TinaChristina Skrevet 5. desember 2016 #121 Skrevet 5. desember 2016 Dersom man liker å motta oralsex, er dette en svært viktig del av et velfungerende sexliv. Man vil mest sannsynlig ikke nøye seg med everything but. 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #122 Skrevet 5. desember 2016 På Friday, December 02, 2016 den 4.31, AnonymBruker skrev: Har prøvd å suge ham, men jeg liker det ikke. Derfor suger jeg aldri han. Han synes det er litt dumt at jeg ikke gjør det, men godtar det. Han elsker å slikke meg, og gjør det gladelig. Noen flere som aldri suger mannen sin? Hva synes han om det? Anonymkode: bd826...527 Jeg støvsuger, vasker, men liker det ikke , liker heller ikke å lage mat å legge sammen klær, men fruen blir storfornøyd om jeg gjør det, liker heller ikke stå opp tidlig men jeg gjør det, liker ikke alltid å slikke fitte men jeg gjør det Av å til er det slik at man bør "bite i det sure eplet" å gjøre ting man ikke liker, sier ikke hver gang, men av og til Anonymkode: c2405...d7c 3
Maleficenta Skrevet 5. desember 2016 #123 Skrevet 5. desember 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg støvsuger, vasker, men liker det ikke , liker heller ikke å lage mat å legge sammen klær, men fruen blir storfornøyd om jeg gjør det, liker heller ikke stå opp tidlig men jeg gjør det, liker ikke alltid å slikke fitte men jeg gjør det Av å til er det slik at man bør "bite i det sure eplet" å gjøre ting man ikke liker, sier ikke hver gang, men av og til Anonymkode: c2405...d7c Hallo. Husarbeid er jo en plikt som må gjøres som ingen liker. Sex skal være en glede. Ikke en plikt. Så når det kommer til sex skal man kun gjøre ting man liker. Sex skal være gøy. 7
eksentrisk Skrevet 6. desember 2016 #124 Skrevet 6. desember 2016 13 timer siden, CaramelDevil skrev: Dersom man liker å motta oralsex, er dette en svært viktig del av et velfungerende sexliv. Man vil mest sannsynlig ikke nøye seg med everything but. Enig. Man skal selvsagt ikke gjøre ting man blir dårlig av, men jeg tenker at man bør strekke seg langt i et forhold - og samtidig føle seg komfortabel. For meg er oralsex like viktig, eller viktigere enn vanlig sex. Slik tror jeg det er for mange - både kvinner og menn. For noen tror jeg at en veldig ulik oppfatning om hva slags sex-liv man skal ha vil påvirke forholdet negativt. For enkelte av disse tror jeg det kan bli slutt. Det betyr selvsagt ikke at jeg mener dem som synes det er grusomt å suge eller slikke skal gjøre det uansett. Jeg bare prøver på poengtere hva som kan være konsekvensen. Derfor hadde jeg gjort alt for min dame hvis jeg ikke klarte å slikke henne. Ville lest om det, gått til sexolog og gjort alt i min makt.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #125 Skrevet 6. desember 2016 Synes det er kjipt at fortid kan føre til at man i fremtiden ikke vil suge sin nye partner. Derdor må man holde seg til en Anonymkode: a9b55...cf6
jabx Skrevet 6. desember 2016 #126 Skrevet 6. desember 2016 10 timer siden, Maleficenta skrev: Hallo. Husarbeid er jo en plikt som må gjøres som ingen liker. Sex skal være en glede. Ikke en plikt. Så når det kommer til sex skal man kun gjøre ting man liker. Sex skal være gøy. Det blir kanskje ikke så gøy når man har en så bastant holdning som TS. 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #127 Skrevet 6. desember 2016 På 5.12.2016 den 9.52, Cronosgjesten skrev: Det var jo underforstått at sex var medregnet i nærheten? Du leste det STIKK MOTSATTE av det jeg sa. Nei, du sier det virker som hun er frastøtt av nærhet med sin mann selvom hun har sex med han. Hvordan er det mulig når de faktisk har sex? Henger ikke på greip. Anonymkode: b4770...c62 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #128 Skrevet 6. desember 2016 8 minutter siden, jabx skrev: Det blir kanskje ikke så gøy når man har en så bastant holdning som TS. Eller din. Aksepter at ikke alle liker det samme som deg. Anonymkode: b4770...c62
jabx Skrevet 6. desember 2016 #129 Skrevet 6. desember 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller din. Aksepter at ikke alle liker det samme som deg. Anonymkode: b4770...c62 Noen er faktisk villige til å jobbe med seg selv. 2
Cronosgjesten Skrevet 6. desember 2016 #130 Skrevet 6. desember 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, du sier det virker som hun er frastøtt av nærhet med sin mann selvom hun har sex med han. Hvordan er det mulig når de faktisk har sex? Henger ikke på greip. Anonymkode: b4770...c62 Jeg synes ikke det høres ut som hun liker verken nærhet eller sex?
Sphere Skrevet 6. desember 2016 #131 Skrevet 6. desember 2016 Jeg elsker å slikke. Men om alt hadde gått en vei, ville jeg blitt lei etterhvert. Uten oralsex får man et fattigere sexliv, helt klart. 1
I Grosny Skrevet 7. desember 2016 #132 Skrevet 7. desember 2016 23 timer siden, jabx skrev: Noen er faktisk villige til å jobbe med seg selv. For å kunne jobbe med seg selv må man være ganske myk, som en turner eller som ett slangemenneske.
MaxxMekker Skrevet 7. desember 2016 #133 Skrevet 7. desember 2016 På 2.12.2016 den 4.31, AnonymBruker skrev: Har prøvd å suge ham, men jeg liker det ikke. Derfor suger jeg aldri han. Skal være brutalt ærlig her.. Personlig ville jeg aldri oppsøkt, langt mindre blitt værende i en slik situasjon. Suging er en så stor del av mitt sexliv at jeg aldri kunne klart meg uten. 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #134 Skrevet 7. desember 2016 Jeg gjør heller ikke det og mannen gjør det ikke på meg. synes ikke det er ekkelt ,men han er ikke typen til oralsex. eller dvs han vil motta men ikke gi og da blir det til at jeg heller ikke blir særlig serviceinnstilt dessverre. Anonymkode: 922f1...9f1
MaxxMekker Skrevet 7. desember 2016 #135 Skrevet 7. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjør heller ikke det og mannen gjør det ikke på meg. synes ikke det er ekkelt ,men han er ikke typen til oralsex. eller dvs han vil motta men ikke gi og da blir det til at jeg heller ikke blir særlig serviceinnstilt dessverre. Anonymkode: 922f1...9f1 Hørtes utrolig dødt ut.
LeoxBarca Skrevet 7. desember 2016 #136 Skrevet 7. desember 2016 Jeg suger aldri og ektemann i samme setning framstår for meg som absurd. Men bra for deg da! Hadde du et poeng med tråden eller ville du bare proklamere at noen folk har ulike behov etc? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå