Gå til innhold

Film avbrutt av aktuelt og været!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Det er så j**** irriterende når man ser på film på tv-norge.og plutselig blir avbrutt med aktuelt og været! Noen enige med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes også det irriterende med avbrytelser i filmen, enten det er nyheter eller reklame. :-? Ser helst ikke filmer på TV3 eller TVNorge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er fryktelig irriterende, verre enn reklamepauser. Et opphold på over 15 minutter, man er nesten helt ute av filmen og stemningen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like irriterende er dette nye TVNorge har begynt med: De har reklame, så kommer egen-reklamene for tv-programmer som skal komme. Dermed tror du at programmet du ventet på skal begynne og setter deg i sofaen igjen, men nei da. Da pøser de på med enda mer reklame igjen. Argh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja, kjempe irriterende! Grunn nr. xxxx for at jeg sjelden ser på disse kanalene som TV3 eller TVNorge..(Med unntak av Gilmore Girls, når det begynner igjen :sjarmor: )

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Bedre med nyheter enn reklame hvert kvarter gjennom hele filmen.

Problemet er at du får begge deler - så i praksis kan du bare glemme å huske noe av filmen.

Først er det reklame, så kommer nyhetene, så er det mer reklame før vi får været, og så til slutt en dose reklame til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja det er irriterende. Men nu er det kommet en "bomsedings" i usa - som man kobler til tv og gjør at man kan velge å se programmer reklamefritt. Man kobler visst på denne, og starter se filmen noen minutter senere enn den egentlig begynner - og slipper dermed unna avbrytelser med reklame :-) Bare å vente til den kommer til Norge da.

En annen sak er jo at tv lever mye av reklame - hvis mesteparten velger bort dette - vil det kanskje gå ut over kvaliteten......hehe, ikke at det er noe sånn særlig kvalitet over noen av kanalene da.

Ha en fin advent - tenn levende lys!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gidder ikke irritere meg over det jeg, det er slik det er dersom jeg velger å se på film på en av disse kanalene. dersom jeg ikke er i humør til å bli avbrutt, så finner jeg heller noe annet å se på, leser en bok eller ser på en film på DVD!! :wink:

men jeg synes i grunnen det er greit å se på film på TVnorge jeg, da bruker jeg bare pausen til å ta kveldsstellet, så siden filmen blir ganske sein, så er jeg da ferdig til å bare hoppe rett i seng etterpå.

går helt fint det.

ser nok sjeldnere på tv3-filmer, da det er oftere pauser som er lengre en småpausene på tvn, men også de pausene kan brukes til å lage kakao, tisse, lese avisa, ta kveldsstellet.

så nei, jeg irriterer meg igrunnen ikke noe særlig over det. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Bedre med nyheter enn reklame hvert kvarter gjennom hele filmen.

Det er noen par hakk verre med en halv times avbrudd mitt på natta. Tror de mister mange seere i løpet av den reprisen av aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lilletroll
Det er så j**** irriterende når man ser på film på tv-norge.og plutselig blir avbrutt med aktuelt og været! Noen enige med meg?

JA :kjempesinna::sinna: :evil:

Hadde det ikke vært for at de gjør det sånn hadde jeg nok sett film på TVNORGE MYE oftere!!! Så de taper ihvertfall meg som seer!! Kanskje vi skulle lage en underskriftskampanje :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date= det er fryktelig irriterende, verre enn reklamepauser. Et opphold på over 15 minutter, man er nesten helt ute av filmen og stemningen etterpå.

Helt enig :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...