AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #1 Skrevet 2. desember 2016 Har prøvd i går og idag å skylle med nesehorn. Vondt i bihuler.men hver gang etter jeg har gjort det så lukter det nesten salmiakk/hornsalt?! Er det saltet som gjør det? Andre som har kjent det? Gjør jeg noe feil ?:p Anonymkode: bd7fe...615
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #2 Skrevet 3. desember 2016 Det gjør jeg også når jeg skyller når jeg har bihulebetennelse, vet ikke om det er normalt Anonymkode: d1534...bde
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #3 Skrevet 3. desember 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det gjør jeg også når jeg skyller når jeg har bihulebetennelse, vet ikke om det er normalt Anonymkode: d1534...bde Så merkelig Anonymkode: bd7fe...615
Minya Skrevet 3. desember 2016 #4 Skrevet 3. desember 2016 Det er saltet som gjør det, som om det reagerer med slimet i bihulene/slimhinnene i nesegangene og påvirker hvordan aroma- og luktesansen din reagerer på lukten av restene av saltvannet som ligger igjen oppi der selv etter at du snyter ut overskuddet. Det viktigste er å ikke overdrive mengden salt og passe på at slimhinnene ikke tørker ut. Regner med at du passer på
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #5 Skrevet 3. desember 2016 3 timer siden, Minya skrev: Det er saltet som gjør det, som om det reagerer med slimet i bihulene/slimhinnene i nesegangene og påvirker hvordan aroma- og luktesansen din reagerer på lukten av restene av saltvannet som ligger igjen oppi der selv etter at du snyter ut overskuddet. Det viktigste er å ikke overdrive mengden salt og passe på at slimhinnene ikke tørker ut. Regner med at du passer på Aha, så det er normalt da? Anonymkode: bd7fe...615
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå