AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #1 Skrevet 2. desember 2016 Jeg skal på julebord med jobben i kveld, og skal ha "den lille sorte". Skulle kjøpe strømpebukser i går, men endte også opp med en strømpeholder og sorte strømper. Har ikke brukt det siden en temafest i russetiden for 10 år siden, men prøvde det på i går kveld for å tilpasse hemper. Fikk faktisk en så digg følelse av å ha det på at jeg rett og slett måtte kose litt med meg selv før jeg tok det av ............. "Gleder" meg til å ta det på igjen i kveld. Selv om det sikkert blir ingen som ser, følte jeg meg så sexy! Noe rart med meg eller føler dere det også slik? Anonymkode: 8c6fe...cee 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #2 Skrevet 2. desember 2016 Kan ha noe med erogene soner å gjøre? Jeg er mann. Nå om vinteren bruker jeg ofte tykk strømpebukse eller longs under når det er kaldt. Når jeg tar på meg eller går med det. Får jeg ofte harding og må gjerne gjøre noe med det... Kanskje fordi benene mine er en erogen sone som jeg blir kåt av å få litt press på? (Vet jeg har dårlig blodsirkulasjon i benene, så litt kompresjon og de føles bedre med en gang. Eller fordi benene mine ser bedre og mer sexy ut når jeg har på meg strømpebukse? De er fulle av arr. Det er veldig behagelig å komme hjem etter en lang dag ute på jobb og få av seg ytterbuksa, og så gå rundt i bare strømpebuksa eller stillongsen. Trenger ikke være noe seksuelt relatert hele tiden. Men når man får i seg varmen igjen og kroppen koser seg. Gjør det gjerne utslag der nede som blir vekket til liv igjen. Har heldigvis en samboer som kjenner godt til dette og kan å benytte anledningen Men. Hvis det tenner deg. Så er det bare positivt. Da kan du bruke det hver dag du vil føle deg sexy og ha det godt med deg selv og ditt selvbilde. Anonymkode: bc53c...4d9
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #3 Skrevet 2. desember 2016 Veldig, veldig vanlig. Anonymkode: 022ec...cc2
Gjest lipgloss Skrevet 2. desember 2016 #4 Skrevet 2. desember 2016 Liker godt stayups og hofteholdere selv,føler meg litt extra sexy da og tenker detter ganske vanlig,kos deg og ha et fint julebord
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå