å ta lystgass.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå