Gjest Lykke_ Skrevet 4. desember 2016 #41 Skrevet 4. desember 2016 Hvordan klarte du å spy på han? Stakk han den så langt inn at du brekte deg? Eller følte du deg dårlig fra før av? Uhell kan skje alle og jeg syntes egentlig han taklet situasjonen dårlig. Kontakt han og beklag. Hvis du ikke får tak i han, gå videre..
Ava+, Skrevet 4. desember 2016 #42 Skrevet 4. desember 2016 15 minutter siden, Maleficenta skrev: Det er ikke normalt å kaste opp pga sex. Brekker man seg av deepthroating så ikke gjør det da. Med mindre du og ffn tenner på det og da. Du har jo de som tenner på å både bli tissa og bæsjet på så folk med slike fetisjer kan egentlig ikke si noe for de ville ikke synyes oppkast var ekkelt slik som normale mennesker. Jeg f.eks brekker meg bare av å høre brekningslyder. Hadde noen spydd på meg så hadde jeg freaka ut. Selvfølgelig er det ikke normalt å kaste opp ved sex, men uhell skjer! kjipt å freake ut av den grunn. Har hørt om folk som har gjort på seg pga sterk orgasme, jævlig kjipt, men det blir jo enda verre og ydmykende om parteren klikker av den grunn... Jeg tenner ikke på spy/brekninger, men ff liker å høre når eg brekker meg. Dagens fun fact 😝
Maleficenta Skrevet 4. desember 2016 #43 Skrevet 4. desember 2016 12 minutter siden, Ava+, skrev: Selvfølgelig er det ikke normalt å kaste opp ved sex, men uhell skjer! kjipt å freake ut av den grunn. Har hørt om folk som har gjort på seg pga sterk orgasme, jævlig kjipt, men det blir jo enda verre og ydmykende om parteren klikker av den grunn... Jeg tenner ikke på spy/brekninger, men ff liker å høre når eg brekker meg. Dagens fun fact 😝 Man kan jo ikke styre om man freaker ut. Eneste å gjøre er å beklage seg i ettertid. Men man er ikne automatisk drittsekk fordi man får noja.. Jeg har seriøst aldri hørt om norn som har gjort på seg pga en orgasme. Prompa ja. Men ikke gjort på seg. Så typen din tenner på brekning.. Det er virkelig for spesielt interesserte.
Gjest Axl Rose Skrevet 4. desember 2016 #44 Skrevet 4. desember 2016 (endret) Jeg hadde bare spurt deg om du ville tørke det opp og vasket den (så kunne du runket meg med det samme). Jeg er ikke så glad i å ta i andres spy selv. Men må man så må man. Har da måttet holde håret og/eller trøstet jenter som har spydd etter en heftig kveld på byen. Endret 4. desember 2016 av Axl Rose
JenniferA Skrevet 4. desember 2016 #45 Skrevet 4. desember 2016 (endret) 8 timer siden, Ava+, skrev: Har selv kastet opp på pikken til min ff. Null stress, sånt som skjer under heftig deepthroating 😀 Dropp han umodne møkkafyren! Hans hellige stav fikk oppkast på seg .. Trådstarter: Se på det med humor. Men mente han virkelig at du skulle gå hjem når han skrek gå? Kanskje han mente at du skulle bare flytte deg litt slik at han fikk tørket staven Endret 4. desember 2016 av JenniferA
jabx Skrevet 5. desember 2016 #46 Skrevet 5. desember 2016 (endret) På 3.12.2016 den 0.59, AnonymBruker skrev: Nei! Skriv en beklagelse til HAN. Ikke bland henne inn. Anonymkode: 6fb64...287 Beklagelse? Hva skal beklages her egentlig? Endret 5. desember 2016 av jabx
jsoprano10 Skrevet 5. desember 2016 #47 Skrevet 5. desember 2016 Sånt skjer. Dustete type. Ingenting å spare på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå