Honey Dew Skrevet 11. april 2017 #821 Del Skrevet 11. april 2017 40 minutter siden, SelinaKyle skrev: Tittelen på siste blogg-innlegg er "Hvordan kan hun gjøre dette mot meg?", altså veldig dramatisk... ...men det handler bare om at hun synes det er krise at skaperen av SKAM har bestemt at serien skal avsluttes etter den fjerde sesongen Og det gjøres mot henne personlig? Da har man et litt feil selvbilde... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Breakeven Skrevet 11. april 2017 #822 Del Skrevet 11. april 2017 Pierre sin siste snap står det "er det noen som har spart på Isabel sine innlegg om meg? Kontakt meg haha" 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 11. april 2017 #823 Del Skrevet 11. april 2017 1 time siden, SelinaKyle skrev: Tittelen på siste blogg-innlegg er "Hvordan kan hun gjøre dette mot meg?", altså veldig dramatisk... ...men det handler bare om at hun synes det er krise at skaperen av SKAM har bestemt at serien skal avsluttes etter den fjerde sesongen Jeeezes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Putti Skrevet 11. april 2017 #824 Del Skrevet 11. april 2017 4 timer siden, SelinaKyle skrev: Tittelen på siste blogg-innlegg er "Hvordan kan hun gjøre dette mot meg?", altså veldig dramatisk... ...men det handler bare om at hun synes det er krise at skaperen av SKAM har bestemt at serien skal avsluttes etter den fjerde sesongen 😂😂😂😂 Hun er ikke sann!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Putti Skrevet 11. april 2017 #825 Del Skrevet 11. april 2017 2 timer siden, Breakeven skrev: Pierre sin siste snap står det "er det noen som har spart på Isabel sine innlegg om meg? Kontakt meg haha" Håper han kommer med en saftig videoblogg mot henne 😉 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lofilteret Skrevet 11. april 2017 #826 Del Skrevet 11. april 2017 Jeg har ikke fulgt Isabel, bare fått med meg hvem hun er og at hun er på topplista. Derfor var overraskelsen stor da jeg så henne på en gammel innspilling av PH! HUN må ha tatt mange operasjoner! Hun var jo ikke til å kjenne igjen. Er det noen som vet hva hun har gjort i ansiktet? Det må jo være mer enn nesa? Når folk opererer seg slik at de får et helt annet utseende så tenker jeg alltid: hva om/dersom de får barn som ligner på dem selv slik de var før ... DEN FØLELSEN ... må være sært. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chremiil Skrevet 12. april 2017 #827 Del Skrevet 12. april 2017 7 timer siden, Betrakteren skrev: Jeg har ikke fulgt Isabel, bare fått med meg hvem hun er og at hun er på topplista. Derfor var overraskelsen stor da jeg så henne på en gammel innspilling av PH! HUN må ha tatt mange operasjoner! Hun var jo ikke til å kjenne igjen. Er det noen som vet hva hun har gjort i ansiktet? Det må jo være mer enn nesa? Når folk opererer seg slik at de får et helt annet utseende så tenker jeg alltid: hva om/dersom de får barn som ligner på dem selv slik de var før ... DEN FØLELSEN ... må være sært. Nesa, leppene, tatt laser på småhårene i hårfeste så pannen ikke skal se så kort ut, puppene og rumpa har hun fikset på. Så har hun vel hatt en operasjon til hun fortsatt ikke har fortalt hva er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 12. april 2017 #828 Del Skrevet 12. april 2017 (endret) 3 timer siden, chremiil skrev: Nesa, leppene, tatt laser på småhårene i hårfeste så pannen ikke skal se så kort ut, puppene og rumpa har hun fikset på. Så har hun vel hatt en operasjon til hun fortsatt ikke har fortalt hva er. Jeg tror hun har sagt hun har fillers i kinna og Endret 12. april 2017 av Snuppah00 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankerline Skrevet 12. april 2017 #829 Del Skrevet 12. april 2017 (endret) På 11.4.2017 den 23.00, Betrakteren skrev: slettet Endret 2. juni 2017 av ankerline 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiegj Skrevet 12. april 2017 #830 Del Skrevet 12. april 2017 Hæ, noe som skurrer her? For 3 dager siden la Pierre ut en snap der han skrev at han ville ha screen av innleggene som Isabel skrev om han. Igår skriver Isabel at ho ikke blir å være på snap på lenge, og trenger en pause. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 12. april 2017 #831 Del Skrevet 12. april 2017 6 minutter siden, Sofiegj skrev: Hæ, noe som skurrer her? For 3 dager siden la Pierre ut en snap der han skrev at han ville ha screen av innleggene som Isabel skrev om han. Igår skriver Isabel at ho ikke blir å være på snap på lenge, og trenger en pause. Hva skurrer med det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Putti Skrevet 12. april 2017 #832 Del Skrevet 12. april 2017 3 timer siden, ankerline skrev: Hun har jo både yngre og eldre søsken med alle de trekkene hun har operert vekk. Lurer på hvordan de føler seg, og ikke minst mora. Med ei søster som operer seg bort fra likheta til familien. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Putti Skrevet 12. april 2017 #833 Del Skrevet 12. april 2017 3 timer siden, Sofiegj skrev: Hæ, noe som skurrer her? For 3 dager siden la Pierre ut en snap der han skrev at han ville ha screen av innleggene som Isabel skrev om han. Igår skriver Isabel at ho ikke blir å være på snap på lenge, og trenger en pause. Skrev vel at hun lukket snappen for å motta snap fra de som følger henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 12. april 2017 #834 Del Skrevet 12. april 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner ninuska_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 12. april 2017 #835 Del Skrevet 12. april 2017 20 timer siden, Betrakteren skrev: Jeg har ikke fulgt Isabel, bare fått med meg hvem hun er og at hun er på topplista. Derfor var overraskelsen stor da jeg så henne på en gammel innspilling av PH! HUN må ha tatt mange operasjoner! Hun var jo ikke til å kjenne igjen. Er det noen som vet hva hun har gjort i ansiktet? Det må jo være mer enn nesa? Når folk opererer seg slik at de får et helt annet utseende så tenker jeg alltid: hva om/dersom de får barn som ligner på dem selv slik de var før ... DEN FØLELSEN ... må være sært. Tok en titt på et YouTube opptak fra hun var med på PH. Og jeg er helt enig, hun er virkelig ikke til å kjenne igjen. Trodde ikke det var mulig å forandre utsèendet så mye. Hun ser ut som en helt annen person enn den hun var da hun var på PH 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lofilteret Skrevet 12. april 2017 #836 Del Skrevet 12. april 2017 2 minutter siden, Diamant skrev: Tok en titt på et YouTube opptak fra hun var med på PH. Og jeg er helt enig, hun er virkelig ikke til å kjenne igjen. Trodde ikke det var mulig å forandre utsèendet så mye. Hun ser ut som en helt annen person enn den hun var da hun var på PH Ja, det er helt vilt! Hun er jo vakker som en mimikkløs dukke nå. Før var hun etter min mening ikke fult så dukkevakker, men du verden så mye mer naturlig vakker. Galskap på høyt nivå! Lurer på om hun er blitt vant med sitt nye utseende ... at hun ikke skvetter når hun ser seg i speilet tenker jeg på? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 12. april 2017 #837 Del Skrevet 12. april 2017 1 time siden, Betrakteren skrev: Ja, det er helt vilt! Hun er jo vakker som en mimikkløs dukke nå. Før var hun etter min mening ikke fult så dukkevakker, men du verden så mye mer naturlig vakker. Galskap på høyt nivå! Lurer på om hun er blitt vant med sitt nye utseende ... at hun ikke skvetter når hun ser seg i speilet tenker jeg på? Helt enig! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 15. april 2017 #838 Del Skrevet 15. april 2017 På 12.4.2017 den 6.29, chremiil skrev: Nesa, leppene, tatt laser på småhårene i hårfeste så pannen ikke skal se så kort ut, puppene og rumpa har hun fikset på. Så har hun vel hatt en operasjon til hun fortsatt ikke har fortalt hva er. Siste operasjon var rumpa enda en gang. Hun ville ha den enda større. Hun kommer ikke til å si noe ang operasjoner igjen, men alle ser det og vet det. Har selv sett det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisabethw Skrevet 16. april 2017 #839 Del Skrevet 16. april 2017 Er det bare jeg som synes at snappene fra byturene hennes blir i overkant kleint? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 16. april 2017 #840 Del Skrevet 16. april 2017 Hun og Sofie Elise oppfører seg likt foran skjermen på mobilkamera. De er forelsket i eget speilbilde. Det er kleint, klamt og sjukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå