Gå til innhold

Nesehorn-bihuler

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har prøvd i går og idag å skylle med nesehorn. Vondt i bihuler.men hver gang etter jeg har gjort det så lukter det nesten salmiakk/hornsalt?! Er det saltet som gjør det? Andre som har kjent det? Gjør jeg noe feil ?:p 

Anonymkode: bd7fe...615

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør jeg også når jeg skyller når jeg har bihulebetennelse, vet ikke om det er normalt :)

Anonymkode: d1534...bde

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør jeg også når jeg skyller når jeg har bihulebetennelse, vet ikke om det er normalt :)

Anonymkode: d1534...bde

Så merkelig :) 

Skrevet

Det er saltet som gjør det, som om det reagerer med slimet i bihulene/slimhinnene i nesegangene og påvirker hvordan aroma- og luktesansen din reagerer på lukten av restene av saltvannet som ligger igjen oppi der selv etter at du snyter ut overskuddet.

Det viktigste er å ikke overdrive mengden salt og passe på at slimhinnene ikke tørker ut. Regner med at du passer på :)

Skrevet
3 timer siden, Minya skrev:

Det er saltet som gjør det, som om det reagerer med slimet i bihulene/slimhinnene i nesegangene og påvirker hvordan aroma- og luktesansen din reagerer på lukten av restene av saltvannet som ligger igjen oppi der selv etter at du snyter ut overskuddet.

Det viktigste er å ikke overdrive mengden salt og passe på at slimhinnene ikke tørker ut. Regner med at du passer på :)

Aha, så det er normalt da? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...