Gjest snill scorpion Skrevet 3. desember 2016 #21 Skrevet 3. desember 2016 Nå synes jeg at det er stor forskjell mellom å kaste på noen og å kaste på pikken mens en gir blowjob. Synes det er ikke grunn nok til å si til jenta " gå bare gå " i hvert fall langt ifra høflighet. Noen oppe skrev om sjokk, skjønner ikke hva er det sjokkerende ved det? alle med fungerende hjerne i hode vet at man kan kaste opp ved blowjob. Hva om han hadde kommet og sprutet i munnen og jenta kaster opp, fått sjokk, sendte jenta på døren? var han like uskyldig da og? Blir gal av å lese at voksne mennesker kommer med sånne svar til en usikker og forvirret person Derimot hadde TS kastet opp på bryste hans mens hun var oppe på han og rydde, hadde han god grunn til å være sjokkert. Til TS: Det er ingen grunn til å være flaut eller sint på seg selv. Det er gutten som oppfører seg som 15 åring " hvis han ikke var det" og er i mine øyene en veldig umoden.
Gjest lipgloss Skrevet 3. desember 2016 #22 Skrevet 3. desember 2016 (endret) 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan jo hende at han fikk sjokk og reagerte med å bli sint. Ikke så merkelig i såfall, men enig i at det ikke var sympatisk å kaste TS på dør. Tviler på at de fleste ikke ville hatt noen problemer med at de ble spydd i underlivet under akten. Anonymkode: 2062b...6fc Gjeeses 😂😂 du høres ut som om det var verdens undergang 😊 de aller fleste hadde svelget den kamelen og gjort det beste ut av situasjonen,der betyr ikke at de liker å bli spydd på men at de har normal folkeskikk og normale antenner og viser forståelse og empati for den personen som har vært uheldig. Endret 3. desember 2016 av lipgloss
Gjest lipgloss Skrevet 3. desember 2016 #23 Skrevet 3. desember 2016 8 minutter siden, snill scorpion skrev: Nå synes jeg at det er stor forskjell mellom å kaste på noen og å kaste på pikken mens en gir blowjob. Synes det er ikke grunn nok til å si til jenta " gå bare gå " i hvert fall langt ifra høflighet. Noen oppe skrev om sjokk, skjønner ikke hva er det sjokkerende ved det? alle med fungerende hjerne i hode vet at man kan kaste opp ved blowjob. Hva om han hadde kommet og sprutet i munnen og jenta kaster opp, fått sjokk, sendte jenta på døren? var han like uskyldig da og? Blir gal av å lese at voksne mennesker kommer med sånne svar til en usikker og forvirret person Derimot hadde TS kastet opp på bryste hans mens hun var oppe på han og rydde, hadde han god grunn til å være sjokkert. Til TS: Det er ingen grunn til å være flaut eller sint på seg selv. Det er gutten som oppfører seg som 15 åring " hvis han ikke var det" og er i mine øyene en veldig umoden. Signerer denne helt enig
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #24 Skrevet 4. desember 2016 Hva er det med jente som må fortelle alt til veninnene sine? Ikke gå rundt å fortell at du spydde på pikken hans Anonymkode: a533e...0c1
-Skylar Skrevet 4. desember 2016 #25 Skrevet 4. desember 2016 Det er ingen big deal, sånt kan skje! Har hendt med flere av mine venninner, inkludert meg selv. Jeg brakk meg mens jeg sugde typen og det var så utrolig komisk. Der satt jeg og prøvde febrilsk å ikke få latterkrampe med både en pikk og oppkast i munnen Noen ganger opplever man ting som lar deg se noens sanne side. Kanskje dette var et slikt tilfelle? Syns i alle fall han overreagerte noe veldig. 1
Ardenus Skrevet 4. desember 2016 #26 Skrevet 4. desember 2016 På 3.12.2016 den 0.54, AnonymBruker skrev: Da jeg sugde han kastet jeg plutselig opp! Står ingenting om at hun deepthroat'a han, står heller ikke at han stakk kuken lang inn i kjeften på a, står kun at hun sugde han, plutselig kastet hun opp. Så mest sannsynlig så ble hun kvalm av noe som gjorde at hun kastet opp, that's it! At han derimot sa at hun skulle gå var veldig dårlig valg av ord og handling, han burde heller sagt: Oi, går det bra med deg, også heller hjulpet hun med å vaske seg eller noe sånt. 1
JenniferA Skrevet 4. desember 2016 #27 Skrevet 4. desember 2016 (endret) På 3.12.2016 den 0.54, AnonymBruker skrev: Var på blind date med fetteren til ei vennine . Hyggelig kveld og vi endte opp til sengs. Da jeg sugde han kastet jeg plutselig opp!. Fyren ble helt sjokka og skrek gå bare gå !! Jeg er helt i sjokk kan jeg ta opp dette med min vennine ? Anonymkode: c8362...150 Du kan ikke for at du kastet opp. Det kan skje alle. Det er ufrivillig refleks. Jeg synes at han taklet det helt feil. Jeg hadde sett for meg at han ville taklet det med å si "uff" for så å begynne å le, og lage humor av situasjonen. Endret 4. desember 2016 av JenniferA
Gjest lipgloss Skrevet 4. desember 2016 #28 Skrevet 4. desember 2016 17 timer siden, Maleficenta skrev: Men nå vet jo ikke vi om han med vilje stappa pikken langt nedi halsen på henne. Og ys må da virkelig lære seg å suge sånn at hun ikke brekker seg. Kjenner du brekningsrefleks så går det an å stoppe liksom. Dårlig gjort at han typen skal få all dritt og få all skylden for dette. For no tullsnakk du må bare være en mann
Gjest lipgloss Skrevet 4. desember 2016 #29 Skrevet 4. desember 2016 19 minutter siden, JenniferA skrev: Du kan ikke for at du kastet opp. Det kan skje alle. Det er ufrivillig refleks. Jeg synes at han taklet det helt feil. Jeg hadde sett for meg at han ville taklet det med å si "uff" for så å begynne å le, og lage humor av situasjonen. Helt enig dette ville et oppegående menneske gjort
Ava+, Skrevet 4. desember 2016 #30 Skrevet 4. desember 2016 Har selv kastet opp på pikken til min ff. Null stress, sånt som skjer under heftig deepthroating 😀 Dropp han umodne møkkafyren! 1
Salka Skrevet 4. desember 2016 #31 Skrevet 4. desember 2016 Be han vaske kølla si så du slipper å spy av smaken og lukta neste gang.
JenniferA Skrevet 4. desember 2016 #32 Skrevet 4. desember 2016 (endret) 37 minutter siden, lipgloss skrev: Helt enig dette ville et oppegående menneske gjort Ja, trådstarter skal ikke være lei seg. Det er hans reaksjon som er spesiell. Endret 4. desember 2016 av JenniferA
Gjest lipgloss Skrevet 4. desember 2016 #33 Skrevet 4. desember 2016 1 minutt siden, JenniferA skrev: Derfor mener jeg at trådstarter ikke skal være lei seg. Det er hans reaksjon som er spesiell. 😊😊😘😘
Gjest lipgloss Skrevet 4. desember 2016 #34 Skrevet 4. desember 2016 28 minutter siden, Salka skrev: Be han vaske kølla si så du slipper å spy av smaken og lukta neste gang. Omg går det virkelig ann
Salka Skrevet 4. desember 2016 #35 Skrevet 4. desember 2016 1 time siden, lipgloss skrev: Omg går det virkelig ann Var ment sarkastisk, intet annet. Jeg er en smule sarkastisk av meg. Burde kanskje slengt på en smiley så folk forsto at jeg tulla, men det glemte jeg. Sorryyyyy. Og hvem vet, kanskje han er dårlig til å vaske seg og hun rett og slett brakk seg og kastet opp fordi den luktet vondt? Kanskje hun ikke turte å si noe og bare sugde den selv om den luktet vondt? Det er det faktisk ingen andre enn Ts selv som vet. Uvasket penis lukter neppe spesielt godt. Heldigvis har jeg til gode å kjenne den lukta siden de jeg har vært sammen med og han jeg er sammen med nå er nøye med hygienen.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #36 Skrevet 4. desember 2016 20 timer siden, lipgloss skrev: Gjeeses 😂😂 du høres ut som om det var verdens undergang 😊 de aller fleste hadde svelget den kamelen og gjort det beste ut av situasjonen,der betyr ikke at de liker å bli spydd på men at de har normal folkeskikk og normale antenner og viser forståelse og empati for den personen som har vært uheldig. Tja, for noen kan det jo være vanskelig. Man skal selv følgelig ha empati og forståelse, men da er det jo interessant at det jevnelig er tråder her hvor kvinner klager sin nød og føler seg totalt mislykket fordi mannen som ikke har fått den opp under akten. Uten tanke for hvordan det kan oppleves for han. Anonymkode: 2062b...6fc 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #37 Skrevet 4. desember 2016 Han hadde vel ikke vasket seg ordentlig og hadde nok kukost, er du som bør være irritert på han ts. Æsj ameg. Anonymkode: 72e03...db8 1
Mons Skrevet 4. desember 2016 #38 Skrevet 4. desember 2016 Enkelte kvinner har klitoris i munnen. Det som skjer da er at de får en sprutorgasme. Eller mer korrekt, en oralorgasme. Helt normalt, og ingenting å bry seg om.
Ardwinna Skrevet 4. desember 2016 #39 Skrevet 4. desember 2016 TS: "Du *venninna*, jeg må si deg noe... Altså... Jeg sugde fetteren din her om dagen, spydde utover underlivet hans, og ble kastet på dør! Jeg måtte bare fortelle det da jeg synes du fortjener å høre det! Siden han er fetteren din og sånn. Hva tror du om det?" Nope, dette trenger du ikke fortelle, verken til den venninna eller noen andre.
Maleficenta Skrevet 4. desember 2016 #40 Skrevet 4. desember 2016 5 timer siden, Ava+, skrev: Har selv kastet opp på pikken til min ff. Null stress, sånt som skjer under heftig deepthroating 😀 Dropp han umodne møkkafyren! Det er ikke normalt å kaste opp pga sex. Brekker man seg av deepthroating så ikke gjør det da. Med mindre du og ffn tenner på det og da. Du har jo de som tenner på å både bli tissa og bæsjet på så folk med slike fetisjer kan egentlig ikke si noe for de ville ikke synyes oppkast var ekkelt slik som normale mennesker. Jeg f.eks brekker meg bare av å høre brekningslyder. Hadde noen spydd på meg så hadde jeg freaka ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå