AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #1 Skrevet 3. desember 2016 Hei.. Okei, jeg må poste dette under anonym da jeg kanskje kan irritere noen med innlegget mitt, men here goes. Må bare få dette ut fordi jeg føler jeg blir helt gal av å lese om disse asylbarna overalt. F.eks de iraner barna som skal få revurdering av oppholdet sitt og kanskje bli deportert. Det at de quote '' Der får ikke jenter leke som i Norge, og søstrene må gå med hijab'' Må bare si, bullshit. Ja, de må gå med hijab, men nå til dags er ikke hijab i Iran som det var på 79 når prestestyret kom. Det at de ikke får leke er også bullshit. Jeg blir så inni granskaugen irritert over alle disse oppslagene over disse stakkars asylbarna som ikke kan språket og er redde. Ja, det er ukjent farvann og ja forstår redselen, men det er bare TULL at de ikke kan språket, morsmålet dems er et annet språk og det er INGEN, og da mener jeg INGEN innvandrer/asyl/flyktning etc.familie med barn som ikke snakker sitt opprinnelige morsmål selv. tro meg, Jeg kjenner mange og de lærer morsmålet sitt. Husker også saken med hu Neda hvor det kom frem at hun ikke kunne språket, og det gjorde meg litt irritert, for det er mest sannsynlig bare tull. Hvorfor skal folk fortsette og drive på sånn? Hvorfor kommer de til Norge av alle land langs veien og bestemmer seg for å poppe ut unge etter unge eller si de er foreldreløse under 18 for å kunne bli. Deretter kreve at vi skal slutte å servere marsipangris under juletider på skolen, eller ikke bære det norske flagget på 17 mai? Hva skjedde? hvor langs veien gikk det så galt? og HVORFOR fortsetter det den veien? Dette innlegget med alle disse afghanske guttene som får så mye støtte fra alle kanter fordi de er så sabla ''hyggelige'' og gode gutter. Ja, de er kanskje det. Og ja, de fortjener kanskje en sjanse men på hvilken bekostning? Nå som jeg skummer igjennom innlegget mitt føler jeg at jeg høres ut som den rasisten som vil bygge mur og ikke la noen komme inn i landet vårt, det er ikke tilfellet, jeg er åpen for integrering etc men for guds skyld, la det være på riktig grunnlag. Hvorfor må folk lyve, bedra, stjele for å få det de vil? Hvorfor er ikke Norge, Norge lenger? Hvorfor må jeg ta med sykkelen min inn i leiligheten min og sjekke alle låser 2 ganger før jeg legger meg for å forsikre meg om at jeg er trygg, selv om jeg ikke føler meg trygg? Hvorfor skal jeg bli befølt på dansegulvet av en ekkel 40+ år gammel syrer/afghansk mann fordi han mener det er hans rett og at jeg må tåle det fordi jeg kler meg provoserende? Hvorfor må jeg ha hjertet i halsen når jeg skal hjem fra byen fordi jeg konstant føler jeg blir fulgt med på av potensielle voldtektsmenn som ikke forstår at man faktisk ikke ber om å bli voldtatt fordi man vil kle seg etter eget ønske.. HVORFOR.. jeg blir gal av dette, og klarer ikke å holde det inne lenger. Jeg vet at jeg kanskje høres ut som den verstingen, men tro meg vær så snill, jeg har ikke vonde hensikter.. jeg vil bare forstå.. Jente 24 Anonymkode: f3d7c...3de 7
EvaLena Skrevet 3. desember 2016 #2 Skrevet 3. desember 2016 Helt enig med deg. Jeg for min del skulle ønske Norge ble hermetisk lukket for innvandrere. 7
ElinX0Xpoliti Skrevet 3. desember 2016 #3 Skrevet 3. desember 2016 (endret) Du må spørre de som støtter opp om det de kaller multikulturisme, i praksis så betyr det muslimsk immigrasjon som ble advart flere ti år siden. Levesettet til muslimene som ble basert på regler fra stammer i fra ME kan leses her https://sunnah.com, og jo flere regler de følger etter jo være for oss. Feminister og sosialister ønsker immigrasjon til norge fra land som har primitiv kultur og faktisk voldtekts kultur (tamarush, ekstreme holdinger til oss kvinner). Forstå den som kan og helt bisarr tankesett om at menn fra Norge er like ille bare bedre skjult. Endret 3. desember 2016 av ElinX0Xpoliti 2
Skywalker Skrevet 3. desember 2016 #4 Skrevet 3. desember 2016 Sitat '' Der får ikke jenter leke som i Norge, og søstrene må gå med hijab'' Er det de samme som er i mot hijabforbud i Norge som bruker "hijabtruselen" i denne saken, tro? 4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #5 Skrevet 3. desember 2016 Ts her.. Det er det, jeg blir rett og slett redd av tanken. Det er så utrolig urovekkende.. Får lyst til å bare emmigrere til svalbard og låse meg inne for alltid. Hvorfor er det sånn?.. Får inntrykk av at Norge vil leke helt og fremstå som de gode menneskene som tar inn og tilrettelegger for alt og alle. Jeg elsket Oslo før, men nå kan jeg ikke fordra byen. Sånn ærlig talt. jeg kan ikke FORDRA Oslo. Tviler på at disse stormaktene vet hva som skjer, de er jo bare i bensinssluker bilene sine og tar privatfly hit og dit, tviler de hadde tatt seg en tur på stovner senter på lørdag formiddag eller grønland for den saks skyld når som helst.. Hvorfor må det være sånn?.. Hvorfor er det så vanskelig for menneskene som faktisk styrer dette landet i å holde det de sier? hvorfor gir de så lett etter når en samler noen underskrifter, går til VG og sier nei fy. ikke send de ut.!! Hvorfor må jeg tilbringe dagene, nettene i frykt for å faktisk ikke ville eldes i et samfunn som er på vei til å gå dundras. Jeg har aldri ønsket å få barn, men nå i de siste årene har jeg faktisk lekt med tanken om å en dag stifte en familie, og det tør jeg faktisk ikke.. Anonymkode: f3d7c...3de 3
Skywalker Skrevet 3. desember 2016 #6 Skrevet 3. desember 2016 (endret) Sitat Ts her.. Det er det, jeg blir rett og slett redd av tanken. Det er så utrolig urovekkende.. Venstrehylekorets dobbeltmoral. Det er visstnok ille å bli sendt til et land som bruker hijab, men de går amok og trekker rasistkortet straks noen våger å ymte frampå om et hijabforbud i Norge. Jeg har gitt helt opp å argumentere mot slike folk. Nå får de bare holde hodene i sanden til de selv oppdager resultatene av det de legger opp til. Nederland ligger litt foran, men vi kommer etter:Europas første innvandrerparti – «venn deg til det!» Endret 3. desember 2016 av Skywalker 2
Skywalker Skrevet 3. desember 2016 #7 Skrevet 3. desember 2016 (endret) 4 minutter siden, Skywalker skrev: Sitat Dobbeltpost.. Endret 3. desember 2016 av Skywalker
fuglekvitter__ Skrevet 3. desember 2016 #8 Skrevet 3. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei.. Okei, jeg må poste dette under anonym da jeg kanskje kan irritere noen med innlegget mitt, men here goes. Må bare få dette ut fordi jeg føler jeg blir helt gal av å lese om disse asylbarna overalt. F.eks de iraner barna som skal få revurdering av oppholdet sitt og kanskje bli deportert. Det at de quote '' Der får ikke jenter leke som i Norge, og søstrene må gå med hijab'' Må bare si, bullshit. Ja, de må gå med hijab, men nå til dags er ikke hijab i Iran som det var på 79 når prestestyret kom. Det at de ikke får leke er også bullshit. Jeg blir så inni granskaugen irritert over alle disse oppslagene over disse stakkars asylbarna som ikke kan språket og er redde. Ja, det er ukjent farvann og ja forstår redselen, men det er bare TULL at de ikke kan språket, morsmålet dems er et annet språk og det er INGEN, og da mener jeg INGEN innvandrer/asyl/flyktning etc.familie med barn som ikke snakker sitt opprinnelige morsmål selv. tro meg, Jeg kjenner mange og de lærer morsmålet sitt. Husker også saken med hu Neda hvor det kom frem at hun ikke kunne språket, og det gjorde meg litt irritert, for det er mest sannsynlig bare tull. Hvorfor skal folk fortsette og drive på sånn? Hvorfor kommer de til Norge av alle land langs veien og bestemmer seg for å poppe ut unge etter unge eller si de er foreldreløse under 18 for å kunne bli. Deretter kreve at vi skal slutte å servere marsipangris under juletider på skolen, eller ikke bære det norske flagget på 17 mai? Hva skjedde? hvor langs veien gikk det så galt? og HVORFOR fortsetter det den veien? Dette innlegget med alle disse afghanske guttene som får så mye støtte fra alle kanter fordi de er så sabla ''hyggelige'' og gode gutter. Ja, de er kanskje det. Og ja, de fortjener kanskje en sjanse men på hvilken bekostning? Nå som jeg skummer igjennom innlegget mitt føler jeg at jeg høres ut som den rasisten som vil bygge mur og ikke la noen komme inn i landet vårt, det er ikke tilfellet, jeg er åpen for integrering etc men for guds skyld, la det være på riktig grunnlag. Hvorfor må folk lyve, bedra, stjele for å få det de vil? Hvorfor er ikke Norge, Norge lenger? Hvorfor må jeg ta med sykkelen min inn i leiligheten min og sjekke alle låser 2 ganger før jeg legger meg for å forsikre meg om at jeg er trygg, selv om jeg ikke føler meg trygg? Hvorfor skal jeg bli befølt på dansegulvet av en ekkel 40+ år gammel syrer/afghansk mann fordi han mener det er hans rett og at jeg må tåle det fordi jeg kler meg provoserende? Hvorfor må jeg ha hjertet i halsen når jeg skal hjem fra byen fordi jeg konstant føler jeg blir fulgt med på av potensielle voldtektsmenn som ikke forstår at man faktisk ikke ber om å bli voldtatt fordi man vil kle seg etter eget ønske.. HVORFOR.. jeg blir gal av dette, og klarer ikke å holde det inne lenger. Jeg vet at jeg kanskje høres ut som den verstingen, men tro meg vær så snill, jeg har ikke vonde hensikter.. jeg vil bare forstå.. Jente 24 Anonymkode: f3d7c...3de Jeg vet at det ikke er du som forklarer det sånn, men hvem kaller folk, altså mennesker for asylbarn i det hele tatt? Eh.... Hva er å kle seg provoserende? Hvis de mener det så gå på steder der du vet de ikke er. Da slipper man vel det problemet også. Det at du føler deg utrygg er kanskje ikke så rart, for ut i fra det jeg har lest om afghanske gutter i media så går de ikke for å være sånn super hyggelige, og ikke spesielt integrerte heller. Stjeler disse barna da? Det er ikke det Listhaug forklarer eller mener. Jeg støtter ikke Listhaug og hun har ikke alltid rett og innrømmer vel det for tiden også. Disse barna som jeg velger å kalle det i stedet for asylbarn hadde visst aldri vært i Iran, så jeg skjønner ikke helt problemet... Hvordan kan noen bli sendt til et land dem aldri har vært i?
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #9 Skrevet 3. desember 2016 Er så enig med deg, TS! Og jeg har også begynt å AVSKY Oslo, er bare redd og engstelig i gatene her nå. Anonymkode: 1b2d3...da9 3
Apis Skrevet 3. desember 2016 #10 Skrevet 3. desember 2016 Hva har Neda med at ts blir befølt på dansegulvet av 40 år gamle syrere?
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #11 Skrevet 3. desember 2016 9 timer siden, fuglekvitter__ skrev: Jeg vet at det ikke er du som forklarer det sånn, men hvem kaller folk, altså mennesker for asylbarn i det hele tatt? Eh.... Hva er å kle seg provoserende? Hvis de mener det så gå på steder der du vet de ikke er. Da slipper man vel det problemet også. Det at du føler deg utrygg er kanskje ikke så rart, for ut i fra det jeg har lest om afghanske gutter i media så går de ikke for å være sånn super hyggelige, og ikke spesielt integrerte heller. Stjeler disse barna da? Det er ikke det Listhaug forklarer eller mener. Jeg støtter ikke Listhaug og hun har ikke alltid rett og innrømmer vel det for tiden også. Disse barna som jeg velger å kalle det i stedet for asylbarn hadde visst aldri vært i Iran, så jeg skjønner ikke helt problemet... Hvordan kan noen bli sendt til et land dem aldri har vært i? Hei , TS her. Når du sier at disse barna ikke har vært i Iran, eller det landet foreldrene kommer fra.. Hva skal det ha å si? Hva med barn som kommer til Norge og aldri har vært her? Bør de ikke komme da, siden de aldri har vært her? Og det du sier med at jeg skal gå på steder der de ikke er, det er praktisk talt umulig. De er overalt. Anonymkode: f3d7c...3de
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #12 Skrevet 3. desember 2016 3 timer siden, Apis skrev: Hva har Neda med at ts blir befølt på dansegulvet av 40 år gamle syrere? Hei.. Det jeg mente med hele innlegget startet rett og slett med at jeg er så lei av å lese artikler om asylbarna, og jeg måtte bare få det ut.. og så kommer det andre ting på kjøpet.. Anonymkode: f3d7c...3de 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #13 Skrevet 3. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei , TS her. Når du sier at disse barna ikke har vært i Iran, eller det landet foreldrene kommer fra.. Hva skal det ha å si? Hva med barn som kommer til Norge og aldri har vært her? Bør de ikke komme da, siden de aldri har vært her? Og det du sier med at jeg skal gå på steder der de ikke er, det er praktisk talt umulig. De er overalt. Anonymkode: f3d7c...3de Jeg vet ikke hvorfor det skal ha noe å si. Det sto skrevet i artikkelen om dem i dagbladet eller i vg. Allikevel stusser jeg på bruken av ordet asylbarn. Hadde det ikke holdt å kalle dem barn? Det blir jo litt på sidelinjen, men... Anonymkode: 2ede5...c2d
Example Skrevet 3. desember 2016 #14 Skrevet 3. desember 2016 11 timer siden, Skywalker skrev: Er det de samme som er i mot hijabforbud i Norge som bruker "hijabtruselen" i denne saken, tro? Haha, ja, det er et godt poeng. I Norge er hijab helt ufarlig vet du, de velger det selv. Helt til de blir sendt ut, da er den samme hijaben skummel. Alt dette mens man står og ser på førsteklassinger på norske skoler går med hijab. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå