Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

11 minutter siden, orfeus skrev:

Han er litt for bleik til at PH-historien stemmer. Eller?

Tenkte det samme! Han blir lett brun

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, orfeus skrev:

Han er litt for bleik til at PH-historien stemmer. Eller?

Jeg synes han så brun ut. Ligger vel mye i solarium, så er vel begrenset hvor mye mer farge han får

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Liima skrev:

Han gikk vel lei og var vel kanskje flau over livsstilen hennes. Hverdagene handlet vel om å dra han med ut for å ta bloggbilder, filme spørsmålsrunder, snappe, irritere for å lage pranks til bloggen, snappe og operere. Også så det jo litt ut som om han lagde all mat hjemme mens hun bare satt i sofaen med bloggen.

Hver minste ting måtte jo også dokumenteres og leggest ut på snap. 

Må være ett stusselig liv. Men man skal ikke nekte for at han har levd fint på det også da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Honey Dew skrev:

Hvorfor blander han svensk og norsk når han skriver?

Han har jo bodd i Norge i et par år nå, så er nok derfor han blander. Jeg har ei svensk venninne som har bodd her ca like lenge, hun blander også ord :)

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på pierre sin mystory da han satt i flyet. La merke til et hodet med blondt hår ligge tett opp mot han, med noe som så ut hårspenner, var det en trøtt og sliten ukjent medpassasjer, eller en ny dame:vetikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Liima skrev:

Han gikk vel lei og var vel kanskje flau over livsstilen hennes. Hverdagene handlet vel om å dra han med ut for å ta bloggbilder, filme spørsmålsrunder, snappe, irritere for å lage pranks til bloggen, snappe og operere. Også så det jo litt ut som om han lagde all mat hjemme mens hun bare satt i sofaen med bloggen.

Hver minste ting måtte jo også dokumenteres og leggest ut på snap. 

Litt sånn uavhengig av Isabel, det må jo være ganske kjipt å være "typen til" en av de største bloggerne? Virker som de blir noen tusseladder som hele tiden må fasilitere for dama. Hva gjør fotballfruemannen i dag?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galaxy X
10 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Litt sånn uavhengig av Isabel, det må jo være ganske kjipt å være "typen til" en av de største bloggerne? Virker som de blir noen tusseladder som hele tiden må fasilitere for dama. Hva gjør fotballfruemannen i dag?

Fotballfruemannen har jo valgt det selv da, han hadde et eget ønske om å bli bedre fotograf og å delta mer i bloggen. Og det er også naturlig for de. Dette, derimot, syns jeg bare virker som Isabell tok Pierre litt for gitt mtp all blogg"hjelpen" han "ga" henne, og at han kanskje ble lei av å være i skyggen i stedet for hovedattraksjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, candykiss skrev:

Så på pierre sin mystory da han satt i flyet. La merke til et hodet med blondt hår ligge tett opp mot han, med noe som så ut hårspenner, var det en trøtt og sliten ukjent medpassasjer, eller en ny dame:vetikke:

Sikkert funnet seg ei ny fra PH Sverige 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er snapnavnet hans? Får ikke opp noe på det navnet jeg får når jeg googler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pierre sa at han ikke dumpet Isabel for å være med på PH, men bare jeg som synes hun har virket utrolig bitter over å blitt dumpa av han? Siden hun har snakket mye stygt om han etter han dumpet henne. Nå vet jo ikke vi 100% hva som var grunnen, men har man ikke følelser mer, så er det ikke noe poeng i å fortsette forholdet. Og han hadde jo prøvd å få det til å funke. I følge han sin versjon. Og noe om at hun dro til Rodos bak ryggen hans?

Uansett teit han får stygge kommentarer fra fansen hennes fordi han valgte å fra henne.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Tjukk Norris skrev:

Men hva er snapnavnet hans? Får ikke opp noe på det navnet jeg får når jeg googler.

pi3rreh

Endret av kathrinerr
Liten skriveleif i brukernavnet :)))
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest orfeus
3 timer siden, Vinglass skrev:

Pierre ser virkelig uopplagt i de nye snappene ... sliten .. 

Bleik, tynnere og sliten 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
7 minutter siden, Onbothsides skrev:

Jeg tipper han har sittet inne. Det er ikke en spekulasjon, inne er et vidt begrep.

Siden folk sier at han er bleik, så kan han umulig å ha vært i Mexico. Med mindre han holdt seg unna solen mens han var der (noe jeg tviler på)

Men han er bosatt i Norge, har han da lov til å være med på PH Sverige? Ja, ham er fra Sverige, men bare lurte på om det var noen regler for der. Hvis jeg bor i Danmark,  kan jeg fortsatt være med på PH Norge? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
Akkurat nå, LeilaS skrev:

Siden folk sier at han er bleik, så kan han umulig å ha vært i Mexico. Med mindre han holdt seg unna solen mens han var der (noe jeg tviler på)

Men han er bosatt i Norge, har han da lov til å være med på PH Sverige? Ja, ham er fra Sverige, men bare lurte på om det var noen regler for der. Hvis jeg bor i Danmark,  kan jeg fortsatt være med på PH Norge? 

Ja jeg tror ikke de har noen regler. Jeg tror de tenker seertall og hvis det å ta med Pierre gir seere/pr så gjør de det uansett hvilke regler det er. 

Syns forøvrig ikke han ser spesielt blek ut, lys lyver på snap ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pierre har en egen tråd på Rampelys, hva med å fortsette diskusjonen der?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...