Gå til innhold

Kastet opp på pikken

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var på blind date med fetteren til ei vennine . Hyggelig kveld og vi endte opp til sengs. Da jeg sugde han kastet jeg plutselig opp!. Fyren ble helt sjokka og skrek gå bare gå !!

Jeg er helt i sjokk :( kan jeg ta opp dette med min vennine ?

Anonymkode: c8362...150

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville funnet en annen venninne å snakke om det med, jeg ville ikke hatt kunnskap om sexlivet til fetteren min.

• Liker 8
Skrevet

Nei! Skriv en beklagelse til HAN. Ikke bland henne inn. 

Anonymkode: 6fb64...287

• Liker 4
Skrevet

Ville du hørt detaljer om en crappy sexopplevelse til fetteren din?

• Liker 6
Skrevet

Det da strengt tatt han som skal beklage når han stikker pikken så langt ned i halsen at hun kaster opp. 

Anonymkode: bca23...457

• Liker 11
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var på blind date med fetteren til ei vennine . Hyggelig kveld og vi endte opp til sengs. Da jeg sugde han kastet jeg plutselig opp!. Fyren ble helt sjokka og skrek gå bare gå !!

Hvorfor skulle du ta opp dette med din venninne?

• Liker 1
Skrevet

Synes det var dårlig oppførsel av han,  

• Liker 3
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oj. Den er kjip. Skjønner at han ble sjokka. Men det går nok bra. Om noen år kan dere kanskje le av det...

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det da strengt tatt han som skal beklage når han stikker pikken så langt ned i halsen at hun kaster opp. 

Anonymkode: bca23...457

Står det no sted at han tvang ts til å suge han?

• Liker 3
Skrevet

Til pass for han om han dyttet den ned i halsen din. 

Gjest lipgloss
Skrevet

Ikke din feil slikt kan skje og jeg syns han oppførte seg utrolig umodent.

Tror faktisk jeg hadde vurdert og ikke treffe han igjen på grunn av en slik reaksjon.

Normalt oppførsel her ville vært å sørge for at du ikke følte deg dum,spylt vekk oppkast i dusjen og fortsatt kosen som om ingenting hadde skjedd,er jo ikke noen katastrofe akkurat men en liten filleting spør du meg.

Ikke bry deg med å snakk med noen om dette,og gå videre uten å ofre det en tanke mer.

Klemmer😘

Skrevet (endret)

Haha :ler:

Seriøst, er det så farlig? 

Jeg har også gjort det, sånn halvveis. Fylla og deepthroat er ikke alltid bra kombo, brakk meg litt og bare svelgte alt ned igjen med en gang da, så han merket jo ingenting. Men var såpass at jeg måtte beklage meg og si at jeg kastet opp på pikken hans og stikke og drikke litt vann og pusse tennene :hoho:Vi lo av det både da og etterpå vi, da. Han der du var med høres jo passe hysterisk ut. 

Du trenger ikke ta noe opp med noen, blås i det og gå videre i livet. Shit happens når man har sex (bokstavelig talt om du liker anal, hoho), du kan ikke drive og ligge med folk som blir helt krakilske av et hendelig uhell. 

Endret av Cuntzilla
  • Liker 8
Skrevet
25 minutter siden, lipgloss skrev:

Ikke din feil slikt kan skje og jeg syns han oppførte seg utrolig umodent.

Tror faktisk jeg hadde vurdert og ikke treffe han igjen på grunn av en slik reaksjon.

Normalt oppførsel her ville vært å sørge for at du ikke følte deg dum,spylt vekk oppkast i dusjen og fortsatt kosen som om ingenting hadde skjedd,er jo ikke noen katastrofe akkurat men en liten filleting spør du meg.

Ikke bry deg med å snakk med noen om dette,og gå videre uten å ofre det en tanke mer.

Klemmer😘

Umodent? Hvordan hadde du reagert om noen kastet opp på deg?

Gjest lipgloss
Skrevet
2 timer siden, Maleficenta skrev:

Umodent? Hvordan hadde du reagert om noen kastet opp på deg?

Kommer helt ann på settingen,visst det var en beruset person på byen som kastet opp på meg ville jeg blitt utrolig lei meg og sint.

Under sex så hadde jeg ikke brydd meg og hadde synes synd på personen som var uheldig og dermed gjort det beste ut av det.

Hvordan tror du hun følte seg etter dette hadde skjedd og hvordan tror du hun hadde det etterpå da hun ble sendt på dør.

Ja syns dette er umodent med stor M og tydeligvis en person som mangler noen vesentlige antenner.

Skrevet

Virker som du forventer at oppkast er noe som naturlig kan oppstå under sex. Jeg må si jeg finner det merkelig. For meg er ikke det normalt å forvente i det hele tatt så jeg hadde blitt like sjokka som han fyren. Jeg hadde gjerne beklaget for reaksjonen i ettertid men jeg syns ikke at noen skal kalles umoden fordi de umiddelbart reagerer med å bli sjokka av og gjetne føle akutt vemmelse av at noen plutselig kaster opp på en. Da er det ikke rart han reagerte som han gjorde. 

• Liker 1
Gjest lipgloss
Skrevet

Ingen som har sagt at det forventes,det er dine ord og din tolkning,så du må ikke legge ord i munnen på folk.

Det er jo helt klart at når du står der med penis langt nedi halsen på en person så kan dette selvfølgelig skje, og det jeg sier er at personen reagerer umodent og ikke særlig voksent da dette skjedde.

Visst det ikke skal mer til en dette for å bli sjokka så tenker jeg gjerne at penis ikke bør havne der den havnet.

Dette er ikke noe som er gjort med vilje og da kaster man ikke en sårbar person på dør,det er direkte kvalm oppførsel og ja veldig umodent.

Skrevet

Men nå vet jo ikke vi om han med vilje stappa pikken langt nedi halsen på henne. Og ys må da virkelig lære seg å suge sånn at hun ikke brekker seg. Kjenner du brekningsrefleks så går det an å stoppe liksom. Dårlig gjort at han typen skal få all dritt og få all skylden for dette.

Skrevet

Sånt som skjer.. man må tåle spy om man skal knulle hals.

Anonymkode: 013f9...364

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, lipgloss skrev:

Kommer helt ann på settingen,visst det var en beruset person på byen som kastet opp på meg ville jeg blitt utrolig lei meg og sint.

Under sex så hadde jeg ikke brydd meg og hadde synes synd på personen som var uheldig og dermed gjort det beste ut av det.

Hvordan tror du hun følte seg etter dette hadde skjedd og hvordan tror du hun hadde det etterpå da hun ble sendt på dør.

Ja syns dette er umodent med stor M og tydeligvis en person som mangler noen vesentlige antenner.

Kan jo hende at han fikk sjokk og reagerte med å bli sint. Ikke så merkelig i såfall, men enig i at det ikke var sympatisk å kaste TS på dør. Tviler på at de fleste ikke ville hatt noen problemer med at de ble spydd i underlivet under akten.

Anonymkode: 2062b...6fc

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sånt som skjer.. man må tåle spy om man skal knulle hals.

Anonymkode: 013f9...364

Nei. Man trenger ikke stappe pikken langt nedi halsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...