Gå til innhold

Viaplay svartsjøen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg sett sesongfinalen og har så lyst til å diskutere den noen andre her? Hva synes dere?

Anonymkode: 7ab04...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syntes den var veldig spennende helt til siste episode. Spoiler:

Spoiler

Det ble rett og slett litt for mye, med det ene drapet etter det andre.. Litt vel overdrevet. Ingen så ut til å bry seg særlig om at de nettopp hadde drept et annet menneske heller. De kom til hotellet som vanlige folk (tilsynelatende), men kort tid etter kunne til og med Hanne (prøve å) drepe forloveden sin uten å nøle? Og hvorfor dro de ikke tidligere/tok kontakt med politiet? Dette irriterte meg grenseløst..

 

Endret av Scoop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Scoop skrev:

Syntes den var veldig spennende helt til siste episode. Spoiler:

  Vis skjult innhold

Det ble rett og slett litt for mye, med det ene drapet etter det andre.. Litt vel overdrevet. Ingen så ut til å bry seg særlig om at de nettopp hadde drept et annet menneske heller. De kom til hotellet som vanlige folk (tilsynelatende), men kort tid etter kunne til og med Hanne (prøve å) drepe forloveden sin uten å nøle? Og hvorfor dro de ikke tidligere/tok kontakt med politiet? Dette irriterte meg grenseløst..

 

Ja, jeg er helt enig med deg.

Anonymkode: 631fc...532

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Scoop skrev:

Syntes den var veldig spennende helt til siste episode. Spoiler:

  Skjul innhold

Det ble rett og slett litt for mye, med det ene drapet etter det andre.. Litt vel overdrevet. Ingen så ut til å bry seg særlig om at de nettopp hadde drept et annet menneske heller. De kom til hotellet som vanlige folk (tilsynelatende), men kort tid etter kunne til og med Hanne (prøve å) drepe forloveden sin uten å nøle? Og hvorfor dro de ikke tidligere/tok kontakt med politiet? Dette irriterte meg grenseløst..

 

Enig med deg på en måte men nå hadde jo alle det røde øyet da. Bortsett fra Mette hun fikk det aldri. Og da er de vel ikke seh selv? Vet ikke helt jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, lillemy02 skrev:

Enig med deg på en måte men nå hadde jo alle det røde øyet da. Bortsett fra Mette hun fikk det aldri. Og da er de vel ikke seh selv? Vet ikke helt jeg...

Syns det var irriterende at hun, som hele tiden var fornuftens stemme, ikke ringte nødetatene.

Anonymkode: 631fc...532

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest The damned

Jeg og synes det var veldig spennende en stund,men det virket usannsynlig at de ikke prøvde å få tak i hjelp. Spesielt når folk dør eller blir skadet. De kunne i det minste hatt noe om at de ikke klarte å få tak i hjelp. At det var noe som hindret dem. Da hadde det blitt mer sannsynlig.

Det var også rart at Johan SKULLE kjøpe hotellet samme hva som skjedde. Det mest sannsynlige ville jo vært at man hadde prøvd å komme seg bort. Hvem vil ha et hotell der folk blir myrdet,du har noen gale naboer og folk får et rødt øye og begynner å drepe de andre? Ganske rart å være helt oppsatt på å kjøpe et hotell da :)

Så de burde vinklet det på en annen måte. Jeg synes derfor at serien ble litt skuffende etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han prøvde jo satellitt telefonen og den var jo knust. Han satt jo og snakket med hun "prektige" ( huskernikke navnet hun med armbåndet) om at noen må ha ødelagt den. Tror at han hadde en liten trass i seg at ingen kunne jage han bort han skulle kjøpe det ble nesten en besettelse. Men hvorfor tok de ikke bilen hans? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Ta opp tema her igjen noen som har sett sesong 2?? Hva hadde den med sesong 1 å gjøre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, lillemy02 skrev:

Ta opp tema her igjen noen som har sett sesong 2?? Hva hadde den med sesong 1 å gjøre? 

Ingenting, det var før fjellturen 

Anonymkode: 4c7fa...64b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting, det var før fjellturen 

Anonymkode: 4c7fa...64b

Hæ var sesong to før sesong 1? Altså i tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh jeg ELSKET denne serien! Husker det var vanskelig å vente en hel uke mellom episodene😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.6.2019 den 18.08, lillemy02 skrev:

Hæ var sesong to før sesong 1? Altså i tid?

Ja :)

Anonymkode: 4c7fa...64b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja :)

Anonymkode: 4c7fa...64b

Ja det forklarer jo en del 😂 fattet ikke hvordan lippi kunne være der 😂😂

Anonymkode: 7ab04...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lady Lovelylocks skrev:

Hvor ser dere sesong 2?

Viaplay

Anonymkode: 7ab04...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...