Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

40 minutter siden, SelinaKyle skrev:

Tittelen på siste blogg-innlegg er "Hvordan kan hun gjøre dette mot meg?", altså veldig dramatisk...

...men det handler bare om at hun synes det er krise at skaperen av SKAM har bestemt at serien skal avsluttes etter den fjerde sesongen :fnise:

Og det gjøres mot henne personlig? Da har man et litt feil selvbilde...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pierre sin siste snap står det "er det noen som har spart på Isabel sine innlegg om meg? Kontakt meg haha" 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SelinaKyle skrev:

Tittelen på siste blogg-innlegg er "Hvordan kan hun gjøre dette mot meg?", altså veldig dramatisk...

...men det handler bare om at hun synes det er krise at skaperen av SKAM har bestemt at serien skal avsluttes etter den fjerde sesongen :fnise:

Jeeezes :roll: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, SelinaKyle skrev:

😂😂😂😂

Hun er ikke sann!!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Breakeven skrev:

Pierre sin siste snap står det "er det noen som har spart på Isabel sine innlegg om meg? Kontakt meg haha" 

Håper han kommer med en saftig videoblogg mot henne 😉

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fulgt Isabel, bare fått med meg hvem hun er og at hun er på topplista. Derfor var overraskelsen stor da jeg så henne på en gammel innspilling av PH! HUN må ha tatt mange operasjoner! Hun var jo ikke til å kjenne igjen. Er det noen som vet hva hun har gjort i ansiktet? Det må jo være mer enn nesa? 

Når folk opererer seg slik at de får et helt annet utseende så tenker jeg alltid: hva om/dersom de får barn som ligner på dem selv slik de var før ... DEN FØLELSEN ... må være sært.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Betrakteren skrev:

Jeg har ikke fulgt Isabel, bare fått med meg hvem hun er og at hun er på topplista. Derfor var overraskelsen stor da jeg så henne på en gammel innspilling av PH! HUN må ha tatt mange operasjoner! Hun var jo ikke til å kjenne igjen. Er det noen som vet hva hun har gjort i ansiktet? Det må jo være mer enn nesa? 

Når folk opererer seg slik at de får et helt annet utseende så tenker jeg alltid: hva om/dersom de får barn som ligner på dem selv slik de var før ... DEN FØLELSEN ... må være sært.

Nesa, leppene, tatt laser på småhårene i hårfeste så pannen ikke skal se så kort ut, puppene og rumpa har hun fikset på. Så har hun vel hatt en operasjon til hun fortsatt ikke har fortalt hva er.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, chremiil skrev:

Nesa, leppene, tatt laser på småhårene i hårfeste så pannen ikke skal se så kort ut, puppene og rumpa har hun fikset på. Så har hun vel hatt en operasjon til hun fortsatt ikke har fortalt hva er.

Jeg tror hun har sagt hun har fillers i kinna og 

Endret av Snuppah00
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2017 den 23.00, Betrakteren skrev:

slettet

Endret av ankerline
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ, noe som skurrer her?

For 3 dager siden la Pierre ut en snap der han skrev at han ville ha screen av innleggene som Isabel skrev om han.

Igår skriver Isabel at ho ikke blir å være på snap på lenge, og trenger en pause.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sofiegj skrev:

Hæ, noe som skurrer her?

For 3 dager siden la Pierre ut en snap der han skrev at han ville ha screen av innleggene som Isabel skrev om han.

Igår skriver Isabel at ho ikke blir å være på snap på lenge, og trenger en pause.

Hva skurrer med det?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, ankerline skrev:

Hun har jo både yngre og eldre søsken med alle de trekkene hun har operert vekk.

Lurer på hvordan de føler seg, og ikke minst mora. Med ei søster som operer seg bort fra likheta til familien.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sofiegj skrev:

Hæ, noe som skurrer her?

Skrev vel at hun lukket snappen for å motta snap fra de som følger henne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, Betrakteren skrev:

Tok en titt på et YouTube opptak fra hun var med på PH. Og jeg er helt enig, hun er virkelig ikke til å kjenne igjen. Trodde ikke det var mulig å forandre utsèendet så mye. Hun ser ut som en helt annen person enn den hun var da hun var på PH :sjokkbla:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Diamant skrev:

Tok en titt på et YouTube opptak fra hun var med på PH. Og jeg er helt enig, hun er virkelig ikke til å kjenne igjen. Trodde ikke det var mulig å forandre utsèendet så mye. Hun ser ut som en helt annen person enn den hun var da hun var på PH :sjokkbla:

Ja, det er helt vilt! Hun er jo vakker som en mimikkløs dukke nå. Før var hun etter min mening ikke fult så dukkevakker, men du verden så mye mer naturlig vakker. Galskap på høyt nivå! Lurer på om hun er blitt vant med sitt nye utseende ... at hun ikke skvetter når hun ser seg i speilet tenker jeg på?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, Betrakteren skrev:

Ja, det er helt vilt! Hun er jo vakker som en mimikkløs dukke nå. Før var hun etter min mening ikke fult så dukkevakker, men du verden så mye mer naturlig vakker. Galskap på høyt nivå! Lurer på om hun er blitt vant med sitt nye utseende ... at hun ikke skvetter når hun ser seg i speilet tenker jeg på?

Helt enig!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
På 12.4.2017 den 6.29, chremiil skrev:

Siste operasjon var rumpa enda en gang. Hun ville ha den enda større. Hun kommer ikke til å si noe ang operasjoner igjen, men alle ser det og vet det. Har selv sett det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

Hun og Sofie Elise oppfører seg likt foran skjermen på mobilkamera. De er forelsket i eget speilbilde. Det er kleint, klamt og sjukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...